Eikääääää..Kirjotin pitkän tekstin tänne ja sit painoin jotain nappulaa ja kaikki hävis :kieh:
Noh..yritetään uusiks
Iiiiiihhhh.....
Sokeripala, toihan on ihan selkeä plussa!! Kovasti onnea :heart: Mua ei myöskään yhtään haittaa, että raskausjuttuja täällä kerrot, ihanahan niitä vain on lukea
Pahoittelut tädin tulemisesta
Hilpalle :hug: uutta yritystä vaan kehiin
Ensimmäisen tädin tulo voi tavallaan olla se kaikista raskainkin kokemus, kun sitä tietysti toivoo, että raskaus alkaisi helposti. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee :heart:
Auneliinille tsemppiä yrittämiseen, toivotaan, että tärppäisi nopeasti
Minä pitelen kovasti peukkuja
Catalialle :heart: Auttakaa mua, miten toi dpo lasketaan?? Onko se ne päivät ovulaation jälkeen? :ashamed:
Voih,
Perämään emäntä :hug: :hug: Olipas ikävä kuulla. Varmasti ihan hyvä idea pitää taukoa, jos tuntuu, ettei ihan heti jaksa yrittää uudestaan. Voimia sinne :heart:
Iita Voimia!! :hug: Ovulaatio voi siis tosiaan tapahtua silti, vaikka sitä et bongaisikaan. Se voi myös näkyä tikussa vaaleampana viivava mitä kontrolli. Hyvä kuitenkin, että sulla on se lääkäri, niin saat juteltua mieltä painavista asioista. Mulla ainakin se auttoi paljon.
Metsätähtönen, mun kaverilla tuli
kolmet normaalit kuukautiset, kun tuli raskaaksi. Joten älä heitä pyyhettä kehään, vaikka vuotaisikin :heart:
Ja se kevätsiivous on tosiaan hyvä idea!
nappuselle sanoisin samat sanat kun metsikselle
Hui,
tytöt0406, sullahan on myös jänskät paikat :heart: Onnea testaukseen toivottelen :wave:
mömmömmöö ihana kuulla, että olette häistä keskustelleet :heart: Eihän tohon vuoteen 2012 nyt ole ollenkaan niin pitkä aika, etteikö niitä jo saisi ja pitäisikin vähän miettiä
Meillä on häät 2011 ja on kyllä mukavaa kun saa välillä erkaantua näistä vauvahommeleista häiden maailmaan
Mulla on kp22 ja ovistesteissä on viiva haalistunut tasaiseen tahtiin sitten sen tiistaisen viivan jälkeen. Olenkin aika varma, että silloin se tapahtui, ainakin on tilaisuus hyödynnetty hyvin
Aion silti vielä varmuuden vuoksi testailla tonne ens viikon tiistaihin asti, fertility friend kun tosiaan on sitä mieltä, että ovis tapahtuisi vasta sillon. Olis ihan huippua, että se ois tapahtunut jo nyt, viikkoa aiemmin, niin kierron pituudeksikin tulisi mukavat noin 32 päivää.
Eilen oli superhankala päivä tän endometrioosin kanssa :| Seksin jälkeen alkoi maha sattumaan niin vietävästi, että makasin kippuralla lattialla tunnin sen jälkeen :x Päätin, että jos kivut oikeesti tulee noin koviksi, niin haluan leikkaukseen. Parasta tietysti olisi, että tulisi se plussa, lääkäri kun oli sitä mieltä, että se hyvin todennäköisesti paranisi sitten. Siksi se ei mitään hoitoakaan suositellut sen kummemmin.
Mua alkoi myös kauheesti taas eilen pelottamaan, kun menin lukeemaan (minä tyhmä!!) netistä, että endometrioosia ei pitäisi nähdä ollenkaan ultrassa, ei ainakaan pientä
Niin miten sitten mun lääkäri osasi sanoa, että mulla on nuppineulanpään kokoinen semmoinen vasemmalla puolella, ja että munajohtimet on täysin auki...ARGH! Inhottavaa miettiä tämmöisiä..Kuitenkin tutkimuksen teki yksi Jyväskylän parhaista naistentautien erikoislääkäreistä, joka on vielä perehtynyt lapsettomuuteen. Joten eiköhän mun nyt vaan pitäis pystyä luottamaan siihen. Se kuitenkin vakuutti, että kaikki on muuten kunnossa...Mutta miten se sitten näki sen jos endon ei pitäis edes näkyä ultrassa?? Tänään en ole asiaa juurikaan enää miettinyt, mutta eilinen ilta ja oikeastaan yökin oli vähän vaikeita