Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Varoitus, nyt pelkkää omaa napaa. Kommentoin teille kun pääsen koneelle, kännyllä hidasta..

Ketuttaa. Ovis tuli, oli ja meni ilman toimintaa. Mies totes et on väsynyt ja ei täl nyt kiire ole (tytöt olleet viimepäivät vauhti päällä ja riidelleet, oisko kuumeen laskua?). Eilen sit totesin et kp 30, mikä aiemmin ollut normi kierto, osuu just matkaan lähtöpäivälle.. Meni fiilis ja ottaa päähän...

Kiitos ja anteeks.
 
Täällä on tullut paljon tekstiä =) Shamandalie, kun pääset koneelle niin voithan poistaa noita liikaviestejä. Toisaalta ne ei ketjussa mitään haittaakkaan, että sen puolesta ihan sama =) Sepä tässä yrittämisessä onkin, kun se koskee kahta ihmistä jolloin on vaan pakko hyväksyä toisenkin näkökulma tilanteeseen. Mies voi ihan hyvin aatella, etät onhan tässä aikaa =)

Oon taas puhunut täällä eskavia, joten siis ne menkat alkais perjantaina tasa-arvonpäivänä (melkosta tasa-arvoa oiskin, prrr!). Että jos pysyvät pois, niin testaan siis tämän viikon su, muistaakseni Pentin päivä =) Niin sit se ois kp 29 ja siinä ois huomioitu tuota 28 kiertoakin ees vähän. Mutta katotaan, tarviiko sitä digiä käyttää.

NapaKissakin oli menossa tosiaan naimisiin tässä lyhyellä säteellä, niinhän se olikin :heart:

Ja tänään siis 25/26, mutta en tiedä mihin tuo kierto asettuu. Tuossa fertilityfriendissä oli, että kolmen kierron jälkeen vähän ku näkis mihin se asettuu..mutta liekö se sitten kovin monella pidä paikkaansa..käsittääkseni monella käy niin että ekat pari kiertoa on hyviä ja sen jlkeen lähtee heittelee..toivottavasti ei käy niin.

Jahas, tänään ois vaan lyhyt työhomma ja pitäis kait tässä luento kuunnella ja tehdä siitä vähän muistiinpanoja. Että eipä täällä sen ihmeempiä, vähän rauhallisempi päivä =) Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Muoks. Mulla on muuten tuo perjantai kivasti kiireinen, että ei ehdi jännittelemään alkaako ne menkat vai ei. Ja jos alkaa, niin ei ehdi harmittelemaan :heart:
 
Huomenia

Täsä jos jotain positiivista pitäis etsiä niin menkkaturvotus on ohitse ja paino on kuin onkin laskenut taas liikunnan myötä, jospa tässä tällä viikolla pääsis uudelle kymmenluvulle, jolle olen koittanut päästä jo ainakin sen 6vuoden ajan :LOL:

kp taitaa olla 7 menossa ja ukkoa uhkailin tuossa et kohta saa antaa sit joka toinen päivä, naureskeli toinen ja eiköhän ukkokin oo mukana ole :D taitaa olla lapsenkaipuu miehelläkin ja kun ne tuloksetkin nyt saatiin pojista niin ei ole mitään estettä raskautua uudelleen :heart:
 
Huh, tulipa kamala testaushinku. Onneks oon ehtiny aamupissat jo pariin kertaa vetästä pöntöstä :LOL: Muistin vaan yhtäkkiä, kuinka hieno se digitaalinen testi on (mun mielestä se on jotenki tosi mahetsu B) ).

Mutzilla, haluatko kertoa mitä pojistanne saatiin tietää? Ilmeisesti helpotti kuitenkin kovasti mieltä, luulen että tuo on varmaan ehkä yks tärkeimmistä kaiken muiden päälle (hautajaiset ja surutyö tietysti). Voihan olla, että kierrotki lähtee tasaseen, kun stressi helpottaa :flower:
 
Kiitti tsempistä UNIKEIJU! Ei vielä tullut täti kylään. Mutta on sieltä tulossa, kun lämmötkin on laskussa. Muistaako joku tuosta luteaalivaiheesta, että riittääkö se varmasti sellanen 11-12 päivää? Vai olisko sitä yritettävä avittaa jollain keinoin lähemmäs 14 päivää? No, ehkä ei vielä ole syytä mihinkään lääkärikäynteihin, kun esikoinen kuitenkin sai alkunsa luomusti, tosin aika pitkän yrityksen jälkeen. Pitää vaan varmaan olla varautunut taas yrittäämään jotain vuoden verran tai enemmänkin.

SHAMANDALIE, meillä kyllä käynyt ihan samalla tavalla. Eli mies ei aina jaksa innostua sellasesta pakkoyrittämisestä. Ja onhan sitä toki muutakin elämää kuin vauvan yrittäminen, joskus on vaan niin väsynyt, ettei kertakaikkiaan jaksa (molemmat tai kumpikaan) innostua puuhailemaan monena päivänä peräkkäin oviksen tienoilla. Mulla itsellä työmatkat sotkee kuviota. Ja sitten esim. esikoinen tekee poskihampaita juuri ja kitisee öisin. Meinaa virta loppua iltasin, ja muulloin ei oikein ole tilaisuutta peittoja heilutella.

Oikeesti en tajua, miten joku saa aikaan vielä vaikka neljännen vauvan! Tai ehkä toiset vaan tulee niin paljon helpommin raskaaksi kuin toiset. Meille ei varmaan haluttais enää kuin tämä pikkukakkonen, ekalle kaveriksi. Sitten keskityttäis kasvattamaan ne lapsukaiset isoksi. Onneksi on se yksi saatu aikaan kuitenkin :) Ja jospa se kakkonenkin tässä nyt joku päivä vielä alkunsa saisi ennen kuin ollaan ihan ikäloppuja...

MUTZILLA tsemppiä uudelle kymmenluvulle siirtymiseen.
 
Novelle78: Itse olen käynyt aikoinani lääkärillä epäsäännöllisten menkkojen takia ja silloin lääkäri oli sitä mieltä luteaalivaiheesta, että parhaimmillaan se on 14 päivää, mutta jos on yli 10 niin on mahiksia. Näin minulle siis kerrottiin, mutta en tiedä onko muut lääkärit samaa mieltä?

ON: Täällä edelleen jännätään menkkojen alkua. Närästystä esiintyy, mutta rintojen arkuus on helpottanut; johtuiko sitten oviksesta tai pillereiden lopettamisesta. Eilen olin ihan varma tädin tulosta, koska vatsa oli kipeä ja nukkumaan mennessä vihlasi vasemmalta puolelta. Mitä tosin tapahtui myös muiden raskauksien alussa :) Mutta koska mitään muita oireita ei ja vatsa on tänään samassa kunnossa kuin aina ennen menkkoja niin eiköhän se sieltä tule kohta. Laskujen mukaan pitäisi viimeistään vkl:na alkaa...
 
Mä olen täällä ihan täpinöissäni. Tyttö on lievässä mahataudissa (oksensi kerran, maha vähän löysällä ) ja hain sen kesken päivää kotiin. Kävin kaupassa ostamassa sille mehua ja kas kun tarttuikin Pregcheck-halpistesti mukaan. Päiväpissastahan se tietty piti tehdä, ja mä kyllä olin näkevinäni ihan testiajalla jo aivan haalean värillisen haamun. Kuivuessaan se vahvistui selvästi näkyväksi haalean punaiseksi viivaksi! Tiedän ettei mun pitäis ottaa tuollaista haamua todesta kun olen niillä Kotitestin liuskoillakin saanut kaksikin haaleaa valehaamua syksyllä, mutta en voi olla innostumatta kun näin vahvaksi ei ole koskaan muuttunut ja pientä viivaa erotin jo testiajalla! Otin kuvan siitä n. 5 min kohdalla mut en osaa näköjään laittaa sitä nettiin :headwall: Aijaata olen joskus käyttänyt mutta nyt se ei näköjään toimi. Jos joku vinkkaa jonkun mahd. helpon kuvienjakopalvelun, voisin ehkä illalla vielä yrittää.
Kotoa löytyy yksi Prisman halpistesti, ehkä kokeilen sillä huomenna aamupissasta ja jollei menkat ala, saattaa olla että vielä hankin sen digitaalisenkin.
Antakaa anteeksi kahjo vuodatus ja innostuminen haamusta, tää on vain eka toivonpilkahdus pitkään aikaan =)
 
Osasinpas, eli eka on n. 5 min kuluttua ja toinen 10-15 min kuluttua, näättekö viivaa? Kp 38 /30-67...

http://s995.photobucket.com/albums/af72/Sokeripala/Vauvakuume/?action=view&current=HPIM5598.jpg

http://s995.photobucket.com/albums/af72/Sokeripala/?action=view&current=HPIM5610.jpg
 

Yhteistyössä