Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Meil on ollu ehkäsynä viimiset 4 vuotta kondomi ja Patentex oval-ehkäisypuikko. Hormonaaliset ehkäsyt lopetin ku mies meni vaihto-oppilaaks ulkomaille puoleks vuodeks, ja koitin Nuvaringiä mut ei sit enää ollu hyvä kropalle.
 
Hilppa, osa on siis ostellut yliopiston apteekeista noita clearbluen digitaalisia niin, että samaan hintaan saa kaupan päälle sen digin näyttöviikoilla. Tai sitten toisin päin, kun en ole varma, eli että ostaneet digin näyttöviikollisen ja ja saaneet kaupan päälle toisen (sen "raskaana/ei raskaana"-testin). Eli joka tapauksessa edullisesti. Mutta en tiiä onko tuo vielä voimassa, ja jos on niin mihin asti.
 
Huomenta :wave:
Kiva, että muutkin tykkäs tosta ehkäisypäivitys-ideasta. Ajattelin tosiaan sen niin kuin tuo Metsis nyt laittaakin, eli vain se viimeisin ehkäisy ja sen kesto. Muuten menee liian sekavaksi, kun monella on ollut useampia käytössä.

Lily-Jane, oon tosiaan tosi helpottunut, ettei noiden ainakaan pitäis vaikuttaa raskautumiseen. Aluksi olin silti ihan paniikissa, mutta pakko kai se on uskoa yksityisen puolen naistentauteihin erikoistunutta lääkäriä. Eri asia olisi, jos olisin käynyt jollain yleislääkärillä..Onneksi päätin lopulta maksaa siitä yksityisestä, voin ainakin olla varma ammattitaidosta.

nappunen et tietenkään utele liikaa :) En saanut ainakaan vielä mitään kiertojen tasaamiseen, sovittiin, että katotaan vielä muutama kierto, että mihin suuntaan lähtee, mulla kun on vasta viimiset kaks kiertoa olleet pidemmät, sitä ennen oli normaaleja. Viimeks oli tosiaan 39 päiväinen ja sitä ennen 35. Nyt jännään, että mihinköhän asti tällä kertaa mennään :| Kyllä siellä lääkärillä kannattaa käydä, saa sitten varmuuden ja myöskin saa puhua asioista jotka mietityttää. Mä ite pähkäilin, että raaskinko maksaa yksityiselle puolelle menosta, mutta kyllä se ehdottomasti kannatti!! Pääsin heti siihen sisäultraan ja munasarjat ja kohtu tutkittiin kunnolla. Mua myöskin pelottaa, että saanko ovulaatiota bongattua ollenkaan, sit alkais seuraavaks huolestuttamaan, että ovuloinko edes.. :/
Tsemppiä sinne, kyllä mekin vielä ne vauvat saadaan!! :hug:

Unikeiju, en tiennytkään, että sulle on tehty sterilisaatio. Anteeksi jos olen liian utelias, mutta miksi sä aikoinaan päädyit noin "lopulliseen" ratkaisuun ehkäisyn suhteen? Onneksi kuitenkin raskautuminen on onnistunut sen jälkeenkin :heart: Tehtiinkö sulle jotain toimenpiteitä sitten, että sterilisaatio saatiin "purettua"? Anteeks, en oikein tiedä asiasta mitään, mutta alkoi kiinnostamaan :)

Metsätähtönen, sulla kyllä kuulostaa lupaavalta! :heart: Meinaatkos tosiaan malttaa odottaa sinne sunnuntaihin asti testaamisen kanssa? ;) Ei vaan..Hyvähän se olis tosiaan malttaa, niin ei tulis sitten jälkikäteen harmiteltua, että miksi sitä taas meni ja testasi ennen aikojaan..Nim. Kokemusta on..

Äääähhh...Mulla on ollut jotenkin ihan hermot piukalla pari päivää. Raivosin tänään koirapuistossakin yhdelle idiootille äijälle, joka ei siis ole ollenkaan mun tyylistä :LOL:
Tänään on kp 19 ja ovulaatiotesti taitaa olla edelleen nega. Se on kyllä hyvin liki yhtä voimakasta viivaa kuin kontrolli, mutta ei kuitenkaan ihan. Jospa se siitä voimistuisi..

Täällä oli häistä ja kihloista juttua. Me mentiin kihloihin viime marraskuussa, neljän vuoden seurustelun jälkeen ja häät on kesällä 2011. Mun mielestä kihlautuminen on niin henkilökohtainen asia, että jokainen saa tehdä sen juuri niin kuin parhaalta tuntuu :)
 
Moikat!

Täällä ollaan! :wave: Kp 22/26-28 ja taitaa yk 3 pyörähtää käyntiin.. :/ Kp 20 tuli hailakkaa punaista ja väheni sittemmin.Enne tota vuotoo siis kp 19 nippaili ja toivoin sen jopa olevan kiinnittymisvuotoo. Rinnat kipeyty ja nännit olleet kosketusarat ton vuodon jälkeen.Nyt kuitenkin jomottaa alapäätä kummasti ja painetta tuntuu,samoin normit jalkasäryt tulleet kuten aina ennen menkkoja.On kyllä harjoiteltu ahkerasti mutta taas taisi mennä mönkään.. :headwall:

Onnitteluni kuitenkin plussanneille!! :flower: :heart:

On ollut näköjään puhetta kihloista.Mä olen vihjaillut ukkelille sormuksista. Oottelin eka jouluna,sit uutena vuotena ja viimeks ystävänpäivänä,mutta eipä näkyny. Mulle kihlat merkitsee naimisiin menoa,mutta mies on sitä mieltä että kihlat on vanhanaikaiset! Suoraan naimisiin vaan jos kerran meinaa! :D

Nyt täytyy rientää.Tulen taas!
 
Ähhäh, mua alkaa nyt vähän jännittää taas nämä viimeiset päivät ennen menkkoja. Varmaan vaan kuvittelen, että on jotenkin outo olo, siis hieman huono olo. Tai sitten on jotain virusta liikkeellä. Ja toisekseen, ei ole näkynyt tiputteluvuotoa nyt, vaikka sitä on parissa viime kierrossa tullut pari päivää ennen menkkoja. Kunhan nyt en vaan haaveilisi liian innokkaasti ja tipahtaisi turhan korkealta taas parin päivän päästä. Mutta minkäs sitä itselleen mahtaa, vaikea tässä vaiheessa kiertoa pitää ajatukset kurissa :)

Mulla oli ehkäisynä cerazette-minit 10 kk ajan.
Ne ei sopineet kyllä yhtään mulle (-hormoonihirviö musta tuli!) , ja taisivat kaikenlisäksi hidastaa maidon herumisen niin, että imetys oli yhtä taistelua monta kuukautta. En siis suosittele jatkamaan ko. pillereitä sitten, kun kaikki ystäväiseni täältä raskaudutte, synnytätte ja mietitte ehkäisyvaihtoehtoja, jos siis yhtään tuntuu tulevan imetysongelmia heti pillereiden alottamisen jälkeen.

 
Moi.

Onnittelut plussanneille :flower:

Mä varasin itselle nyt sitten ajan naistentautien lääkärille ja yksityselle sellaiselle... katsotaan nyt sitten mitä se on mieltä näistä kierron heittelyistä :whistle:

Nyt olis meneillään kp 28/28-41... kierrot siis heittelee paljon ja vain kaksi kiertoa pillereiden lopettamisen jälkeen oli tuon 28pv. Huolestuttavinta tässä on nyt se, että en ole saanut pongattua ovulaatiota tässä kierossa lainkaan, joten ei mitään tietoa kuinka pitkä tästä on tulossa :( mitään merkkejä ovulaatiosta ei ole edes ollut.

Itsekseni tässä olen miettinyt, että nyt olen kokenut ainakin erilaisia "odotuksia" eli takana vuosia sitten keskenmennyt raskaus, yksi heti tärpännyt ja nyt sitten odotellaan milloin edes tapahtuisi jotain...

Mulle vois merkata ehkäisyksi Meliane-pillerit ja n. 5 vuoden ajan.
 
Unikeiju: Olishan se ihan unohtumaton häälahja jos nyt olis tärpännyt, mutta ei kyllä liikaa viitti toivoa ettei tuu ihan rytinällä alas. Paitsi että toivon silti...:)

Ihmeen vähällä jännityksellä ainakin vielä mennään häiden suhteen, eiköhän se viimehetken paniikki sit iske perjantaina tai viimestään lauantaina aamulla. Kyllä mua vähän hirvittää se kirkkoon meno, oon niin kamalan tunteellinen aina sille päälle sattuessani että toivon etten ihan kamalasti pillitä sielä...:)

Tuskallisen hitaasti matelee tää aika, vasta kp 21/23-28 ja oviksesta päätellen kierto on siis jotain 27-28 pitkä tällä kertaa...

Älä nyt Tipetsu vielä heitä pyyhettä tiskiin, ihan hyvin raskausoireitakin voi olla noi. Ja Novellella kanssa kuulostaa hyvältä. Toivotaan että olis teillä tärpännyt:) Ja kaikilla muilla kanssa.

Tässä taas fiilistelin, että jos olis tässä kierrossa tärpännyt niin laskettu aika olis meidän kihlajaispäivänä...Olispas mukavaa se :)

Iitalle toivotaan onnea sinne lääkäriin. Onko pitkä aika siihen aikaan? Toivotaan, että kaikki on suunnilleen hyvin kropassa.
 
Huh, töistä kotiuduttu..oli tullut Kaksplussan mainos, 20e/5kk ja voi valita mm. piikkimaton. Mietinkin, että pitäisköhän tilata..kun muutenkin ois ostoslistalla tuo piikkimatto, niin sais kaupan päälle nuo lehdet. Onko muut harkinneet?

Novelle, mulle taas nuo cerazetten minit sopi hyvin, ainoastaan välillä iho-ongelmia tuli. Mutta sitten enemmänkin tuossa on se, etten halua joutua joka päivä muistamaan napsia mitään pillereitä vaan ennemmin joku kierukka jne. Niin on sillä tavalla huoletonta elämä. Koska kuitenkin kun on pieni vauva ja muuta (toivottavasti siis!!), niin en yhtään ihmettele jos unohtuu syödä. Ja oon niin tarkka tästä ehkäisystä, että sillä ois kiva tommonen huoleton ratkaisu.

Saako tota kierukkaa muuten laittaa heti sitten, siis jos ivelä imettää? Onko siinä eroa, kuparin ja hormonin välillä, että millon saa laittaa?

Kyllä väsytttää, mutta kun on noin hieno ilma niin pitää piristya ja pyrähtää nopeesti sinne kirpparille viemässä jotain B)

Vaniljainen, meinasin tosiaan odotella että menkat ois myöhässä tuota testausta, kun mulla on tuolla kaapissa vaan tuo kalliimpi clearbluen viikkonäytöllä ja en sitä raaski tuhlata. Varsinki ku jotenki en usko että on tärpännyt, mutta silti kait sitä haluais uskoa. Ei kait sitä muuten olis sitä kolmiviivapallero-liuskaakaan tehny (ja mua taas naurattaa tuo testi!) =) Että vielä sitä on optimistinen..noh, ens kierrossa tieädn ettei ainakaan mene ovis ohi reissun tähen ainakaan.

Tipetsu, hauska juttu kun mulla on pari kaveria jotka on samaa mieltä kuin sun miehes, että suorilta naimisiin. Mulla tais itseasiassa myös veljeni noin täräyttää naimisiin suoraan, ettie mitään kihloja ollut. Nämä kihlat ja vihkiytymiset ovat siinä mielessä vähän hassuja, kun jotkuthan ei hanki esimerkiksi sormusta ollenkaan! Joten samanlaisia paria ei taida löytyä =)

Nellillä onkin tosiaan jännä viikko, kukas muu oli just menossa kans naimisiin? Huomennahan on jo keskiviikkokin..minusta ois ollu kiva tehdä joku vihkivala ta ijoku tämmönen, mutten yksinkertaisesti pysty tommosia lurittamaan kun varmaan vaan alkaisin itkeskelemään :D
 
Heippa teille kaikille pitkästä aikaa!! Oon lueskellu taustalla teidän juttuja ja jännään kovasti, milloin kenellekin tärppi tulee!! Toivottavasti pian!! :heart:

Tulin kertomaan kuulumisia. Olen käynyt varhaisultrassa ja sykehän sieltä löytyi! Oli niin mahtavaa, kun viimeksi ei ollut lainkaan yhtä hyviä uutisia. Neuvolaan pääsen reilun viikon päästä. Ihan tarkkaan eivät osanneet sanoa ultrassa, millä viikolla mennään, mutta eiköhän se aika lähellä 7 viikkoa ole. Alussa siis mennään.

Toivon teille kaikille oikein paljon plussaonnea! :heart: Tulkaa pian perässä!

Nellille onnellista hääpäivää!!!!!!
 
Olen ihan pihalla nyt noiden ovulaatiotestien kanssa.. :whistle: Se aamupäivällä tehty testi on, kuten aikaisemmin sanoinkin, hyvin lähellä samaa vahvuutta sen kontrottiviivan kanssa. Mulla on myöskin alkanut se nippailu taas alamahassa, joka siis usein endometrioosissa alkaa ovulaation aikoihin. Lisäksi luulisin, että ovulaatiolimaset tuli myöskin (tai sitten ne oli eilisiltaiset simpat :ashamed: ). Tein varmuudeksi toisen ovistestin, viisi tuntia sen ensimmäisen jälkeen, ja nyt tähän tuli ihan himmeä viiva :eek: Mulla kyllä kävi niin, että taisin kastella (tai siis kastelinkin)sen testin sen nuolenpään yli, jonka yli ei sais kastaa tai testi ei toimi oikein..Vaikuttaakohan se sitten noin paljon..Teen huomenna aamulla seuraavan ja varon, ettei käy samalla lailla :D
Auttakee mua ja sanokaa mielipide, onko tää jo tarpeeks vahva viiva plussaksi? Kuva vastaa hyvin totuutta, eli ei ole tummunut valossa tai muuta..

http://s800.photobucket.com/albums/yy287/MariaValve/?action=view&current=testi038.jpg

Äääh..Oispa toi raskaustesti, ei olis epäselvyyttä :D

Tipetsu, älä nyt menetä toivoasi!! Me pidetään peukut pystyssä sulle :hug:

Ja Novellelle ehdottomasti myös :heart:

Iita, millon sulla on aika? :hug:

Nellille aivan ihania viimeisiä neitipäiviä!! :hug: Ja rakkauden täytteistä hääpäivää :heart: :heart:

Metsätähtönen toivon, että täti pysyy susta kaukana ja pääset testailemaan! :heart:

Bigwish ihanaa kun kävit meitä moikkaamassa!! :hug: Hirmuisesti onnea sydämenlyönneistä, voin vaan kuvitella miten ihana tunne se on! :heart: Siellä sen plussan sydän nyt lyö :heart: Oih!
 
Metsis, testaisit nyt yhden liuskan ihan vaan meidän mieliksi :D ei kun oikeasti älä testaa jos pystyt olemaan testaamatta, sitä kivempihan se vaan on jos hyvin on käynyt ja testaat myöhemmin, saat selvän plussan sitten.

Vaniljainen, en nyt oikein tiedä tosta testistä. Onhan tuo toinen reuna yhtä vahva kuin kontrolli mutta mä sain liuskatestillä suunnilleen samanlaisen tässä kierrossa ja siitä alkaa olla jo niin kauan ettei voinut olla ovis, kun ei tule menkkoja eikä plussaa. Mut onhan sulla hyvin voinut olla LH-huippu jo vaikka viime yönä ja sehän kestää osalla vaan lyhyen aikaa. Toivotaan että oli ovis =) ja 2 viikon päästä olet viisaampi. Itse testailisin varmaan vielä parina päivänä jos olisin sinä, että viiva varmasti himmenee.
 
No voi ne kaikki peukut laskea tämän kierron osalta. Sieltä se tiputteluvuoto taas alkoi, ja varmaan sitten menkat huomenna jo. Odotin vasta torstaiksi niitä, eli luteaalivaihe jää ehkä vain 11 päivään. Taitaa se just ja just olla riittävä, että raskaaksi tuleminen on teoriassa mahdollista, mutta sais kyllä pidentyä tuosta.

Parempaa onnea muille! :heart:
 
Novelle ei vielä kannata luovuttaa, vasta sitten kun täti on tullu oikeen kunnolla kylään tai jos ei vaikka tulekaan kävi vaikka vain kurkkaamassa =)

Nellillä todellakin jännä viikko testien ja häiden suhteen, onnea toivottelen molempiin :heart:

Vaniljainen en osaa sanoo tuohon testiin mitään kun itse olen vasta kaks kiertoa testaillu ja ekalla kerralla en saanu mitään ja tokalla kerralla tais olla muuten aikalailla samanlainen kuin nyt sullakin. Kannattaa kuitenkin nyt muutamana päivänä viel testailla ;)

Tipetsu älä vielä luovuta, pidetään peukkuja pysytyssä =)

Bigwish kiva kuulla et kaikki on hyvin ja pienen sydän vielä löikin :heart: ihanaa :heart:

Vaniljainen onhan se sterilisaatio todellakin aika lopullinen. Mulle ei oikeestaan koskaan lääkäri kertonut koko touhusta yhtään mitään. Tais olla jonkinlainen loppuraskauden masennus, kun siin oli kaks pientä taaperoo ja hempat laski ym... En tainnut koskaan aatella asiaa loppuun asti enkä varsinkaan ehkäsynä. Mä en oikeestaan tiedä mikä se ihan lopullinen syy siihen oli.
Raskautuminen on näyttävästi mahdollista koska keskenmenon sain :ashamed:
Mulle ei ole tehty mitään sterilisaation purkua koska siihen mulla on liian paljon lapsia (kunnallisessa raja on 3) =) Ja toiseks sitä ei pystytä lupaan varmaksi et onnistuuko se edes :|
Lapsettomuushoidoilla raskautumista yritetään nyt sitten jo kolmatta kertaa ja toivotaan tietty että onnistuu :heart:

Metsis oon sokeripalan kans samaa mieltä et testaisit nyt meidän mieliks jollain testillä ;)

Omaa napaa pikasesti, eli tänää aloitin toisenkin lääkkeen sen ekan rinnalle ja JEE, mulla taitaa olla vuoto loppumassa :attn: , nyt kun hehkutan näin niin huomenna vuotaa kuin putouksesta :LOL:

Mut nyt tää taitaa lähtee ottaa hyvää asentoo sohvalle ja odottelee kun Pako alkaa :p
 
Heipsan. Hirmusesti taas tullut tekstiä, tuntuu, että menee kausittain, kun välillä on ihan hiljaista.. Tai sit vaan käyn niin usein toisinaan kurkkimassa täällä, et tuntuu vaan siltä :LOL:

Novelle, mulla kans noi Cerazettet aiheutti kamalia hormonimyrskyjä, sen takia ne lopetinkin. Lisäks mua otti pattiin, kun ensin puol vuotta vuosin ku seula ja sit vuoteen ei tullut menkkoja ollenkaan. Joo, olihan se toisaalta kivaa olla ilman menkkoja, mutta siitä tuli jokseenkin vainoharhaseks :kieh: Lopulta tein sit vaikeen päätöksen ja jätin ne pois. Ihan tyytyväinen olin siihen päätökseen, kun mieskin sitten aika nopeasti lämpeni näille vauvatoiveille =) Mutta en juu tiiä, et haluanko enää ikinä syödä kyseisiä pillereitä..

Tipetsu, toivotaan, ettei se uusi kierto alkais kuitenkaan ;)

Samara, koskas meinasit testailla, jos ei menkkoja näy?

Metsis, testaisit nyt! Mua jännittää ihan kamalasti sun puolesta :LOL: Ja kaikkien muittenkin, teitä jännäilijöitä on taas niin paljon. Muistan, ku kuukaus sitte mun oviksen aikaan oli sama homma, hirveesti jännäilijöitä oli täällä. Voi ku ens kuussa olis vähemmän jännäilijöitä ;) Mut siis, kaikki testaa sit ku tykkää. En mäkää haluais testata ennen ku on menkat myöhässä, joten mitä mä täällä muita patistelen :LOL:

Nellikin jännää, ihan tuplasti. Miten sä kestät tota jännitystä? Mä hyppisin varmaan seinille samassa tilanteessa.. Mutta onnea häihin ja toivotaan sitä parasta lahjaa :heart:

Bigwish, ihanaa kun kävit moikkaamassa. Ja onnea sydänäänistä! Varmaan aika ihana tunne, kun pääsisi itsekin joskus kokemaan..

Omaa napaa: Tänään ollut kamalia nipistelyjä taas. Kaipa se ovis on, mikä sen tekee. Mutta siis jos se olikin vasta tänään, niin enpä hirveesti usko, että siitä sunnuntain puuhailusta olisi ollut hyötyä. Pöh. Tyhmä vuorotyö, sanon minä. Ja pöh ja pöh, mistä minä tiedän, onko se ovis ollenkaan vai mun mielikuvitus! Ja voihan se nippailla, vaikka ois ohikin jo! Josjosjos.. Mulla on taas vaan tämmönen pessimisti ei pety-asenne. Ärsyttää koko yritys.

Anteeksi mielenpurkaukseni. Ärsyttää nyt vähän kaikki. Auttaiskohan, jos hakkais vähän tyynyjä?

Plussatuulia jännäilijöille! :wave:
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 

Yhteistyössä