Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Ralliperuna, mulla kans oli aika lyhyet menkat, kesti vaan neljä päivää. Yleensä saman pitusta kun sulla. Mulal taitaa olla niin, että kun muutenkin kierto näemmä vielä heittelee, niin varmasti myös nuo vuodot vähän hakee paikkaansa.

Minäki tässä huomasin, että nythän on jo kp 6! Jotenki sitä on ajatuksissa jääny johonki kolmoseen B)
 
Tänne tuli täti tänään kylään :( Jotenkin tyhmästi ajatteli, että jos..Vaikka tiesi ettei yhden yrityksen (joka sekin oli "väärään" aikaan) olisi tärpännyt. Eli yk 2 lähtee täällä käyntiin ja kp 1/28.
Tämän päivän saan rypeä itsesäälissä, mutta sitten ajatukset uuteen yritykseen. Eli meillä aletaan pöllyttämään lakanoita pääsiäisen jälkeen ihan tosissaan :LOL: Kuittaan munani sitten B)
Kovasti onnea plussanneille ja :hug: muillekin joille on täti tullut..
Kovasti tervetuloa kaikille uusille :flower:
 
Metsätähtönen On tosiaan meillä ensimmäinen haaveissa. Mies tuossa sanoi että saan sitten aina harrastaa käsillä seisontaa seksin jälkeen ettei mene siemenet hukkaan. :p Kuulemma jos yritetään niin yritetään sitten tosissaa.... :)
 
Halusin tulla moikkaamaan :wave: Kirjoittelin harvakseltaan aikaisemmin adama nimimerkillä tässäkin pinossa kunnes marraskuussa 09 näytti raskaustesti plussaa. Sehän meni sitten kesken joulukuun lopussa ja nyt vasta kirjoittelen taas. Oman paikkani olen löytänyt tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevista mutta halusin täälläkin piipahtaa. Tsemppiä kaikille yrityksen jo aloittaneille ja sitä odottaville :wave:

Haaveilija-86 muistan kuinka olit tämän alkuperäisen pinon perustaja ja minä olin yksi ensimmäisistä jäsenistä. Sinulle ei ole vielä plussaa tullut, mutta uskon, että saat vielä kokea sen ihanuuden ihmeen :wave:

T: kolmosta kuumeileva syyslaulu
 
Kukkuu!Onpas tääl turinoitu!Ei pysy mukana kuka kirjoitta ja mitäkin.. :ashamed: Tääl on ihan tylsät ajat menossa,kp 12/21-28. Pikkusen vaan nippaili vasemmalta oisko ollu kp 9 hujakoilla ja yritetty piru vie on! mut saas nyt taas nährä..Mua kyl masentaa ne menkat mitkä vaan urhoollisesti pukkaa paikalle joka ikinen kuukausi ja näköjään nyt ihan miten sattuu :(
Just luin lehdestä artikkelin jostakin naisesta joka kärsii endosta ja ärhäkästä sellaisesta.Oli kuitenkin raskautunut. Mullakin endo agressiiviista laatua,niin nyt mua pelottaa et se on tuhonnu jo mahikset tulla raskaaksi koskaan. Miten voikaan olla että edellisen miehen kanssa yritettiin n. 7 vuotta ja nyt uudenkin rakkaan kanssa jo 3 kiertoa leikkauksen jälkeen ja ei vaan tärppää!No siis ehkäisyä ei ollut ennen leikkaustakaan,mutten tiennyt että sisällä tikittää aikapommi kasvaimen muodossa. Ikääkin alkaa olla,eikä tästä ainakaan nuorru,kohta yksi vuosi tulossa lukemaan lisää,niin vois jo jumankekka olla plussa paikallaan!! |O
Aattelin kyl tilata ovistestejä ensi kiertoon,et näkis tapahtuuko tuolla ees mitään.
Joku muuten kysy että testasinko omituisten menkkojen jälkeen.Ne kyllä oli oudot. Liian aikases,puolitoista pvää runsasta vuotoo ja sit loppu ku seinään ilman mitään jälkituhrutuksiakaan!Kyllä tässä sen verta monesti on sanu pettyä ettn jaksa uskoo et pieni ihme olisi silti matkassa..Tosin välillä ällöttelee ja nännit oli omituisesti kipeet vielä menkkojen jälkeen?Ne yleensä oviksesta kipeytyy ja loppuu ennen menkkoja,mut nyt kipeyty ku vuoto alko ja loppu muutamia päiviä sitten.

Nyt lauteille rentoutumaan.

Tsemiä kaikille!Halit plussanneille,halit menkoista kärsiville ja halit jotka oviksen bonganneet! :LOL:

Munarikasta pääsiäistä ;) :whistle: :p jos en linjoille ennen sitä eksy! :)
 
Pika moikka jälleen. :wave:

Onnea NapaKissalle rouvautumisesta. :heart: :hug: :flower: Miten häät meni? :)

Olen jälleen siskon koneella käväsemässä. Oma edelleen poissa pelistä, ja tuskin kuntoon tuleekaan enää edes kikkailulla. :'( Eli sitä odotellessa että pystyy uuden ostamaan... (Palkankorotus anomus laitettu esimiehelle. :D )

:hug: tädin kylään saaneille, tseppiä piinapäiviä eleleville ja onnea plussanneille. :heart: Kaikki jutut on luettu (kännykällä selaillessa..) mut ei nyt muistu yksityiskohtia mieleen mitä piti kommentoida. :ashamed: Toivottavasti ette hylkää mua pakollisen pimennon takia... :whistle: :ashamed:

Täällä ei tällä hetkellä kp:stä muuta hajua, kuin et tätiä odotellessa ens torstaina... :headwall: :headwall: Ei muuten niin ota päähän, mut sillon lähetään miehen kans vihdoin häämatkalle... :heart:

Oireita ei nyt ole muistanutkaan muutamaan päivään tutkia kun sairastin jonkin asteisen mahataudin, joten ei jaksanu keskittyä kuin hereillä olemiseen. :LOL: Onneksi muut ei perheessä sairastunut ja itekin olen jo kunnossa. Toisaalta näin meni muutama päivä suurempia miettimättä... :D Odottelua siis edelleen, vaikken plussaan tässä kierrossa uskokkaan... :)

Nyt tää lähtee laittaan rytkyt niskaan ja maailman parhaan bändin keikalle. :D \,,/ Tätä onkin sitten odotettu 12.12.2009 alkaen, kun 11.12 oli edellinen keikka missä olin. :D :LOL:

:wave: ja plussatuulia kaikille.
 
Huomenta!

Onpas pitkä aika kun viimeks oon kirjoitellu. Lukemassa kyl oon käyny, mut ei oo ollu aikaa jäädä kommentoimaan!!!

Minkuk onnittelut plussasta :heart: ja käyhän välillä kertoilemassa kuulumisia =)

Catalia pahoittelut tädin saapumisesta ja uudella tsempillä seuraavaan kiertoon :hug:

Lily-jane kyllä se plussa sielt viel tulee vaikka antaakin itseänsä odotutella, ei kannata viel luopua toivosta ;)

Napakissa kuinkas häät meni?? ja paljon onnea rouviintumisesta :flower:
Sul on kyl ihanat jutut kun ne saa aina nauramaan :LOL:

Metsätähtönen saitko laitettua hakemuksia kesää varten?? Pidetään peukut pystyssä et jostain saisit oman alan kesätöitä =)
Mulla kun on aina ollut määräaikainen työsuhde niin työt on loppunut just sopivasti kesäksi niin on saanu olla lasten kanssa kotona koko kesän ja sit syksyllä taas uudestaan töihin.
Nyt taas kun on vakinainen paikka niin ei voi ollakaan koko kesää pois vaan mulla on kesäloma vasta elokuussa kun nuorimmainen lähtee kouluun B)

Samaralle onnittelut ovisplussasta ja nyt pidetään peukut pystyssä et olis tärpänny ;)

Vaniljainen oireet kuulostaa lupaavalta eli toivotaan että saisit plussan testiin :heart:

Kultasiipi ihania kuulumisia. Paljon jaksamista ja voimia raskausaikana sekä pikkuiselle hurjasti vauvaliimaa :heart:

Mömmömmöö pahoittelut tädin saapumisesta kylään, mut nyt sitten uudella innolla seuraavaan kiertoon :hug:

tytöt0406 :hug: tädin saapumisesta kylään. Tsemppiä uuteen kiertoon :) ja kiva kuulla miten mies on mukana touhussa. Onhan niitä vaikka mitä kikkoja tiettyyn sukupuoleen, mut onko niihin aina uskomista ;)

mötkis tervetuloa mukaan kuumeilemaan :heart:

nöttönen ootko testaillu vai saitko aikaa tervariin r-testiin??

Auneliini pahoittelut tädin vierailusta ja eihän tuo yk2 ole viel mikään paha, tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa vielä tulee. Mitä vähemmän ajattelee koko juttua sen paremmin sitten onnistuu ;)

Syyslaulu kiva kun kävit piipahtaa ja kertomassa kuulumisia. Pahoittelut keskenmenosta :'(

Tipetsu sulla onkin jännät paikat menossa, nyt vaan odotellaan sitä plussaa :heart:

Shamandalie milläs keikalla olit, jos saa udella???

Omaa (.) pikaisesti täällä on täti saapumassa kylään, JEE!!! Pääsee sit jossain vaiheessa sitä ovista tikuttamaan ja toivottavasti oviksen löydettyä myös sitten siihen näillä näkymin viimeiseen siirtoon. Meillä on siis vain enää kaks alkioo pakkasessa ja sen jälkeen joudutaan aloittamaan hoito alusta. No ei sitä viel kannata murehtia, ennen kuin on ees se ovis löytyny ;)
Tulipahan pitkä turina tuokio, mut toivottavasti muistin kaikki kommentoida ;)

Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin tai oviksen metsästykseen tai sitten se eniten odotettu plussa raskaustestiin :heart:

Mukavaa palmusunnuntaita teille kaikille, kohta alkaa trullit kulkemaan ovelta ovelle ;)
 
Ainiin, tänäänhän ne trullit käy..pahus, en muistanut yhtään. Noh, en tiedä käykö lie meillä mutta ei ole kyllä mitään annettavaa..viime vuonna ulla oli vaikka ja mitä eikä kukaan käyny! Tosin se oli eri asunto se, mutta silti..sit piti ite napostella kaikki B)

Unikeiju, itseasiassa en muistanut tehdä hakemuksia :LOL: Laitoinki tossa lapun näyttöön, että muistan tehdä niitä. Kaikkea sitä..tänään onki sit tunti aiemmin lähtö töihin, kun tuli tuo kellojen siirto.

Shamandalie, no mutta sinähän käyt täällä säännöllisesti moikkaamassa niin ei siinä mitään. Toivottavasti saat uuden koneen pian, kyllähän sitä hulluksi tulee ilman..mulla on varsinkin elämä ihan mahdotonta ilman tietokonetta kun kaikki kouluhommat jne menee koneella.

Kyllä vois vaikka tämänki päivän vedellä lonkkaa, väsyttää =) Lily-Jane, mulla on muuten niin että pääsen nyt ens kerralla vasta tossa tiistaina ihan illasta tai ke aamusta. Joten tuo päivityshomma varmaan jossain vaiheessa tässä vaihtuukin, niin laitan sulle yksärillä ton ekan sivun noine kaikkine merkkeineen niin voit kattoo että kumpi se on sit helpompi. En suoraan sanottuna muista, oliko siinä minkä verran eroa. Mutta sehän ei sit ole päivitetty versio, mutta en muutenkaan ehdi päivittää nyt enää tänään kuin korkeintaan ehkä tässä keskipäivällä..

Mittasin tossa lämmöt ja näytti jo nyt aikamoista lämpöä. Mulla on tuolloin menkkojen aikaan siis 36.6 näemmä nyt ollut, niin nyt oli jo mukamas 37.1..ja vasta kp7. Ei varmaan ole ovis tapahtunu vielä. Toivottavasti en ole sairaaksi tulossa, nimettäin sitten pelkään että mulle tulee tuo noro tai se toinen..rs-virus..vai mikäs se nyt olikaan. Himpula, pelkään ylitse kaiken kaikkia tommosia oksennusjuttuja..se on niin inhottavaa hommaa ja viime keväänä en pystyny mun lempparirehua syömään seuraavaan puoleen vuoteen kun olin just napaan vedelly sitä ennen ku oksennus alko :LOL: Mulla ois tänään kuitenki työvuoro ja alkaa tuo vuoroputki, niin ei paljo kiinnosta sairastella.

Tipetsu, eikös kuitenkin moni endolainen onnistu raskautumaan hoitojen avulla ainakin? Ainakin tämmösiä tarinoita oon itse lukenut. Sitten on ollu aika viahtelevaa, että miten se endo käyttäytyy raskauden jälkeen..kun osalla kuulemma menee paremmaksi ja osalla huonommaksi. Toivotaan, että tärppäis luomusti ja mielellään vikkelään =)

Syyslaulu, toivotaan että sinulla tärppää pian ja tällä kertaa oikein kunnon lahjan kera :heart:
 
Kiitos onnitteluista, häät meni loistavasti! En olis hurjimmissa haaveissakaan voinut uskoa miten ihanan upea päivä tulisi. Kaikki ovat kovasti kiitelleet ja kehuneet. Harmi ku en aatellu enää toista kertaa mennä naimisiin, nyt tietäs miten tollasetkin suunnitellaan.

Hääyö sujui virallisen kaavan mukaan :p Nyt ois 21/27-32, kohta pääsee testailemaan :heart:

Onnittelut plussanneille ja halit niille joil ei oo menny yhtä nappiin. Lohdutukseksi saa noutaa ylijääneitä herkullisia cupcakeseja meiltä.
 
Onnea Napakissa rouvautumisesta! :flower:

Ööörggh..ällö olo! :x Hemmetti sentään,lueskelin valemenkoista ja tuntuvat olevan yleisiäkin.Oli mummollani 6 menkat äitiäni odottaessaan,että suvussakin kulkee. Ukkeli tuumaili että tissit ois kasvaneet.Tuntuu kyl hieman turvonneilta. Tämä ällöttysolo on nyt ollu jo jonkun aikaa.Kahvikin tökkii vaikka yleensä olen sen suurkuluttaja.Aattelin kyllä et ke testaan ihan vaan varalta. Monilla valemenkat ollet niukat mutta myös joillakin ihan normaalit mutta kestäneet lyhemmän aikaa.
Karsee olo kyllä.Onhan nyt kyllä kaikennäköstä mahatautia liikkeelläkin,että lienee sitä.

 
Voihan argh!!! Miks mulle aina käy näin!! Kirjotin vaikka kuinka pitkän postin ja painoin TAAS jotain väärää nappulaa ja kaikki hävis :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Nyt on pakko tyytyä sanomaan vaan, että kovasti pahoittelen kaikkia joille se KAKKAPÄÄ täti taas löysi tiensä!! :hug: :hug:

Ja kaikille joilla on testauksia menossa, toivotan kovasti paljon onnea! :heart: Toivottavasti ne siittiöt ovat kroolanneet reippaasti perille ja toivottavasti siellä on joku ollut vastassakin :heart:

ON: Kiertopäivässä 31 mennään ja jänskätään, että onkos se täti tulossa vai ei :) Oireita on, mutta skeptisin mielin mennään eteenpäin ;) Keskiviikkona taidan testailla..
 
Kiitos Unikeiju-79 =) Sit peukut ja varpaat pystyyn että teidän alkiot riittää! :hug:

ON: täällä kp9, oon edelleen ihan ihmeissäni siitä oviksesta kp5. Sillon siis plussa, kp 6+7 haamut ja 8 nega. Voiko ovistesti tehdä noinpäin että haalistuu hitaasti pois? Mä kun oon jotenkin ajatellu et se LH-hormoni romahtaa nopeasti ? :whistle:

Oon yrittäny vähentää täällä istumista näinä päivinä jolloin ei auta muu kuin odottaminen, koska oon huomannu etten ajattele mitään muuta kuin ko aihetta :D Siks on ollu päiviä etten ole päästäny itseäni tänne vaan keksiny jotain muuta :|
 
Täällä Mömmömmöön ja Auneliinin kohtalotohveri eli yk 5 alkoi viikonloppuna. Aika tuntuu menevän kuin siivillä, vastahan tämä "projekti" aloitettiin, mutta en ajatellut vielä vaipua epätoivoon. Posiitivista ainakin se, että kierto on säännöllinen ja jonkinlaisia oviksen merkkejäkin olen bongaillut.

Onnea kaikille plusanneille ja tsemppiä muille!

 
Samara, noin kait se on mullaki menny. Eli hitaasti haalistuu ovisplussa, mutta en oo kyllä testannu ku vaan yhen päivän enää sen jälkeen. Osallahan näyttää melkee aina jotaki haamua ne B)

Eihän ollukkaa tullu sillä välin 30 sivua täyteen, täällä ollaan ihan oikeesti sekasin ku seinäkello päivistä ja muusta :LOL: Mutta maanantai se on! Ja kp8 näemmä. Nyt oiski sitten tässä tulossa nää hetelmälliset päivät, että pitää pysyä kärryillä. Lähdetään taas reissuun, joten ei ainakaan työvuorot sekota :D
 
Jaahas, täällä on yksi kohtalotoveri lisää Auneliini, Mömmömmöö ja täpläläs :ashamed: Kp 1 ja yk 5 sais mullekin päivitellä... :headwall: Täti yllätti ihan kun olin koiran kanssa ulkona..Tunsin heti että jaahas, siinä oli taas se kierto sitten.
Vastahan tämä tosiaan alotettiin ja nyt tulee kohta jo puoli vuotta täyteen..Ovulaation onneksi onnistuin bongaamaan ja lohduttavaa oli myös se, että kierron pituus oli taas normaali sen viime kertaisen 39 päivän sijaan..Noh, uutta putkeen vaan!! Eihän lannistuta naiset :hug:
Vähän kyllä ihmetyttää kun peittoja on heiluteltu oikeaan aikaan, että miksikäs se ei sitten voi tärpätä :headwall:

Haleja kaikillle ja onnea testausta odottaville :heart: :heart:
 
Unikeiju-79: Huomenna testaan r-testin, ja kun (en usko jossitteluun:( ) niin käyn hakee tksta keltarauhashormooni lääkkeen, että päästään uuteen kiertoon! Onneksi se lääkäri ymmärsi tuskan ja suostui kirjoittamaan sen reseptin!

ON: Ei mitään mainitsemisen arvoista. Edelleenki mahaa juilii niin kuin täti olis tulossa, mutta ei se vissiin uskalla tulla. Onneksi tolla kuurilla sit saan senkin houkuteltuu esiin! :kieh:

Plussapuhurii +++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Täällä täti kurvas oikeen toden teolla kylään. Aivan kamalat kivut ja krampit on ollu koko päivän. Panadolia on popsittu kuin karkkia ja nyt pikkuhiljaa alkaa helpottaa.

Soitin aamupäivällä klinikalle ja ens viikolla olis sitten ultra. Katotaan taas mis vaihees kierto on menossa ja sit jos hyvin käy niin seuraavalla viikolla olis vika alkion siirto.

Pahoittelut kaikille niille joille täti saapui kylään vaikka olisi pitänyt pysyä poissa :hug:

Pakko lähtee nukkumaan oon niin turta päivällisistä kivuista :(
 
Jospa tulisin täältä pimennosta hetkeksi esiin.. Kiitos haleista ja pahoitteluista kaikille :heart: Ja halit kohtalotovereille :hug: :hug: :hug:

Mulla tosiaan tuli menkat aivan puun takaa. Huomenna olis vasta pitäny alkaa ja yleensä ne alkaa aina aamusta, vaikka parilla päivällä heittäisikin. Lisäksi kivut alkaa ennen vuotoa, joten yllätys menkkojen alkaminen ei ole ollut vuosikausiin. Perjantaina kuitenkin töissä yhtäkkiä tuntui siltä, että nyt valahti. Olin ihan puulla päähän lyöty, enkä osannu uskoa, ennen kuin pääsin vessaan :ashamed: Mutta ihan kunnon menkat sieltä näyttää tulleen, ainoo ero, että kivuista selvittiin kahdella särkylääkkeellä, kun yleensä niitä popsin pari päivää ihan töikseni. Lyhyt kierto tosiaan harmittaa, kolme normaalia kiertoa ehti tulla pillereiden jälkeen ja nyt sitten tämä. Toivotaan, että tämä kierto olisi taas tuttu ja turvallinen..

Yk 3 siis meneillään. Pari päivää se tuntui ihan kamalalta, mutta ei enää. Toivotaan, että tämä kierto olisi se onnellinen :heart: Toisaalta ajatusten kiemuroihin on iskostunut nyt pelko, että jos se ei tärppääkään. Lähipiirissä on ongelmia lastensaannin suhteen, joten se pelko tulee sieltäkin, kun on joutunut niin läheltä lapsettomuutta seuraamaan :'(

Onnea Napakissalle naimisiin menosta! :flower: Ja plussapuhureita kaikille!

Anteeksi, etten vieläkään ole kovin juttutuulella ja kiitos, että saan purkaa pahaa mieltäni :heart:
 
Mömmömmöö, minustakin jotenki tuo yk3 alko tuntumaan siltä että nyt vähintäänkin meillä ollaan kumpikin ihan viallisia ja ei meille koskaan mitään tule B) Kuitenki yhtä aikaa olin helpottunu, että menkat tuli kun en oikein varma ollut siitä oviksen paikasta. Mutta silti oli semmonen maailman lopun tunnelma siinä menkkojen aikaan. Ja onneks mulla on tää harjottelu, ei mulla ole aikaa miettiä minkään sortin lapsia..hyvä ku tiedän mitä viikkoa ja päivää eletään :D

Mikä siinä on, että aina on vähän jotain pientä kummallista juttua siinä loppukierrosta? Mikä saa hieman toiveet heräämään? Mullakin esim. viime kierrossa tuli nenäverenvuoto ja mulla ei nykyään enää koskaan niitä ole kun käyttelen tuota sarvikuonoa jne. Siis kaikkea tommosta, mikä ilman yrittämistä menis ihan sen kummempaa ajattelematta ohi, niin ei kyllä näin yrittämisen kohdalla jää huomiotta..voi hyvänen aika. Varmaan sit, kun ei mitään erilaista ole, niin vois alkaa epäilemään jotain :saint:

Nöttönen, tuliko plussa? :heart: Tänne tosiaan kaivaillaan paljon plussia.

Mulla jää nyt tästä kierrosta taas ovistikuttelut..en oo ehtinyt sinne pankkiin sitä mun verkkopankin blokkausta hoitamaan (mulla on ne avainluvut lukossa) ja sitten ollaan vielä reissussa se aika ku pitäis tikutella. Niin ei se varsinkaan appivanhempien luona oikee onnistu :D Mutta jos pitää lähteä yk4 sitten, niin sitten ostan ne jos ei ole reissuja. Mutta jospa tärppäis jo tästä.

Mulla on tosiaan nuo parhaat pupuilupäivät oikeen just pääsiäiselle, pe-ma :heart: Jospa tämä lisääntynyt valo sais meidät kaikki plussailemaan ja osalla kävis tuoreen rouvan tuuri =)
 
Napakissa ja vaniljainen teil on jännät paikat tiedossa =) toivottavasti saatais taas lisää plussia tähänkin ketjuun :heart:

nöttönen joko tuli plussa?? pidän peukkuja pystyssä :wave:

Viime yönä sai monta kertaa juosta vessassa vaihtamassa sidettä kun tuntu ettei nyt taas yösiteetkään riitä. Tänää aloitin taas uudestaan sen toisen lääkkeen jolla vahvistetaan noit limakalvoja. Tällä lääkkeellä mennään sit niin pitkään jos plussa tulee muuten voi sitten lopettaa. Jos plussa tulee niin sit aletaan porrastetusti vähentää lääkettä.
Vähän jännittää jo miten tää tulee nyt sit onnistumaan :(
Pitää varmaa keksiä sitten loppukuuksi mahdollisimman paljon tekemistä ettei vaan ajatukset pyöri raskautumisessa. Onneks siel on tulossa vappu...

Meillä yritetään saada noit meiän kissoja myytyä kun minä ja nuorimmainen ollaan allergisia niille. Poika kävi ihan muista syistä allergia testeissä jatkuvan nuhan takia ja siel sitten selvis kissa allergia. Nyt olis kiire saada niille hyvä ja elinikäinen koti.

Täytyy kohta laittaa kamat kasaan ja suunnistaa töihin päin iltavuoroon. Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja oikein paljon plusssa onnea meille jokaiselle :heart:
 
Heippahei taas vähään aikaan. On ollu niin hoppua ettei oo ehtinyt teille mitään kirjottelemaan vaikka lukemassa oonkin käynyt varmaan päivittäin.

Napakissalle onnea rouvan tittelistä. Miten meni häät? Ja se perinteinen kysymys: Miltä nyt tuntuu??? :D

Unikeijulle ja Vaniljaiselle :hug: menkoista ja toivotaan nyt tsemppiä uuteen kiertoon oikei nolan takaa kaikille meille :D

Tipetsulla kyllä kuulostaa oikein lupaavalta, eihän niistä menkoista aina tiedä onko oikeet vai vale...:) Toivotaan parasta.

Mömmömmöölle
oikein isot :hug: . Mulla on kanssa välillä sellasia turhautumuisen hetkiä, varsinkin kun kierrot vaan kuluu ja mitään ei tapahdu. Ne menkat vaan iskee joka kerta niin päin näköä tulollaan että ei tiedä miten päin olisi. Koita nyt jaksaa!

Omaa napaa sen verran että täällä eletään kp 10/23-28 ja ainakaan vielä ei ovistikussa minkäänmoista kaveria kontrolliviivalle ole tullut. Eilen ja tänään aamulla oon testannut. Täälläkin siis haaveillaan munarikkaasta pääsiäisestä...:) Taitaakin olla muuten aika monta jännääjää sitten pari viikkoa pääsiäisen jälkeen.

Onko muuten kokemusta, kuinka pian kotitestistä pitäis testit tulla? Tilasin testit torstaina ja maksoin kanssa ja vielä tänäänkään ei ollut tullut. Mulla ei nimittäin oo yhtään ovistestiä enää kaapissa kun luotin siihen että ne viimeistään tänään tulee...Hitto. Toivottavasti nyt sitten huomena on tullut, koska muuten taas menee testailut ihan harakoille.
 
nelli-86 Kiitos kiitos, ja vähän hassulta tuntuu kyllä olla rouvana. Kaippa tähän pian tottuu.

Plussatuulia minäkin puhaltelen, yhen puhalsin itteeni päin.. Nyt ois 23/27-34.. IIK! Aateltiin lähtee sunnuntaina Lontooseen pitkäks viikonlopuks (ei se silti voi olla pitkä viikonloppu jos kerta sunnuntaina mennään.. enivei) ni saan ajatuksii hiukka muualle ainaki muutamaks päiväks.

Kaikki oireita muka on, yks nyt ainakin ihan selvästi, eli boobsit on ihan törkeen kipeet :eek: Ei tarvi mitään tehdä ku koko ajan tiedostaa että tossa ne mollottaa, ihan ku ne painais monta kiloo ja sisäl olis joku palava kaktus. Eilen kävin uimas ja muka haisi ihan hirveesti ammoniakki, kahvi meinaa tulla ylös, ja osittain välillä tuleeki. Sellasia karmeita närästysoksusysteemejä suuhun :x Väsyttää, alavattaa kipeilee edelleen. Mut toisaalta, nää nyt voi johtua mistä vaan.

Haleja taas negoille ja onnitteluja plussille. Niin ja kärsivällisyyttä ja hermoja meille jännääjille. :)
 
NapaKissa Tervetuloa, täällä Lontoossa asutaan :) Onnea rouviintumisesta!! Ja tärppionnea!!

Kaikille, joille se yk 5 pamahti... Tervetuloa klubiin! Nyt kaikki plussataan!!

Unikeiju Onpas ärhäkät menkat :( Yritä jaksella ja syödä paljon rautaa :) Ja toivottavasti pääsette pian siirtoon!!

Täällä taitaa olla kp 6/30, eli ei mitään äksöniä vielä pitkään aikaan kun ovikset on yleensä porhallellu siinä kp 18 paikkeilla. Ajattelin satsaa niihin CB:n digitaalisiin tässäkin kuussa, kun pari kiertoa sitten sai hienosti bongattua. Alotan tikutuksen varmaan kp 13 varmuuden vuoksi ja kp 20 asti kun niitä tikkuja on 7. Eli viikko enää noin ja suuri missio alias tikutus alkaa. Mähän metsästän sen oviksen ja varmasti lassitan sen!!

Paljon keväisiä haleja ja plussatuuletuksia!! +++
 
Kiitos tsempeistä Metsätähtönen ja Unikeiju-79, mutta ei tullut plussaa ei :| Luulen, etten ole ovuloinut kerta kierto näin venyyy.. No, mut nyt ei enää edes kovin harmita kun hain tuon lääkkeen, Proveran, 10 päivän päästä tällä tytöllä pitäis olla sit menkat! :)

Mömmömmöö
onneksi tänne saakin purkaa. Se helpottaa edes vähän. Voimia :hug:

:hug: sitä tarvitseville ja plussapuuhhh :whistle:
 

Yhteistyössä