Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Maj-Lis ja kapybara tervetuloa!

Napakissalle tosi iso :hug: . Varmasti aivan kamala tilanne ja epätoivo kun ei tiedä mistä moiset kiinnittymisvaikeudet ym johtuu. Ihan rauhassa purat omaa napaa niin paljon kun haluat, sitä varten me täällä ollaan!

Mömmömmöö älä lopeta hehkutusta. Mukavaa, että olet hyvällä tuulella :D Onnea tosi paljon uuteen kotiin! Koska pääsette muuttamaan?

Omasta navasta sen verran, että tänään aamulla testi ei ollut yhtään sen vahvempi kun eilinenkään. Menkkajuilinnat jatkuu ja olo on hyvinkin epätodellinen. En kuitenkaan kovin täysillä uskalla iloita, ennen kun on vahvempi viiva. Miehelle näytin sen eilisen testin ja kyllä sekin siinä oikeesti viivan tais nähdä. Toinen oli ihana, kun kerroin asiasta niin sano vaan, että aijaa ja reagoin sit asiaan uudestaan kun sisäistän sen:)
 
NapaKissa :'( Iso iso hali sinne!! Onko sulta otettu gyneltä kaikki verikokeet? Ettei sulla ole mitään vasta-aineita veressä, jotka aiheuttais ton? Sekä progesteron arvon (keltarauhashormooni)? Pyydä oikeasti, että ne testaa kaikki noi!! Lepäile ja yritä jaksaa..

nelli lupaavaa :) odota pari päivää ja testaa uudestaan!!
 
Kiitos murut haleista, niitä tarvitaan.

Lily-Jane, mul on torstaina viel se gyne ni saa tutkia sitte paremmin. Nyt oli vaan pakko soittaa lekurille ku verta tulee ku esterin perseestä eikä oo mikään hirveen hyvä olo.
 
Ohhoh.. :eek: Ekaa kertaa ikinä, roskishaamujen äiti... :LOL: nyt just huomasin et testiin oli kuin olikin ilmaantunut haamujen haamu... Oireita ei oikeestaan ole enää, lämpöilyä ja väsymystä lukuunottamatta. Saapi kattoo nyt vahvistuuko vaiko tätiliini tulla tupsahtaa!

NapaKissa iiso jättihali :hug: koita nyt pitää ittestäs hyvä huoli, mentaalisesti ja fyysisesti!

Nelli Samassa kerhossa jännäillään! Peukkuja! :heart:
 
Voi kurjaa Napakiisa, iso hali sinulle :hug:

ON: Pitäiskö kehittää raskausoireita juoksulenkin jälkituntemuksista? Saahan siitäkin niitä kehittää, saahan...Olin pitkällä lenkillä ja sen jälkeen tuntui alavatsassa ihan oudolta. Se tunne meni kyllä tunnin levolla ohi, mutta en muista sellasta koskaan ennen olleen. No, näillä kiertopäivillä on LUPA jännäillä oikein kunnolla, onhan dpo 8/10, jompi kumpi.
 
Napakissalle voimia. Sanattomaksi vetää. :hug:

Yrityksen aloittaminen lähenee. Ensi viikolla alkaa tosi toimet, tosin ovis taitaa olla vasta seuraavalla viikolla. Mutta hyvähän sitä on etukäteen harjoitella, että osaa sitten, kun on tosi kyseessä. ;)

 
Safiirix: toivottavasti haamu muuttuu selkeäksi plussaksi!

Novelle: jännään mukana! Toivottavasti täti ei tuu!

Meep: Se on hyvä aina vähän harjoitella ;)

ON: Tulihan se tuhrukin eilen, eli vain selkäkivut jäi "puuttumaan" viime oviksen oireista. Onneksi nyt tiesin mistä on kyse niin en heti seonnut, sekoamisen hetki on parin viikon päästä kun taas jännittää ;) Nyt aamusaunaan!
 
Safiirix Jännää, toivottavasti sieltä tulis pian ihan "oikea" plussa perään :)

NapaKissa Onko vuoto yhtään hellittänyt? Miten siellä jaksellaan? :hug:

nelli Mä haluan updatea!! Vahveniko plussa?!

Novelle78 Ainahan noita oireita saa kehitellä mistä vaan :D Toivottavasti tärppää, siellä on kunnon piinapäivät meneillään!!

pokemoni Ah, aamusauna.. Mäkin haluan!! Pitääkin kipaista kuntosalille saunaan kun se on ainoa sauna täällä Englannissa lähimailla :)

).( Täällä ovisviivat oli about tasavahvat aamulla, joten jes, ei mennyt ovis sivu suun kun mies on matkoilla! Se tulee tänään AAMUYÖLLÄ, joten taitaa jäädä seksi väliin tänään, mulla on nimittäin deadline aikaisin aamulla. Höh. Toivottavasti huomenna illalla ei oo liian myöhään. Mä järkeilen niin, että se vahvin huippu ei ole vielä tullut, ja ohjeissa sanotaan, että seksiä 24-48 h plussasta. Joten silloin huomenna aamulla olisi n. 36 tuntia plussasta. Katotaan mitä testi sanoo huomenna aamulla. Ja sit jännätään :) Huoh, oon taas haaveillut niin paljon siitä, että saisin kertoa miehelle että siitä tulee isä.. Luen noita odottajien valituksia siitä että niiden naama näyttää turvonneelta (siis tyyliin.. isot vaivat erikseen, niitä "ymmärrän") ja oon vaan mielessäni että mua ei kyllä pätkääkään kiinnostais onko naama vähän kuin hevosen perseellä jos vaan saisin sen plussan joskus. Että tämmöiset ajatukset tänään :D
 
Lily-jane toivottavasti onnistaa nyt kun oot kaiken noin suunnitellu :D Ja kyllähän moni pitää hevosista...varmaan myös niiden perseistä ni että älä huoli :LOL: Etkä sä mitää turpoo,en mäkään koskaan oo turvonnu.
Oon miettiny et varmaan nyt ku tän vikan joskus saa alulle vihdoin ja pitkän mietinnän jälkeen ni varmaan tulee jotai mitä ei oo koskaan ennen ollu.Tulee kaksoset,mä lihon 25kg.Se lihominen ois pahempi :/
Nelli tuleppas kertomaan viivoista! =)
 
NeliApina Ihan mielenkiinnosta, miten sulla alkanu edelliset raskaudet? Ei pakko vastata, jos tuntuu liian henk.kohtaiselta aiheelta..

Musta kans tuntuu,että tulkoon millaisia raskausajan oireita vaan,ni ei haittaa kunhan vaan sais sen oman käärön.. Mut toki voi muuttua mieli jos tulee noita isoja vaivoja.
Mulla on kp 46 menossa ja joo,en ole testannu vieläkään. Ajattelin odotella,jos tulis oireita tai menkat. Mut ei kuulu menkkoja,niin pitäs varmaan hakea testejä tänään kaupungista. Oireita (kuviteltuja??) on viiltely sekä oikealta,että vasemmalta puolelta ja jomotus hetkittäin (vois olla myös menkkaoire). Närästys (ollu kyl joskus muulloinkin). Väsymys, oon tajuttoman väsyny koko ajan. Viime yönä vetelin 12h unta, toki kävin nukkumaan vasta puolilta öin kun olin kuskina.. mut muutenkin ollu väsymystä.. ja sit rinnat on taas kipiät, oli välillä ja sit taas ei ja nyt taas on. Sekavaa :kieh:
 
hilppa mitä sitä turhaan testaamaan,kyllähän säs it huomaat ku se alkaa syntyy :D luulisin ainaki.
Tarkotitko niinku et kauan kestäny vai et "luonnollisesti" vai hoidoilla? Vastaan molempiin: ihan normaalisti ja 1. 8kk, 2. 6kk (ihan siks ku sillonen avomies oli maailman pahin pihtari :eek: ) ja sit toi meidän toistaseks ainoo yhteinen tokasta kierrosta. Kerro heti mitä testi sanoo!!!
 
:LOL: Niin, vaikka voihan se olla,että syntyski niin ettei huomaa.. Täällä kylällä on niin käyny jolleki,että on mahakipujen kanssa menny lääkäriin ja onki ollu synnytys menosa. Mut jos en ois testannu sitä negaa kp 36 niin oisin varmasti jo testannu monta kertaa,mut se kummittelee siellä..

Just sitä tarkoitin,että onko menny kauan aikaisempia yrittäessä.. Vaikka turhaahan niitä edellisiä raskautumisia liikaa miettii, jokainenhan on erilainen tai voi olla.. No joo, mie käyn tänään ostamassa niitä testejä ja testaan sit. Kauan sitä pitäs piätellä?
 
Mikä on Napakissan vointi?

Voi että kun malttaiski olla testailematta aina liian aikaisin.. :)

No tänään taas testasin, samaa kiertoa kp37 ja kontrolliviivan vahvuinen plussa. Huomenna labraan sitten. Vuoto loppui eilen kokonaan. Pieni pelko on kyllä vielä kohdunulkoisesta tai ettei muuten vaan kaikki ole kohdallaan. Mutta ei kai auta kun mennä päivä kerrallaan. Jos labra näyttää myös positiivista, on kyllä pakko päästä ultraan heti. Onko joku päässy viikolla 6 jo ultraan?

Nyt pojan kanssa pyörälenkille, ettei ajatukset pyöri vaan vatsan ympärillä.

Mukavaa yrittämistä kaikille ja ihania plussauksia!!
 
Hilppa86, oon menossa huomenna labraan ja tekevät testin, sanoivat et jos pari tuntia pidättelet. En kyllä tiedä mitä järkee mun on sinne mennä pissii, kun samoja testejä taitavat käyttää. Ultraan tahtoo hän!!!
 
Huihai. Tää on vähän ottanut etäisyyttä kun on ajatukset ollut niin sekaisin. Mutta kyllä se vaan siltä näyttäis, että se plussa siitä vahvistuu. Pikkuhiljaa varmaan tarvis tonne plussanneiden puolelle hiipiä. Tulkaahan kaikki pian perässä, olis kiva saada tuttuja samaan pinoon :D

Ootte hei ollut ihania!
 
Ihanaa nelli, hienoa kuulla, että viiva vahvistuu. Odottajien puolelle siitä mars ja pysy siellä sitten! Me tullaan täältä perässä.

Ransu, toivottavasti sun tilanne selviää pian.

Omaa napaa taas: Mulla on nyt jotenkin hyvä kutina tän kierron suhteen. Toivottavasti se tietäis oikeasti plussaa. Muutama päivä enää jännäiltävää. Kunhan en tippuis vaan kovin korkealta.
 
Ihanaa nelli toivottavasti kohta nähdään :hug: Pari ainaki ois jo tyrkyllä ilmeisesti eli ransu ja hilppa...
Täällä alkaa yrittely taas pikkuhiljaa ja sit juhannuksena pitäis alkaa seuraavat menkat eli vähä jännää sit :D
 
Lily-Jane: toivottavasti kaikki osuisi kohdalleen ja tulisi positiivinen yllätys :) Ja kai se on se suomalainen mentaliteetti että kaikesta on aina valitettava, raskauden aikanakin :D

hilppa ja novelle: toivottavasti plussaatte!

ransu: voimia! Toivottavasti kaikki olisi kunnossa!

nelli: ihanaa ja tervemenoa! :heart:
 
Jee HILPPA!!! Hyvä kun sä sait haamun. Jospa se siitä vahvistuisi.

Mäkin testasin, ihan puhdas nega. Jotenkin vaan innostuin eilen illalla, kun ihan tuli sellanen olo, että nyt on tärpännyt. Ja menin sitten testaamaan aamulla, vaikka voi olla vasta dpo 10 (tai sit 12, en ole varma). No negahan se oli, ei häivähdystäkään väriä. No, mulla oli ekassa raskaudessakin samalla testillä dpo 11 nega, ja sitten dpo 14 tuli ihan haalea viiva. Pitää siis vaan odotella.. Ainakaan ei ole tiputteluvuotoa vielä näkynyt, joten sen puoleen toivoa on vielä.
 

Yhteistyössä