Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Ensiksi suuren suuret halit samara88, Novelle78 :hug: :hug: ja nelli-86 Voi harmin harmi! :hug:

tytöt0406 Onpa kurja tilanne, odottelu tuossa tilanteessa on ihan varmasti kauheaa. Kun on ehtinyt jo jo sen plussan saamaan...Toivon kovasti, että kaikki kääntyisi vielä parhain päin. Voima :hug: sinullekin!

Jee, NapaKissalla hyvät meiningit siellä, nyt vaan hyödyntämään tilaisuutta! Pääset sitten jo jännäilemään, mukavaa!

ralliperunalle toivotaan sitä plussaa sieltä!

jääräpäälle tätäkin kautta onnittelut!

Sokeripala Ymmärrän hyvin mitä mahdollisesti mietiskelet, mutta pitää nyt vaan uskoa siihen plussaan ja että kaikki menee hyvin!!

Metsis Aurinkoisin mielin uuteen kiertoon! Ja vuoden 2011 vauvaa sitten pukkaamaan! :hug: sinnekin!

nappunen Harmillista epävarmuutta sielläkin, toivon, että asiat selviää pian, mieluiten tietysti parhain päin!!! Jaksamisia ja :hug:

Ja Lily-Janelle PLUSSAAA toivon minäkin, vaikka itse oletkin vähän epäilevin mielin. Jännittävääää!

Shamandalie oireilee myöskin siellä, toivotaan ihan oikeita oireita eikä mitään huijausoireita!

ON: Täällä luovutusmentaliteetilla puksutetaan eteenpäin. Aurinko kuitenkin piristää kummasti mieltä ja jotenkin tuntuu siltä, että yritän suunnata jo ajatukset uuteen kiertoon... Nää on vaan näitä mun fiilispohjalla menemisiä. Torstaina tai perjantaina sitten testailen, mikäli tätiä ei näy. Outoa mulle kun olen kuitenkin ollut aikamoinen testailija... Nyt siis dpo 12 ja kaikenmaailman oireet jatkuu, mutta tuntuu siltä, että keho se vaan kiusailee. Menkkafiilis on päällimmäisenä, vaikka ei ihan vielä pitäis alkaakaan. Nooh, katellaan.

Aurinkoa kaikkien päivään!!
 
Noniin, se on aamuvuoro lusittu ja nyt tässä tuli mieleen, että jos teillä on ollut päivitettävää niin tsekkailkaas vähän. Eihän tässä pysy itekkää enää kärryillä, kun muutenki olin tänään jo ihan varma että on keskiviikko :D Eli laitetaan jatkossa aina päivitettävät asiat näin tummennettuna, kiitos.On sitten helppo poimia asiat.

Tässä ei ole kyllä uutta kiertoa ehtiny yhtään ajattelemaan, toivon vaan että vuoto loppuis tietysti mahd nopeeta niin ei tarttis pitkästi kärsiä. Jospa nyt sit kaikki plussataan, mitä me täällä enää märehtimään :saint:

NapaKissa, ihan pakko oli nauraa noille sun päivän suunnitelmille :LOL:
 
Catalia Epäilen siksi kun tässä kierrossa ei yritetty! :) Ainahan siinä on mahdollisuus kuitenkin.. mutta jotenkin vaikeeta kuvitella kun 3 päivää ennen ovista harrastettiin seksiä ja neljä yrityskuukautta jo takana joissa kyllä täsmäiskuja.. Mutta mutta, ennen kuin menkat alkaa niin toivoa on!

Kävin nyt ostaa r-testin, Predictorin varhaistestin. Alko mietityttää, että jos jos jos oonkin raskaana (ilman oireita kuitenkin) ja myrkytän itseäni noilla antibiooteilla.. Testaan huomenna aamulla, jos tulee nega niin ainakin saan mielenrauhan kyllä!! Vitsi, oon anoppilassa ja en kehtaa mitään kuumemittaria kysyä ilman syytä :LOL: Muuten vois testaa jos olis lämmöt koholla. Ehkä ovis tulikin vielä myöhemmin ja siksi menkat venähtää parilla päivällä, who knows. Mulla yleensä luteaalivaihe on vaan 12 päivää, sekin olis hyvä jos se alkais olla sen 14 päivää. Nonniin, mä palaan huomenna asiaan!

NapaKissa Toivottavasti munan metsästys onnistui ja ei mennyt manikyyri pilalle :LOL:
 
Lily-Jane: Minun kaverilla kävi niin, että siitä yrityskerrasta josta tärppäsi, niin peittoja oli heiluteltu vain kerran sillä viikolla, joten toivoa on niin kauan kuin toisin todistetaan! ;)

Napakissan suunnitelmat kuulostaa niin hyvältä, että voisi toteuttaa tuon viimeisen munanmetsästys vaiheen! :D

ON: täällä ei vielkään muuta kuin tuhruttelua.. Ainakin siellä jotain tapahtuu, eikä luomuja tartte EHKÄ oottaa vuotta... Pientä itkun tuhriskelua täällä: ystävä sai tänään pienen pienen tytön! :heart: itkua sekä onnesta että kaipuusta!
 
Iltaa taloon..

Napakissa, meinasin pudota töissä tuolilta, ku luin suunnitelmias. Siellä en ehtiny jäädä kirjotteleen, mutta nyt oli pakko kommentoida, ku piristit mun ankeeta työpäivää niin paljon :D Ootkohan jo vampannu miehes? :LOL: Sun sanavalinnat on mainioita!

Lily-Jane, toivotaan, että sulla olisi siellä kuitenkin pieni ihme. Loisi toivoa vähän mullekin, kun meidänkään peitonheiluttelut ei osunu ihan oikeeseen päivään..

Ralliperuna :hug:

Omaa napaa: Mä alan huomaamaan taas itsessäni näitä hysterisoinnin oireita, ku viime kierrossaki. "Voiskohan toi olla raskausoire" ja niin edelleen. ÄRSYTTÄVÄÄ!! Ei ne kuitenkaan oo, en halua uskoa, että olisin raskaana, murr murr, en halua pettyä. Joo, pientä liioittelua tää mun mielenpurkaus, mutta ottaa pattiin ajatuskin, et jos ne menkat on päivän tai kaks myöhässä, ni sit on pakko tehä testi sen typerän rasituskokeen takia. Ja sit kuitenki toivo nousee ja kuitenki ihan turhaan. |O

Vitsi oon taas ihanan positiivisena täällä. Kiitos ja anteeks.

kp 22/28
 
nappunen höh! Ei toi kyllä ihan keskenmenoltakaan kuulosta. Kantsis varmaan testata vielä uusiks. Oliks ne ihan selviä plussia ne ensimmäiset?

Auneliini monestihan se tärppää helpommin juuri tuolla, ettei liikaa päiviä lasketa ;)

Lily- Jane toivoa todellakin on! :whistle: Pidän peukkuja sun huomiselle testaamiselle! Voi..Kunpa se olisikin plussa :heart:

Mömmömmöö menee samoilla fiiliksillä kuin täällä

Sokeripala oisin ite ihan samanlainen :LOL: Mutta kyllä sä ihan varmasti raskaana olet!! :heart:

Napakissalle onnea munanmetsästykseen!! ;)

Catalialle pidän peukkuja pystyssä, että oireet olis kuin oliskin totisinta totta :heart:

Mulla on kp26 ja dpo7 ja vielä viikko pitäis odotella tätiä..Toivon mukaan se mun ovulaatiobongaus viime tiistaina ei mennyt ihan mettään :x Pelkkään testiin en luottais, mutta onneks oli muitakin oireita. Muussa tapauksessa tää kierto venyy vielä viime kertaistakin pidemmäksi :ashamed:
Mulla jatkuu nyt kolmatta päivää mystinen lämpöily, 37.2, mitään flunssain oireita ei ole. Väsyttää vaan ja on semmoinen kuumeinen olo. Mies tosin oli viime viikolla flunssassa, joten kaipa tää on vaan sitä samaa, ilman mitään itse flunssaa :D
Tänään on myös alaselkä särkenyt. Näin siinä taas käy, että kun tädin tulo alkaa lähestymään, niin alkaa bongailemaan kaikkia mahdollisia oireita, ihan kuten mömmömmöökin!! Tiedän niin miltä se tuntuu..Harmi, että sun pitää testailla sen rasituskokeen takia aikaisemmin kuin haluaisit! :/
Mä opin viime kierrosta sen, että en testaa ennen kun täti on viikon myöhässä. Tää on ainakin kova tavote :D
 
Kiitos Catalia :hug:
Vaniljainen Aikasemmat testit oli selkeitä plussia. Tein tänään apteekin oman testin aamulla ja näytti plussaa vaikkakin haaleemmin, kun aiemmin (aikasemmin tein eri merkkisillä testeillä ) Soitin sitten tänään neuvolaan ja sieltä sanottiin, että varataan aika ultraan. Että nyt sitten odotellaan ultraan pääsyä, jos vaikka siellä saisi selvyyden tähän asiaan.. :)
 
Kiitos Mömmömmöö ja Catalia :hug:

Täällä kp 3, harmitus laskenut ja malttamattomuus normalisoitunut. Nyt vaan odotellaan ja ehkä joskus ovistellaan :) Ei oikein muuta sanottavaa tähän hätään.

Onnea plussanneille, malttia piinalaisille ja halit menkoista kärsiville!! :heart:
 
Kiitos kaikille tsempeistä, munaa tuli! :LOL:

Vitsit että jännittää lauantaiset häät, ja nyt tää että nappaisko. Heräsin puol kolmelta nyt yöllä enkä saanu sen jälkeen enää unta.. Kivaa jännittämistä, mut vois silti nukkuaki välillä :$
 
NapaKissa, jännittävää..siis niin nopeesti viikot vierii. Muistan ite häit äodotellessa, kun yhteen väliin tuli epätoivo, että oispa vielä pitempi aika niin ois enemmän aikaa järjestää :LOL: Vaikak mulla mikään kiire tullut, ja jos jotain ois yrittäny, niin seki lähinnä sen tähen kun oon niin laiska ollut järjestelemään. Mutta sitten kun oli enää pari päivää häihin, niin kyllä siinä toivo ett ois jo häät ja pääsis itse juhliin :heart:

Täällä on eilen ostettu kumpparit! Että teidänkin tiettäväksenne on näin nyt ilmoitettu :D Mulla on nuo piskit, niin tartten selkeesti jotkut kunnon kenkulit tonne sit kun on moskakelit. Toinen on, että pitäs hankkia vaelluskengät ja uus kevätkuoripuku vielä. Siis mun täytyy sanoa, että oon kyllä ihan loppuun asti käyttänyt nuo nykyiset mutta nyt tuntuu että yks sun toinen sanoo sopimuksensa irti. Mulla on tosi iso tuo kulutus noissa, kun niin paljon kuljen pihalla piskuleiden kera. Onko kukaan ostanu viime aikoina mitään kuoripukuja? Ite mietin, että ostaisko vaan ton erätukun kun melko edullisesti sais. Kun oon mietitny, että onko muilla merkeillä tuo kestävyys sitten mitä luokkaa kuitenkaan..onko kokemuksia?

Nappunen, toivotaan parasta. Tuuhan kertomaan, mitä ultra sanoo.

Sokeripala, tuo ihmetys varmaan kestää aikansa kunhan alkaa tulemaan sitä kramppia ja muuta vaivaa sekä masu näkymään. Uskon kyllä itekki, että varmaan sitä on aika hämmentynyt ja epäuskova olo aluksi.

Kauhee väsymys täällä. Mietin, että otan kohta vartin torkut ja sitten jatkan. Pitäis iltavuoroon tästä pölähtää, sitten siitä suoraan aamun..sit ois parit vapaat =) Eikä tääkään muuten varmaan tuntuis tältä, mutta kun on palkatonta, niin se ehkä tekee enimmät että oottaa että koko harjottelu on ohi :LOL:

Mulla ei erikoista, tuntu että menkat sytty hitaasti ja nyt on onneksi ollut vähempivuotoiset kuin viimeksi. Jopa nyt toivon, että ois vähemmän ku eilen ja alkais hiipumaan. En erikoisemmin oikeen välitä näistä vuotopäivistä yhdistettynä työhön. Nyt ois kp 3/26-29. Ja tälle kierrolle ois parempi tulla tärppi :kieh:

Pyöristä vielä..mulla ois senkin uusiminen edessä :LOL: Himpura. Tuo nykyinen on siis 13 vuotta vanha ja ei enää tommosta kiitos. On kyllä kiva ollut aluksi, mutta liikaa vaihteita ja rataksia niihin ja seuraava sais olla myös jalkajarrullinen. Inhottavaa, kun jarrut toimii vähän sillon kun huvittaa. Ootteko vertailleet noita pyöriä ollenkaan? Lähinnä tuo kesto mietityttää..kun ei tuo nykyinenkään ole kui nraahdustellut eteenpäin viimeset viis vuotta varmaan. Että ei ainakaan tuon ominaisuuden pyörissä oikeen tuo laatu ole sitä mitä pitäis. Nuo Tunturit ois ihanan näkösiä, mutta aika hintavia nekin on..

Mulal on selkeesti täällä ongelmia B) Noh, pitänee lähteä ottamaan ne lyhyet torkut ja suihkuun jne. Mukavaa aurinkoista päivää kaikille! Ja tärppionnea!
 
Mulla noi pyörät kestää just tasan siihen kunnes ne varastetaan :D Ykski vietiin 2 kertaa ja se oli mummin vanha... Viime kesänä sain äitiltä semmosen tunturi ainon ja se on onneks tallella...vielä... Kiitos noiden kinosten. Raukka ku hautautu... Joku reilu kyllä ehti ennen sitä oksentaa sen päälle :LOL: Lapsiltaki on viety 4 pyörää joista 2 löyty. Täytyy kokeilla jos vaikka skeitti laudat pysyis paremmin ;) Asiasta kukkaruukkuun...tässä yks päivä mies katto et hei sun (ehkäisy)laastari on irronnu! No mä olinki laittanu sen vaan toiselle puolelle mut se sit sanoikin et no,eipä se kyllä mikään katastrofi oliskaan jos se ois irti! =) ja se kun on vähä hangotellu vastaan tähän asti.Ajattelin et no perkele äkkiäkös se laastari on poissa oikeesti... Mut kyllä on oikeesti odotettava viel n.5 viikkoa.
 
Onpa inhottavaa varastelua teilläpäin NeliApina. Mulla oli meidän pyörävarastossa pyörä monta kuukautti auki, kun en muistanut mihin olin laittanut irtolukon avaimen. Mullahan tosta mun maanmainiosta pyörästä tosiaan yli vuosi sitten vielä lukko meni toimimattomaksi, on vissiin niin kökkönen että pitäis koko homma ottaa pois ja putsata, muttei se oikeen onnistu ja jaksa B) Oon myös vahingossa unohtanut autonovet auki tuohon meidän pihalle...kaikkea sitä.

Entisellä asuinalueella entisessä autossa oli semmonen ihmeellinen lukkosekoilu, että kun napsautti auton lukot kii niin se saattoikin jättää jonkun oven lukon auki. Kerran jäi meillä auki sitten yksi ovi ja olihan sieltä heti yritetty näpistää yhtä ja toista. Hyvä kun oli vielä ikkuna tonne parkkipaikalle päin. Mutta oli sieltä sitten viety yks surkea ruuvimeisseli, kun muuta ei ollu :D Ovet olivat tietysti jättäneet apposen ammolleen, nice.

Joo, pitää lähteä syömään ja iltavuoroa kohti.
 
Hei kaikki!

Kiitos kaikille peukutuksista, mutta negahan sieltä tuli. No joo, ei saisi pettyä, kun tää oli se välikuukausi, mut on se aina jotenkin kylmä isku kasvoja vasten. Etenkin kun ekaa kertaa oikeasti on menkat myöhässä vielä! Päivän vaan toistaiseksi, mutta miks niiden pitää olla myöhässä silloin kun niitä oikeasti toivoo?! Minä ja mun vartalo ei olla oikein yhteisymmärryksessä siis, heh.. Voi olla, että ovulaatio tulikin jopa vähän myöhemmin, joten raskautumiseen vielä pienemmät mahdollisuudet ja siksi kuukautisetkin pari päivää myöhässä. No ei auta kuin odotella ja toivoa että alkaisi pian! Tänään siis 32/30. Tissejäkin jomottaa, ja mua oikein yöllä jännitti, että mitä jos oonkin raskaana. Bullshit! Kyl mä tiesin tän, mutta mutta.. Nyt voin sit hyvällä omatunnolla syödä antibiootit loppuun ja juoda ensi viikolla miehen synttäreillä pari lasia skumppaa :) Ja pääsiäisenä sitten kunnon munan metsästys!!!
 
Onneks meilläki pari noista tapahtu vanhassa kodissa. Ja yhteen olin nykyisessä kodissa VÄHÄN ehkä itekki syyllinen... Jäi nimittäin avain lukkoon ja lähettii reissuun ja oli viel juhannus... :p Varkaalle jäi sit avain jolla haki uudestaan sen. Tokalla kerralla poika näki ku se vietiin pihasta,oli joku tyttö. Elämä on...
 
Jahas, tänään käytiin sit poistaan se luomi tuolta sisäreidestä, 2 tikkiä tuli siihen, nyt vaan tuntuu ettei hirveesti kärsi kurkotella kun jo kivistää...

Halit sitä tarvitsiville :hug: :hug:

Omaa napaa taisi tulla nyt vain kp taitaa olla 14/30
 
Onnittelut Jääräpää plussasta :heart:

Lily-jane :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon. Onneks todellakin on tulossa pääsiäinen niin voi hyvällä omalla tunnolla nauttia munasta ;)
Ja kaikille muillekin joilla on menkat alkanu, iso :hug:

Täällä ei mitään erikoista, viimeisiä lääkekuurin pillereitä vetelen sitten huomenna. Sit vaan odotan taas innolla et vuoto alkais ja jos vaikka sit pääsis tikuttelee sitä ovista.
Loppu viikko meneekin kotona sairastavan pojan kanssa :|
 
Tuun ilmoittamaan et täällä plussattiin 19.2. perjantaina :heart:

Vielä en uskalla tuuletella, eka neuvola on maanantaina, ja ultra sen jälkeen (ultrat varataan neuvolan kautta niin ei voi ite soitella). Tulokas ois lokakuussa maailmassa mikäli kaikki menee hyvin (melkein mun 25 synttäreille :heart: )

MinkuK rv. 9+1 (neuvolan laskujen mukaan 9+3)
 
Lily-Jane Voi höh! Samoin ralliperuna, molemmille :hug: :hug:

Täällä kp 33 ja dpo 14 ja täti saapuu ihan just. Jotenkin ei harmita, kun tiedän, ettei se niin vaan onnistu, vaikka kaikki osuiskin kohdilleen. Eli, seuraavaksi saa sitten ruveta toivomaan vuodenvaihteen vauvaa ja jännäämään kumpana vuonna syntyis... Katotaan nyt ensin milloin ne menkat alkaa, tänään tai huomenna ihan varmasti.

Malttia piinistelijöille, halit tarvitseville ja plussia testeihin!!
 
MinuK:lle tsempit tulevaan!

Ja Napakissalle peukut pystyyn, että ovis tui hyödynnettyä...:)

Nopeesti vaan omaa napaa tulin tässä yövuoron ja koulupäivän välisä teille jaarittelemaan että hereillä pysyn. Nimittäin jos nyt nukahdan niin on satavarma, etten kouluun selviö reilu tunnin päästä.

Täällä siis nyt kp 5/23-28 ja menkat loppu ja aikaa sitten. Vuotoa kesti vaan 2 päivää ja kp 3 tuli pikkasen seksin jälkeen. Nyt on sitten taas uudet ongelmat mulla mielessä, eli pohdin onkohan mun limakalvot tarpeeksi paksut että raskautuminen on ylipäätään mahdollista. Tässä mietin että tän kierron ainakin nyt kattelen ja tikutan sitä ovista ja ehkä ens kierronkin vielä (jos hermot kestää) ja sitten jos ei mitään tapahdu tai ovista löydy taaskaan niin varaan aikaa yksityiselle. Olisko se yksityisen aika hyvä olla pikkasen ennen oletettua ovista? Vai mihin aikaan kierrosta?
 
nelli-86, no mä vähän toivon että tuli hyödynnettyä, nyt on meinaan pari päivää ollu alavatta tosi omituinen, semmosta kummaa vihlontaa sun muuta, ja sinne on simpatki menny sillä aikaa kylään. Mies on kyl sellanen nahjus että pitää toivoa että simpat oikeesti kirmaa siellä, eikä jää Facebookiin tai muuten nahjustele matkalla. Tsemppia sun ovis-metsästykseen!
 

Yhteistyössä