Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

PÄIVITETTÄVÄÄ Niin se sitten alkoi täällä yk 2

No hard feelings, eteenpäin vaan ja uutta putkeen!

Mukavaa tässä on se, että näköjään toi kierto on ennallaan (32) km jälkeenkin ja myös luteaalivaihe näyttäis olevan riittävä (ennen muiden juttuja luettuani en siitä osannut olla edes huolissani). Se oli ilahduttavaa huomata.

NapaKissa Sun jutut kyllä saa aina hymyn huulille, toisinaan jopa pakko purskahtaa ihan nauramaan ääneen, vaikka oliskin ihmisten ilmoilla koneella....Hyvä, että meillä huumori vielä pysyy matkassa, ilman sitä tää vois käydä jo aikamoiseksi kiristelyksi.

ISOT :hug: kuitenkin niille, joita ei nyt hymyilytä yhtään. Ja jaksamisia!
 
Catalia, ihana kuulla jos saan hymyilemään, mutta halit täältä vaikka menkat tulikin. Hyvä silti että kierto on nyt normaali.

Mä purskahdan kohta itkuun. Kaikki on niin ihanasti etten kestä! Parasta tässä on myös se, ettei mun tarvi siivota enää kissanhiekkoja ku voin olla raskaana. Eikä kukaan haluu toksoplasmoosia. Pitäs viel noita hääjuttuja tänään touhuta, mut en voi ku muistilista naikkari.infossa ja se foorumi on kaatunu :LOL:

 
Heippa jälleen täältä:) Nyt meitä haaveilijoita onkin kaksi kun olen minä, haaveilija86 ja sit haaveilija-. Toivottavasti kukaan ei sekoita, kumpi oli kumpi:)

MinkuKille isot onnittelut onnenpotkustasi eli raskautumisesta. Toivottavasta pikkuinen pysyy matkassa loppuun ast :flower:

Catalialle, ralliperunalle ja Lily-Janelle isot halit negan ja/tai menkkojen johdosta. Toivottavasti vielä plussaatte ja saatte syliinne kaipaamanne pienokaiset:) :hug:

Minäkin oon täällä hymyilly Napakissan jutuille. Olet suoran puheen ihminen ja mä arvostan sellaista :) Miksipä ei asioista voi puhua rehellisesti niitten oikeilla nimillä:)? Kun ei ketään loukkaa kuitenkaan:)

Mulla on menossa nyt kp14/20-40. En tikuttele tässä kuussa ovista, koska teen kandidaatintutkielmaa ja valmistelen kuukauden päässä häämöttävää muuttoa kesätöiksi tuonne yli 300km päähän. Mietin kuitenkin, oisko mulla ovis tai lähestyisikö se. Olen tänään ollut siis toooooosi märkä ja koulussa vaan himotti hirveesti. Kiva pohtia jotain häpeän kohtaamista sielunhoitokeskustelussa kun vaan ois tehny mieli tulla kotiin ja hyökätä ukon kimppuun :D Se pääsee neljältä kotiin. Mun pitää olla valmiina kun se tulee...;) Pitäsköhän laittaa yksi seksy yömekko päälle tuolta valmiiksi ja hmm...;) Toivottavasti mä ovuloisin nyt ja raskautusin kanssa ni ei kesän aikana tartteis kärvistellä. Huoh, jouluvauva:) Ois aika mahtavaa:D

Mä oon ihan seko ja väsyny :D Pitäkää keskustelu kuumana kuten tähänkin asti :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NapaKissa:
Catalia, ihana kuulla jos saan hymyilemään, mutta halit täältä vaikka menkat tulikin. Hyvä silti että kierto on nyt normaali.

Mä purskahdan kohta itkuun. Kaikki on niin ihanasti etten kestä! Parasta tässä on myös se, ettei mun tarvi siivota enää kissanhiekkoja ku voin olla raskaana. Eikä kukaan haluu toksoplasmoosia. Pitäs viel noita hääjuttuja tänään touhuta, mut en voi ku muistilista naikkari.infossa ja se foorumi on kaatunu :LOL:
SAMA, toi kissanhiekkajuttu :D Haluaisin siis mahdollisimman pian sen vapautuksen...

ON: oli mulla sittenkin muutakin, tein ovistestin ja se näytti haamu/normiviivaa, vähän haaleempi ku kontrolli mut ihan selkee silti. Kierto vissiin alkaa menee normaaliks 21pväks kun kerta ovista pukkais jo nyt??
 
Vihdoin! Eli tänään kp 1, kunnon kipujen saattelemana! Yk 5 lähtee käyntiin... Kohta sais jo plussata!!

haaveilija-86 Saitko ukon selätettyä? :D

nelli Mä luulen et oletetun oviksen aikoihin olisi hyvä mennä, ne nimittäin näkee ultralla tapahtuuko ovulaatiota ja millainen se limakalvo on, että onko optimaalinen kiinnittymiselle. Mä menin viimeks kp 21 tms, ja sain kyllä paljon tietoa. Tää oli vaan mun näkökanta :) Silloin se gyne sano, että juuri on ovuloitu vasemmalta puolelta, ja että limakalvo oli n. 8 cm ja pitäisi kiinnittymiselle riittää. Varaile ihmeessä aikaa, mulle ainakin toi mielenrauhaa vaikka ei tässä vielä olla plussattu. :)
 
Catalia: Ihanaa, että osaat asennoitua positiivisesti! Toivotaan, että kiertosi on tosiaan palannut normaaliksi!

haaveilija-86
: Mäkin haluaisin jotain tekemistä, joka veisi ajatuksen edes hetkeksi pois tästä vauvajutusta! Toivottavasti miehesi viettely onnistui! ;)

Täällä toinenki haaveilija aikoo ryhtyä munanmetsästykseen, kun ei tuo vuoto nyt näköjään taas ottanut tuulta purjeiden alle! :headwall: Tuntuu jotenkin turhalta itkeskellä tätä kierron venymistä, koska en ole ainoa, jolle näin on käynyt, mutta silti!! Miksei ne menkat nyt vaan voi alkaa! Neljä päivää tuli rusehtavaa vuotoa (anteeksi kuvas) ja katsellaan nyt sit, mitä tänään tapahtuu. Muita tuntoja ei juurikaan ole, paitsi keksittyjä tietenkin (näihin lukeutuu pahaolo ja vatsan nippailu)..

Onko kellään täällä jännäily päivä menossa?

Onnea plussanneille, plussapuhuria testaajille ja :hug: sitä tarvitseville!
 
Onnea MinkuK!! :heart: Mukavaa raskausaikaa =)

Täällä on palauduttu kotiin ja ois parin päivän vapaat harjottelusta. Huomenna ois kyllä töitä sitten muuten pari keikkaa..päh ja pöh! Noh, saapas siitä palkkaa kuitenkin, niin pakkohan se on.

Kyllä alko kesä ahdistamaan tänään. Pitää laittaa hakemuksia kyllä tässä, josko pääsis oman alan hommia pikkuhiljaa? En jaksa uskoa, että sais vaan..

Täällä oottelen, että mies tulee kotiin niin mennään johonki syömään. Mulle tällä hetkellä kelpais hyvin vaikka mäkkäri, ihan sama..joku paikka ja jotain ei-ehkä-niin-terveellistä :D

Mulla ei oo kyllä mitään jännää kierrossa. Alkaa vissii täti jo pakkaileen kamoja, ois menossa ff:stä tarkistellessa 4/26-29.

NapaKissa, onnea häiden viettoon ja rouviintumiseen heart: Lauantainako ne oli?

Mun täytyy sanoa jo valmiiks ,että alan varmaan taas sekoileen päivissä, kun muistelin että tänään on ihan varmasti perjantai :LOL: Jotenki vähän epätoivonen fiilis tällä hetkellä, tuntuu etten taida jaksaa tilata niitä hemmetin ovistikkuja kun oon onnistunu mun nettipankinkin lukittaa B) Että ei sitten..pitäs käydä oikeen pankissa asti näyttämässä paperit, että saan laskut taas maksettua koneella ja muuta..siis en tiiä miten se on mahollista, mutta väärästä avainlukukortista vissii nappailin tunnareita :D
 
Lily-Janelle isot halitukset tädin tulemisesta :hug: :hug: Onneksi tulee aina kierto uusi! :)

Jopas Nappunen joutuu odottelemaan inhottavan pitkään ennen ultraan pääsyä :eek: Toivottavasti pystyt miettimään jotain muuta odotusajan! :hug:

MinkuK on plussannut!! :heart: :heart: Oikein paljon onnea tulevaan!! :)

Ihanan positiivinen asenne Catalialla :hug: Onnea uuteen kiertoon!!

nelli-86 kantsii tosiaan käydä siellä lääkärillä, niin saa ainakin varmuuden, että mitä siellä omassa kropassa oikein tapahtuu :hug: Toivotaan kuitenkin, ettei sinne asti tarvisi edes mennä, vaan raskautuisit nyt tästä kierrosta :heart:

Haaahaaaa..Napakissan viestit naurattaa muakin :LOL: Huumoria tänne tarvitaankin, jotta jaksetaan :hug:

Haaveilija86 Joko te olette päättäneet, että muutatko yksin kesätöiden perässä vai lähteekö mies mukaan? Mä olen aina ihaillut kauheesti tommosia suhteita, jossa voidaan olla noinkin kaukana toisista ja silti suhde toimii :) Mä olen jotenkin niin kauheen riippuvainen tosta miekkosesta, että heti tulee ikävä jos se on poissa :ashamed:

Samaralle onnittelut ovisplussasta :heart: Toivottavasti tästä kierrosta tulis se toinenkin plussa! ;)

Mullekkin kelpais joku heseruoka nyt, miksi menit puhumaan metsis :LOL: Jääkaapissa on eilistä makaroonilaatikkoa, se pitäis syödä pois..äääh!!

Mä menen kiertopäivässä 25 ja dpo ois nyt 9. Kaikenlaista kivaa oiretta tässä on taas keksitty, jottei aika käy pitkäksi :LOL: Muistelen vaan, että myös viime kierrossa oli jos jonkinlaista ja pyh sieltä mitään plussaa silti tullut :whistle:
Nyt olen saanut uusina oirena lyhyen pinnan, tämän todellakin omituisen lämmönnousun 37,2, ei mulla koskaan ennen ole lämmöt näin paljon nousseet oviksen jälkeen. Ja sit tänään aloin autossa itkeä vollottaa, kun radiosta tuli ihana biisi ja tuli vastaan ambulanssi vilkut päällä :LOL: Tänään ja eilen on myös ollut ajottaista pahoinvointia, mutta se onkin vanha tuttu oire viime kierrolta jo :whistle:

Mutta ajatelkaamme positiivisesti, ihmiset sentään voi raskautua joka kuukausi!! Miettikää jos meilläkin ois niinku vaikka koirilla, että "kiima-aika" ois vaan kaks kertaa vuodessa! :LOL: Ihmiset ois kyllä kuolleet jo varmaan sukupuuttoon...

Onko muita jännittäjiä nyt? :)
 
Moi!

Aattelin tulla vähän kertoo kuulumisia kun silloin joskus oli puhetta, eli plussasin silloin tammikuun lopussa ja tänään oli ultra jossa kaikki hyvin ja sydän sykkii, raskausviikkoja ultran mukaan 12+2, muutoin 11+6 LA 8.10.2010...!

Mulla on ollut ikävä tätä teitä!!!!!!!!!!!! =) Tästä pinosta oli se suurin apu ja täällä kuunneltiin kun muut eivät kuunnelleet, kiitos vielä kerran!!! Onnea plussanneille, onnea MinkuK :flower: Tsemppiä teille kaikille yritykseen ja halauksia sekä voimia teille joille täti tullut kylään tai negaa näyttänyt, elkää menettäkö toivoa!!!!!! :hug:

Ihanaa alkukevättä ja paljon plussatuulia kevättuulien myötä ++++++ :whistle: :heart:

Terveisin, Kultasiipi ja Pikkuruinen 11+6
 
Ihan nopsasti vaan kommentoin, ku en jaksa hirmusesti kirjotella..

Vaniljainen, toi sun meininki kuulostaa niin samalta, ku mulla :LOL: Oireita on vaikka muille jakaa (mukamas). Mulla kans lämmöt korkeella, tää on vissiin uutta. Ihan flunssanen olo ollu tänään ja vähän eilenki. Ja voi tätä väsymystä! Mutta sekin johtuu oletettavasti raskaasta työviikosta. Huomenna pitää mittauttaa hemoglobiini, ku käyn muutenki terkkarilla, jos väsy johtuiskin siitä :( Mutta siis "oireita" on taas niin kauheasti.. Aika samoissa päivissä tosiaan mennään sun kanssa, mulla kp 24 ja dpo ehkä 9-10?

Alkaa kyllä taas jännittään, vaikka en siihen raskautumiseen jaksa uskoa. Mutta toivo elää silti. Vielä tää ei oo onneks menny hysteerisyyden puolelle. Toivottavasti ei meekään.. :ashamed:

Plussatuulia kaikille kovasti, phuuuuuuuuuh!!
 
Täällä taas yövuorossa aikaa tapan ja surffailen netissä...:)

NapaKissalle kovasti onnea rouviintumispäivälle. On se kyllä hieno hetki ja päivä ja vaikka mitä. Myös mun päivää olet piristellyt noilla suorilla ilmaisuillas...:)

Samaralle tsemppiä oviksen metsästykseen. Ja hyödyntämiseen toki myös :D

Kultasiipi: Tosi mukavaa kun kuulumisia tulit kertomaan, sullahan alkaakin jo raskaus olla mukavasti pitkällä...Kovasti onnea loppuajalle mahan kasvatukseen :D

Vaniljaiselle ja Mömmömmöölle plussauspeukutukset!

Mua hirvittää että joku ällötauti on tulossa. Ollut oikeestaan koko päivän tänään sellanen öklö olo. Toki voi johtua armottomasta väsymyksestä joka aiheutuu siitä, että menee taas yöt töissä ja päivät koulussa. Ei ehdi oikein nukkua...Ajattelin käydä taas uusin asein taistoon ja tähän kiertoon, tilasin just ovistestejä ja tän kierron nyt ainakin testailen ja jos en ovista bongaa lainkaan niin sit varmaan ens kierron puoleen väliin yritän aikaa saada lääkärille. Jos löydän oviksen niin saatan vielä yhden armokierron ittelleni tähän väliin antaa, sen näkee sitten. Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat ym pystyyn. Tikuttelun alotan varmaan viimestään ens viikon maanantaina (kp9) niin ei luulis ainakaan ohi oviksen livahtavan.
 
Kultasiivelle toivottelen onnellista raskausajan loppua, toivottavasti kaikki menee hyvin! Kohtahan tuo on jo elokuu ja saat nyytin kainaloon! :heart:

MinkuK:lle
onnittelut plussasta (miksiköhän en aikasemmin hoksannut..) ja sinne lähettelen kanssa kovasti onnea raskausajalle! :heart:

Mömmömmöö
: Sun oireet kuulostaa lupaavilta, älä vielä kirvestä kaivoon heitä, ennen kuin olet testannut! :hug: Missä vaiheessa aattelit testailla?

ON: aattelin täs, et pitäiskö ostaa vielä yksi r-testi ja tehdä se, niin voi sit maanantaina itkee lääkärille kun menkat ei oo alkanu vaan muutaman päivän tuhruili.. Ärsyttää vaan kovasti, kun TIEDÄN, etten oo raskaana.. Miten muka vois olla mahdollista tulla raskaaksi kun nyt vedellään jo kp56.. plääh. Ei huvittaisi rahaakaan tuhlata turhan takia. Ottaiskohan ne tuonne tk:hon johonki testiin niin ei tartteis maksaa? :snotty:

Plussapuhureita kaikkiin sekä ovis- että r-testeihin! :whistle:
 
Kiitos Nelli ja Vaniljainen :heart: Nellille onnea ovisbongailuun ja Vaniljainen, toivottavasti on tärpänny, malttia! :D

Eilen siis aika todennäköinen ovisplussa, yöllä hyödynnettiin ja tänäaamuna pelkkä viivanpaikka, ovistestissä siis.

Ja sit taas odotellaan =)
 
Hellurei :D

ON: Päästiinpä nyt selvyyteen tästäkin eli yk 2 alkoi :) Odotellaan menkkojen loppumista ja sitten uutta yritystä kehiin. Kahden tytön jälkeen voisi vaikka poikaa yrittää ja mies on kehitellyt siihen jo vaikka mitä viritystä (karvalakki päähän yms) joten seuraavat viikont tulee olemaan varmasti mielenkiintoiset sen osalta :LOL: Kun niitähän toki pystyy päättämään minkä tilaa, tähän mennessä olemme kuuluneet kuulema: vain täydelliset tekee tyttöjä-porukkaan(näin emme siis ihan tosissaan kuitenkaan ajattele :D ) Ihanaa, kun toinen on niin innoissaan. Mutta sen opin viime kierrosta, että kaikkia oireita en enää ala pohtimaan koska ne saattaa johtua monesta eri asioista; nyt vain mennä viiletetään kohti kevättä tukka putkella ja poksautetaan sitten oikeaan aikaan plussa tikkuun ;)

Aurinkoista päivää kaikille ja plussatuulia edelleen!!!
 
Tytöt0406, toivotaan että tästä kierrosta nyt tarraa kiinni kyytiläinen :heart:

Onpa väsynyt meininki täällä mulla, ois vp ja sitten noita mun palkkatöitä oon vähän tehnyt. Myös kampaajalla kävin vähä ntukkaa leikuttaa, kun oon työvuorossa katellu että onpa kamala taas tää tukka. Siellä on peilejä aika monesti lavuaarin vieres ja usein käsiä pestään, niin tulee katahdettua :D Ostin semmosen tökötin, jonka muka pitäs vaikuttaa että tukka kuivaa nopeammin. Saa nähdä B) Pitäs vähän innostua enemmän tosta hiusten laitosta, jo yks föönäys tekis aika paljon. Mulla nimenomaan vielä löytyy kunnon pelit ja vehkeet, mutta kuka ihme niitä vielä käyttäis :D

Kultasiipi, kiva kun kävit!! Just tuossa eilen metsäpolulla koirien kanssa mietin, että keitä kaikkia meilä onkaan siitä vanhasta porukasta ja plussanut ja mitähän heille kuuluu =)

Mulla ois nyt menossa kp 5 ja on tainnu tuo vuotohomma mennä ohitse, spottingiksi näppäsin fertilityfriendiin jo. Pakko mennä ottaan nopeet torkut ja sitten alan kattoo tuolta nauhalta jotain. Oikee rennosti aattelin ottaa tän päivän, ku on nuo normityötki tehty =) Plussaonnea, mikä testi onkaan kyseessä! Ja meille muille ovista odottaville sitten vaikka vahvoja limakalvoja :LOL:
 
Hei! Minä uskaltaudun kai uutena joukkoon. Olen lueskellut viestejänne jo jonku aikaa ja oma yritys lähtee käyntiin toukokuun 2. päivän jälkeen kun viimeinenkin pilleri on syöty. Oikeastaan polttelisi jo tämän levyn jälkeen jättää pois, mutta en viitsisi hermostuttaa miestä tinkimällä kuukaudesta kun muutenkin kuulemma jo aiheutan suorituspaineita liialla intoilulla :ashamed:

Olen -82 syntynyt yrittäjä ja huomasin ilokseni että tällä palstalla siitäkin on kokemuksia! :)

Seurailen varmaan tekstejänne taustalta, kunnes alan saada omaakin kerrottavaa. :D
 
Moikkelis!

Kultasiipi Ihana kuulla uutisia!! Mäkin oon kovin kiintynyt tähän pinoon, noissa muissa saattaa olla niin monta kirjoittajaa ja niihin ei oikein pääse "sisään" mitenkään. Kun ei aikakaan riitä niin moneen niin on kiva kuulua hyvään pinoon :) Te kyllä varmaan lokakuisissa tutustutte hyvin toisiinne! Paljon onnea odotukseen ja mukava kuulla että pienokaisella kaikki hyvin :heart:
Ajattelitteko ottaa sukupuolen selville?

Vaniljainen Me jotkut ilmeisesti saadaan odotella hieman kauemmin sitä plussaa. Pitää pysyä positiivisena :) Sullakaan ei oo kauaa enää piinattavaa, toivottavasti oireet on oikeita!!

nöttönen Hmm ehkä sun kannattais varmuuden vuoksi testaa? Osta vaan joku halpis testi! Inhottavaa tollanen kun menkat ei ala. Ja mä valitin kun mulla oli kaks päivää myöhässä, noloa!

tytöt0406 Hauskaa kun teidän mies on niin innoissaan :D Eiks teidän vanhojen uskomusten mukaan pitäisi harrastaa seksiä just ovulaation aikaan kun poikasiittiöt on nopeampia? Tai jotain sinne päin :D

Ihanaa kun on perjantai! Mä kävin kahdessa jumpassa ja olo on ihan huikea! Yritän harhauttaa itseäni ajattelemasta näitä menkkoja, eilen nukkumaanmennessä iski taas toivoton olo ja pari kyyneltä tirautin. Kyl tää tästä, olis ihana jos kaikki plussattais ja voitaisiin olla yhdessä odottajissa. Mieluiten joulu-tammikuussa! Käytiin eilen miehen kanssa katsomassa Alice in Wonderland 3D ja uppouduin ihan täysin siihen ihmemaahan :) Tiedän et kaikki kriitikot on tyrmännyt sen leffan mut se oli mulle eilen kaikissa menkkahoureissa mukava piristys ja todellinen pako tästä arjesta!

Metsis Siis mitä tököttiä ostit? :D Että tukka kuivuis nopeammin? En ookaan kuullut vaikka mä oon kaikenmaailman tököttien ja rasvojen suurkuluttaja! Munkin pitäis leikkaa tukkaa, se on venähtänyt niin pitkäks et mun äitikin totes että näyttää ihan hippitukalta. Right.. Mulla on siis vaaleat ja suorat hiukset joita pidän usein kiinni, hippitukka joo :D Kesäks olis kyllä kiva keventää ja leikata joku 6-10 cm pois, tällä hetkellä mulla taitaa mennä vähän rintsikoiden hakasien alapuolelle noi. Leikkasitko paljonkin?

Moikkelis :wave:

Ja mukavaa viikonloppua!!!
 
Pitäkää plikat lippu korkealla ja plussat kehissä. Mä tuun seuraavaks sitten rouvana tänne mölisemään, nyt jännäkakkattaa niin että en pysty olemaan. :eek:

Muoks. oma napa:

Sitä piti vielä tulla sanomaan, että nyt ois kp 19/27-34 ja ovistikkuun ilmesty lähes heti tosi vahvat viivat, sitä nää ihme nippailut on varmaan ennakoineet. Nyt on sitte munaaki saatu ja jokanen tsäänssi on mahdollisuus, eli tästä voin ihan oikeasti tulla raskaaksi! Huomaatteko miten optimistinen oon ku on vasta eka yk?
 
Päivitettävää: täällä alkoi yk 3 tänään. Pee, sanon minä. Eniten ottaa päähän, että kierto oli vaan 24 pvää, eli häränpyllyä heittää sitten sekin. Saanko luvan hakata päätäni seinään ja rypeä itsesäälissä tämän päivän? Palaan sitten, kun jaksan taas ajatella. :'(
 
NapaKissa, kyllä sitä pitääki optimistinen olla! :heart: Ittee suorastaan ärsyttää, että kadotin aika nopeesti sen positiivisen ajattelun :D Kyllä se rouviintuminen hyvin menee!! Onnea! :flower:

Lily-Jane, ostin tommosta Paul Mitchellin jotain tököttiä..joku uutuus kait, tai en ole varma. Siis sen pitäis olla joku suoja, laittomössö ja kuivattaa nopeemmin föönin kera samaan aikaan :LOL: Mikähän se nimi oli, sitä en muista joku gel/foam-nimitys oli ja expresski jossain luki. Että tämmönen tökötti :D Aion kyllä kans kattoa ton ihmemaan liisan ja sitten sen toisenki, mikäs se oli se toinen 3d mikä tuli vasta..avatar. Mut kotona katottuna eihän noi oo mistään kotosin, mutta kun mua ei täältä kotoo mihinkää saa B)

Mömmömmöö, tuu huomenna pirteempänä takas :hug: Muaki joskus masentaa, selkeesti ajatus yk3sesta sai jotenki semmosen p-fiiliksen suorastaan. Nyt oon onneksi unohtanu koko jutun, ku on ollu noita harjotteluita.

Mötkis, tervetuloa :flower: varmaan eka haaveissa?

Niin joo, Lily-Jane mulla on nykyään aika lyhyt tukka. Itelläki oli about ton mittanen ja siitä pätkäsin johonkin hartiapituuteen (että just yltää) ja nyt oli välissä tosi lyhytki. Nyt on sitten tommonen vähän pitempi polkka, tai miksi tota nyt sit kutsuis. Pitempi ku charlien enkeleissä sillä blondilla, unohtu sen näyttelijän nimi. Ja mulla on ain ajotain otsahärdelliä, kun tykkään ettei ihan tasanen ole se koko letti. Nyt ois mielessä sitten jonki sortin kasvatus, mutta en enää kovin pitkää halua. Ehkä joku että hartioita hipoo tai tämmöstä. Huomasin, että tämmönen lyhempi on vaan niin helppo hoitaa ja kuivaa nopeesti. Ton tökötin ostin nyt, että jos jaksaisin enemmän laittaa sitä..kato ku nopeemmi muka kuivuis :LOL: Mutta ainakin se kampaaja sai tuosta semmosen luonnollisen hulmuavan, niin sillä ton otin. Osa tekee vähä lähmäsiksi.

Oon taas oikeen turinatuulella, kun nukuin tossa pari tuntia. Jospa tässä sitten virkustuu viettämään näitä vapaita :heart:
 

Yhteistyössä