Heipä hei taas kaikille!! :wave:
Hyvä, että
Pokemonilla meni hautajaiset hyvin, ne on aina aika raskaita :hug:
Mömmömmöö älähän hukkaa Toivoa!! :hug: Toivottavasti bongasit nyt oviksen, ainakin kuulostaa lupaavalta :heart:
Oi, oon kateellinen
Tipetsulle :saint: Minäkin haluan Las Vegasiin!!!! =) Varmasti ihana reissu tulossa ja lento menee varmasti oikein hyvin :hug:
Neliapina älähän nyt vielä siellä panikoi, kiertopäiviä on niin vähän, ettei se plussa tosiaan välttämättä näy vielä!! =) Maltahan vielä hetki!
Novelle Kyllähän ne simpat ne sen pari hassua päivää elää!!
mötkis toivottavasti se täti tulisi, jos se toiveissa on
Miehistä ei kyllä välillä ota ollenkaan selvää..Ehkä miehesi ei vaan ymmärrä kuinka paljon joskus vauvan alulle pistäminen vaatii töitä?
Lilianne NOOOOOOOOOOO!!
Hus, hus täti, pois sieltä!!! :hug:
Hilppa testaahan nyt vielä uusiks ennen lääkäriin soittoa ja vähän pahaa pelkään, että ne siellä lääkärissä käskee vaan vielä odottamaan, että koska menkat alkaa ja sitten vielä katsomaan seuraavankin kuun, että kuinka käy. Mulla tuli itselläni yksi kierto jonka päiviksi tuli myöskin 40 ja lääkäri vaan totesi, että joskus kierto voi venähtää ja sitten taas olla seuraavaksi normaali ja juuri niin mulle kävi...Tietysti jos se kauheesti tosta vielä venyy, niin tilanne on eri.
Mutta mun mielestä on kyllä ihan mahdollista, että olisit raskaanakin, kantsii testata vielä uusiks :heart: Mä testaisin varmaan sinuna huomenna aamulla.
Pidän peukkuja ja varpaita ja kaikkia sormia :heart:
Neliapinalle vielä, että eikös ne testit ole Prismoissa yleensä jossain siinä kassojen läheisyydessä, en oo kyllä ihan varma? Apteekista ainakin saat
ON ; Dpo on nyt jossain 14 hujakoilla ja täti pitäis tulla ihan näinä päivinä. Tosin sais kyllä jäädä ihan tulematta
Yhtään ei ole menkkaoloja ollut, mutta eipä niitä viimeksikään ollut kun vasta kun just ennen..Tänään oli taas aamulla huono olo, sitä on nyt jatkunut aikalailla kaksi viikkoa. Yhtään mitään muita raskausoireita ei kyllä ole, en vaan jotenkin jaksa enää edes uskoa raskautumiseen, miten se nyt muka onnistuisi kun ei ole onnistunut aiemminkaan?? :|
Testata aion loppuviikosta, jos nyt tarvetta on..