Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

:attn: :attn: SOKERIPALA: kyllä se on plussa :heart: :heart: ONNEA
mulla oli eka testi toi sama ja samat oli näkymät :LOL: ja nyt jo oksennus lentää :x
oon tällä käyny jokapäivä lukemassa teidän juttuja...itse en ole kirjoitellu koska olo on ollu todella(raskaana) :D
tulkaa muutkin perässä pikapikaa marraskuun murusissa on tilaa :)

pimpula+joku 5+5
 
Oi, Sokeripala kyllä mä ainakin nään haalean haalean haamusen tuossa ekassakin :heart: Jos tossa testissä ei ole viivanpaikkaa, niin sitten siinä on kyllä haamu :)
Kantsii kuitenkin varmistaa vielä jollai toisella! Pidän superisti peukkuja sulle!! :heart: :heart:

Täällä mennään kp 20, tän päivän ovistesti oli haaleampi mitä eiliset. Olen aika varma, että eilen se ovis oli, tuli tosiaan ne limatkin ja mulla oli todella kipeä koko eilisen päivän mun vatsa. Olin varma, että se johtuu tästä endometrioosista ja siitä se varmaan johtuikin, mutta nyt se kipu on onneks loppunut. Endossa kun ovulaation tapahtuminen voi olla tosi kivualias..Viime kierrossa se jatkui oletetun ovulaation jälkeen aina tädin tuloon asti. Testaan kuitenkin joka päivä ton ovulaation ens viikon tiistaihin asti, koska FF:n mukaan mun ovulaatio ois vasta sillon. Oisin enemmän kuin tyytyväinen jos ovis oli jo nyt, jolloin mahdollinen tätikin tulis lyhyemmällä kierrolla :)

 
Nyt tartten teidän viisaampien apua. Eli nyt on ollut noin puoli tuntia vatsa ihan kuin "krampissa". Ei ole kipeä, mut ihan ku joku vetäis jotain narua tuolla kohdussa eikä se tunnu "kivalta". Välillä se kestää pidempään, mutta pääsääntöisesti on aika aaltomaista ja tekee mieli vaihtaa asentoa.Se ei tunnu menkkakivuilta, mutta ei kyllä aikaisemmissa raskauksissakaan ole ollut moista?? Aikainen keskenmeno? Tosin yhden aiemman keskenmenonkin kokeneena ei tällaista ollut vaan silloin oli tunne oli hitsinmoista kipua... En osaa muuta kuin arvailla, joten osaisko joku kertoa mistä on kyse?
 
Sokeripala, mä nään kyllä kummassaki selkeet viivat :heart: Teehän aamupissasta uus testi, niin saadaan sutki täältä ajelehtimasta tonne plussalistalle :D Onnea paljon.

Oon täällä niin täpinöissään heti. Kiva, kun Pimpula ja Bigwish kävitte kertomassa kuulumisia.

Tytöt0406, Voihan se tosiaan olla että siellä jotain kramppailee eikä se mitään keskenmenoa silti meinaa. Eikös raskauksissa varsinkin ole tommosia, että vaikka ei edellisissä ole ollut, niin nyt voi olla. Tai sitten voihan tuommosta olla muutenkin, kyllä mulla on alkanut tulemaan mitä erikoisempia vatsatuntemuksia sitten pillereiden jättämisen. Sit äoonki miettinyt, että kuka hullu jättää ne napit ottamatta, kun alkaa tulemaan kaikkia häiritseviä juttuja :D Mutta onneksi nuo taitaa kierto kierrolta vähentyä..Toivotaan, että tärppäis..mitkä kpt sulla oli menossa, sulla on ainakin jännää jos ei muuta =)

Noita kuvanjakopalveluita, niin hyvä on kans esim. www.badongo.com. Tuo aijaa.com on aina ihan tukossa, mikä taas harmittaa jos tiirailee noita plussatestiketjuja :LOL:

Jääräpää, ottaisin oikeen mielusti plussat kyllä koko porukalle, mutta kai sitä epäilee omalla kohdalla kun musta edelleen tuntuu että se ovis meni ohi. Jos taas tietäisin, että se on satasella käytetty hyväksi, niin olisin varmaan jo juossut apteekkin ostamaan lisää noita digitaalisia että voisin varmasti koko lompakon tyhjentää ko putiikkiin =)
 
Metsis, teehän itse kans huomisaamuna testi, kai ne liuskatkin kannattaa pois käyttää ettet oo turhaan maksanut =) ja pidetään peukkuja että siirryttäis tuonne plussapuolelle molemmat piakkoin!

Olen nyt vähän rauhoittunut, katsotaan lähipäivinä mitä tuleman pitää. Sekin on jo mukavaa että loppuviikolle ennustetaan plussakelejä, kevät tulee! Mulla on huomenna viikon vika työpäivä, ja viikonloppuna aion leipoa ja syödä herkkuja: jos haamu osoittautuu pettymykseksi niin lohdutusta saadakseni, ja jos taas olisi plussaa niin nythän sitä täytyis herkutella siltä varalta jos tulee kunnon pahoinvoinnit =) Esikoista odottaessa oli kyllä aika maltillista, puolenkymmentä kertaa piti oksentaa. No, nyt alkaa taas mopo karata käsistä joten :wave:
 
Sokeripala, kieltämättä kyllä raahustin jo sen digitaalisen testin tonne vessan puolelle. Kun jos aamunpöppörässä käyn ennen koirien käyttämistä vessassa, niin ei mulla mitkään testit pyöri mielessä. Mutta se on sitten vähän fiiliksestä kii, teenkö. Jotenkin ajattelee omassa mielessä, että ois kiva tehdä se testi, niin jos se on nega niin jotenkin asennoitus uuteen kiertoon sitten nopsaa. Tosin tuloshan voi muuttua, mutta sitte en uskois. Ja käyttöohjeetki piti lukea, turha niitä sitten aamulla pissahädässä on ruveta selamaan B)

Mun tekis mieli ostaa tota Ben ja Jerry's jäätelöä, en oo maistanu noita ollenkaan. Että voisin itse nautiskella tollasin viikonloppuna (jos muistan vielä sillon tämän jutun), vähän ku harjottelun alkamisen kunniaksi vaikka :D

Ihanaa ku aurinko paistaa!! Kyllä tämä yrittely ja vauvakuumeilu on mukavampaa, kun on kirkasta. En sitten tiedä kesällä, jos joutuis vaikk akoko kesän yrittelemään ja joka puolella ois vauvamasuja..sitten en tiiä, ei ehkä huvittais yhtään. Jo tänään nimettäin ärsytti lukea tota uusinta Vauvaa, mikä mulla oli näemmä unohtunut laatikkoon, kun siinä oli joku rautavalmiste mainos ja niiiiin iso ja hieno vauvamasu ja kaikki..että jotenki. Vissiin välillä kuitenki tympäsee tämä odottelu vaikka tämä kierto on ollut aika kivuton B)

Jahas, oon tasa täällä riehunut aikani kuluksi. Huomaa, että taisin unohtaa aamulla katsoa netistä ennen töitä sen luennon. Samoin mun piti töiden jälkeen katsoa yks, mutta unohdin! Että näin, ahkeraa taas B) Taidan lähteä lukemaan tota kirjallisuutta, kun ei näitä mun jorinoita kukaan jaksa :LOL:

 
Onnea Sokeripala :heart:

Täällä kp 24/21-28 ja paineentunnetta, finnejä, päänsärkyä. Kaikki sopis menkkoihinkin mutta ainakaan eilinen paineentunne ei tuntunu siltä ku yleensä, tuntu enemmänkin kävellessä sellaiselta..."kutkuttavalta", ei kivulta.

Tiedä sitten... Uskaltaiskohan lauantaina testata?
 
Onnea Sokeripala!!! :hug: :flower:

Täällä kp 1/21-28..pitää kai noi merkitä nykyään ja yk 3 :headwall: Kamalan runsas vuoto taas,toivottavasti ei taas 8 pvää kestä! :headwall: |O :/ :x

Mulla on mökö-fiilis,meen mököttää.Palaan kun fiilikset taas paremmat!

 
[bMetsis[/b]: Siinä olet kyllä oikeassa, että noita pillereitä pitäis kyllä jatkuvasti syödä jottei tulis tällaisia ihme oireita joka asiassa :LOL: Tuntuu ettei mikään ole normaalia... Nyt ei enää "kouristele", mutta sellainen jännä tunne jäi sen jälkeen. Kierto menee nyt 23/? Pillereiden aikaan oli tietenkin ihan säännöllinen kierto, mutta aiempien kokemusten mukaan ilman pillereitä kierto heittää ihan häränpyllyä. On siis ollu lyhyimmillään 18 ja pisimmillään 38 että arpoo nyt sitten siitä :D Mut sellainen keskimääräinen on ollu 21-28 eli sen mukaan elelen... Mut joo, jännää tää kyllä on jos ei muuta kun ei ole mitään tietoa mitä seuraavien päivien aikana eteen tulee...pupuilusta ei ainakaan ole kiinni, kun ollaan joka toinen päivä tahdilla menty ;)
 
ON.Mulla kp 31, menkoista ei tietoakaan. Mitä nyt mahaa nippailee ja tissit kipeet. Tekis mieli testata jo, mutta kun ei mitään tietoa kierron pituudesta ja olo ei yhtään erilainen, niin en viitti. Tulee vaan paha mieli negasta.. Pitäs siivota tänään, loppuviikko yhtä lennättämistä.. vaan ei meinaa kehdata. Muut piristyy keväällä,mie väsähdän kun on niin kirkasta :LOL:
 
Samara, mä testaisin varmaan aikasintaan kp 29-30.. Mut jokanen tyylillään ja hankala aatella, kun mulla on niin säännöllinen kierto..

Hilppakin siis jännäilee. Teitä jännäilijöitä on tosiaan niin paljon, että sais kyllä joku nyt plussata (tai plussatkaa vaikka kaikki, mutta sit tarvitaan kohta jo lisää väkeä, etten yksin kälätä :D ). Mua kyllä vähän jänskättää teiän puolesta :)

ON: Edelleen ottaa pattiin kaikki. En haluais ollenkaan aatella koko yritystä, mutta ei se mene mielestä pois. Töissä on hyvä olla, kun on niin kiire, ettei ehi aatella ylimäärästä :LOL: Mutta kotona on ankeaa, etenkin kun mies on poissa :ashamed:

Ehkä mun ei pitäs käydä ollenkaan täällä palstalla. Tai missään mikä liippaa aihetta.

Anteeksi tää mun mielenpurkaukseni taas. Yritän nyt hetken pitää hiljaiseloa, jos vaikka ärsytyskin laantuisi...

Plussatuulia teille muille kovasti! :hug:
 
Kirjoitin pitkät pätkät ja sitten meidän nettiyhteys oli katkennut (tökkii ajoittain) ja menetin kaiken |O tai siis te menetitte mun kuolemattomia ajatuksia :saint:

Aamupissasta aivan haalea värillinen haamu Pregent-liuskalla. Metsis, älä laita mua vielä plussanneisiin, varovaisen toiveikkaalla mielellä odottelen mut saattaa olla kemiallinenkin (mikä suoraan sanottuna mun tilanteessa olisi huomattavaa edistystä ja hyvä merkki jo sekin!). Joka tapauksessa tilasin huomiseksi kotitestiltä Clearbluen digitaalisen viikkonäytöillä ja yhden herkän puikkotestin, ajattelin lauantaiaamuna tehdä eka sen puikon ja sit jos näyttää lupaavalta niin läväytän Clearbluen peliin. Testataan nyt oikein kalliilla että tulis varmasti plussa, kyllä mä olen markkinamiesten uhri :D

Mömmömmöölle tsemppiä, tutut on tunteet :hug: Toivon kaikille plussatuulia ja ovisplussia niitä odotteleville =) Kuinkas Metsätähtösen testailun kävi?
 
Voi vitsit. Täällähän on taas sattunut ja tapahtunut heti kun päivän on poissa... :D

Sokeripalalla ainakin vaikuttaa tosi hyvältä, toivotaan että nyt on ihan oikea tärppi ja pikkunen pysyy matkassa loppuun saakka.

Mua kanssa jännittää Metsätähtösen puolesta...

Mömmömmöö toi on niin tuttu tunne. Mutta onneks meitä on täällä iso joukko, joista varmaankin suurin osa vähintään on kokenut noita samoja fiiliksiä. Meille on siis ihan hyvä purkautua...:) Itse yritin myös vähentää palstailua sillon kun eniten masens koko asia, mutta eihän siitä mitään tullut ja täällä sitä yhä pyöritään :hug:

Tipetsulle kanssa :hug: mököfiilikseen...

Vielä ei oikeestaan häät jännitä, eikä ehkä testailukaan. Ollut nyt niin paljon koulu- ja työjuttuja ettei (onneks) oo niin ehtinyt jännätä. Olo ei ole mitenkään erilainen/raskautunut ja melko varma olenkin että nega siihen testiin lauantaina tulee. En edes haluais testata sillon vielä, vaan vasta sit kun menkat oikeesti myöhässä (oliskohan se sit ollut tyyliin keskiviikko). Mutta sit takaraivossa kuitenkin rassaa, että mitä jos olenkin ja tosiaan alkoholitarjoilu on illalla. Mutta kun ei taas jaksais pettyä.

Huomena mennään maistraattiin tahtomaan ja launataina sit on kirkossa siunaus. Yksi päivä siis neitinä enään. Huimaa :D
 
Täällä ei suotu kyllä plussaa, mutta olipahan kerrassaan selkeä tuo testi. Hankin noita clearbluen digitaalisia kyllä jatkossakin, vois ostaa semmosen yhden kalliimman viikkonäytöllisen siihen hetkeen että jos ois plussannu jo sitten semmosella hieman edullisemmalla digillä. Ja heti alko kans menkkaoireet, että eikö mulla viimeksiki käyny näin? :LOL: Tänään siis kp 26/26 ja odottelisin huomiseksi sitten noita menkkoja. Toivottavasti tulevat, niin pysyis tämmösenä lyhempänä tuo kierto.

Onko kukaan menossa apteekkiin, yliopistolliseen? Jos käytte, niin raportoikaa onko se alekampanja ton clearbluen kanssa vielä voimassa. En nimettäin viittis keskustaan lähteä sitä varten, kun pitää parkkeerata..käpytellä jne..että jos ei ole, niin tilaan sit netistä. Ootteko löytäneet edullisesti noita netistä? Kun mietin, että pitäis ne ovistestit tilata. En ole varma, että jos kierto jatkuu 26sena niin onko se kp 12 vai 13 se ovis, pitää tarkistaa vähän.

Sokeripala, viikonloppuna on varmasti jo noilla kunnon testeillä näytettävää. Tuo oli minusta ihanan selkeä suorastaan, ei tarvinnu nähdä kolmea viivaa ja palleroita =) Ainoa oli se patterin poisottaminen, siinä sai vähän aikaa kikkailla.

Hilppa, sullahan on jännät paikat. Eihän kaikilla tule mitään sen erikoisempia oloja, vaikka raskaana oliskin. Millon ajattelit testata, jos ei menkkoja kuulu? =) Millasia kiertoja sulla oli ennen pillereitä (vaikka ei ne nyt niin kamalasti välttis kerro)?

Tipetsu, onnea uuteen kiertoon. Jospa tämmöset aurinkoiset päivät (toivottavasti sielläkin) veis mökö-möröt pois :heart:

Samara, samanlai ajattelin että sulla vois alkaa jopa vasta kp 29 uusi kierto, jos on jotain alettavaa. Että jos jaksat, niin tietysti kannattaa odotella mahdollisimman pitkälle. Noissa testailuissa ehkä ottaa huomioon myös millanen päivä on tulossa. Ite mietin tossa, että mullahan on perjantaina tentti, että teen enemmin tänään ton testin :saint: Ettei sitten ole pahalla päällä.

Mömmömmöö, mulla kans tuntu syksyllä pahimman kuumeen aikaan melko kamalalta. Tai jotenki ite taas sain tähän kuumeiluun jotain tolkkua, kun sain täällä purkaa näitä mun romaaneja :D Sillon teki myös pahaa nähdä raskaana olevia, vaikka yleensä tykkään kovasti nähdä, varsinkin jos on jotain kivoja vaatteita että se maha oikee pullottaa :heart: Sitte jos tuntuu, että tulee vaan pahalle tuulelle, niiin pitää palstataukoa. Toivotaan, että teiläkin tärppäis pian. Jotenkin tänä aamuna tuon negan kans tuli taas mietittyä, että miten ne hemmetin yllätysvauvat oikeen tehdään..siis ne, jotka puskee vaikka pillereitä napsii (vaikka tietysti varmaan suurella osalla jää osa napeista syömättä/huolimattomiin kloaikoihin)..mutta silti. Toisaalta en yhtään epäile, etteikö ainakin omassa lähipiirissä tämä yllätysvauva olisi tullut elämänlaatua parantavasti mukaan elämään.

Nelli, se maistraatti on kyllä niin nopee toimitus että hyvä ku ehti ymmärtää koko asiaa B) Mua vähän nolotti, kun me oltiin omasta vihkimisestä vähän myöhässäki, tosin ei ollut meidän vika vaan lähisukulaisen..mutta kuitenkin. Onneks niissä on väljää niissä ajoissa.

Oon taas sekoillu noiden laskujen kanssa, niinku varmaan ei tule kellekään yllärinä :LOL: Oon selkeesti tämmönen häsläri ja muistelen väärin sitten näitä kiertoasioita..siis en muista yhtään missä mennään, jos en käyttäis tota fertilityfriendiä. Saisin varmaan miljoona kertaa päivässä laskea ,että mitkä kpt jne B) Noh, joka tapauksessa mulla on nyt niin, että seuraavassa kierrossa on mahdollisuus saada joululahja jopa. Tai sitten voi olla, että jos yliajaksi menee niin sitten on 2011 baby. Eli pitänee lähteä loppukiriin tälle vuodelle! =)

Laitan vielä tähän uuteen ketjuun tän Tekayn raskauskiekon, minusta tää on näppärä. http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Muoks. Ja kun tuli näin pitkä romaani, niin voinen jatkaa että mullahan tulee ennustettu ovis jo tälle kuulle jos kierto ton 26! Se tulee kyllä nopeesti, ku mulla alkaa ma se harjottelu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
. Saisin varmaan miljoona kertaa päivässä laskea ,että mitkä kpt jne B) Noh, joka tapauksessa mulla on nyt niin, että seuraavassa kierrossa on mahdollisuus saada joululahja jopa. Tai sitten voi olla, että jos yliajaksi menee niin sitten on 2011 baby. Eli pitänee lähteä loppukiriin tälle vuodelle! =)

Laitan vielä tähän uuteen ketjuun tän Tekayn raskauskiekon, minusta tää on näppärä. http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Muoks. Ja kun tuli näin pitkä romaani, niin voinen jatkaa että mullahan tulee ennustettu ovis jo tälle kuulle jos kierto ton 26! Se tulee kyllä nopeesti, ku mulla alkaa ma se harjottelu =)
Juu mie oon jo kahtonu millos ois laskettu aika jos tärppäis tästä kierrosta :LOL: sopivasti joulun alla ois laskettu aika ja jouluksi uuden kanssa kotiin :LOL: mulla siis nyt kp 8/30
 
Onnittelut kaikille plussanneille! =)

Mullahan on nyt menossa ensimmäinen kierto ilman pillereitä ja kp olisi nyt 17/-. Nyt on pari päivää alavatsa ollut keskeltä hiukan kipeä. Ei kuitenkaan niin kipeä, että olisi pitänyt ottaa särkylääkettä. Epäilin oviskivuiksi, mutta ovistestit ovat näyttäneet miinusta kuitenkin jo pari päivää. Eli ilmeisesti ovis olisi jo ohi, mutta mistä nämä kivut johtuu? Ja kivut ovat nimenomaan keskellä alavatsaa, ei kummallakaan puolella.

Ja mullekin voi laittaa pillerimerkit pinoon, eli Meliane 8 vuotta ja Yasmine 2 vuotta.
 
Almukka, onko Yasminet ollu viimeksi? Laitan vaan viimeisimmän ehkäisyn, niin pysyy about yksrivisenä aina helposti luettavana lista =) Jos tikkuja riittää, niin voithan varalta tikuttaa vielä..tuliko sulle ovisplussa kuitenki..vai jäikö haaleemmaksi? Parastahan ois, että tärppi ios käynyt..sekinhän on mahdollinen.

Huomasinpa taas hyvän piirteen sentään tässä negassa :D Voidaan miehen kanssa viikonloppuna tehdä fajitakset ja syödä sen kanssa sitten roséviiniä, vaikka tossa kyllä tarjoiluehdotuksena olis tapakset tai pastaruuat jne. Tuo pullo on vielä raahattu sieltä häämatkalta :heart:
 
Juu Yasminet oli viimeksi...

Ei ollut tarkoitus tehdä ovistestejä ollenkaan, mutta hain kuitenkin apteekista yhden paketin, kun nämä kivut alkoivat. Eikä missään vaiheessa ole tullut plussaa. Itse epäilen, että ovis oli jo ollut ennen testien tekemistä... Parin viikon päästä voi sitten testailla raskaustestillä, nythän on vielä aivan liian aikaista.

Viettäkääpä Metsis oikein mukava ja rentouttava viikonloppu ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)
 
Kiitos paljon Almukka, samoin sinne :heart: Tosiaan rennosti pitää ottaakin, kun alkaa ma sitten hikihatussa raataminen harjoittelussa.

Miten olis listan kevätsiivous? Taitaa taas olla semmosia, jotka eivät koko ketjussa kirjoittele vaan kirjottelevat joko muualla (ovat varmaan unohtaneet että ovat listoilla) ja sitten osa ei taida käydä. Voisin katsoa myös tuon edellisen ketjun olevat samaan, tällöin olis tarkasteltava ajanjakso yli 2kk. Eli kaikki, jotka ovat kirjoittaneet tässä tai viime ketjussa yhden viestin, ovat mukana. Listoillehan pääsee taas takaisin ja on yhtä tervetullut. Miltä kuulostaa?

Muoks. Kattelin tässä nyt ennen töihin menoa tuota listaa ja mun silmien mukaan yli 2 kk olisi ketjuihimme kirjoittamatta seuraavilla: Vaaleevadelma, Mammaliini82, Waaka, Hemuli5, Neulainen, Ingu ja Haikailija. Neulainen ainakin taitaa kirjotella toisessa ketjussa, joten ei varmaan meillä enää ole..mutta entä muut? Eli näitä olisin nyt sitten siivoilemassa listalta.

Sitten osalla oli aika pitkä aika, kun ovat viimeksi kirjoitelleet...esim Manzu, HelinäKeiju10, hennulinda..joten laittakaahan tähänkin ketjuun puumerkit kun vielä vaihtuu tuo päivittelijä, niin ettei vaan sitten tipahda listalta vaikka haluaa mukana olla. Ja vielä jos haluaa taustalle, ettei ehdi käydä kun 1-2kkn välein, niin se kannattaa mainita. Mutta teitä en tietysti poista, kun olette mukana olleet.

Jahas, ja mult aperuuntuki eka työkeikka. Pitäs varmaan sitte luento katsoa tai jotain järkevää ruveta hommailemaan.
 
Alkaa pikku hiljaa tosissaan jännittämään, koska nyt olen huomannut selkeät oireet mitkä viittaisi raskauteen (tai sitten vaan kuvittelen :LOL: )
1. Maha on turvoksissa ja hirveät ilmavaivat
2. Mahan pitäisi olla löysällä ennen menkkoja, mutta onkin kovalla
3. Ruoan jälkeen hirveä närästys
4. Illalla puhaltelin kananmunia tyhjäksi maalausta varten niin se tuntui pahalta kohdussa?
5. Valkovuoto muuttui paksusta ohueksi, mikä on mulle tosi erikoista ennen menkkoja
6. Vatsassa on kohdun tietämillä koko ajan sellainen jännä tunne
7. Törkee nälkä koko ajan
8. Pissattaa

Siis jos mä nää kaikki kuvittelen tai saan aikaiseksi raskautta toivomalla niin mulla on kyllä herkkä kroppa :LOL: Yksi mikä tänään kyllä mietitytti menkkojen tulosta on pienet kipunippailut alakohdussa... Siis tää on kyllä jännää!!! Puhuttiin just miehen kanssa ja sovittiin että jos ei pian ala menkkoja kuulumaan niin vkl:na testataan. Epäilen kyllä kovasti, että olisi heti ekalla onnistanut, koska se ei ole mun tuuria :whistle:
 

Yhteistyössä