Huomenta :wave:
Kiva, että muutkin tykkäs tosta ehkäisypäivitys-ideasta. Ajattelin tosiaan sen niin kuin tuo Metsis nyt laittaakin, eli vain se viimeisin ehkäisy ja sen kesto. Muuten menee liian sekavaksi, kun monella on ollut useampia käytössä.
Lily-Jane, oon tosiaan tosi helpottunut, ettei noiden ainakaan pitäis vaikuttaa raskautumiseen. Aluksi olin silti ihan paniikissa, mutta pakko kai se on uskoa yksityisen puolen naistentauteihin erikoistunutta lääkäriä. Eri asia olisi, jos olisin käynyt jollain yleislääkärillä..Onneksi päätin lopulta maksaa siitä yksityisestä, voin ainakin olla varma ammattitaidosta.
nappunen et tietenkään utele liikaa
En saanut ainakaan vielä mitään kiertojen tasaamiseen, sovittiin, että katotaan vielä muutama kierto, että mihin suuntaan lähtee, mulla kun on vasta viimiset kaks kiertoa olleet pidemmät, sitä ennen oli normaaleja. Viimeks oli tosiaan 39 päiväinen ja sitä ennen 35. Nyt jännään, että mihinköhän asti tällä kertaa mennään :| Kyllä siellä lääkärillä kannattaa käydä, saa sitten varmuuden ja myöskin saa puhua asioista jotka mietityttää. Mä ite pähkäilin, että raaskinko maksaa yksityiselle puolelle menosta, mutta kyllä se ehdottomasti kannatti!! Pääsin heti siihen sisäultraan ja munasarjat ja kohtu tutkittiin kunnolla. Mua myöskin pelottaa, että saanko ovulaatiota bongattua ollenkaan, sit alkais seuraavaks huolestuttamaan, että ovuloinko edes.. :/
Tsemppiä sinne, kyllä mekin vielä ne vauvat saadaan!! :hug:
Unikeiju, en tiennytkään, että sulle on tehty sterilisaatio. Anteeksi jos olen liian utelias, mutta miksi sä aikoinaan päädyit noin "lopulliseen" ratkaisuun ehkäisyn suhteen? Onneksi kuitenkin raskautuminen on onnistunut sen jälkeenkin :heart: Tehtiinkö sulle jotain toimenpiteitä sitten, että sterilisaatio saatiin "purettua"? Anteeks, en oikein tiedä asiasta mitään, mutta alkoi kiinnostamaan
Metsätähtönen, sulla kyllä kuulostaa lupaavalta! :heart: Meinaatkos tosiaan malttaa odottaa sinne sunnuntaihin asti testaamisen kanssa?
Ei vaan..Hyvähän se olis tosiaan malttaa, niin ei tulis sitten jälkikäteen harmiteltua, että miksi sitä taas meni ja testasi ennen aikojaan..Nim. Kokemusta on..
Äääähhh...Mulla on ollut jotenkin ihan hermot piukalla pari päivää. Raivosin tänään koirapuistossakin yhdelle idiootille äijälle, joka ei siis ole ollenkaan mun tyylistä
Tänään on kp 19 ja ovulaatiotesti taitaa olla edelleen nega. Se on kyllä hyvin liki yhtä voimakasta viivaa kuin kontrolli, mutta ei kuitenkaan ihan. Jospa se siitä voimistuisi..
Täällä oli häistä ja kihloista juttua. Me mentiin kihloihin viime marraskuussa, neljän vuoden seurustelun jälkeen ja häät on kesällä 2011. Mun mielestä kihlautuminen on niin henkilökohtainen asia, että jokainen saa tehdä sen juuri niin kuin parhaalta tuntuu