Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Unikeiju: Kilpeä olin katsomassa/kuuntelemassa. Se on ihan paras. :D

Kiitos Metsätähtönen. :) Ja saatiin kone tänään, ja toimii, ainakin vielä... :LOL: Ja nyt alkoi jo tottua ettei konetta ole, kun pari viikkoa ilman oltiin. Tosin meinas mennä sormi suuhun kun tuntilistaa täyttelin, ja viime kuun ylityötunnit olikin koneella eikä missään muualla ylhäällä... No, kysäsimpä sit kaverilta joka konetta korjas, et viitsitkö vilkasta mun ylityötunnit.. :D

On tosiaan outo fiilis kun on kone taas millä voi kotona surffailla. :LOL: Täällä käyminen kylässä on ollut haasteellista, koska kenellekään ei olla vauvahaaveesta puhuttu. ;)

Oireilu mulla vähentynyt mahataudin jälkeen, lieneekö etomiset olleet ennakointia taudista? Tosin vieläkin tulee välillä ällötyksiä jotka onneks menee nopeeta ohi. Ja siihen nähden et ylihuomenna pitäis tädin tulla, on paljon valkkaria... Nooh, pakataan matkaan mukaan kuitenkin kunnon satsi siteitä ja tampooneja ettei lopu kesken. Onneks ne ei paina paljon niin ei tule lentokoneen sallimat kilomäärät ihan äkkiä täyteen. :LOL:

Mutta nyt vielä vähän pakkailemaan, huomenna aamupäivällä kauppaan ja töiden jälkeen ensin pitämään ohjeistus omille vanhemmille ja sitten anoppilaan. Kiva kun saa ohjeistaa miten meidän rasavillit saa rauhoittumaan... :LOL: Voi olla, että on sitten ihan pian turha haaveilla mistään kahden keskisestä ajasta jos termiitit väsyttää nyt mummun ja mamman todenteolla (johon epäilemättä pystyvät suuremmitta pinnistelyittä...) :LOL:

Mutta tulen vielä käväsemään jos ehdin, jos en, niin toivottelen jo valmiiksi kaikille munarikasta pääsiäistä ja plussatuulia meille kaikille. :whistle:

:wave:
 
Heips! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. :) Toinen lapsi on haaveissa, ensimmäinen syntyi 8/2009. Ehkäisy on jätetty pois, mutta kuukautiset eivät ole säännöllistyneet ensimmäisen raskauden jälkeen, joten niitä odotellessa.. Huoh. :/

Voisinkin heti kysellä, että kuinka pian teillä on edellisen raskauden jälkeen menkat säännöllistyneet? Oma tarinani menee siis seuraavalla tavalla: synnytys 8/2009, imetystä 3kk, josta 2kk kuluttua ensimmäiset menkat (joulun tienoilla siis). Helmikuussa tuntui, kuin seuraavat menkat alkaisivat, oli kipujakin, mutta vuotoa ei koskaan tullut, ei siis edelleenkään.. Voisikohan olla, että nuo ois kuitenkin kuukautiset olleet, vaikkei vuotoa tullutkaan? Th:lle olen soittanut, ja sanoi, että odotella kuukausi-pari, ja tulla sitten käymään tutkimuksissa. Turhauttavaa odotusta.
 
Tervetuloa Iitu :flower: Haluatko iän mukaan vielä listaan? En laittanut yrityskierroksi vielä mitään, jos jossain vaiheessa haluat jotain siihen niin laitetaan..mietin että onko se nyt yk1 vai mitenhän se menis..toinenhan ois että laitetaan se millon yritys on alkanut. Mutta sekin vähän vaikea tietysti, kun en oikein tiedä mistä se lasketaan..koska jos sulla on ehkä joulun ajoilla kroppa lähtenyt tähän mukaan, niinniin..noh. Sano jos sinne jotain haluat, niin laitan =)

Shamandalie, mukavaa matkaa!! Toivotaan että täti eksyisi :D

Nöttönen, onneksi sulla on siellä apuvälineet niin ei tarvi jäädä arpomaan ainakaan. Jospa hyvä tuuri kävis seuraavalla kiekalla..jos katsotaan noita "tilastoja", niin näyttäis siltä että meille pitäis tulla ihan tajuton plussamyrsky tänne :D

Mulla ois kp 10/26-29 ja nyt iski hirvee hinku ovistikkuihin. Mutta en jaksa hankkia niitä, kun en kuitenkaan pysty sitten reissussa tikuttamaan. Että näin. Haluaisin vaan tietää, että millon se about on..mutta liekö se parempi sitten etten tiedäkään..hmm. Joka tapauksessa mulle tuli semmonen mahdoton vauvakuume tänään, kun portailla istu naapurintyttö ja siinä lauleskeli jotain ja siis jotenki se siinä äitillensä puhu heidän toisesta lapsetsa (vauvasta) ja jotenki niin söpö oli..huoh. Saispa ees jotain ostaa...vaunut ees B)

Ainiin joo, voisinhan tilata ne ovistikut muuten tuolta masterin puolelta. Mutta kun en silti tee niillä mtiään tässä kierrossa, en kyllä pysty appivanhempien luona mitään tommosia juttuja tekemään B) Ellei ois niitä pissapuikkoja (ihanat termit). Mutta silti menis ihan salakuljetteluksi ja muuta, että en taida jaksaa..Siis mun pitäis päästä pankkiin, mutta en viittis mennä kun oon sairaana ollu ja varmaan onnistun niillekki sen tartuttaa...mullahan on edelleen lukossa se mun verkkopankki B)

Nyt oon kyllä päättänyt, että tästä kierrosta plussataan. Jotenkin muistan, kun tossa alkuvuodesta vielä mietin, että mitenkähän sitä pääsiäisen kestää peitellä raskautta ja muuta että kun sit ois ollu aika varhaista vielä kertoa..niin tässä sitä odotellaan tärppipäiviä pääsiäiseksi :ashamed:
 
On se nyt kumma ku ne plussat ei tänne pinoon eksy! Mä en vielä tartte mut teille muille se olis jo hyvä. Jospa kolkkaan sen ilkeen tädin... Jännää sit nähä et kuin nopeesti itellä tällä kertaa tärppää. Kaks ekaa kesti 6 ja 8 kk syy ehkä se että jos ei seksiä ni ei sit paljo raskauttakaa :headwall: .Ei se auttanu ku vaihtaa mies ni kolmannen kaa jätin pillerit kesäkuussa ja plussasin elokuussa. 4 viikkoa täs ois vielä suunnilleen yrityksen alkuun.
 
Ymmärtääkö joku noista kohdunnapukoista jotain? Minä muka rupesin, että pitäs alkaa seuraileen ja kun se oli ylhäällä (en tiiä muuta ku en ylettäny :LOL: ) niin ff heti laitto mulle että "probably fertile"..poiketen aiempaan. Ja en nyt usko, että kp 10 vielä ois, tietysti jos ovis tulee vaikka parin päivän päästä niin tottahan se sitten sinällään on että tässä ei mitään varmoja päiviä ole. Mutta jooh..

Taidan sitteki tilata niitä himpuran testejä, pitää katsoa joku paikka että luvataan jo huomiseksi ne testit että eivät jää tänne postilaatikkoon pääsiäiseksi homehtumaan. Sitte niillä ei tee mitään. Kävin pankissaki, että sain auki sen hemmetin verkkopankin :LOL:
 
Ohhoh, täälläpä on paljon hymiöitä.

Plussia täälläkin odotellaan, nyt olen keksinyt että alkio kiinnittyy, on siis dpo 5. Alavattaa juilii, mut niin sitä on juilinu jo 3/4 kuukauden päivistä. Oon saanu kauheen siivouskärpäsen, pessy esim. kahvinkeittimen tänään! Olen huolissani. Miten tässä jaksaa odotella kuukautisten alkamattomuutta? Ja miksi muka luulen että olisin raskaana kun muut on yrittäny jo ties kuinka kauan. :|
 
Varmaan just siks oot nopeesti raskaana(toivottavasti) kun kaikki yleensä yrittämällä yrittää. Raskaaks tulee niin että *piip* menee *piip* ja semmosta :D Ja tarpeeks usein ku tekee sitä *piip juttua niin a vot,hommat hoituu...Tai sit ei ;) Mut näin mä olen onnistunu!! Joka toinen päivä hippulat vinkumaan,välillä EHKÄ joka kolmas. Älkää naiset stressatko ja yrittäkö liikaa :heart:
 
Taas vahingossa päästin itseni täällä käymään. Sillä tavalla nopeasti, salaa itseltä.

Kp 11, ei ihmeempää. Kuin että se, jos ovis todellakin oli kp 5-6 niin nyt olis dpo 6-7?! Ja ainoa mitä tunnen, on alavatsalla sellainen tunne että menkat alkais tai jotain. Sellainen ajoittainen vihlonta. Ja valkovuoto, sitä on. (Muttei sellaista kirkasta vaan valkoista.)
 
Lily-jane ihan hengissä selvittiin siintä menkkojen ekasta päivästä. Sit rauhottu ja nyt ovat ihan normaalit.

Mulle ne sano sielt klinikalta et tästä kirrosta ei tartte tikuttaa sitä ovista kun on lääkkeellinen siirto, mut himpura ku menin sit kuukaus suurin piirtein tilaa ison kasan niit varmuuden vuoks. Taidanpa kuitenkin tikutella ne testit pois tuolt kaapista häiritsemästä ja tietääpähän ite sit missä vaiheessa ollaan menossa.
Mul olis menos nyt kp 3/27-28, taidan aloittaa pongaamisen ens viikon keskiviikkona tai vaik aikasemminkin tikkui kyl riittää :LOL:

Me ollaan ihan pääsiäinen kotosalla ite oon taas vaihteeks kipeenä. Mieletön räkätauti :snotty: ja lämpöäkin taitaa olla.
Huomen olis viel työpäivä, mut voi olla et on pakko jättää välii tai sit vaan buranaa ja lähtee töihin :/

Shamandalie oikein hyvää matkaa ja toivotaan että täti eksyis eikä löytäis enää perille ;) Onneks noi ei kamalasti kuitenkaan paina siis siteet ja tamponit :D

Kaikille muillekin munarikasta ja lämmintä pääsiäsitä :heart:
 
Omaa napaa, ei ne menkat alkaneetkaan silloin lauantaina vaan maanantaina, eli nyt täällä kp 3/29, pitkä on matka...Tunnen itseni ihan höppänäksi, kun kalenteriin on ilmestynyt kaikenlaisia hassuja ovulaatiomerkintöjä. Ei niitä tullut silloin kun poikaa yritettiin..Kai sitä on seonnut näin vanhemmuuttaan..
NapaKissalla vaikuttaa kyllä aikas hyvältä, pidetään peukut pystyssä :hug:
Me lähtään huomenna reissuun, joten kaikille oikein hyvää ja munarikasta pääsiäistä :flower: Mä lepäilen seuraavan viikon "urakkaa" varten :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
Shamandalie, mukavaa matkaa!! Toivotaan että täti eksyisi :D
:LOL: Juu, toivotaan ettei löytäis, paetaan maasta. :D

Iitulle tervetuloa. :flower:

Unikeiju: Kiitos. Juu, onneks ei paina, mä en muuta muuten enää mukaan saisikaan. :LOL: Ja kun persaus on herkkä, niin kantaa kaiken kotoa mukana eikä riskeeraa ostamalla paikan päältä mahdollisesti mitä sattuu... :whistle:

Jees, pakattu on kaikki mitä ei aamulla tarvita, joten aamusta likat :heart: hoitoon ja sitten kynsihuoltoon ja sitten saadaankin jo mennä...

Palailen mahdollisesti alkuviikon puolella taas..

:wave:
 
Kp 7/28.. Tylsää tylsää tylsää...

Tulin vaan puhaltelemaan plussatuulia jännääjille ja toivottamaan kaikille erityisen munarikasta pääsiäistä ;) Tuokaa niitä plussia tänne ketjuun, mulla ei siihen tsäänssejä oo vielä pitkiin aikoihin, kun en ovista testaile ja menkkoihin on miljoonasti aikaa (ja ties koska ne tulee, kun kierto meni sekasin, edelleen ottaa päähän. Olen vannonut pyhästi, etten enää IKINÄ syö yhtäkään pilleriä. Piste.) Mutta siis muille plussia kehiin :flower: :flower: :flower:
 
iitu tervetuloa mukaan kuumeilemaan :flower:

Jäin sitten kotiin kun mittarikin näyttää melkein 38 :snotty:
Aika kurja olo kun olis ollu niin paljon kaikkee mitä ois voinu pääsiäisenä tehdä ja nyt sitten kipeenä :ashamed:

Nyt hoputtamaan lapsia kouluun ;)
 
Kaikki muut vaan reissailee... :(

Ja omaa napaa, täällä odotellaan niiden menkkojen alkua, kp on nyt 31/?. Olen pidättäytynyt testaamasta ennen kuin viikonloppuna jos ei menkat ala. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole. Muuta kuin ihan järkyttävä väsymys.

Plussatuulia puuuuuuuhh :)
 
Viu
Hyppäänpäs nyt vielä tähän pinoon, kun lopulta palstalle rekisteröidyin :wave:

Olen siis 29 vee, kovasti vauvaa toivova superkuumeilija, joka kuvittelee koko ajan olevansa raskaana :) Yrityskerta 5 ei tuottanut tulosta ja tänään siis kp1/28-34. Aamulla piti pirskauttaa pienet itkut kun täti kaarsi jokakuukautiselle visiitilleen, mutta vapaapäivää kevätauringossa vietellessä olen taas keräillyt itseäni ja ihana avomieheni on ihan varma, että pian tärppää (ei meitä ainakaan yrittämisen puutteesta voi syyttää :whistle: )
Minulla on ollut vähän vaikeuksia oviksen bongaamisessa, cittarin tikuilla olen sitä metsästänyt, joskus onnistuen, toisinaan en. Ehkä pitää tässä kuussa kokeilla jotain toista merkkiä. Mutta liityn innolla porukkaan mukaan, kevättä rintaan ja vauvoja massuun!
 
Teretuloa kaikille uusille :flower:

:hug: kaikille sitä tarvitseville :hug:

ON: Kp 13 menossa täällä, yhden kerran on pupuiltu :ashamed: Ukko on niin kiireinen ja illalla väsyny töissä, ettei jaksa sitten peittoa heilutella.. Oviksesta en tiiä, en oo niitä koskaan tuntenu joten pitäs varmaan tikuttaa jos meinais olla varma.. Mutta kun me sovittiin,että ei tikutella tms. vaan rennosti alotetaan tää yrittäminen ja tärppää kun tärppää.. Mut eihän se kyl tärppää jos ei oo peiton alla vipinää :ashamed:

Oon jotenkin ihan masiksessa, valmistauduin kyl siihen että voi mennä aikaa ennen ku tärppää.. mut jotenki turhauttaa, kun tää on tällästä. :headwall: Anteeksi voivotteluni..
 
Tulin vielä kiittelemään onnitteluista eli kiitos!! Toivotaan että kaikki menee hyvin!!

Lily-Jane Kyllä varmaan rakenne ultrassa voi olla kiusaus niin suuri että sukupuolen haluaa saada selville =) Tsemppiä sulle yritykseen ja plussatuulia!!!+++ =)

Pahoittelut kaikille joille täti tullut kylään :hug: :hug: :hug:

Aattelin viel kertoo että mähän tikutin ahkerasti niillä perus tikuilla mut nyt ultrassa kun sai selville "tarkan" hedelmöittymispäivän niin se oli 2 päivää ennen kun tikku näytti ovisplussaa... että tiedä häntä...ainakin mulla oli näin...

Mutta Mukavaa pääsiäsistä teille kaikille, jaksamista ja paljon plussatuulia ++++ :whistle:
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat! :flower:
Täällä tylsä kp 16/21-28. Nippaliee nappailee,juilottaa.Tissit kipeet ja turvonnet. Testasin äsken,et jospa ois viime menkat ollu ns. valemenkat,mutta nega pamahti.No eipä siinä mitään,onneks yks tikkunen on tähän kiertoon vielä.Harmittaa kyllä nega,mutta jospa 10pvän pässtä plussais! :)

Onnea matkaan kaikille!!
 
Kultasiipi, jos käyt täällä päin sattumalta..niin oliko sulla ovis sitten tavallista aiemmin vai oliko sulla vähän epäsäännöllinen/pitkä kierto? Ite täällä oon viime aikoina miettiny kaikkea mahdotonta ja mahdollista ovista koskien.

Tänään alko muuten tympäsy jo tähän kiertoon. Tuli sellanen fiilis, että vois saman tien käydä apteekista hakemassa kaiken maailman hormoniehkäisyt ja muut. Näin kai sitä jotenki yrittää sitä loppukuun masennusta jo ennaltaehkäistä :saint: Jotenki vaan kyllästyttää jo ajatus, että kuinka kauan tässä pitää yrittää vaikka ei olla edes pitkästi yritetty. Sitä varmaan tulee hulluksi, jos yritys venyy vuoteen tai pitempään. Toivottavasti ei kenelläkään!

Plussatuulia siis myös täältä, toivotaan Napakissa että tärppäis heti ekasta sulla :heart:

Muoks. Ja en ehtiny saada sitä sylkiovistestiäni ennen pääsiäistä. Että ei ehdi tälle kierrolle. Ärsyttää, kun en aiemmin muistanut niiden olemassaoloa, kun jotenkin oon hirveen epävarma ton oviksen kanssa aina. Ja reissussahan tuolla ois onnistunut. Jos tärppi käy, toivottavasti, niin siinä on onneksi tota palautusaikaa. Mua vähän harmittaa, kun tilasin kalliimmasta paikasta sen ja se ei tullutkaan nopeampaa. Eli ois ollut sama tilata sieltä kotitestiltä (muistaakseni) paljon edullisemmin.
 
Uusille tervetuloa mukaan joukkoomme (yleensä ) iloiseen...:)

Hilpalla vähän samoja ongelmia kun meilläpäin, ei oikein mies jaksa tota pupuilua harrastaa kun työt stressaa niin paljon. Ota vaan kaikki aseet käyttöön niin eiköhän se siitä :)

Unikeijun juttuja lukeneena oon alkanut miettiä, kuinka lopullinen se sterilisaatio ihan tosissaan on. En mä kyllä sitä itse operaatiota oo juurikaan miettinytkään kun ei ole sillee itselle missään muödossa ajankohtanen. Mutta esimerkiksi meidän äiti on tehnyt sterilisaation joskus yli 10v sitten ja kyllä mä muistan, että se oli sillon aivan täysin varma ettei lisää lapsia halua (mutta en kyllä oo sen kanssa asiasta keskustellut että onko koskaan tullut edes hetkittäin katumapäälle). Ja tämän tarkotus ei ole missään nimessä Unikeiju kritisoida sua, sun tekemiä päätöksiä tai mielen muuttamista. Eikä mitään muutakaan. Me vaan koulussa puhuttiin itsemurhasta ja sen lopullisuudesta, niin tuli siitä mieleen että ei se tämäkään kovin helposti peruttavissa taida olla...Mutta kovasti sulle kyllä täällä tsempitän, että teillä vielä nyytin saaminen onnistuisi!

Täällä alkaa tänään armoton munanmetsästys pääsiäisen kunniaksi. Aamulla piirtyi nimittäin ovistikkuun tasapaksut viivat. mulla ne viivat muuten vahvistuu kamalan nopeesti, eilen oli tosi haalee haamu ja sitä edellisenä ei näkynyt oikeestaan mitään (hyvällä mielikuvituksella ihan vähän). Mutta aion silti vielä tikuttaa ainakin huomena ja ehkä sunnuntainakin, että näen kuinka pian se siitä sitten haalistuu. Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että kaikki menee kohdalleen...Ja parin viikon päästä sit kova jännäys että kuinka kävi. Mutta sen kyllä edellisistä pettymyksistä päättänyt, että testaa en ennen kun menkat ainakin 2 päivää myöhässä ellei ole ihan selkeistä oireita. Testauspäivä olis siis täällä varmaan 19.4 (kp30). Ja jos nyt tärppäis niin laskettu aika olis jouluaattona :)

Mutta hurjan hauskaa pääsiäistä ja useimmille myös vapaapäiviä täältä suunnalta!
 
Moikka!!
Täällä olis yks haaveileva... Ehkäisy jätettiin pois helmikuussa ja aika aluillaan siis tämä yrittäminen meillä. Yksi lapsi meillä on, 06/2009 joten me otetaan tän toisen lapsen tulon kanssa rauhallisesti koska esikko on vielä aikas peeni ;) Mulla suurena toiveena olisi se että esikoinen osaisi mielensä ja tahtonsa kertoa kun vauva tulee, ettei jää vähemmälle huomiolle. Suunnittelin kauan että esikkoa pidetään vauvana niin pitkään kun mahdollista mutta nyt iski sitten vauvakuume ihan tosissaan jo joulukuussa! :D
Tein positiivisen Digitestin kolmisen viikkoa sitten mutta jotenkin kummassa mulla alkoikin menkat maanantaina ja testi näytti negaa... varhaisista keskenmenoista mulla on kokemusta ennestään jo. Luulen että kamu oli höllästi ottanut otteen kohdusta tms. Vai voiko testi näyttää nuin pahasti väärin?? :'(

Hyvää päästäistä kaikille ;) :heart:
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Iitu, meillä on kanssa kakkonen toiveissa. Mutta en taida osata paljon olla avuksi kysymyksessäsi menkkojen tasottumisesta ekan raskauden jälkeen. Mä alotin minipillerit pari kuukautta synnytyksen jälkeen (poika syntyi 10/2008), lopetin ne elokuussa 2009. Menkkoja ei kuulunut ollenkaan minien käytön aikana. Mulla osittaisimetys jatkui vielä marraskuulle asti, ja se kyllä sekotti selvästi kiertoa. Nyt kun imetys on kokonaan poissa, on kierto alkanut tasaantua, mut edelleen mun luteaalivaihe oviksesta menkkoihin on hieman lyhyt (aluksi oli 11 päivää, nyt jo 12). Se varmasti vaihtelee paljonkin eri ihmisilla, miten hormoonitoiminta asettuu raskauden jälkeen. Kunhan imetys on pois pelistä, niin pitäis se siitä tasottua vähitellen.

Hilpalla ja nellillä on tutun kuuloisia ongelmia, siis miehen väsymys töiden takia. Se on hyvin tuttua meilläkin noin yleensä, mutta nyt kun itse olen töissä ja mies kotona pojan kanssa, onkin paras aika yrittää tulla raskaaksi! Mun työ ei ainakaan pääsääntöisesti ole yhtä rasittavaa, joten jaksan motivoitua miestä paremmin vauvayrityksiin, vaikka töissä pitääkin käydä. Pidetään peukkuja, että meille tulis tärppi kevään tai kesän aikana, niin kauan kuin tätä erikoislaatuista tilannetta kestää! :heart:

Ovis taisi mennä jo, ja nyt alettiin yrityksiäkin hyvissä ajoin tähtäillä joka toinen päivä- menetelmällä. Sitten vaan lepoa peitonheilutteluista :D ja toivotaan parasta.
 

Yhteistyössä