Kiirettä pitää, ei meinaa millään ehtiä kirjoittamaan, vaikka luenkin joka päivä moneen kertaan kuulumisianne täällä.
nelli86 Aurinkoa tahtomispäiväänne tänään maistraatissa (olihan se tänään?) ja ihanaa hääpäivää huomiselle!! Ja tietysti toivotaan siihen huomiseen testiin plussaa! Olispa tosiaan ihana häälahja!
Metsikselle iiiiso :hug: negasta. Ihanaa, että kuitenkin olet niin positiivinen! Mä kävin tällä viikolla apteekissa ja kurkistin varovaisesti :kieh: testihyllyyn. Oli vielä niitä tarjouspaketteja siellä. Ei mitään tekstiä missään tarjouksen ajankohtaan liittyen, siellä vaan oli niitä paketteja lojumassa ja odottamassa ostajaansa
Eli luulisin, että niitä myydään sen aikaa kun niitä yhteenteipattuja paketteja riittää. Huomenna sitten nautitte häämatka-roséviinistä ja fajitaksista!
Bigwish Kiva kun kävit kurkkimassa ja onnea :heart: -sykkeestä!
Sokeripala Voi miten iiiihaaanaaaa!!! Onnea selkeästä plussasta aivan hurrrjan paljon! Ja onnea matkaan!!
Tipetsulle :hug: ja toivottavasti mökö-fiilis on jo väistynyt ja olet paremmalla mielellä!
:hug: :hug: myöskin
hilppa86
tytöt0406 On kyllä lupaavia oireita, toivon kovasti huomiseen(?) :saint: testiin sitä ihanaa plussaa!!
Unikeiju-79 Olipa hyviä kuulumisia siellä vuodon loppumisesta, onnittelut vuodottomasta elosta!!
Auneliini Onnea yrityksen aloituksesta!!
samara88:lle kans komppaisin sitä, että jos ovis oli tosiaan kp15 (muistankohan mä nyt ihan väärin mitä piti kirjoittaa?) niin silloinhan kierto lupailis tota lähemmäs 30 niin kuin oli aiemmin kans arveltu. Eli sinne asti pitäis yrittää jaksaa jollain ihmeellä odotella =)
Sitten sitä omaa napaa: Kyllä tuntuu ihan hassulta tää kehon toiminta. Olen lueskellut keskenmenon jälkeisistä raskausoireista seuraavissa kierroissa ja ihmetellyt, että näinkö sitten huijataan meikäläisenkin kehoa... Täällä menossa vasta dpo 8 ja kaikkea kummaa havaittavissa jo... Ensiksikin nippailee tosi kiitettävästi munasarjojen kohdalta aika ajoin, alamahalla sellaista ei nyt kipua mitenkään, mutta tuntemuksia, parina päivänä posket lehahtaneet ihan punaisiksi ja kuumottaneet, viluttanut samalla, ei yhtään mulle tyypillistä, etovaa oloa ollut muutaman kerran, jollaista ei ole ollut kummassakaan raskaudessa edes. Onhan noita vaikka muille jakaa, mutta lähinnä mua jo harmittaa, että miks tää kroppa tekee kaikkea kummallista. Mä sentään yritän pitää realismin (ja ilmeisesti pessimismin= pessimisti ei pety periaatteella
) mukana ja olla ainakaan kehittelemättä mitään, sitten havahdun ihmettelemään näitä tuntemuksia kuitenkin. Lähes jatkuvasti on jotain nipistelyä nivusissa ja jossain munasarjojen kohdilla kuin myös tuolla alamahalla ihan tosi alhaalla. Nyt jo pari kertaa olisin ollut ihan varma, että kohta alkaa menkat, jos en tietäis, että ei ne kaiken järjen ja laskujen mukaan voi vielä alkaa lähes viikkoon. Tiedän sen, että jälkitarkastuksessa 3 viikkoa sitten suunnilleen ei mitään epänormaalia löytynyt, joten ei pitäis näiden johtua ainakaan mistään sellaisesta.
Huoh! On tää ihan pöhköä hommaa
ja niin mukavaa!!
Kaikille ihanaa perjantaita!!