Tervehdys taas kaikille :wave:
Mulla on ollut taas tämmönen muutaman päivän tauko, masensi niin noi menkat, että päätin olla pois täältä muutaman päivän ja kaikenlisäksi meidän omasta kannettavasta hajosi laturi, niin en senkään puolesta olisi päässyt. Mies raahaa nyt sit aina iltaisin työkoneen laturin meille kotiin, kunnes saadaan uusi..
Huh, onpas täällä tapahtunut!! :heart:
Plussanneita on tullut isompi, joukko!! Ihanaa!! =) Onnea
tytöt0406,
nelli,
hilppa,
nappunen ja tietysti kaikki muutkin jos joku meni mun silmieni ohitse :heart: :heart: Aivan ihanaa, että olette plussanneet!!! :heart: :heart: Voi, että
Mutta, voi
napis mikäs sun vointi on? :hug: :hug: olen kovin, kovin pahoillani puolestasi!!
Tänne oli tullut neljä sivua tekstiä viimeisen visiitin jälkeen, joten olen pahoillani, etten jaksa perehtyä niihin kaikkiin kunnolla :ashamed: Ihanaa oli kuitenkin tulla ja huomata monta plussannutta, nostaa taas omiakin toiveita
Mulla on nyt kp7/32 ja ovistakin saa odotella vielä yli viikon |O Mulla on ollut aika masentunut olo, kaupassa näkee kauheesti raskaana olevia naisia ja ihania pieniä lapsia ja pieni katkeruus nostelee jo päätään :ashamed: Mä niin kovin toivoisin ihanaa vauvamasua :heart: Mieskin halaili mua yhtenä päivänä ja sanoi, että mä olisin niin kaunis sen vatsan kanssa ja hän kauheesti odottaa, että näkee mut raskaana :heart:
Noh..Nyt on taas onneksi täti karkoitettu tältä erää ja taas kerran uutta yritystä putkeen. Koitan miettiä asiaa niin vähän kuin mahdollista.
Ihanaa alkuviikkoa kaikille ja oikein paljon tervetuloa uudet!! :heart: