Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

voi hitsi mötkis :hug: Kurjuuksien kurjuus!Mulla on viel armonaikaa muutama päivä jäljellä ,4-6 luulisin.
Hilppa tuo kuullostaa suunnitelmalta...huomenna tai ylihuomenna :p

Mitä mä nyt teen kun mulla ei ole huomiseks testiä...entäs jos se just näyttäis plussaa .. :D En löytäny prismasta. Missähän ne yleensä niitä siel pitää? Mut ehkä mä selviän yhen päivän kun 11kpl on tulossa jo varmaan huomenna.Riittääköhän ne täks viikoks :LOL:
 
Heipä hei taas kaikille!! :wave:

Hyvä, että Pokemonilla meni hautajaiset hyvin, ne on aina aika raskaita :hug:

Mömmömmöö älähän hukkaa Toivoa!! :hug: Toivottavasti bongasit nyt oviksen, ainakin kuulostaa lupaavalta :heart:

Oi, oon kateellinen Tipetsulle :saint: Minäkin haluan Las Vegasiin!!!! =) Varmasti ihana reissu tulossa ja lento menee varmasti oikein hyvin :hug:

Neliapina älähän nyt vielä siellä panikoi, kiertopäiviä on niin vähän, ettei se plussa tosiaan välttämättä näy vielä!! =) Maltahan vielä hetki!

Novelle Kyllähän ne simpat ne sen pari hassua päivää elää!! :)

mötkis toivottavasti se täti tulisi, jos se toiveissa on :) Miehistä ei kyllä välillä ota ollenkaan selvää..Ehkä miehesi ei vaan ymmärrä kuinka paljon joskus vauvan alulle pistäminen vaatii töitä?

Lilianne NOOOOOOOOOOO!! :( Hus, hus täti, pois sieltä!!! :hug:

Hilppa testaahan nyt vielä uusiks ennen lääkäriin soittoa ja vähän pahaa pelkään, että ne siellä lääkärissä käskee vaan vielä odottamaan, että koska menkat alkaa ja sitten vielä katsomaan seuraavankin kuun, että kuinka käy. Mulla tuli itselläni yksi kierto jonka päiviksi tuli myöskin 40 ja lääkäri vaan totesi, että joskus kierto voi venähtää ja sitten taas olla seuraavaksi normaali ja juuri niin mulle kävi...Tietysti jos se kauheesti tosta vielä venyy, niin tilanne on eri.
Mutta mun mielestä on kyllä ihan mahdollista, että olisit raskaanakin, kantsii testata vielä uusiks :heart: Mä testaisin varmaan sinuna huomenna aamulla.
Pidän peukkuja ja varpaita ja kaikkia sormia :heart:

Neliapinalle vielä, että eikös ne testit ole Prismoissa yleensä jossain siinä kassojen läheisyydessä, en oo kyllä ihan varma? Apteekista ainakin saat ;)

ON ; Dpo on nyt jossain 14 hujakoilla ja täti pitäis tulla ihan näinä päivinä. Tosin sais kyllä jäädä ihan tulematta :whistle: Yhtään ei ole menkkaoloja ollut, mutta eipä niitä viimeksikään ollut kun vasta kun just ennen..Tänään oli taas aamulla huono olo, sitä on nyt jatkunut aikalailla kaksi viikkoa. Yhtään mitään muita raskausoireita ei kyllä ole, en vaan jotenkin jaksa enää edes uskoa raskautumiseen, miten se nyt muka onnistuisi kun ei ole onnistunut aiemminkaan?? :|
Testata aion loppuviikosta, jos nyt tarvetta on..
 
Vaniljainen plussataan sit kesäkuussa kimpassa! Muutkin saa liittyä mukaan JOS haluaa :D Toivottavasti sä siis nyt ennen mua...tai jos pissitään samaan aikaan.
Mä jo otin pyörän ja ajattelin mennä apteekkiin mut sit tulin järkiini enkä menny. Jos mä oon jo 32 vuotta täällä kituuttanu ni kyllä nyt pari päivää menee :LOL: Ja jos ei oo nyt tärpänny ni sit ahdistelen miestä taas parin viikon päästä oikeen kunnolla :kieh:
 
Nyt menossa 35/36. Tissit edelleen arat ja "turvoksissa". Eilen tein testin, kun en malttanut odottaa, mut negaahan se sit tietty näytti... Tänään tuntunut pari kertaa pienen pientä vihlomista alavatsasta, mut eipä muuta. Alkais nyt sit vaikka ne menkat, täähän on ihan ihmisen kidutusta tällänen epätieto :)
Taidanpa mennä heti tilaileen uuden satsin testejä kaappiin, ku alkaa edelliset olla loppumaisillaan.... Plussaonnea kaikille sitä toivoville!!!
 
Ystävät rakkaat!Kertokaa miten Lh-hormoni käyttäytyy raskauduttua? Arvot siis. Mietin et voiko sekin olla koholla,kun ovis testi näyttää raskausplussan,vai reagoiko testi VAIN Hcg:hen.Siis ei mulla näytä ;) En kyl oo testannukaan..:)

Tässä on ihmetystä herättänyt myös miehessä mun tissien kasvu ja itteeni myöskin kasvun lisäksi kipu,jota jo ainakin 3 vikkoo kestäny?! :whistle: Sitä paitsi,lauantainen lonkero yökötti ihan kympillä..
Melkein toivon että ois ollu kaksosraskaus viime kierrosta ja toinen tullu pois kesken matkan.Mimmosta lie vuoto,jos toinen menee kesken,kuka tietää?!
Kun mietin nyt "jälkiviisaana",niin kp 1 oli tosi heikkoo vuotoo.Kp 2 aamusella tuli tosi paksua vuotoo,loppupäivänäkään ei mitään kummempaa ja sit heikkoo 3 ja kp 4 jo loppu..Noh,onhann tuo nähty että kierrot on mitä on ja vuotokin sen mukaista..Ääh!Mistä näistä tietää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipetsu:
Ystävät rakkaat!Kertokaa miten Lh-hormoni käyttäytyy raskauduttua? Arvot siis. Mietin et voiko sekin olla koholla,kun ovis testi näyttää raskausplussan,vai reagoiko testi VAIN Hcg:hen.Siis ei mulla näytä ;) En kyl oo testannukaan..:)

Tässä on ihmetystä herättänyt myös miehessä mun tissien kasvu ja itteeni myöskin kasvun lisäksi kipu,jota jo ainakin 3 vikkoo kestäny?! :whistle: Sitä paitsi,lauantainen lonkero yökötti ihan kympillä..
Melkein toivon että ois ollu kaksosraskaus viime kierrosta ja toinen tullu pois kesken matkan.Mimmosta lie vuoto,jos toinen menee kesken,kuka tietää?!
Kun mietin nyt "jälkiviisaana",niin kp 1 oli tosi heikkoo vuotoo.Kp 2 aamusella tuli tosi paksua vuotoo,loppupäivänäkään ei mitään kummempaa ja sit heikkoo 3 ja kp 4 jo loppu..Noh,onhann tuo nähty että kierrot on mitä on ja vuotokin sen mukaista..Ääh!Mistä näistä tietää!
ihan niinku oisin ton itte kirjottanu!!! mulla kans samoja ongelmia :|
lisäks varsinki aamulla yököttävän ällö olo :eek:
meidän Prismas testit on ainaki kortsuje vieres :LOL:
 
lisään viel,et päätin ottaa härkää sarvista ja tilasin netistä pari testiä. en viitti täält lähikaupasta ostaa ja kaupunkiin en testin takia turhaan ajele ku netistäki saa suoraan postilaatikkoon kannettuna :LOL:
 
hilppa: toivotaan myöhäistä plussaa!

mötkis: :hug: tädin tulon johdosta

NeliApina on kyllä ihanan malttamaton testiensä kanssa :D (katotaan vaan mitä ite teen kahden viikon päästä :D )

Vaniljainen: peukut ja varpaat sullekin pystyssä, jotta tulisi positiivinen yllätys pian :heart:

tipetsulla ja tobatarella on kyllä elämän suuria kysymyksiä, tietääkö tosiaan joku?

ON: kp 14, koitan siis ovistella kovasti :kieh: peittoja on heiluteltu ja tullaan heiluttelemaan!
 
tombatar sielt kortsujen luota yritin kattoo mut ehkä ne oli niin hyvin naamioitu et en ainakaa nähny. On siin joku keksiny niille hyvän paikan :LOL:
Pokemoni ei heti uskois et tää ois jo neljäs raskaus...mihinkähän hittoon työnnän ne kaikki testit sit jos onki nyt tärpänny :D Mitähä mies tuumais ku näyttäisin sille 11 testiä.Ois ainaki pakko uskoo... No kai mä sit lähetän jollekki täällä ne loput.
Miks tää aika menee näin hitaasti?!
 
NeliApina
no HÖ! piitotettu sit tosi hyvin |O
oon miekii hymähdelly niitten paikkaa. eiks ne kuiteski kuulus olla naisten osastolla?
toinen mahdollinen paikka on tietysti se hylly,mis on nää laastarit ja pumpulit ym tavarat. ja mein lähikaupas ne testit on luontaistuotehyllys...
 
tombatar en kuitenkaa viittiny kysyy ni ajattelin et kai mä pärjään yhen aamun ilman testiä ja kas kummaa hengissähän mä olen :D Huomenna sit! Ei sitä kato muista millasta tää olikaan ku viime raskautumis yrityksestä on jo 7 vuotta :heart:
 
B)
mullon nuorin kohta 12v. eikä sillon kyllä ees yritetty ;) saatikka tullu itteesä tutkittuu tai kuunneltuu! ny het kaikki pikkusetki tuntemukset saa pään sekasi :headwall:
mä eilen aamulla tilasin pari testiä netistä ja ny ne oli tullu laatikkoon! nopeeta toimintaa :LOL:
ny ne kiusaa mua tuol kaapis |O
oon kyl lähes satavarma,et negaa se näyttää mut... pöhköpää kun on!
jos kävis pikaseen laihial kaupas ja ratsastamas ku on nii hyvä ilma,unohtus hetkeks =)
 
Heippa kaikki ihanuudet!!!

Päivittäjä otti hiukan lomaa :) No ei, oon kyl käynyt päivittämässä ja lukemassa mutta ollut niin kauheasti hässäkkää, että en oo saanut sellaista rauhallista hetkeä kirjoittaa. Muutenkin kun tää alkukierto tuppaa olla niin tylsä! Tänään kp 11, joten huomenna alkaa petipuuhat miehen kanssa! Harmi että se on vaan viikonlopun matkoilla, menee kaksi superarvokasta päivää hukkaan :|

NeliApina Siellä on jännät hetket :D Ihan varmasti teet ainakin kuusi testiä noista 11:sta :D

Vaniljainen Apua miten jännää!!! Nyt se plussa sulle!!!! :hug:

Tipetsu Ovistesti voi näyttää raskausplussan, sillä LH on yksinkertaisempi muoto Hcg:stä, joku joskus helposti selitti, että LH on kuin A ja Hcg kuin Ä, joten sama rakenne, mutta hcg:ssä on noi extra pilkut, joten ovistestit näyttää raskauden, mutta raskaustestit ei ovista. Vastasko kysymykseen? :)

Tervetuloa kaikki uudet :flower:

mötkis Höh miten tylsää!!!

Meep Millon laitetaan sut yrittäjiin? :)

Sain muuten lääkäriltä kaikki verikokeiden tulokset, ja KAIKKI OLI KUNNOSSA. Tähän sisälty siis hormoonit (LH, FSH, Estrogeeni ja Prolaktiini), kilpirauhasarvot jne. Hormoonit oli kaikki ihanteellisella tasolla. Joten luultavasti vika ei ole mussa, sillä musta on nyt tutkittu kaikki. Paitsi toi aukiolotutkimus on sit ainoa. Joten tässä on kaks vaihtoehtoa, joko on vaan huono tuuri ja ei oo tärpännyt, tai sitten miehessä vikaa. Mutta odotellaan siis se vuosi täyteen ennen kuin aletaan mitään muuta miettiä. :) Ainakin toi tieto helpotti ja voisihan sitä vaikka nyt tärpätä kun asiaa ei mieti niin paljoa!

Tärppionnea kaikille +++++ !!!
 
Hyviä uutisia olet saanut Lily-Jane,hieno juttu!

Niin siis mietin tota Lh-arvoa kun kävin niissä verikokeissa,niin arvo oli kp 3 jotain 20..Lääkär-i vain hiljaisuuden jälkeen totes että kielii että ovulaatio tapahtuu vain hädin tuskin,mutta leikkauksesta vasta hetiki ja ultrassa näky kp 16 että olin ovuloinut.Siis edellinen kierto kysymyksessä ja nyt tästä uudesta kierrosta kp 3 Lh oli 20. Eli nouseeko Lh kuitenkin vaikka ois raskaana?!

Ihmetteln todella tätä olotilaaa,lämmötkin 37.2 Ovisoireet puuttuu kylläkin.Ja nää rinnat!Voi ihme että on kipeet!Auh.

tombatar: Kerro heti kuin kävi kun testit tulee?! Miten sun kp:t on nyt?Täällä 11/17-28
 
Eli en ole ihan tarkoituksella käyny hetkeen täällä, kun tuntui ettei päähän muuta mahtunut :D Ollaan otettu ihan rauhassa viime aikoina ja se on ehkä?? tuottanut tulosta. Lauantaina piti alkaa menkat ja alkoikin, mutta ei kunnolla. On tullut vain pientä tuhrua pyyhittäessä...sama oli kun junioria odotin eli menkat tuli ajallaan, mutta ei kunnolla. Normaalisti tarvii sidettä käydä vähän väliä vaihtamassa, mut nyt olen pärjänny vain yhdellä pikkuhousunsuojalla koko päivän. Viime viikolla oli myös yhtenä päivänä migreeni mitä ei muuten ole ollut pillereiden loputtua. Kahdessa aiemmassa raskaudessa on molemmissa tullut yhtenä päivänä migreeni ennen kuin tiesin olevani raskaana. Tänään käyn töiden jälkeen apteekissa ja alan testailemaan. Tässä kierrossa kaikki muut asiat on pyörinyt mielessä, joten tämä tuli kuitenkin hieman yllätyksenä. Mut katotaan nyt tosiaan kuinka käy :) Onnea kaikille jo plussanneille (joita on poissaoloni aikana tullut ihanan paljon :flower: ) ja muille pupuonnea ;)
 
testit tuli ja testasin tos jus äsken->ihan puhdan nega. ei ees viivanpaikkaa... mut sehän oliki odotettavis.
mietin tos eilen miehen kans,et voisko noi luonnontuotteet tehä vähä oiretta,ku niis on jotaki hormooneihin ja hedelmällisyyteen vaikuttavia aineosia.

no mies vie simpat perjantaina (jos muistaa tilata ajan) ja sit ootellaan mitä ne sanoo ja mä sit tutkimuksiin varmaan syksyllä. tärppiin luonnollisesti en jaksa enää uskoo :'(
kp 8/25 oviksen paikka olis taas loppuviikosta...
 
tombatar :hug: Tsemppiä paljon. Huomasin jostain syystä, että joko minä tai Metsis ollaan unohdettu laittaa sut listoille (tai sitten oon vaan sokea..) haluatko, että laitan sinut myös? Hassua kun kuitenkin muistan sut muuten tosi hyvin.. siis nimimerkin ja kaikkea. Kauan ootte yrittäneet miehen kanssa?
 
yk 8 menossa :'(

voithan sää pistää mut listoille vaik ollaan jo syksystä asti paukuteltu menemään ;)
oon jo myös tuolla haaveilijoissaki käyny kirjottelemassa ja kai sitä tonne toiselle puolelle pian joutuu |O
 
tombatar Sama täällä, yk 8, vaikka listoilla lukee yk 7. Maaliskuussa pidettiin yks kierto taukoa, vaikka silloinkin osui pupuilut lähelle ovista (miehen työmatkan takia). En nyt kuitenkaan laske sitä tohon. Apeat tunnelmat kyllä usein. Onneksi nykyään lääketiede osaa auttaa :hug: Voin laittaa listoille jos haluat jäädä tänne meidän kanssa :)
 
Heippa murut. Halit kaikille!

Ihan nopeesti omanapailuu, vaikka luinkin teidän kaikkien kommentit, ja oon hengessä mukana. Eli nyt ois 8/24-28 ja ovistesti näytti plussaa? Tuli yhtä vahvat viivat. Ihmettelin noita ihme nippailuja jotka on pari päivää kestäny. Tuleepa kuulkaa aikasin sitte ovis, mahtaako Teroilla olla osuutta asiaan?
 

Yhteistyössä