Täällä ei suotu kyllä plussaa, mutta olipahan kerrassaan selkeä tuo testi. Hankin noita clearbluen digitaalisia kyllä jatkossakin, vois ostaa semmosen yhden kalliimman viikkonäytöllisen siihen hetkeen että jos ois plussannu jo sitten semmosella hieman edullisemmalla digillä. Ja heti alko kans menkkaoireet, että eikö mulla viimeksiki käyny näin?
Tänään siis kp 26/26 ja odottelisin huomiseksi sitten noita menkkoja. Toivottavasti tulevat, niin pysyis tämmösenä lyhempänä tuo kierto.
Onko kukaan menossa apteekkiin, yliopistolliseen? Jos käytte, niin raportoikaa onko se alekampanja ton clearbluen kanssa vielä voimassa. En nimettäin viittis keskustaan lähteä sitä varten, kun pitää parkkeerata..käpytellä jne..että jos ei ole, niin tilaan sit netistä. Ootteko löytäneet edullisesti noita netistä? Kun mietin, että pitäis ne ovistestit tilata. En ole varma, että jos kierto jatkuu 26sena niin onko se kp 12 vai 13 se ovis, pitää tarkistaa vähän.
Sokeripala, viikonloppuna on varmasti jo noilla kunnon testeillä näytettävää. Tuo oli minusta ihanan selkeä suorastaan, ei tarvinnu nähdä kolmea viivaa ja palleroita =) Ainoa oli se patterin poisottaminen, siinä sai vähän aikaa kikkailla.
Hilppa, sullahan on jännät paikat. Eihän kaikilla tule mitään sen erikoisempia oloja, vaikka raskaana oliskin. Millon ajattelit testata, jos ei menkkoja kuulu? =) Millasia kiertoja sulla oli ennen pillereitä (vaikka ei ne nyt niin kamalasti välttis kerro)?
Tipetsu, onnea uuteen kiertoon. Jospa tämmöset aurinkoiset päivät (toivottavasti sielläkin) veis mökö-möröt pois :heart:
Samara, samanlai ajattelin että sulla vois alkaa jopa vasta kp 29 uusi kierto, jos on jotain alettavaa. Että jos jaksat, niin tietysti kannattaa odotella mahdollisimman pitkälle. Noissa testailuissa ehkä ottaa huomioon myös millanen päivä on tulossa. Ite mietin tossa, että mullahan on perjantaina tentti, että teen enemmin tänään ton testin :saint: Ettei sitten ole pahalla päällä.
Mömmömmöö, mulla kans tuntu syksyllä pahimman kuumeen aikaan melko kamalalta. Tai jotenki ite taas sain tähän kuumeiluun jotain tolkkua, kun sain täällä purkaa näitä mun romaaneja
Sillon teki myös pahaa nähdä raskaana olevia, vaikka yleensä tykkään kovasti nähdä, varsinkin jos on jotain kivoja vaatteita että se maha oikee pullottaa :heart: Sitte jos tuntuu, että tulee vaan pahalle tuulelle, niiin pitää palstataukoa. Toivotaan, että teiläkin tärppäis pian. Jotenkin tänä aamuna tuon negan kans tuli taas mietittyä, että miten ne hemmetin yllätysvauvat oikeen tehdään..siis ne, jotka puskee vaikka pillereitä napsii (vaikka tietysti varmaan suurella osalla jää osa napeista syömättä/huolimattomiin kloaikoihin)..mutta silti. Toisaalta en yhtään epäile, etteikö ainakin omassa lähipiirissä tämä yllätysvauva olisi tullut elämänlaatua parantavasti mukaan elämään.
Nelli, se maistraatti on kyllä niin nopee toimitus että hyvä ku ehti ymmärtää koko asiaa B) Mua vähän nolotti, kun me oltiin omasta vihkimisestä vähän myöhässäki, tosin ei ollut meidän vika vaan lähisukulaisen..mutta kuitenkin. Onneks niissä on väljää niissä ajoissa.
Oon taas sekoillu noiden laskujen kanssa, niinku varmaan ei tule kellekään yllärinä
Oon selkeesti tämmönen häsläri ja muistelen väärin sitten näitä kiertoasioita..siis en muista yhtään missä mennään, jos en käyttäis tota fertilityfriendiä. Saisin varmaan miljoona kertaa päivässä laskea ,että mitkä kpt jne B) Noh, joka tapauksessa mulla on nyt niin, että seuraavassa kierrossa on mahdollisuus saada joululahja jopa. Tai sitten voi olla, että jos yliajaksi menee niin sitten on 2011 baby. Eli pitänee lähteä
loppukiriin tälle vuodelle! =)
Laitan vielä tähän uuteen ketjuun tän Tekayn raskauskiekon, minusta tää on näppärä.
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54
Muoks. Ja kun tuli näin pitkä romaani, niin voinen jatkaa että mullahan tulee ennustettu ovis jo tälle kuulle jos kierto ton 26! Se tulee kyllä nopeesti, ku mulla alkaa ma se harjottelu =)