Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Metsis: Älä vielä luovu toivosta. Mulla oli toinen raskausalku jännä siinä mielessä, että tein testin-> nega->odotin pari päivää->menkat->loppu parin päivän päästä->odotin pari päivää ja tein testin-> positiivinen :D Eli älä luovuta ainakaan ennen kuin menkat alkaa kunnolla! Tää nyt ei varmaan kauhean yleistä ole, mutta opin ettei kannata lyödä hanskoja naulaan ennen kuin on ihan varma...

Kävin tänään ostamassa testin ja huomenna aamulla sitten testaillaan. Tänään on ollu jotenkin sellainen olo, että menkat alkais: väsyttää ihan simona ja valkkari muutti muotoaa. Mut kuitenkin kaikki muut oireet on vielä päällä mitkä viittaisi raskauteen joten en nyt sit kyl tiedä...jääpi nähtäväksi :)
 
Sokeripala, siinähän se hassu juttu olikin etten tällä kertaa kyllä huomannut ollenkaan koko ovista, että liekö ollutkaan tai alkaa keho tottua. Mullahan yk 1 tuli oviksen jälkeen tosi kipeeks vatsa, nyt ei mitään. Toisaalta kun oltiin siellä häämatkalla, niin veikkaan että sekin tekee ettei ehdi kyläl huomioida mitään. Joten tuota en tikuttanu, paitsi häämatkan jälkeen tikutin lauantaina ja sillon oli jo haaleempi viiva kp14 (yk 1 mun ovis oli vissii kp 13). Ja meillähän vällyt heilu just kp 13 illasta, että vähän tuo mietitytti just. Nyt pitää uuteen ostaa ne tikut ja alan himona testailee, että onko se kp 13 vai joku toinen päivä. Voihan se olla vaikka 12ki..Veikkaan kuitenki, että kierto käynnistyy tässä ku on paperiin jotain jo tullut. Niin se dpo, ois varmaan nyt sit 14, oon laskeskellu että ovis ois ollu kp13 mutta todellisuudessa en tiedä.

Sokeripala, mua ei myöskään haittaa vaikka täällä hehkuttelee =)

Nappunen, oliko ne menkat sulle normaalit jne? Ja normivuotoiset? Kun joillakinhan tulee siltikin, vaikka menkat tuliski. Olishan se ihan kiva, jos pääsisit verikokeeseen seuraileen tuota hormonin muutosta..että kasvaako. En tiedä kuinka helposti noihin pääsee. Mutta sen tiiän, ettei se hormonimäärä vaikka km ois tullutki, niin välttämättä heti laske. Toivottavasti siellä ois kyytiläinen hanakasti kii!

Muoks. Tytöt0406, sullahan on ollut melkonen plussaustarina. Onpa muuten melkosen kiva tuo, jos miettii että monihan menkkojen jälkeen ajattelee ettei mitään ois. Ite just mietin tuota alkoholia, että kun oon aika pessimistinen ton tärpin suhteen kun en ole oviksesta varma mikä tarkottaa tota pupuiluajotusta että meni varmaan mönkään sen reissun tähen..niin sit et ku tavallaan jos tärpänny ois, niin ei ois kiva juoda. Mutta jos mulle menkat tulee, niin kyllä sitten oletan että ei siellä mitään ole. Ei kyllä ole muuta ku menkkaolokaan.

 
Sokeripalalle aivan kamalasti onnea ja peukut pystyyn. Mä olin kyllä niin varma, että raskaana olet... :D

Tulin näin pikaseen lukasemaan teidän kuulumiset, kamala kiire ollut koko päivän ja siivousta tullut harrastettua ihan tuskana. Tänään tosiaan käytiin maistraatissa tahtomassa ja huomena sitten avioliiton siunaus. Aika nopea oli se maistraatin toimitus ja ihan ei vielä takaraivoon ole iskostunut, että rouvana tässä nyt elellään :) Nyt vaan toivotaan, että huomena ei sada vettä tms tyhmää. Ja toivotaan myös kivasti, että kaksi viivaa piirtyy hääpäivän kunniaksi testiin aamulla. Palailen kyllä varmasti sit vasta sunnuntaina teille kertomaan uutisia...

Ja kiitos onnentoivotuksista :D
 
Kauan maltoinki olla poissa :LOL:

Äh, pakko tulla vaan purkamaan, kun puhuttiin äsken naimisiin menemisestä. Ja meillä siis ollut suunnitelmissa, että jossain vaiheessa mennään, kunhan saadaan säästettyä rahaa. Noh, nyt sitten sovittiin, että naimisiin mentäisiin kesällä 2012 :heart: Onhan tätä aikaista hehkuttaa, mutta onpahan nyt oikeasti jotain mitä odottaa, jos ei vaikka vauvahaaveetkaan täyty..

Onnea Nellille naimisiin menon johdosta :flower:

Nappunen, ei kannata kaikkea toivoa siis nurkkaankaan heittää, kuten tytöt0406 esimerkistä huomaamme. Ja tiedänpä yhden, jolla menkat tullu jopa pari kertaa ja raskauden alku menny ihan ohi :eek: Mutta harvinaistahan tuo kai on..

Mut enpäs jaksa enempää jaaritella. Plussatuulia kovasti kaikille!

Mömmömmöö kp18/28
 
Eikääääää..Kirjotin pitkän tekstin tänne ja sit painoin jotain nappulaa ja kaikki hävis :kieh:
Noh..yritetään uusiks :D

Iiiiiihhhh.....Sokeripala, toihan on ihan selkeä plussa!! Kovasti onnea :heart: Mua ei myöskään yhtään haittaa, että raskausjuttuja täällä kerrot, ihanahan niitä vain on lukea :)

Pahoittelut tädin tulemisesta Hilpalle :hug: uutta yritystä vaan kehiin :) Ensimmäisen tädin tulo voi tavallaan olla se kaikista raskainkin kokemus, kun sitä tietysti toivoo, että raskaus alkaisi helposti. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee :heart:

Auneliinille tsemppiä yrittämiseen, toivotaan, että tärppäisi nopeasti :)

Minä pitelen kovasti peukkuja Catalialle :heart: Auttakaa mua, miten toi dpo lasketaan?? Onko se ne päivät ovulaation jälkeen? :ashamed:

Voih, Perämään emäntä :hug: :hug: Olipas ikävä kuulla. Varmasti ihan hyvä idea pitää taukoa, jos tuntuu, ettei ihan heti jaksa yrittää uudestaan. Voimia sinne :heart:

Iita Voimia!! :hug: Ovulaatio voi siis tosiaan tapahtua silti, vaikka sitä et bongaisikaan. Se voi myös näkyä tikussa vaaleampana viivava mitä kontrolli. Hyvä kuitenkin, että sulla on se lääkäri, niin saat juteltua mieltä painavista asioista. Mulla ainakin se auttoi paljon.

Metsätähtönen, mun kaverilla tuli kolmet normaalit kuukautiset, kun tuli raskaaksi. Joten älä heitä pyyhettä kehään, vaikka vuotaisikin :heart:
Ja se kevätsiivous on tosiaan hyvä idea!

nappuselle sanoisin samat sanat kun metsikselle :whistle:

Hui, tytöt0406, sullahan on myös jänskät paikat :heart: Onnea testaukseen toivottelen :wave:

mömmömmöö ihana kuulla, että olette häistä keskustelleet :heart: Eihän tohon vuoteen 2012 nyt ole ollenkaan niin pitkä aika, etteikö niitä jo saisi ja pitäisikin vähän miettiä :whistle: Meillä on häät 2011 ja on kyllä mukavaa kun saa välillä erkaantua näistä vauvahommeleista häiden maailmaan :)

Mulla on kp22 ja ovistesteissä on viiva haalistunut tasaiseen tahtiin sitten sen tiistaisen viivan jälkeen. Olenkin aika varma, että silloin se tapahtui, ainakin on tilaisuus hyödynnetty hyvin :whistle: Aion silti vielä varmuuden vuoksi testailla tonne ens viikon tiistaihin asti, fertility friend kun tosiaan on sitä mieltä, että ovis tapahtuisi vasta sillon. Olis ihan huippua, että se ois tapahtunut jo nyt, viikkoa aiemmin, niin kierron pituudeksikin tulisi mukavat noin 32 päivää.
Eilen oli superhankala päivä tän endometrioosin kanssa :| Seksin jälkeen alkoi maha sattumaan niin vietävästi, että makasin kippuralla lattialla tunnin sen jälkeen :x Päätin, että jos kivut oikeesti tulee noin koviksi, niin haluan leikkaukseen. Parasta tietysti olisi, että tulisi se plussa, lääkäri kun oli sitä mieltä, että se hyvin todennäköisesti paranisi sitten. Siksi se ei mitään hoitoakaan suositellut sen kummemmin.
Mua alkoi myös kauheesti taas eilen pelottamaan, kun menin lukeemaan (minä tyhmä!!) netistä, että endometrioosia ei pitäisi nähdä ollenkaan ultrassa, ei ainakaan pientä :eek: Niin miten sitten mun lääkäri osasi sanoa, että mulla on nuppineulanpään kokoinen semmoinen vasemmalla puolella, ja että munajohtimet on täysin auki...ARGH! Inhottavaa miettiä tämmöisiä..Kuitenkin tutkimuksen teki yksi Jyväskylän parhaista naistentautien erikoislääkäreistä, joka on vielä perehtynyt lapsettomuuteen. Joten eiköhän mun nyt vaan pitäis pystyä luottamaan siihen. Se kuitenkin vakuutti, että kaikki on muuten kunnossa...Mutta miten se sitten näki sen jos endon ei pitäis edes näkyä ultrassa?? Tänään en ole asiaa juurikaan enää miettinyt, mutta eilinen ilta ja oikeastaan yökin oli vähän vaikeita :(
 
Vaniljainen, kyllä endopesäkkeet voi näkyä ultrassa, mut endo voi olla vaikkei ultrassa näkyisikään. Sitä ehkä on nuo nettijutut ajaneet takaa. Riippuu tietysti myös ultralaitteista, jollan vanhalla rämällä ei nuppineulanpään kokoista muutosta varmaan olisikaan nähnyt mutta nämä spesialistit yleensä käyttää myös aika hyviä laitteita.
 
Sokeripala onnea oikein paljon vielä kerran :heart: ja ihanaa kun joku hehkuttaa raskaudesta =)

Nelli onnittelut rouviintumisesta ja tsemppiä huomiseen :heart: Toivotaan että viel plussa pärähtäis testiin :flower:

Perämaan emäntä :hug: ja jaksamista :heart:

mömmömmöö voihan niitä häitä jo suunnitella vaikkakin ovat vasta 2012. Mut aika kuluu kyllä nopsaa =)

Auneliini toivotaan nopeaa plussa tärppiä :heart: ja Catalia pidän peukut pystyssä :heart:

tytöt0406 täällä jännitetään sun puolesta huomista aamua :heart: toivottavasta plussan saisit :heart:

Vaniljainen kurjalta kuulostaa noi sun kivut, mut elätellään plussa haaveita niin kipukin laantuu ;)

Toivottelen plussa myrskyä tähän pinoon :heart: ja iso voima :hug: niitä kaipaaville ja tietty kaikille muillekin!
 
Onnea täältäkin sokeripala!

Ja Nelli :flower: Lämpimät onnittelut rouvalle :heart:

Kaikille jännääjille tasapuolisesti plussatuulia :whistle:

Täällä odotellaan,että nuo menkat alkas nyt kunnolla. Pyyhkiessä tulee vain vuotoa, yleensä mulla jo tässä vaiheessa kunnon vuoto päällä mut jospas se huomenna jo tulee täti kunnolla,pääsee sit uuteen vauhtiin =) Mietin vaan,että onko mulla silti kp 1 jo tänään,vaikka menkat ei oo kunnolla alkanu?

Kävin tänään apteekista se tarjouspaketin, missä sai toisen raskaustestin kaupan päälle. Seuraavaan kiertoon pitää alkaa valmistautuun,ettei tuu märehdittyä näitä menkkoja liiaks..
 
tytöt0406 sun tilanne antoi kyllä toivoa! :) mäkään en ajatellu heittää hanskoja täysin vielä nurkkaan ennen, kun saan varman tiedon asiasta.

metsätähtönen Menkat oli aluks ihan normaalit, mutta ihmettelin sitten kolmen päivän päästä vuodon vähyyttä ja sithän ne loppukin. Ajattelinkin soittaa ens viikolla terveyskeskukseen ja yrittää päästä niihin verikokeisiin. Niin loppuis tämä vatvominen.

mömmömmöö ja vaniljainen toivottavasti kuuluisin nuihin harvoihin joilla tuleekin menkat alkuraskaudessa. :) mutta yleensä kuulun vaan niihin huono tuurisempiin. :kieh:
 
Hilppa, noita tuhruja ei yleensä lasketa menkkapäiviksi vaan sitte ku vuotaa ja varsinki punasta.

Nappunen, tosiaan ens viikolla varmaan hormonitki nousee taas enemmän jos siellä on jotain, minkä takia nousta =)

Auh, täällä onnistuin sitten heti aamusta telomaan hammaskalustoani tobleronella!! :LOL: Jotenki inhottavasti kolautin hampaaseen ja voi että on kipee. Miten sitä aina onnistuuki! Oon yrittäny täällä runsaasti lipitellä vettä, että alkais nuo mun menkat. Tämä varmaan kuulostaa musita vähän hauskalta, mutta kun mulla aina tämä on "auttanut". Tai itseasiassa kyse on sattumasta, mutta silti. Mullei vieläkään ole vuoto alkanut, eilen tuli paperiin valkovuodon mukana jotain tosi haaleanvaaleanruskeaa. Tympäsee siinä mielessä, kun jos menkat alkaa vaikka kello 23 illalla niin en sit'ä ennen uskallakkaan sitä roseviiniä juoda. Että semmosta. Saas nähdä mihin kierto sit asettuu, tässähän on se hyvä puoli kyllä, että mulla sit varmaan on parempi ajotus ollu noilla meidä petipuuhilla.

On muuten tullu yöllä ihan hillittömästi lunta. Oikeen talviselta taas näyttää. Meillä ois vähän sisustushommia tiedossa, niin arvatkaapa vaan oonko täpinöissäni :D Kävin eilen ostaa meille uuden kivan lampun ja vein vanhan tonne meidän kirppispöytään (tai ei se ollu vanha mutta en koskaan tykänny siitä). Ja tänään ois edes peilin ostamista ja kankaan ostamista sisustushommiin ja tämmöstä. Samoin pitäis meidän iso hääkuva käydä kehystämässä niin saadaan seinälle :heart: Meiltä ihan oikeesti puuttuu iso kunnon peili! Tosi haastavaa elämää' ilman peiliä, kun minä varsinki oon semmonen että mulla saattaa olla vaikka paita joskus väärinpäin B) On vaan jotenki jääny, kuei oo jaksanu...Noh, nyt tulee siihenki muutos ja naapuriparat saa kuunnella porakonetta.

Tytöt0406, jokos testailit?

Vaniljainen, dpo on siis days past ovulation ja ite oon ainakin laskenut sen että jos on kp 15 vaikkapa ovulaatio niin kp 16 on dpo 1. Ja siinä dpo 14 kiepakoillahan se monesti menkkapäivät ois, jos on.
 
Täälläkin jännäillään tytöt0406 testailua...

Metsis, mä ainakin lasken niin, että oletettu ovispäivä on dpo 0 ja siitä seuraava päivä dpo 1, koska sehän on days past ovulation. Ei sillä, että se nyt niiiiin pilkulleen olis just niin mentävä kun harvoin voi varmaan sanoa edes tarkalleen sitä eksaktia ovispäivää, ellei ole ultrattu tai tunnista sitä itse. Mutta kun mä esim. tikuttelin, niin sain kahtena päivänä ovisplussan ja lämpöjen seuraaminen tukena oletan, että ovis oli tuolloin jälkimmäisenä päivänä. Ja siitä seuraava päivä oli sitten mun dpo 1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Catalia:
mä ainakin lasken niin, että oletettu ovispäivä on dpo 0 ja siitä seuraava päivä dpo 1,
Aivan, siis niin lasken minäkin ja tarkoituksenahan tuolla on lukea KP 16 EIKÄ 15 :LOL: Käynpä muokkaamassa.

Nyt alko harmittamaan, nimettäin huomasin tossa astianpesukonetta purkaessa, että sitä alkaa heti elättelemään toiveita jos mulla onki ovis ollut päivän kaks myöhemmin. Kun sitten ois hyvin mennytki nuo petihommat..ja sitten tietysti harmittaa vielä enemmän, että menkat alkais. Ja jos ivelä kaiken kukkuraksi en sitä roseviiniä edes saa rakkaiden fajitaksieni kanssa sen tähden, että vuoto alkaiski vasta huomenna tyyliin aamusta, nin johan ärsyttäis :LOL:

Noh, minäpä lupasin itselleni että käyn tänään ostamassa jonku hyvän testin ja saisin huomenna testata jos ei ole sitä ennen alkanut. Muutenki pitäs noita kunnon testejä ostaa varastoon, niin vaikka menkat alkais niin ei mitään. Se mun testailu ois kait nyt sitten sattunut dpo 12 näillä näkymin eikä dpo 14, jos nyt oikein ymmärrän..siis jos pari päivää siirtyy menkat niin eikös tuokin todnäk. siirry ovis siis..jos on suht normaalikierto, mistä en kyllä tiedä. Ja tein sen kierron yhden ainoan ovistestin matkan takia kp 14 aamulla ja se oli melko vahva, mutta siis haaleampi ja oletin että ovis oli kp 13 tai aiemmin. Hmm...Olkoot! |O
 
Haaleista haalein haamu tuli :D :heart: Pitää ensi viikolla testata vielä uudelleen, mutta kyllä mä luotan tähän tulokseen 95%:sti oireiden perusteella. Kyllä oli jännät paikat :) Nyt vain plussatuulia kaikille muillekin...laskettu aika on laskurin mukaan 27.11. <3
 
Moikka!

Tänne onkin tullut paljon tekstiä :)

perämaan emäntä Voi miten ikäviä uutisia, olen todella pahoillani :hug:

Metsis Onnea testaukseen!! Ajattelin vaan muistuttaa, että toi kierto voi heitellä muutaman kuukauden pillereiden lopettamisen jälkeen myös, mulla vissiin meni 4 kk että tasoittui. Mutta toivotaan että plussa tulee :heart:

Tytöt0406 Onnea plussasta!! Ihania uutisia!!

nelli Onneksi olkoon naimisiinmenon johdosta, ja tulehan kertomaan testailun tulokset! :)

Täällä kierto vetelee viimeisiään, taitaa olla 28/29. Välikuukausi pian ohi, jes! Menkkoja odotetaan luultavasti maanantaiksi. Onhan meillä se pieni teoreettinen mahdollisuus, että tulisin tästä kierrosta raskaaksi, koska seksiä oli n. 3 päivää ennen ovista, mutta ei kyllä ole mitään oireita mihinkään suuntaan! Menkat saisi siis mielellään tulla vaikka etuajassa!

Metsis Vaihdetaanko päivittäjää kun vaihdetaan pinoa? Mietin vaan, että kun en pääse muokkaa tota listaa, ellen copy pastee sitä omaan tekstiin, jolloin se olisi keskellä täällä jossain ja kukaan sitä ei löytäisi :D Muuten sen voisi laittaa etusivulle uuteen pinoon. Vaikka kun 30 sivua tätä pinoa täyttyy? Vai mikä sulla on ollut taktiikkana noissa edellisissä pinoissa? :)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Lily-Jane, passaa. Voin copy-pastettaa sit ketjun loppuun sulle ton, missä näkyy myös kuvien paikat jne. KUn jos tuosta suoraan copy-pastaa, niin jää tommoset jutut pois. Jos siis haluaa helposti vaihella kuvia jne. (Siis muokkaa-viestiä toiminnolla tulee esiin tarkemmin kaikki rivivälitki mukaan jne).

Joo, eiköhän tässä kierto ala tänään. On tullut jo niitä naruja, niin tästä alkaa. Mutta ostoksille nyt =) Luulen tosiaan, että mulal pyrkii varmaan tuo kierto lähemmäs tota 28 kun sitä se on ollut..nyt tais tulla 27 kierto, että tänään on varmaan kp 1 ja yk3. Mutta päivittelen sitten myöhemmin noitakin taas.

 
Kiitos onnitteluista :) Pikkusen jännittää tuo keskenmenon mahdollisuus, kun ei olisi ensimmäinen kerta. Mutta näillä mennään mitä on ja tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu. Tulkaa pian perässä :heart:
(tosin roikun täällä vielä sen aikaa, että saan sen vahvan plussan...uskaltaudun kuitenkin myös varovaisesti mennä kurkkaamaan tuonne plussanneiden puolelle)
 
Onnea, tytöt0406 :flower:
Meillä menis siis aika samoihin tuo la, mä veikkaan itselleni ehkä 28.11. Kiva kun tulee meitä loppukuun odottelijoita lisää, ne on siellä monet niin paljon pitemmällä, varhaisultria käyneenä jne vaikka eihän parilla viikolla tietenkään niin kauheasti väliä ole. Mä en ole odotuspuolelle vielä uskaltautunut, ehkä huomenna...

Mulla oli viime yönä seksin jälkeen koviakin vihlaisevia kipuja oikean munasarjan seudussa ja alavatsalla yleensäkin, säikähdin ihan kun heräsin kipuun ja pienikin liikahdus aristi. Pissallakäyminen lievitti ja aamulla kivut oli onneksi jo tiessään ja poissa on pysyneet. Kumminkin siinä yöllä hetken valvoessa palasi taas maanpinnalle, että ei kannata ihan hirveästi vielä laskettuja aikoja pohdiskella ja suunnitelmia tehdä, kun on vielä niin kovin epävarmassa alkuvaiheessa ja sattuu vaan sitä enemmän jos ikävästi kävisi. Ajattelin varata varhaisultran suunnilleen 7+0 kohdalle, se on mulle tärkeä etappi kun nähty syke parantaa ennustetta huimasti. Tuli tuo Clearbluen digitaalinen postissa, ja mietin että jos kokeilisi sitä joskus ensi viikolla, voisi ehkä antaa vähän suuntaa siitä nouseeko tuo HCG normaalisti, että mitkä viikot se antaa. Ensi viikollahan mulla pitäisi kai tulla 2-3 viikkoa siihen. Mutta tuossahan on sitä yksilöllistä vaihtelua eli ei voi kovin vakavasti ottaa. Sääli ois kumminkin jättää hieno testi käyttämättä =)

Metsis, meinaatko testailla huomenna ellei vuoto nyt ala? Toivottavasti hammas ei liikaa vaivaa.

Nellille vielä kerran onnittelut, toivottavasti meni häät mukavasti! Testin tulosta toki innolla odotellaan :) Onko muita lähipäivinä testailevia?

Nyt lauantai-illan viettoon :wave:
 
Tytöt0406 onnittelut plussasta ja paljon vauvaliimaa mukaan että pikkuinen pysyy matkassa :heart:

Nelli Joko testasit???

Metsis pidän viel peukkuja pystyssä jos vaikka kuitenkin... :heart:

Lily-jane ei kannata viel toivoa menettää kun ei täti ole kurvannut kyläänkään ;)

Täällä siivoiltu ja saunassa käyty. Nyt olis viel puhtaitten lakanoitten laitto sänkyy. Mies ja tyttö Raumalla ringette turnauksessa ja poikien kanssa kolmistaan kotosalla. Kas kummaa telkust tulee sm-liigaa ja pojat istuvat kuin tatit telkun edessä.
Mukavaa lauantai illan jatkoa teille kaikille ja paljon plussa tuulia :whistle:
 
Moi!

Täällä ilmoittautuu mukaan eräs kovastikin vauvakuumeesta kärsivä. Kovasti olen teidän juttuja seuraillu, mutta hieman vielä epäilevästi mukaan liityn itse kirjottelemaan.. yk 1 menossa, ja kp 51/??. Kaksi testiä tehty, molemmat negaa. Päätä seinään hakkailen, kun odottelen seuraavaa kiertoa.. Voi olla, että en kovin aktiivisesti kirjoittele vaikka aktiivisesti luenkin teidän kommentteja, mutta pelkään että epätoivo kasvaa liikaa jos hirveesti osallistun itse keskusteluun.. Kovasti vain vertaistukea näköjään haluaa tässä vaiheessa... :headwall:
 
Lily- Jane on selvinnyt hienosti välikierrosta! :) Pidän peukkuja, josko ne simpat olisivat olleet sinnikkäitä ja eläneet sen kolmekin päivää :heart: Monestihan se tärppää, kun sitä vähiten odotta...;)

tytöt0406 ihanaa!! Hurjan paljon onnea :heart:

haaveilijalle tervetuloa mukaan kuumeilemaan :hug: Harmillisen pitkäksi on kierto sulla venähtänyt, toivottavasti pian ymmärtäisi täti tulla jos on tullakseen! Mitä ehkäisyä käytitte ennen yrittämistä? Joskus pillereiden pois jättämisen jälkeen käy noin. Tsemppiä!

Ihanaa lauantai-iltaa munkin puolesta kaikille, me aletaan kattomaan kultsin kanssa kauhuleffaa :)
Kiitos noista dpo- selvityksistä, ei mun arvailut siis ihan metsään menneet :D Nyt sain ne näkyville tonne Fertilityfrendiinkin, mä olisin kans ihan sekasin mun kierrosta, jos ei olis sitä..Tänäänkin olen jo kahdesti kattonut, että mikä kiertopäivä se olikaan menossa :LOL:
 
tytöt0406 Ihanaa, paljon onnea ja tarraa pienelle matkaan!!

Metsiksen puolesta jänskättää siltikin vähän....ja Lily-Janellakin se mahdollisuus siellä kuitenkin on.

Nellin huomisia uutisia tän aamun testailusta odotellaan myöskin kovasti. Kunhan hääyö on vietetty ensin...

haaveilija- Tervetuloa mukaan!

Tsemppilöitä kaikille vaiheisiinne!
 

Yhteistyössä