Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

tombatar onneksi sulla on noin kiva mies niin on vähän helpompaa ne vaikeetki ajat. Kohta sit ainaki tiedätte simojenkin tilanteen ja siitä sit eteenpäin :hug:

Hyvä pokemoni näytä sille ukolles mistä kana pissii...tai vissii näytit jo mut kertaus ei oo pahitteeks koskaan :kieh:

Onnea nappunen ja ihanaa odotusaikaa :flower:

Täällä on nyt kyllä yk2 ja kp2. Löysin prismasta ne testit ja ajattelin ostaa niit ovistestejä. Jos tää kierto nyt on 24 ja kaava on sama ku laskin (oikee einstein :D ) ni ovis on 13pvä... Ajattelin kokeilla. Tää on niin jännää ku en oo koskaan perehtyny oikeen tähä raskautumiseen sillai. Vaan harrastanu seksiä ja sit jossai vaiheessa onnistanu. Kun nää menkat loppuu niin siinähän saa jo alkaa sekstaa melkeen heti :saint: huh,on tää elämä raskasta... :p
 
NeliApina
siitähän tää ihana ketutus johtuuki,ku nuorempana en ees yritettäny, jätin vaan ehkäsyn pois ja PAM!!!
pitäsköhän komentaa Mies kotiin työmatkalta :LOL: jossaki takaraivossa joku huutaa,et pitää silti yrittää vaik toivottomalta näyttää...
toivottavasti sulla tärppäis tässä kierroksessa =)
 
juu oishan se tärppi ihan kiva... On se jännä miks ihminen ei lisäänny niin helposti ku muut eläimet :D Ei ne montaa panokertaa tartte...
Kesäkuussa olis hyvä tehä plussaus enkat.Koko pino kerralla vaihtoon :wave: Onnea siis kaikille :hug:
 
nappuselle oikein isot onnittelut ja kiitos! Osoitit, että ei sitä kirvestä itsekään kannnata ihan vielä kaivoon heittää (myös yk9) vaan saattaa se plussa tulla pitemmälläkin :)

Tervetuloa Mintulle (apua, olikohan se näin. vai muistinko nimen väärin...??) ja jaksamista yrityksen kanssa. On toi alkuvaihe sitten mukavaa kun innolla oottaa kaikkea kehon omia uusia juttuja pillereiden lopettamisen jälkeen.

tombatar sulla on kyllä ihana mies! Loistavaa, että toinen on noin vahvasti tukena.

NeliApina mä voisin ainakin mielelläni osallistua toon plussakuuhun:)

ON; Pakko tilittää sen verran, että täällä siis kp 27/23-28 ja pelottaa vietävästi. Muutamana päivänä ollut menkkaoloja lähinnä selässä. Sit ne menee taas pois ja sit tulee taas takasin. Tätiä ei kuitenkaan (ainakaan vielä) näy. Saas nähdä mitä päivä tuo tullessaan. Vähän kyllä toivo nostaa päätään, sillä edelliset kierrot on ollut 24 ja 23 pitkiä. Toivottavasti ei nostele turhaan...En tiiä maltanko ootella maanantaihin testien kanssa vai testaanko huomena jos tarvii. Nyt taas tuntuu, että kyllä se täti oloista päätellen olis tulossa.
 
Tulenpa tänne teidän joukkoonne kuumeileemaan. :) Poika syntynyt 10/08 ja nyt toista toivotaan, reilu kolmikymppinen äiti olen. Ensimmäinen yrityskierros nyt menossa ja juuri neuvolaan soittelin.. |O

Menkat alko 30.4 ja sit oli kova yritys kierron puolivälissä... no sit oli jo sellanen aika varma tunne, et tärppäsi ja olin vähän hämmästynytkin, että näinkö helposti se kävi... tein testin joskus kp24 ja negahan se oli.. TYHMÄ MINÄ, ei malttanut mieli.. No sitten kp28 alkoi vuoto ja nyt on vuotanut vähän eiliseen saakka.. siis vähän normaaliin verrattuna ja hyytymiä ei lainkaan ja kivutkin ovat loistaneet poissa olollaan. Testasinpa eilen sitten kaks haaleaa viivaa päivällä liuskatestillä ja nyt aamupissasta vähän vahvemman viivan... ?!?! Mieskin ne näki, mutta itse en nyt tiedä mitä miettisi. Soitin sitten neuvolaan ja ens viikolla menen labrassa käymään.

Että sellasta.. |O Pää on sekasin ku pienellä ponilla ja haluais nyt just heti tietää!!
 
Onnea plussanneille ja halit tädin yllättämille :hug: Niin ja tervetuloa kaikille uusille!

MYSTEERI: Kp 10, tuhruttelee, ovistestit näyttäny pari päivää vahvasti positiivista.. Myös raskaustesteissä näkyy selkeät viivat. Laitoin gynelle soittopyynnön, taas ihmetellään mitä mun kehos tapahtuu. Kaikki meni hyvin muuten, söin terot, menkat alko niistä parin päivän päästä, kaikki ollu normaalisti kunnes kp 8 alko nippailee ja ihmettelin et joko se ovis muka on. En tiedä taas mistään mitään. Mikähän mun kroppaa vaivaa? Menee ihan maku raskaustesteistä noitten kemiallisten raskauksien jälkeen ja nyt on taas sit niin omituinen tapaus että osaakohan lääkäri vastata tähän.
 
Onneanappunen! :flower:
nellilläkin kuullostaa hyvältä!
Ransu Tervetuloa ja onpas sulla merkillinen tilanne!Vähä itselläni samankaltainen.Tosin yhtään testiä en oo tehny..

Täällä kp 13/17-28 ja miksi mun lämmöt on ollu koholla jo about 5pvää?? Yli 37 näyttää,eilen vaan pikkusen vihloi,kylläkin taas oikeelta puolelta,sieltä viimeks ovistelin.Outoo kun lääkäri tuumaili,että vasen munis tosi aktiivinen,niin luulis et nyt ois sieltä irronnu.Ja sekin vielä kun testasin ovistestillä toissapvänä,ei tullu ku kontrolliviiva.Eikös siinä pitäs näkyä kaks viivaa koko ajan,mut ovisplussa on vasta sit kun viivat yhtä tummia?!Vai miten se meni.Muutama kierto sit testailin ja koko ajan oli kaks viivaa,mut missään vaiheessa testiviiva ei ollu yhtä tumma kunkontrolli.Senkin takia testailin sillä ovistestillä kun siitä raskausplussasta ovistestillä puhutaan..
Ja kun siis menkkaoireet puuttu viime kierrossa ja totesin sit kp 1 olevan,kun pientä hailakkaa vutoo tuli ja kp 2 tuli veskireissulla heti aamusta tummaa ja melko tanakkaa tavaraa,mut sen jälkeen vain hailakkaa ja oisko kp 5 vielä pikkusen tiputellu.Eli summa summarum,menkat alko yhtäkkiä ilman oireita ja oli oudot ja nyt muut oireilut jatkuu.
Ja tämä rintavarustus on edelleen kipee ja turvonnu. En tiiä..pitääkö tässä testaamaan ruveta..Aika herkkänä olen ollut.Pikkuasiat saa kyyneleet polttelemaan silmiä ja toisaalta taas tiuskin ja murisen..Huoh!

Oispa kätevää kun ei nyt tarviiskaan clomeja ja oisin jossain 5+ raskaana! :) Niimpä varmaan..! Aaarggh!!

Plussaonnee!
 
Neuvolasta totesi, et siitä lähetään et olisin raskaana ja vuoto on vaan alkuraskauden vuotoa, joka voi menkkojen aikaan tulla. Käski pysytellä erossa tupakasta... (tuttu terkkari, tietää, et oon polttanu imetyksen jälkeen taas.. )... No oikeasti lopetin ihan täysin polttamisen kolme viikkoa sitten, kun tuli vaan SE tunne.. Mut ei muu auta kuin odotella ja ens viikolla sitten labraan.
 
Tervetuloa ransu mitähän sun kropassa oikeen tapahtuu? Mut voihan sitä vuodosta huolimatta olla raskaana :) toivotaan niin. Mulla alko kans eilen vuoto mut ei mitään hyytymiä oo... En kyllä osaa sanoo määrästä kun tuntuu et joka toinen kerta vuotaa enemmän ja joka toinen vähemmän ja viime menkat oli sit ne enemmän...

Napis Mitä hittoa tapahtuu? Sun sisuskalut on ihan sekaisin nyt. Oliks menkat ihan normaalit? Kauan kesti? T:apina ja kyselyikä :D
 
Sitäpä tässä ihmettelen ja tekisi mieli polkaista pyörällä apteekkiin hakemaan lisää testejä... Maltan mieleni ja yritän keskittyä tenttikirjan ihmeelliseen maailmaan.
Menkat alko mulla viisi viikko synnytyksestä 08 ja on ollu ihan säännöllinen kierto vuoden ajan ja todella runsaat kuukautiset aina ja hyytymiä ihan valtavasti sekä kivut niin, että olen napsinu kolmea buranaa päivässä. No nyt sitten vuoti pe illasta lauantaihin kirkasta ohutta verta, sitten sunnuntaina ei ollenkaan ja ma ja ti sen verran, et pikkuhousuihin tuli tahra..

En vaan halua uskoa yhtään mitään vielä. Pitäis nyt vaan saada ajatukset pois koko asiasta ja keskittyä opiskeluun!! Illalla helpompaa, kun vauhtiveikko tulee tarhasta kotiin. =)
 
uuuuuu tipetsu nyt jännittää |O Jospa tän ketjun nimi pitäis olla raskaana menkoista huolimatta ja meidän plussa pino on sit vertavuotavat kohti helmikuuta :saint:
No enivei,plussaa kehiin ja mieluiten pysyvää sellasta :D
 
Tervetuloa Ransu ihmettelemään tänne meidän joukkoon ja myös varovaiset onnittelut plussasta.. :)

NapaKissa Sulla varmaan sama tilanne kuin Ransulla, oot ihan varmasti raskaana :) Vuoto oli vaan noita alkuraskauden vuotoja!! Mutta jos itse olet noin epäileväinen, niin odottelen varmistusta ja onnittelen sitten ;)

 
Voi Napakissa, nyt mua jänskättää sunkin puolesta. Yks juttu nyt pisti silmään, sun testi on ihan sama kuin mun!!! One step liuska?? Mitä jos tuo testi huijaa meitä molempia!! Selvän viivan näen sinunn testissäkin! |O
 
Ransu, no mulla näyttäny positiivista muutaman päivän, sitte alkanu hiipumaan. Ja niin on menny et menkat on aiemmin alkanu liian aikasin, sitte oon testannu jostain syystä sillo ku kuukautisten ois oikeesti pitäny alkaa. Siitä pari päivää haaleeta plussaa ja sitte negaa. Sit gynellä käyny tarkistaas ettei kohdus oleile ketään. Nyt meni kyl oudosti ku menkat alko viime viikon tiistaina kp 28 eli ihan ajallaan. Jos nyt ois samaa kiertoa ni ois kp 37. Mut tosiaan en tiedä mitä tapahtuu mulla ainakaan. Oottelen gynen soittoa, sit ehkä verikokeisiin.
 
Heh..napis ja Ransu Te sentään ootte saanu viivoja!Mä täällä vaan painiskelen "muka outojen oireiden " kanssa..Ehkä ostan tänään töistä testin. Siinäpähän työkamutkin saavat pähkäilyn aihetta tylsään työpäivään! :D
 
=) Ilmoittele, kuin sun käy. Mulla ois nyt kp35 samaa kiertoa, vuoto alkoi ihan normaalina menkkojen alkamispäivänä kp28. Omituisten otusten ketju! :LOL: Poikaa odottaessa ei ollut mitään vuotoja, siksi en vielä hurraata huuda ja mieskin onneksi toppuuttelee.
 
Onnea nappunen!

Tervetuloa Minttu ja Ransu!

Ja mitä ihmettä, Napis, ei kyllä ton selvempää testiä voi ollakaan! Mutta, en onnittele vielä. Ymmärrän sun huolen asiasta kyllä. Mutta ihan fiiliksissä sun puolesta olen silti... Toivotaan, että selvyys asiaan tulee pian, mielellään just ihan heti!

NeliApina sulla oli kyllä paras nimiehdotus tälle pinolle ja myöskin sitten raskautuneille :LOL: Tiedän kyllä erittäin hyvin omasta kokemuksesta, ettei alkuraskauden vuodot ole mitenkään hauska juttu, mutta sainpahan hyvät naurut tästä. nim. 3 kertaa päivystyksessä edellisessä raskaudessa rv 9 asti vuotojen (ihan lorottamallakin tuli!) takia ja aina vaan sydän sykki...

nelli-86 Ei voi muuta sanoa kuin ihailen malttiasi! nim. Malttamattomuuden huipentuma :kieh:

Tipetsullakin siellä erikoinen tilanne... Jospa sinnekin mukava ylläri kuitenkin tulis vielä...?

Joo, eilen klinikalta soittelivat ja oli löytynyt meidän kriteerejä vastaava luovuttaja. JEI! Nyt siis toivotaan, että ensi viikon torstain ultrassa näyttää siltä, että inssiin päästään kuun puolivälissä. Toivon vaan, että ovulaatio tapahtuu ja päästään yrittämään. Ei mulla koskaan ole mitään epäilyä ovuloimattomuudesta tai muista gyn.ongelmista ollut, mutta eipähän tuota koskaan tiedä miltä siellä nyt näyttää. Joka tapauksessa on hyvä fiilis nyt tilanteesta, mutta en silti odota ekan inssin vielä mitään ihmeitä tekevän, eiköhän niitäkin saa usemman tehdä. Ainakin on onnistumismahdollisuudet hieman paremmat nyt näin.
 
NapaKissalla ja Ransulla mukavasti samat "ongelmat". Tai ei tietenkään siinä mielessä mukavaa, että epätietosuus on aiva syvältä. Mutta varmasti vähän helpottaa kun on toinenkin melkolailla samanlaisessa tilanteessa. Ja tipetsu sopis sitten hyvin teidän joukkoon :) Ei mulla muuten tipetsu tuu ovistestiin aina 2 viivaa. Oviksen lähestyessä eka tulee haamua ja sitten se vahva viiva ja sitten hiipuu kokonaan pois. Ja olen ymmärtänyt, että tääkin on ihan normaalia. Aika jännä sinänsä, koska parissa ekassa yk:ssa tuli 2 viivaa koko kierron läpi. Mutta nyt yk 6-8 ainakin on ollut vaan yhtä viivaa alku ja loppukierrosta.

Catalialle onnittelut luovuttajan löytymisestä. Mahtavaa, että asiat lähti pyörimään näin pian! Ja tuohan se tietynlaista varmuutta siihen touhuun varmaankin, kun on ihan klinikka mukana., Tietää, että siellä ne ainakin osaa asiansa ja saa sitten samalla tukea ja neuvoa aina kun siltä tuntuu:)
 

Yhteistyössä