Tervetuloa Haaveilija- :flower: Ei sitä ole pakko hölöttää joka väliin, jos siltä tuntuu. Kunhan käyt ainakin joka ketjuun kuitenkin kuittailemassa, muuten voi siivouspuhuri viedä mennessään =) Muytta sekään ei sinällään mitään haittaa, kun aina pääsee uudestaan listoille. Mukaan vaan rohkeesti, itsestä ainakin tuntui että nimenomaan helpotti keskustelupalstailu..vaikka aluksi ajattelin juurikin samaa, että pahentaako se tilannetta.
Sokeripala, itekki ajattelin sitten joskus jos olis raskaana, niin käydä varhaisultrassa. Haluan tietää että on oikeessa paikassa ja että siellä oikeesti on jotaki.
Tytöt0406, toivotaan kuitenkin parasta. Tiedän, että varmasti huolettaa ja pelottaa, kun olis sellainen tunne varmaan itelläkin. MUtta jospa tuo ois istä harmitonta vuotoa, kun eikös se ole aika yleistä ett ämenkkojen aikaan (varsinkin alussa) jotain tulee?
Mulla muuten Yasminet oli pitkään käytössä ja vasta myöhemmin huomasin, että ne aiheutti mulle ihan hemmetin kiukkusen luonteen
Hyvä kun huomasin sen vasta, kun mulla loppu resepti jne. Sitten huomasin ton jälkeen, että mulla tekee tuota kaikki e-pillerit eri asteisesti. Siks mietinki sitä hormonikierukkaa edelleen..muuten ottaisin sen heti, kun kuulemma saa aurallisella sen laittaa. Eli siinä täytynee olla vähemmän hormoneja kuin Nuvaringissä kun sitä ei saanut käyttää. (Tuo aiheutti vähemmän hermostumista kuin muut, tykkäsin tosta.)
MUlla ei sitten eilen kunnolla se vuoto alkanutkaan ja kun olin varma että alko, kun tuli sitä tummaa vuotoa niin paljon. Himpura. Noh, veikkaan että tänään alkaa kun on just semmosta kummallista paperiin mitä aina ennen menkkoja tulee näemmä. Eli pitänee korjata ff:n kierto ja oisko tämä nyt sit tosiaan venähtänykki siksi 28 päivänk ierroksi kuitenki. Eli meillä kyllä sitten onnistu ajoitus, eli plääh.
Miten Nellin häät sujuivat? :heart:
NapaKissa onkin meidän seuraava juhlakalu :flower: Noissa ovistesteissä on silleen, että viivoja voi tulla missä viaheessa kiertoo vaan. Siis noita negatiivisia eli ns. haamuja, jos nyt noista noin sanois. Sulla melkeen voi mennä miten vaan, joko ovis menee jo ennen häitä tai sitten ehtii, riippuu kierron pituudesta. Jos menee pitkällä, niin ehtis ehkäpä.
Mun pitäis käydä ostamassa ne tarjoustestit, mutta eilen ei ehdittykkään keskustaan joten joten..saa nähdä saanko niitä ikinä kampanjan aikana hankittua..sit onki jo sama hakea muualta. Jotenki tosi viakea, ku keskustasta asti pitää hakee..jospa sitä ohimennen tänään haettais, jos muistais. En tässä kierrossa kyllä tuhlaa, ellei kävis nyt niin ettei vuoto tästä alkais, mutta haluaisin tuon kampanjahinnan kyllä käyttää hyväkseni.
Muoks.
Haaveilija-, ensimmäinen ilmeisesti haaveissa? Entä minkäs ikäinen olet, jos siis listaan haluat iän myös?