Ei oo tosi..kirjotin melkeen valmiin viestin ja vahingossa suljin ikkunan
Unohdin ostaa sen bola-korun sieltä espanjasta! Ärsyttää nyt hieman, ei mitään muistikuvaa ollut että sekin ois pitänyt hankkia. Ootteko ostaneet muualta kuin suomalaisilta toimittajilta noita? Mietin vaan valikoimia, kun tuntuu pyörivän samat bolat noilla kaikilla. Tai oisko jossain vähän enemmän?
Unikeiju, toivotaan että nyt lähtis kroppa taas sitten toimimaan. Keljua nuo pitkät vuotoilut, varsinkin kun sulla taisi olla aika alhainen se hemppa muutenki.
Catalia, vaikuttais siltä että teillä on aika hyvin onnistunu nuo koti-insseilyt. Tärppionnea! :heart:
Hilppa86, ite oon harrastanut laskettelua jo alle kouluikäisestä ja kyllä on mukavaa puuhaa. Se tosin jäi siinä lukion aikana, nyt tuntuu ettei viitti mennä kun ei kuitenkaan uskalla metsissä porhaltaa tai sitten kunnon puuterilumessa mennä vähän sivummalla
Mutta tuo on jotenkin niin kivaa hommaa, kun koko päivä menee liikunnan parissa ja sitten syödään hyvin ja näin =) Nauttikaa viikonlopusta!
Täällä ois kp 20/26(-28), en usko että tässä kierrossa meni nuo puuhastelut oikeeseen aikaan joten on alkanut nyt tuntumaan pikku hiljaa jo vähän turhan pitkältä tää kierto
Että ensimmäistä kertaa sitä oikeen oottelee, että alkais ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon. Noh, tyhjennysvuotoa kyllä odottelin kuin kuuta nousevaa suorastaan. Toivottavasti ei menkat ainakaan myöhästele syyttä, kun on se harjottelu niin haluaisin mahdollisimman hyvin kasaan ne menkat ennen sitä. Ainakaan viimeks nuo oikeet menkat ei olleetkaan oikeestaan kivuliaat, enemmänkin vaan se kun tuntuu että saa koko ajan olla vaihtelemassa noita tykötarpeita kun ei ole tottunut tommosiin. Pitäis kait se kupin käyttö opetella, mutta se taas tuntuu siltä että entisestäänki maha tuntuu turvonneemmalta..että hyvä mielikuvitus ainaki B) Vajaa viikko siis pitäis odotella vielä, toivottavasti. On mulla onneks paljon puuhaa, kun on noi avoimen opinnot ja ens viikolla töitä enemmän sekä kirppispöytä. Kävi vielä tuuri, että sain yhden urakkatilauksen tässä ja sopivasti se kattaakin mun häämatkan tunti"miinukset" ja vielä samaan palkkapussiin!! :heart:
Tänä aamuna kyllä kävi mielessä, että siitä on jo 3 kuukautta kun on pillerit jätetty tässä perheessä, ei sovi kyllä kiireisille tämä vauvakuumeilu
Onneks on näin aurinkoista ja hanki loistaa, ei niin tule paha mieli miettiessä aika-asioita.
Onko muuten listaan tai mihinkään jotain ehdotuksia? Ainakin kuvia voi taas vaihtaa seuraavaan, mutta muuta. Tosin Lily-Jane taisi haluta seuraavaksi tuon päivityksen, tuo kuvahomma on kyllä helppoa mutta viehän se aikaa ensin tutustua noihin. Jotenki odottelen pääsiäistä, vaikken ole edes mikään pääsiäisihminen (tai uskonnollinen) enkä myöskään luultavasti ole edes vapaalla silloin..mutta silloin kyllä pitää ostaa niitä hyviä suklaisia ruohomunia ja kinderi!
Oon niin hyvällä tuulella, että pitää häipyä kun muuten kirjotan varmaan kokonaisen kirjan siitä että oon hyvällä tuulella B)