Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Me käytettiin Yasminia n.5 vuotta. Ennen pillereitä kierto oli tosi epäsäännöllinen, joten toisaalta tämä oli ihan odotettavissa, että pillereiden lopetus aiheuttaa jotain tähän suuntaan. En vaan osannut odottaa, että se tekee psyykkeelle tämmöistä.. No joka tapauksessa on pakko yrittää vaan porskuttaa eteenpäin ja olla positiivinen :/ :)
 
nopeasti sitä tipahtaa maan pinnalle...aamulla pahoinvointia ja närästystä sekä liian äkkinäisestä liikkeestä vihlaisu...ja pyyhkiessä verta. Eli saa nähdä mihin tämä pieni plussaihme meinaa suunnata parin päivän sisällä.
Metsis: Laitoit jossain vaiheessa linkin siitä, kuinka ihmiset joiden ei tarvitsisi saada lapsia niin kuitenkin saavat. Ja kaiken lisäksi sikiävät vielä hirveätä vauhtia. Se on vähän sama juttu kolareissa: kännissä ajelevat selviävät hengissä yleensä, mutta muut ei samassa tilanteessa... Joskus pistää miettimään, että kuka näitä lankoja oikein jakelee ja millä perusteell.
 
Haaveilija tervetuloa mukaan kuumeilemaan :heart:

tytöt0406 ei noi vihlasut välttämättä mitään "pahaa" tarkoita =) pahoinvointi ja närästys taas kuulostaakin ihan hyvältä eli onnea matkaan ja paljon tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Toivottavasti itekkin pääsis kohta perässä ja sais olla onnellinen raskaudesta, mut jotenkin on vaan sellainen olo et voi mennä viel pitkääkin :ashamed:

Nyt sitten aamupalalle...
 
tytöt0406, toivotaan parasta, voihan olla ihan harmitontakin vuotoa. Mulla oli esikoista odottaessa rv 5 tienoilla 2 päivänä sellaista "niukahkojen menkkojen" tapaista vuotoa, sen verran reilua siis että itkin jo keskenmenona. Mut loppuikin sitten ja koko loppuraskaus meni ihan ongelmitta =) Tsemppiä odotteluun :hug:

haaveilija tervetuloa :flower: ja älä anna pillerien jälkeisen hormonisekoilun masentaa, saattaapa mennä ohi hyvinkin nopeasti. Mulla oli tässä yrityksessä Cerazette-pillereiden jälkeen yk1 kokonaiset 67 päivää kunnes Terolut-kuurilla menkat tuli. Ja puoli vuotta meni tähän plussaan. Mut toisaalta ekassa yrityksessä plussasin Yasminien jälkeen yk 1 kp 45, eli kaikki on mahdollista =)

Mulla ois nyt rv 4+0, päätin nyt toistaiseksi että la on 28.11. ja viikot vaihtuvat aina sunnuntaisin, ja tarkistus sitten varhaisultran perusteella. Se eka haamu keskiviikkona oli niin heikko että voisi sopia dpo 10 testiksi. Oireina edelleen pelkät vihlaisut suoristautuessa ym, aamukahvia juon parhaillaan nautinnolla. Eiköhän ne oireet tule kun on tullakseen. Ajattelin siirtyä nyt varovaisesti odotuspuolelle mutta roikun varmaan jonkin aikaa myös täällä, testailijoiden tuloksia innolla odottelen! Plussatuulia :whistle:
 
Oma napa: Me ollaan sovittu että hääyönä jätetään ehkäsy pois, häät on lauantaina. Tein ovistestin ja siihen tuli ilmeisesti kuuluisa viivan paikka, eli ei kuitenkaan viel oo ovis. Voiskohan olla mahdollista että ovis tulis vasta lauantaista alkaen? Montako päivää siis yleensä kestää jos tikuttaa tota ovista, että se viiva on vahva? Nyt ois kierrossa 14/27-35. Ois vaan itelläki tsäänssit nyt jo tulla raskaaks, eikä vaan haaveilla..
 
Tervetuloa Haaveilija- :flower: Ei sitä ole pakko hölöttää joka väliin, jos siltä tuntuu. Kunhan käyt ainakin joka ketjuun kuitenkin kuittailemassa, muuten voi siivouspuhuri viedä mennessään =) Muytta sekään ei sinällään mitään haittaa, kun aina pääsee uudestaan listoille. Mukaan vaan rohkeesti, itsestä ainakin tuntui että nimenomaan helpotti keskustelupalstailu..vaikka aluksi ajattelin juurikin samaa, että pahentaako se tilannetta.

Sokeripala, itekki ajattelin sitten joskus jos olis raskaana, niin käydä varhaisultrassa. Haluan tietää että on oikeessa paikassa ja että siellä oikeesti on jotaki.

Tytöt0406, toivotaan kuitenkin parasta. Tiedän, että varmasti huolettaa ja pelottaa, kun olis sellainen tunne varmaan itelläkin. MUtta jospa tuo ois istä harmitonta vuotoa, kun eikös se ole aika yleistä ett ämenkkojen aikaan (varsinkin alussa) jotain tulee?

Mulla muuten Yasminet oli pitkään käytössä ja vasta myöhemmin huomasin, että ne aiheutti mulle ihan hemmetin kiukkusen luonteen :D Hyvä kun huomasin sen vasta, kun mulla loppu resepti jne. Sitten huomasin ton jälkeen, että mulla tekee tuota kaikki e-pillerit eri asteisesti. Siks mietinki sitä hormonikierukkaa edelleen..muuten ottaisin sen heti, kun kuulemma saa aurallisella sen laittaa. Eli siinä täytynee olla vähemmän hormoneja kuin Nuvaringissä kun sitä ei saanut käyttää. (Tuo aiheutti vähemmän hermostumista kuin muut, tykkäsin tosta.)

MUlla ei sitten eilen kunnolla se vuoto alkanutkaan ja kun olin varma että alko, kun tuli sitä tummaa vuotoa niin paljon. Himpura. Noh, veikkaan että tänään alkaa kun on just semmosta kummallista paperiin mitä aina ennen menkkoja tulee näemmä. Eli pitänee korjata ff:n kierto ja oisko tämä nyt sit tosiaan venähtänykki siksi 28 päivänk ierroksi kuitenki. Eli meillä kyllä sitten onnistu ajoitus, eli plääh.

Miten Nellin häät sujuivat? :heart:

NapaKissa onkin meidän seuraava juhlakalu :flower: Noissa ovistesteissä on silleen, että viivoja voi tulla missä viaheessa kiertoo vaan. Siis noita negatiivisia eli ns. haamuja, jos nyt noista noin sanois. Sulla melkeen voi mennä miten vaan, joko ovis menee jo ennen häitä tai sitten ehtii, riippuu kierron pituudesta. Jos menee pitkällä, niin ehtis ehkäpä.

Mun pitäis käydä ostamassa ne tarjoustestit, mutta eilen ei ehdittykkään keskustaan joten joten..saa nähdä saanko niitä ikinä kampanjan aikana hankittua..sit onki jo sama hakea muualta. Jotenki tosi viakea, ku keskustasta asti pitää hakee..jospa sitä ohimennen tänään haettais, jos muistais. En tässä kierrossa kyllä tuhlaa, ellei kävis nyt niin ettei vuoto tästä alkais, mutta haluaisin tuon kampanjahinnan kyllä käyttää hyväkseni.

Muoks. Haaveilija-, ensimmäinen ilmeisesti haaveissa? Entä minkäs ikäinen olet, jos siis listaan haluat iän myös?
 
Tehdäänpä nyt vähän galluppia tuosta kierron alkamispäivän laskemisesta, tai ei välttämättä galluppia mutta jotain mielipidettä kuitenkin. Kun yleensähän lasketaan vuodoksi se, kun tarvitsee sidettä ja vuoto punaista. Mutta kun rupesin etsimään, niin en nyt löytänytkään siihen muualta juttuja ja fertilitystä en nyt jotenkin muka löydäkkään sitä kierronmääritysjuttua. Eli onko teillä kp1 sellanen, kun tarvii kuitenkin sitten ja vuoto on ruskeaa. Kun vuotohan sekin on. Mua nyt vähän hämää, mitä laitan kp 1. Himpura. Pitää vissiin lisää vähän kaluta tota fertilityä, että missähän se juttu oli kun sieltä bongasin noita..

Ja jos joku rupee vielä väittämään, ettei lisääntyminen ois rakettitiedettä, niin saa varmaan kaulimesta päähän täältä..ainakin näin sunnuntaisena aamuna :LOL:

(Njoo, nyt löysinki tuolta ja ff:n mukaan laskettais se päivä kun ei tiputtele vaan tarttee sidettä ja vuoto on punaista..eli en laita vielä eiliselle sitä kierron alkamista.)
 
Kierron alkamispäivästä Mun muistaakseni se on just niin, että ensimmäiseksi vuotopäiväksi lasketaan kun tarvitsee sidettä ja vuoto on ihan kunnollista, ei mitään tuhruttelua. Ja muistelisin myös, että jos illalla alkaa niin pitäisi merkata seuraavalle päivälle se alkaminen, klo 18 taisi olla tuo raja siihen.

tytöt0406 Uskotaan ja toivotaan, että on ihan harmitonta. Mä kyllä uskon tosiaan, ettei mitään huolta asian suhteen tarvitse olla!

Täällä dpo 10 ja menkkamaisia tuntemuksia. Äääh....on kauheeta odottaa mitä tuleman pitää. Jalkoja "surettaa" vähän niin kuin lapsuuden kasvukivut. Tai sellaista kolotusta, miksi sitä nyt kutsuis. Noh, pitää tässä nyt vielä muutama päivä kärvistellä, ellei täti pölähdä paikalle...
 
Kiitos kaikille rohkaisuista.:heart:Aamuisen jälkeen ei ole tullut mitään, joten ehkäpä se tosiaan oli ihan harmitonta :)

Mä olen käsittänyt, että kierto lasketaan tosiaan siitä päivästä, kun vuoto on punaista ja tosiaan tarvitsee sitä sidettä. Mulla on yleensä yksi päivä tihuttelua ja seuraavana päivänä vuoto ja sen olen aina ajatellut 1. päiväksi.
 
Metsis: Mä en oo koskaan ajatellut tuota kiertohommaa, koska mulla on aina alkanu sellaisella tummanpunaisella pikkuhulauksella, tai jos joskus tullut ensin ruskeaa niin kyllä melkein heti perään enemmänkin, ja punaista.

ON: Täällä siis kp1. Pettynyt tietenkin, mutta minkäs teet. Pohdin aamulla pitkään, jaksanko tikutella ovista heti tästä seuraavasta kierrosta. Jotenkin haluaisin ottaa etäisyyttä ja lopettaa yli-innokkaan stressaamisen, se on pidemmän päälle aika väsyttävää
:|

Eli koska ovis oli kp15 ja kierto jäi 27-päiväiseksi, niin onko mulla nyt sitten vähän keskimääräistä myöhäisempi ovis?

Mulle voi päivitellä yk2, kp1/22-27 <-voisi olla todennäköisin kierronpituus.
 
Onnea tytöt0406 ja tarrasukkia matkaan! :flower:

Nellille onnittelut rouvas-tittelistä!

NapaKissa tsempitykset oviksen bongaukseen ja jospa vaik hääyö ois se oikee yö ;) Ihanaa!!


Meitsi sai muutettua kamat ukkeli luo,jee!!Täällä elellään kp 4/21-28 ja menkat loppu jo ajat sitten. Mä en tajua kun ne alko 5pvää liian aikaseen ja n. 1,5 vrk vuoteli aika rajusti ja sit loppuivat toissapäivänä kuin seinään?! Viime menkat oli 4 pvää myöhäs ja kesti sit 8 pvää..Hieman kroppa sekasi. Ennen leikkausta kierto 25 pvää,joista 5 pvää tuhrutti. Menkat kesti 4 päivää ja nyt heittelehtii ihan hulluna! :headwall:
Mutta se mikä mua eniten ihmetyttää on se, että vuoto alko kp 19,jota luulin jopa kiinnttymisvuodoksi. Rinnat kipeyty ton vuodon alettua ja nyt on nännit edelleen kipeet vaik menkat tuli ja meni!?? Yleensä ollu niin,että nännit kipeytyy oviksesta ja rinnat n. viikko ennen menkkoja ja niiden alettua,kipu häipyy ( ja tissit kutistuu..) En tiedä,pitäskö testata,oli niin oudot menkat..


Onnea matkaan kaikille!!


Ihana ilma,mutta pitäis ruveta kamoja laitteleen järjestykseen.
 
tytöt0406 alkuraskaudessa voi tosiaan tulla vuotoa, eikä se tarkoita mitään pahaa välttämättä. Ymmärrän kuitenkin oikein hyvin paniikin, joka siitä syntyy, tietysti sitä heti pelkää pahinta, olisin itse samanlainen. Kyllä kaikki varmasti tulee menemään hyvin :heart:

Ihanaa Sokeripala, että kerrot meille kuulumisiasi :heart: Luot uskoa meidän kaikkien muidenkin raskautumismahdollisuuksiin!

Dakota Paws Toivottavasti pian tulisi joko täti tai mikä vielä parempaa, plussa :hug: Inhottavaa kun ei tiedä missä mennään!

Napakissa ihana idea jättää ehkäisy hääyönä pois :heart: Onnea toivottelen :)

Hyvä, että tuli puheeksi tuo kierronalun määritteleminen, mä olen aina laskenut sen alkavaksi siitä päivästä kun tuhrua jo tulee. Jotenkin olen just miettinyt sen niin, että kun sieltä nyt jotain kuitenkin tulee jo..Jatkossa täytyy muistaa, että laskee vasta kunnon vuodosta :)
 
Ei täältä näköjään pysty olemaan poissa vaikka kuinka yrittäisi.. :LOL:

Minäkin toivottelen plussanneille ja uusille rouville onnea!

Sokeripala: Käytitkö Terolut-kuuria joka kierrossa vai vain tossa ekassa? Onneksi mulla on lääkärin soittoaika viikon päästä maanantaina niin hänelle sit itkeskellä, jos vaikka voisi auttaa..

Metsätähtönen
: Kyllä ensimmäistä kovasti haaveillaan ja ikää molemmilla kohta 21 vuotta. =)
 
Mitä, taas mä oon täällä :eek: no kun tyttö meni päiväunille niin mamma menee nettiin...

Haaveilija, en käyttänyt kuin tuon yhden Terolut-kierron, en oikein usko Terolutiin. Silloin meni hermo ja halusin saada kierron käynnistymään joten söin kuurin, mutta sen jälkeen jätin pois enkä usko että olisin tämän nopeammin raskautunut Teroluteillakaan. Itse näkisin että Terolutista voi olla hyötyä jos 1) on liian lyhyt luteaalivaihe eli oviksesta menkkoihin 2) useamman kuukauden kuurit pitemmän päälle "kellottaisi" omaa kiertoa lyhyemmäksi mistä en ole varma 3)on muita hoitoja suunnitteilla ja niitä varten tarvitaan säännölliset kierrot.
Mut nehän voi estää ovulaation, eli pitkäkiertoisella voi periaatteessa jopa hidastaa raskautumista. Itsellänikin ovis on nyt ollut niin myöhään että jos olisin aloittanut Terolutit jossain kp 18-20 paikkeilla niin olisi varmaan jäänyt ovis tulematta. Luulen että jos suinkin kestää, kannattaisi useimmiten pillereiden jälkeen ennemmin antaa oman kropan palautua sotkematta hommaa ulkopuolisilla hormoneilla. Tästähän voisi tietysti kysyä asiaan perehtyneen gynen mielipiteen. Mulla on näillä näkymin se varhaisultra edessä muutaman viikon päästä, jospa muistaisin siellä kysäistä - ellen pelkästään tuijota onnesta mykkänä pientä sykettä :heart: Siinä toivossa tässä nyt ainakin eletään =)
 
Tein kivan takkilöydön kirpparilta. Ja meidän kamat olikin aika hyvin mennyt kaupaksi, tänään vielä huomattiin varastosta ylimäärästä tavaraa ja vietiin ne melkosessa alessa myyntiin. Huomenna ois viimenen myyntipäivä ja ois vähän tarkotuksena, ettei mitään tuoda takas. Ellei sit ole jotain kalliita työpöydän putkijalkoja, semmoset tietysti jos ei kaupaks mee..mutta muu menee kyllä roskiin jne.

Unohin käydä ne himpuran testit ostamassa, että taidanpa tässä kipasta. Mua ahistaa koko ajan, että ne pakkaukset loppuu sieltä ja mulla jää hienot digit sitten kalliimmalle hinnalle B)

Vanijlainen, tosiaan tuo kierron alku on vähän vaikea määritellä. Mulla itellä esim. ennen pilleriaikaa tuli aina vaan suoraan melko rytinällä. Sitten minien aikaan se koko hommahan on semmosta tuhrua ja mulla tuli kyllä siinäki melko säännöllisellä kierrolla. Ja nyt taas yk1 meni niin, että alko tuhrulla mutta samana päivänä kyllä muuttu rytinällä tilanne. Ja nyt taas mennään jo toista päivää tuhrua..että aika erilaista. Eniten mua hämää tuo ruskea vuoto, että lasketaanko sitä. Mutta nyt päätin että tämä on ehkä uutta kiertoa tai sitten ei, riippuu alkaako tämä tässä. Mutta katon ton punasen mukaan, kun on kerta muutenki näemmä tiputtelua.

Ja arvatkaas arvon neidit ja rouvat, kun alko ahdistamaan. Että jos meillä onki tärpännyt ja mulla tässä on jotain tiputtelua ja minähän nappasin eilen ne kolme pientä lasia viiniä. Että kiva homma. Tosin en usko tähän, epäilen että nyt vaan pyrkii tuo kierto ehkä sinne mitä se oli ennen pillereitä. Kuinka monella palaa siihen aataminaikuseen aikaan kierto?

Nyt lähen ostaan ne testit, ettei kukaan nappaa mun testejä :LOL:
 
Niinpä niin...uusimmat tiedot: Tänään on välillä vuotaessa tullut pyyhkiessä verta ja iltaa kohden on alkanut pissattamaan vietävästi ja tuli kipeäksi alapää ihan kunnolla. Itselle tuli mieleen ettei kyse ole virtsatietulehduksesta ja marssin päivystykseen: tulehdusarvot normit, kohtu ok...ja raskaustesti NEGA?! Lääkäri meinasi, että saattaa olla ettei testissä näy raskautta, jos on mennyt kesken?päivällä oli kyllä aikamoisia kipuja alavatsalla ja emättimessä ja alaselkää on juilinu, muttei ole enää. Myös oireet on kyllä mielestäni vähän laantunut, koska enää maha ei ole turvoksissa eikä ole sellainen jännä olo. Lääkäri käski mennä kotiin odottelemaan vuotoa; joko se on normi menkkavuotoa jos testi on näyttänyt väärin tai sitten sieltä tulee keskenmeno-vuoto...Ja jos ei vuotoa tule tämän enempää niin pitää tedä uusi raskaustesti ensi viikolla. Eli en ole nyt hullua hurskaampi vaan entistä hullumpi :whistle:
 
Metsis Toivotaan plussaa, tule heti laittaa tietoa tänne :) Kuulostaa lupaavalta oireet!! Älä piiskaa itseäsi noista parista lasista viiniä, niitä on monia jotka vetää kunnon perseitä ennen kuin tietää olevansa raskaana ja terveitä lapsia saa. Ainoastaan runsas alkoholinkäyttö voi aiheuttaa jotain. Ihan rauhallisin mielin siis :)

tytöt0406 Onpas inhottava tilanne :/ Paljon tsemppiä ja toivottavasti raskaana olet. :hug:

Täällä kp 29/29 ja vähän menkkaoireita havaittavissa. Huomenna varmaan alkaa. Kiitos Vaniljainen, tätä on kyllä odotettu :D Huh, kaveri toi mulle eilen porkkanakakkua kun olivat meillä syömässä sen poikaystävän kanssa ja nyt on melkein paha olo kun oon sitä vetänyt jääkaapista :LOL:

Mä oon niin säälittävä muuten, katon Sairaala-sarjaa netistä ja itken joka ikisen lapsen syntymän kohdalla :D Jotenkin niin kaunista ja liikuttavaa ja mietin vaan haltioissani että joku päivä näen oman lapseni. Oih :heart: Niin suloisia noi pienet vauvat että sydän särkyy.
 
Jospa kirjoittaisin tänne pitkästä aikaa muutaman rivin...

Ikävä tilanne tytöt0406. Toivottavasti tilanne selkiytyy pian, eikä raskaus ole mennyt kesken. :hug:

Metsis Kohtuullinen määrä viiniä saattaa olla vain hyväksi, jos olet raskaana. :)

Lily-Jane Mäkin tykkään katsoa Sairaalaa just noiden synnytysten ja pienten vauvojen takia. :)

NapaKissa Minäkin olen haaveillut, että jättäisimme hääyönä ehkäisyn pois. Miehelle tosin en ole asiasta vielä puhunut, mutta en usko että hän hanttiin laittaa. :)

Onnea Sokeripalalle raskautumisesta! :flower:

Sainpahan tännekkin kommentoitua nyt. Toivoisin ehtiväni tänne useammin, mutta ei tahdo aika riittää. :/ Taas pitää mennä muihin hommiin. :wave:
 
Terve taas..

Voi tytöt0406, onpas kurja tilanne. Toivotaan, että olet kuitenkin raskaana, eikä mene kesken.. Voimia :hug:

Haaveilija, tervetuloa joukkoon! :flower:

Sokeripala, kiva kun käyt vielä meitä moikkaamassa! Kaikillehan ei niitä oireita tule laisinkaan, toisille taas niidenkin edestä =) Toivotaan, että kaikki menee hyvin :heart:

Napakissa, ihana ajatus jättää ehkäisy pois hääyönä! Olisihan se ollut itsekin kiva tehdä noin, mutta enpä malttaisi odottaa tän projektin kanssa niin kauan. Eikä noita häitäkään tästä lähdetä aikaistamaan sen takia :D Mutta toivotaan, että sulla ovis odottaa sinne asti, olisi aika ihana häälahja :)

Metsis, pidetään peukkuja, jos kuitenkin..? :) Äläkä stressaa siitä viinistä, ei se ollut edes iso määrä.

Samara, nyt vaan ilolla uuteen kiertoon! Toi pettymys on kurjaa, vaikka yritys oiskin aluillaan. Mä en noita tikuttamisia oo ollenkaan tehnyt, kun siitä tulee vaan niin hirvee stressi. Stressaan ilman tikuttamisiakin ihan tarpeeksi. Sit jos ei muutamaan kuukauteen mitään tapahdu, niin otan ovistikut käyttöön. Mutta jokainen tyylillään, jos se tikuttaminen tuntuu ahdistavalta, niin kannattaa jättää väliin.. Toisilla se taas helpottaa oloa.

Dakota Paws, toivottavasti alkaa pian uusi kierto tai sitten se plussa :hug:

Meep, koskas teidän häät on?

ON: kp 20/28. Nopeasti tää aika kai menee taas. Nyt vaan tajusin, että aprillipäivänä on sydäntautiin liittyvä rasituskoe. Uuden kierron pitäisi alkaa 30. päivä, mutta jos ei alakaan vielä silloin, niin pitääkin varmaan aika nopeasti testata, kun en tiedä saako sinne rasituskokeeseen mennä raskaana ollessa. Toisaalta en haluaisi testata vielä niin aikaisin, mutta kai se on parempi, saapahan sitten samalla kysellä, että miten sydäntauti vaikuttaa raskausaikaan... Vaikka turhaahan tätä on nyt miettiä, kun oon ihan varma, ettei tästä kierrosta tärppää...
 
Huh huh. Tepäs ootte ollut oikein aktiivisia kirjoittelijoita täällä...:)

Häät sujui hyvin, vattä/räntää satoi kyllä, mutta eipä se tunnelmaa latistanut. Ja elämä jatkuu rouvana. Toki se rouvan titteli oli jo perjantaina, mutta vasta sen kirkollisen siunaamisen jälkeen sen oikeesti vasta sai jakeluun itselle.

Täällä alkoi tänään yk7. Eli se siitä sitten. Itkettää. Masentaa. Ahdistaa. Pelottaa. Mutta näillä mennään mitä annetaan. Palaan joku päivä paremmalla mielellä.
 
nelli-86, voi harmi :hug:

Mömmömmöö, joo en malttas kyl enää yhtään odottaa, varsinki ku koko päivän vihlonu alavattaa, tiedän että siellä se munasolu riehuu ja rellestää..

Harmittaa ja turhauttaa jos menee tääkin ovis hukkaan siks, että hääyö tulee vasta muutaman päivän oviksen jälkeen. Oon koko päivän kiukutellu että miksei jo, mut eipä näytä mitään muuttavan vaikka kiukuttelen. Oon vaan niin kauan odottanu vauvaa ja tuntuu että aina ku on ovis ni siinä menee taas yks mahdollisuus. :'(

Ja muille, onhan se ihana ajatus juu, mut ku ei se munasolu sitä tiedä koska on hääyö.. ÄRRRRIMURRI!
 
Täällä kaivataan selvästikkin ryhmähalia!! Niin monella on nyt tylsät fiilikset!



Metsätähtönen Älä stressaa niitä muutamaa lasia viiniä, ne eivät varmasti olleet haitaksi mahdolliselle sikiölle! :hug:

tytöt0406 sulle vielä pari ekstrahalia!! :hug: :hug: :hug: Saanko kysyä millä testillä testasit? Tommoset huijaustestit pitäis kyllä hävittää markkinoilta!! :kieh:

nellille pahoittelut tädistä! Nyt nautit tuoreena vaimona olosta ja menet positiivisin mielin uuteen kiertoon :heart:

Napakissa Älä mieti liikaa sitä ovulaatiota, se on kanssa semmonen pirulainen, että jättää pian ilmestymästä kokonaan jos liikaa stressaat :heart:
 
Mulla 2 päivää menkat myöhässä.Eilen tein negan raskaustestistä.Oireita on mutta en tiedä mistä.Samanlainen olo kuin ekaa odottaessa mutta en anna vielä toivon LIIKAA tulla päähäni etten tajuttomasti pettyisi.Olisi silti kyllä niin mukavaa ettei menkat alkaisikaan vaan tulis se + :)
 
ralliperuna, voih, toivottavasti nega muuttuis vielä plussaksi

Pakko hehkuttaa omaa napaa! Mies suostuki eilen heti lopettaa ehkäsyn, ja peitot heilumaan, nyt pääsen itsekin jännäämään. Se olis sitte yk 1, kp 15/27-30. :heart: :heart:
 

Yhteistyössä