Huomenta!
Onpas pitkä aika kun viimeks oon kirjoitellu. Lukemassa kyl oon käyny, mut ei oo ollu aikaa jäädä kommentoimaan!!!
Minkuk onnittelut plussasta :heart: ja käyhän välillä kertoilemassa kuulumisia =)
Catalia pahoittelut tädin saapumisesta ja uudella tsempillä seuraavaan kiertoon :hug:
Lily-jane kyllä se plussa sielt viel tulee vaikka antaakin itseänsä odotutella, ei kannata viel luopua toivosta
Napakissa kuinkas häät meni?? ja paljon onnea rouviintumisesta :flower:
Sul on kyl ihanat jutut kun ne saa aina nauramaan
Metsätähtönen saitko laitettua hakemuksia kesää varten?? Pidetään peukut pystyssä et jostain saisit oman alan kesätöitä =)
Mulla kun on aina ollut määräaikainen työsuhde niin työt on loppunut just sopivasti kesäksi niin on saanu olla lasten kanssa kotona koko kesän ja sit syksyllä taas uudestaan töihin.
Nyt taas kun on vakinainen paikka niin ei voi ollakaan koko kesää pois vaan mulla on kesäloma vasta elokuussa kun nuorimmainen lähtee kouluun B)
Samaralle onnittelut ovisplussasta ja nyt pidetään peukut pystyssä et olis tärpänny
Vaniljainen oireet kuulostaa lupaavalta eli toivotaan että saisit plussan testiin :heart:
Kultasiipi ihania kuulumisia. Paljon jaksamista ja voimia raskausaikana sekä pikkuiselle hurjasti vauvaliimaa :heart:
Mömmömmöö pahoittelut tädin saapumisesta kylään, mut nyt sitten uudella innolla seuraavaan kiertoon :hug:
tytöt0406 :hug: tädin saapumisesta kylään. Tsemppiä uuteen kiertoon
ja kiva kuulla miten mies on mukana touhussa. Onhan niitä vaikka mitä kikkoja tiettyyn sukupuoleen, mut onko niihin aina uskomista
mötkis tervetuloa mukaan kuumeilemaan :heart:
nöttönen ootko testaillu vai saitko aikaa tervariin r-testiin??
Auneliini pahoittelut tädin vierailusta ja eihän tuo yk2 ole viel mikään paha, tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa vielä tulee. Mitä vähemmän ajattelee koko juttua sen paremmin sitten onnistuu
Syyslaulu kiva kun kävit piipahtaa ja kertomassa kuulumisia. Pahoittelut keskenmenosta :'(
Tipetsu sulla onkin jännät paikat menossa, nyt vaan odotellaan sitä plussaa :heart:
Shamandalie milläs keikalla olit, jos saa udella???
Omaa (.) pikaisesti täällä on täti saapumassa kylään, JEE!!! Pääsee sit jossain vaiheessa sitä ovista tikuttamaan ja toivottavasti oviksen löydettyä myös sitten siihen näillä näkymin viimeiseen siirtoon. Meillä on siis vain enää kaks alkioo pakkasessa ja sen jälkeen joudutaan aloittamaan hoito alusta. No ei sitä viel kannata murehtia, ennen kuin on ees se ovis löytyny
Tulipahan pitkä turina tuokio, mut toivottavasti muistin kaikki kommentoida
Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin tai oviksen metsästykseen tai sitten se eniten odotettu plussa raskaustestiin :heart:
Mukavaa palmusunnuntaita teille kaikille, kohta alkaa trullit kulkemaan ovelta ovelle