Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Mie olen niin paniikissa,että hyvä kun kouluun pääsin :D Ihan selvä haamuhan se on, yhtään jos olis ollu tummempi niin sois ollu selvä plussa. Nyt ajattelin pari päivää oottaa ja testata sit uusiks,toivotaan ettei tulis negaa tän jälkeen. Sit tultais korkealta ja lujaa..

Toivotaan Novelle78 että testasit vaan liian ajoissa ja muuttuu plussaksi parin päivän päästä :)
 
hilppa86 Jee wow!! Toivotaan että vahvistuu!! Varovaiset onnittelut kuitenkin :heart: Pidäthän meidät ajantasalla!!

Oma napa: V*tuttaa. Miehen kone oli reippaasti myöhässä ja se tuli vasta joskus kolmelta aamuyöllä kotiin. Eilen aamulla siis positiivinen o-testi. tänään aamulla oli vielä kyllä vahva viiva, mutta veikkaan, että jos illalla saadaan simpat matkaan voi hyvinkin olla liian myöhäistä. Prkl. Ja en usko että pe-aamun siimat siellä enää elelee. Noh, pitää toivoa, että ovis todellakin olis vasta 48 tuntia testin jälkeen ja se munis ei ihan fossiili kun ne simpat sinne ehtii. On tääkin taas tällaista tieteellistä yrittämistä. Mä en enää ikinä päästä tota minnekään ennen ku oon raskaana, kun tuntuu että AINA se osuu oviksen aikoihin :kieh: :LOL:
 
Tervehdys taas kaikille :wave:
Mulla on ollut taas tämmönen muutaman päivän tauko, masensi niin noi menkat, että päätin olla pois täältä muutaman päivän ja kaikenlisäksi meidän omasta kannettavasta hajosi laturi, niin en senkään puolesta olisi päässyt. Mies raahaa nyt sit aina iltaisin työkoneen laturin meille kotiin, kunnes saadaan uusi..

Huh, onpas täällä tapahtunut!! :heart:
Plussanneita on tullut isompi, joukko!! Ihanaa!! =) Onnea tytöt0406, nelli, hilppa, nappunen ja tietysti kaikki muutkin jos joku meni mun silmieni ohitse :heart: :heart: Aivan ihanaa, että olette plussanneet!!! :heart: :heart: Voi, että :)

Mutta, voi napis mikäs sun vointi on? :hug: :hug: olen kovin, kovin pahoillani puolestasi!!

Tänne oli tullut neljä sivua tekstiä viimeisen visiitin jälkeen, joten olen pahoillani, etten jaksa perehtyä niihin kaikkiin kunnolla :ashamed: Ihanaa oli kuitenkin tulla ja huomata monta plussannutta, nostaa taas omiakin toiveita :)
Mulla on nyt kp7/32 ja ovistakin saa odotella vielä yli viikon |O Mulla on ollut aika masentunut olo, kaupassa näkee kauheesti raskaana olevia naisia ja ihania pieniä lapsia ja pieni katkeruus nostelee jo päätään :ashamed: Mä niin kovin toivoisin ihanaa vauvamasua :heart: Mieskin halaili mua yhtenä päivänä ja sanoi, että mä olisin niin kaunis sen vatsan kanssa ja hän kauheesti odottaa, että näkee mut raskaana :heart:
Noh..Nyt on taas onneksi täti karkoitettu tältä erää ja taas kerran uutta yritystä putkeen. Koitan miettiä asiaa niin vähän kuin mahdollista.

Ihanaa alkuviikkoa kaikille ja oikein paljon tervetuloa uudet!! :heart:
 
Kuulkaa likat, mun oli pakko tehhä uus testi. Otin kunnon testit kehiin ja tein clearbulen viikkonäytöllisen ja tuli raskaana 1-2!!!! Mie en voi uskoa tätä, mut on kai se uskottava kun 2 plussaa tälle päivälle.. Aivan uskomaton olo. Mie en tiiä uskoakko..
 
Oi, IHANAA hilppa!!!! Nyt sua saa kyllä jo onnitella!! :heart: Joten, ONNEA!!!!!!! :heart: Monesko yrityskerta tää sulla oli, kun en jostain syystä löydä sua tuolta listalta??
Voin vaan kuvitella miten ihana tunne tuo on :heart:
 
yk3 ja kp 47 oli tänään menossa,nyt vasta uskalsin testata. Täähän on se kierto mistä ei ollu mulla itellä mitään odotuksia,kun olin niin kauheen kipee sillo ku ois pitäny olla kammarihommissa. Mut oisko ollu ovis sit myöhemmin?!
 
Just tänään meinasin kysellä missä se Vaniljainen luuraa :D Moi taas ja kiva ku tulit takas!!
Täällä kp6/24 ja ovis varmaan jo ens vkl...Jotain hyvää jos tää kierto nyt on näin lyhyt.Ja eiku munanpiilotusta illemmalla :p
 
Voiiiihhh!!!Onnea hilppa86!! :hug: :flower: Voi miten ihanaa!!

Täällä tylsä kp 17/17-28 ja menkkoja oottelen,hyvällä tuurilla vielä viikon! :headwall: Varmaan tulee nyt joku megapitkä kierto kun pitäis ne clomit päästä alottamaan.Ens ke pitäis alkaa ja pitää sinne reissuun ne roudata mukana kaiken varalta jos jotain 25 saattuu kierto olemaan nyt.Huih,ke lähtö kohti Las Vegasia!Ressaan kyllä nyt ihan kympillä niitten menkkojen takia ja lentokoneeseen lähtökin ressaa,niin ne ei ala varmaan ikinä!Joskus kierrot hujahtaa ohi hetkessä mutta kylläpäs nyt matelee,huoh!!

Plussaonnee naiset!
 
Onnea HILPPA! Kyllä se nyt hyvältä näyttää!

Mulla katosi kaikki tuntemukset eilen. Sunnuntaina illalla oli niin vahvasti outoja tuntemuksia alavatsassa nukkumaan mennessä, että olin ihan varma, että nyt on tärpännyt. Niinpä sitten en tosiaan malttanut odottaa, vaan testasin eilen aamulla sen negan. Sekä ovistestillä että raskaustestillä. Siihen ovistestiin tuli kyllä vähän viivanpaikkaa näkyviin, raskaustestiin ei yhtään mitään. Mutta kai sitä LH:ta voi aina olla vähän, niin se ei mitään toiveita nosta. Mutta tiputteluvuoto on poissa edelleen onneksi. Nyt on muistaakseni kp 27/27-29. FF:n mukaan tästä kierrosta olis kyllä tulossa vähän pidempi, jos sen ilmottamaan ovispäivään voi luottaa. Kierto olis sitten ehkä 30-31 päivää tällä kertaa riippuen vähän luteaalivaiheen pituudesta. Joten katellaan ja odotellaan. Enää ei ole kyllä yhtään sellanen olo, että olisin raskaana. Se vaan katosi tuo negan testaamisen myötä, eli ehkä kaikki oli vaan kuvittelua ja suuria toiveita. Ja päivät sen kun matelee!!!
 
Onnea hilppa! :flower: Ihanaa!

Vaniljainen: tsemppiä uuteen kiertoon!

Tipetsu: oikein hyvää matkaa, muista rentoutua!

Novelle: toivotaan että täti ei tule kylään!

Tänne ei kuulu kertakaikkisen mitään. Oviksen aikaan ainakin pupuiltiin, viime kierrossa se meni vähän ohi kun oltiin silloin mun vanhempien luona (ja heillä on niin pieni asunto että yksityisyyttä ei ole pupuilutarkoituksiin :D ). Vielä viikko kesälomaan ja jännäyksen aloitukseen, kp 21/28. Tai no, alkaahan sitä vähän jännäämään etuajassa :) Mutta koitan nyt keskittää ajatukset töihin ja tsempata vielä vähän aikaa töissä, sit rentoudun ja löhöän vain sohvalla! Tosin pitää siivota kaapit kotona :D

Oikein ihanaa viikon alkua!
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Varovaisin mielin oon ja suoraan sanottuna aika paniikissa ja ihmeissäni :) Neuvola on 1.7, joten sinne asti pitää kärvistellä. Mitään hajua ei ole miten pitkällä oon, sekin selviää sitten neuvolassa. Siirryn kirjoittelemaan tuonne odotus-puolelle, toivottavasti jään sinne eikä tänne tarvis palata.

Plussaonnea kaikille ja tulkaahan perässä odotuspuolelle! Ootte ollu kaikki ihania ja parasta tukea olen saanu täällä. :wave:
 
Onnea hilppa! :flower: :heart:

ON: Vuoto rupeis pikkuhiljaa loppumaan, eihän sitä kestänytkään ku kaks viikkoa! :| Testit hiipu pikkuhiljaa negatiivisiks ja tänään alotan taas Terot. Ei täs kummempaa, mieli ihan ok silti. Kipeeks kyl taidan tulla ku kurkkua raastaa. Nyt en jaksa kommentoida enempää, kaikki teidän jutut silti luin ja elän hengessä mukana :)
 
hilppa Paljon onnea odotukseen!!! :heart:

NapaKissa Niin surullista :( No mutta pää ylös, toivottavasti ne siellä lekurissa tutkii ihan kaiken! Tuu sitten kertomaan!

pokemoni Totta, sullahan on kohta jännät päivät taas käsillä!! :)

Mulla on tänään dpo 1 luultavasti. Eilen heiluteltiin peittoja miehen kanssa, toivottavasti ei osunut liian myöhäiseksi. Noh, sen näkee :) Yritin makoilla joku 15 min pylly pystyssä sen jälkeen, kaikkea voi kokeilla! Greippimehun unohdin kokonaan tässä kierrossa. Pitäiskö nyt alkaa lipittää sitä punkkua? Mä kokeilen kaikki kikkakolmoset kyllä :D Tai syödä mini-aspiriinia..
 
Joo lily-jane kyllä sitä listaa voisi siivota niin sais realistisen kuvan siitä ketä täällä pyörii...Pitäiskö kattoo tietyltä ajalta ketkä on jutellu ja ne jotka ei oo ni pois...sit voi ite ilmottaa jos haluu takas.Kyllähän tänne pääsee :)
Napis piirakka oli ihan hyvää mut vähän kuivakkaa...tuliko parempi mieli? :p
 
Moron.. Tulin pikaisesti kirjottelemaan, kun viikkoon en tänne pääse, edessä on riparileirille lähtö. Enää 1½ viikkoo ja sit on loma! :heart:

Hilppa86 :flower: Onnea aivan mielettömästi!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan pikkuiselle matkaajalle :) :heart:

Vaniljainen: Mä ymmärrän (ja varmaan kaikki muutkin täällä ) noi sun tunteet niin hyvin. Ne menkat osaa vetää ihmisen kyllä niin maanrakoon. Mä tunnen itseni jopa epäonnistuneeksi, kun en raskaudu niin helposti. Noh, nyt mieli on taas parempi, kun mennään kohti loppukierron jännäilyjä :) Toivottavasti sullakin mieli paranee ja muista, että tänne saa pahaakin mieltä purkaa niin paljon kuin haluaa :heart:

Napakissalle vielä halitus :hug:

Omaa napaa: Kauheeta, joudun jännäilemään leirillä!! Toivottavasti menkat ei ala siellä, jos on alkaakseen (no eiköhän ne sieltä taas tuu), ei oo kivaa kipuilla siellä. Tai ei se nyt koskaan oo kivaa, mutta siellä pitäs olla skarppina, ni oon kuitenkin kaksin kerroin jossain nurkassa valittamassa (tää mielikuva huvittaa mua suuresti ) :D Noh, toivotaan. Nyt kp 21/24-29, viikon päästä, kun tuun leiriltä, olis jo kp 28, joten eiköhän ne siellä leirillä ala mun tuurilla :( MUtta mistäs sitä tietää..

Mutta nyt täytyy mennä, plussailkaa mun iloks hirveesti viikon aikana, jooko?! :wave:
 

Yhteistyössä