Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Toivottavasti NapaKissan ja Ransun plussat pysyy! Tsemppiä ja pidän peukkuja teille ja jännään mukana!

Ja onneksi Catalia sai uuden luovuttajan näin nopeasti, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Täällä tais oviskivut alkaa, vihdoin :)
 
Jospa minäkin pesiytyisin vaikka tähän ketjuun. Yritys on aloitettu viime kuussa eli nyt menossa yk2. Koska olen kemian laboratoriossa työssä, luulin aluksi, etten saisi edes yrittää raskautta työssä ollessani. Tästä meinasi tulla jo aika iso kriisi, kun yrittämään olisi kuitenkin tarve, ikää pian 30. Nyt kuitenkin työterveyslääkäri sanoi mielipiteenään, että hänen uskoakseen voin yrittää, jos sitten jään pois laboratoriotyöstä mahdollisen raskauden alettua.

Nyt sitten mietin, kuinka osaisin suhtautua rennosti tähän projektiin, kun tuppaan stressaamaan asioista aika lailla. Sen olen päättänyt, etten ryhdy tikuttamaan ovulaatiota ainakaan vielä (Ymmärrän kyllä, että ovulaation testaukseen on paljon hyviä syitä olemassa, tilanteesta riippuen.) Pelkään, että tässä vaiheessa ovulaation seuraaminen aiheuttaisi meidän tapauksessamme vain ylimääräistä päänvaivaa. Onko paljonkin muita, jotka eivät seuraa ovulaatiotaan testeillä?
 
kapybara tervetuloa :flower:
Mä en seuraa testeillä.Ihan vaan seksin voimalla mennään :D Toisaalta olis kiva nyt niitäki kokeilla et onko se ovis sit silloin kun kipu on kovimmillaan vai millon mut saapa nähdä nyt...
 
Kiitos NeliApina :D

tervetuloa kapybara :) itsekään en seuraa ovista testeillä, ajattelin että yritän ottaa rennoin rantein. Tosin mulla on aika selvät kivut ilmeisesti oviksen aikaan, joten osaan sen mukaan arvioida sen itse. Olen yrittänyt myös ajoittaa sekstailut joka toiselle päivälle riippumatta kierron vaiheesta, ettei tule suorituspaineita kummallekaan. Helpottaa siinäkin ettei tarvitse miettiä koska pupuillaan ;)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! =)

nelli-86 Ei kannata heittää kirvestä kaivoon! :hug: ja sun tilannehan kuulostaa ihan lupaavalta! Tee testi niin pääset piinasta :) Mulla on välillä kans menkkakipuja tai sellasia vihlasuja, niin pelottaa hetkittäin, että entä jos vuoto yhtäkkiä alkaakin.. no eihän näin aikasessa vaiheessa voi muutakun ootella, mitä tuleman pitää. :whistle:
 
kyllä se nappunen hyvin menee :hug:

Kumma kyllä itellä on ihan hyvä fiilis vaikka tuliki menkat.Jotenki tuntuu et sit kun/jos raskaudun niin se on sitte niin lopullista kun tää on kuitenkin viimeinen kerta...Nautin nyt tästä yrityksestä ja jännityksestä ja oireiden tutkailusta :D
 
Huh. Tein testin. Ja se oli haamu! Ei siis kovin vahva viiva, mutta selkeä ja punainen. Nyt mä olen pihalla. Täytyy miehelle näyttää kunhan tulee töistä, että näkeehän sekin siinä jotakin. Voi veljet. Nyt olen pihalla kun lumiukko enkä tiedä mitä ajatella...Tänään kp 28/23-28.

Lily-Jane älä ainakaan vielä mua laita plussanneisiin. Täällä ainakin ens viikkoon teidän kanssa hengailen ja osottelen vahvempia viivoja.

Anteeksi omanapailu, mutta nyt ei kykene muuhun.
 
Onnea nellille ja kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!

Lily-Jane: Kyllä, ensimmäistä lasta yritetään! Vauvakuume on ollut jo pitkään, mutta ei ole oikein elämäntilanne sallinut, eikä mieskään ole kokenut olevansa valmis. En tiedä, onko elämäntilanne nytkään ihanteellinen yrittämiselle, kun matkustelemme kumpikin aika paljon työn vuoksi ja muutenkin. Nytkin menee osa hedelmällistä aikaa sivu suun tässä kuussa, ja ensi kuussa ehkä ei voida yrittää ollenkaan. Toisaalta ehkä on parempi niinkin, etten ainakaan koko ajan sitten stressaa aiheesta.

Mistä tulikin mieleeni, että lasketteko yrityskuukausiksi myös sellaiset kierrot, jolloin ei pääse edes yrittämään käytännön syistä?
 
Iiiikk!!!Apua!!!Ihanaa nelli!!!Mähän sanoin et menkat ei tuu!!Vähä ihana!! :flower: :heart: :) :hug:

Mäkin sain clomi-reseptin,jee!Alkas nyt vaan menkat!! |O *huhuu,täti saa tulla tänne.Pysyköön muiden luota pois!!*

Tervetuloa matkaan kabybara!
 
kapybara Mekin matkustellaan aika paljon (eikä asuta Suomessa) niin mulla oli yks yrityskerta jolloin melko varmasti mies oli matkoilla oviksen ajan, ja sitä en laskenut yrityskerraksi. Joten ihan miten itse haluat :) Mielessäni kyllä ajattelen, että yritystä takana jo 8 kk vaikka on vasta yk 7. Täällä voi purkaa fiiliksiä myös noista välikuukauksista, itselläni se oli sellainen hermojenlepyytys- tauko. :)
 
Lily-Jane: OK, kiitos vastauksesta! Me ei muuten myöskään asuta Suomessa, joten ulkosuomalais-perspektiiviä täälltäkin. Tosi kivaa, että tässäkin ketjussa on ihmisiä niin erilaisissa parisuhteissa ja elämäntilanteissa!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Onnea Nelli! Aivan ihana juttu! :heart:

ON: Pelkään et mul on kohdunulkonen raskaus :( Torstaina vasta gyne. Oon googletellu tota ku:ta ja ainaki vuodot olis just sopivat oireisiin.. Katotaan miten homma etenee. Raskaustestit edelleen positiivisia..
 
Tuoreeksi yrittelijäksi ilmottaudun minä, ikää 27v. ja esikoinen olis tilauksessa. Vaikea tie on varmaankin edessä: entinen syömishäiriöinen, koskaan ei ole menkat säännöllisiä olleet ja kaiken kukkuraksi jännyyttä lisää vaikea sairaala- + lääkäripelko.

Mutta en luovuta. Vauvasta ollaan miehen kanssa haaveiltu jo pitkään.
 
NapaKissa: :hug: toivottavasti ei olisi!

Maj-Lis: tervetuloa mukaan :) Toivottavasti yritys lähtee hyvin käyntiin menneisyydestä huolimatta :hug:

ON: en kyllä yhtään ihmettele viimekuun raskausluulojani ovistelusta, kaikki samat oireet taas, tosin hieman lievempänä. Menkkajuilintaa, pientä vihlontaa ja jatkuva p*skahätä, enää puuttuu se selän särky ja yksi tuhruvuoto... Tosin ilman noita voin kyllä elää :D Mutta tällä kertaa tuntuu vihlontaa oikealta puolelta, viimeksi vasemmalta :) Toivottavasti loppukiertokin menisi yhtä nopeasti kuin alkukierto!
 
Anteeks omanapailu mut soitin päivystykseen ja sieltä soitti sitte lääkäri takas, nyt ku on vuodot vaan lisääntyny niin et pitää sidettä pitää ja tulee ihan kunnolla verta, kauheet kuukautiskivut myös. Sanoi että mulla on keskenmeno meneillään :'( :'(
 
Napakissa :hug: Mua niin itkettää ja harmittaa sun puolesta :'( En voi edes kuvitella tota tunnetta. Tsemppiä kauheasti ja ole ihan rauhassa omanapainen, se tuossa tilanteessa sallittakoon! Olis niin ihanaa, kun osaisi sanoa jotain lohduttavaa, mutta mä en ainakaan löydä sanoja. Niinpä annan lisäksi vielä muutaman virtuaalihalin: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Maj-Lis, tervetuloa kirjavaan joukkoomme! :flower: Mahtava asenne sulla ainakin on :)

Nelli!! Varovaiset onnittelut myös täältä suunnalta. Vauvaliimaa hirmuisesti mukaan! :flower:

Kapybara, jokohan mä toivotin sut tervetulleeks?! Muisti on hyvä, mut pirun lyhyt ;) Enkä jaksa nyt tarkistella, joten varmuudeksi, TERVETULOA!! :D

Omaa napaa: kp 17/24-28. Oon aika varma, että ovis oli alkuviikosta. Ihan hyvin se siinä tapauksessa tuli hyödynnettyä. Miestä nauratti, kun nostin jalat ilmaan jonkun kerran jälkeen, että ai, nyt otetaan jo kovat aseet käyttöön :D Lyhyt kiertohan tästä on kuitenkin tulossa, jos ovis oli kp 12-13, niin menkat alkaa varmaan kp 24-26 (kauheeta, kun en enää osaa enkä haluakaan ajatella, että ne ei alkaisi, jotain pettymysten mukana tuomaa kyynisyyttä kai). Mut ei ei ei ne saa alkaa. Oon sillon siellä leirillä, etä ihan senkin takia sais jättää tulematta, ettei siellä tarvis kipuilla. Tai alkais sitte vasta leirin jälkeen. On tää vaikeeta :D

Jipii! Me saatiin uus asunto! Nyt on vauvoille tilaa oikein urakalla :D Tai olihan sitä ennenkin, mutta nyt on vielä enemmän. Ja nyt laina tulee puoliksi, tää edellinen asunto oli vaan miehen nimissä, kun mä en ollu sillon aikasemmin lainakelponen. Ja oma piha! Ja sauna! Ihanaa!! Oon kyllä nyt onneni kukkuloilla :) On se taas yksi yhdistävä asia toiseen, kun yhdessä se asunto ostetaan. Menis nyt se pari vuotta nopeesti, että saatais tanssia häitäkin :heart:

Heh, ehkä mä nyt lopetan tän hehkutuksen ennen ku jotain rupeaa etomaan :D

+++++++ kaikille niin maan prkleesti!! :xmas:
 

Yhteistyössä