Lellustiinallahan on lupailevia oireita, kunpa ne olisivat sitä toivottua :heart:
izzie halit kinastelun johdosta! Älähän nyt stressaa siellä vielä tulevaa, kyllä minä uskon, että saat sen miehen kellistettyä sitten kun tärkeimmät päivän on käsillä :hug: Tiedän kyllä ihan ton tunteen, että kun vauvaa koittaa saada alulle, niin sitä sitten ovulaation aikaan paneskelee ihan sen vauvan takia, vaikka ei yhtään jaksaisi tai tekisi mieli :ashamed: Mä vaan olen ainakin semmoinen, että jälkikäteen harmittaa tosi paljon, jos ei sillon tärppipäivinä ole mitään tehnyt..
hilppa EIKÄ!! Tyhmä, tyhmä nega!!!! Mutta entäs jos plussa näkyy vasta myöhemmin?
Eihän se kaikilla vielä näy menkkojen alkamispäivänä
Tsemppiä!! Toivotaan, ettei kierto ainakaan venyisi liioiksi!! :hug:
muakin kiinnostais
nellin tavoin tietää niistä vitamiineista? Sinkki tais tosiaan olla yksi ja sitten apteekista saa ihan jotain raskausvitamiineja?
minskille ISOT halit negasta :hug: :hug: Kantsii testata sitä ovista vielä huomennakin, jospa se viiva siitä vaikka vielä tummuisi ja saisit ainakin ovisplussan?
meep ihan kohta pääset tositoimiin :heart: Nauti vielä tosta stressittömästä ajasta
ginger-lemon-honey Voi ei
Yritä muru jaksaa :heart:
Napakissa mulla ainakin auttoi ihan hurjasti, että sain töitä ja oikeesti, varmaan 80% vähemmän vauva-stressiä ja mietintää!
Tää on oikeesti ihanaa, kun ei ehdi kotona lukemaan kaikkia vauvajuttuja ja laskemaan koko ajan omia kiertopäiviä ja oireita
Nyt miulla on noin dpo 12 ja ei ainakaan vielä ole tädin tulo merkkejä ollut havaittavissa. Aamulla heräsin aikaisin oksettavaan oloon, muuten ei ole yhtään mitään raskaus oireitakaan. Ei siis yhtään mitään. En ole tällä kertaa töiden ansiosta ehtinyt keksimään kaikenlaisia
Suoraan sanottuna, on ihan alkukierron olo, ei jännitä yhtään enkä osaa odottaa edes plussaa :ashamed: Fertilityfriendin mukaan dpo12 paikkeilla olis 60.9 % :lla testaajista näkynyt plussa testissä, joten kyllä se ehkä jo voisi näkyä, jos testaisi, mutta enpäs kyllä testaa. Jotenkin ihanan stressitöntä, nyt ensimmäistä kertaa koko yrittämisen aikana, enkä ollenkaan odota että pääsisin testaamaan. Taidan odotella sitä tädin tuloa ensi viikon loppupuolelle ja sitten testata jos tätiä ei edellenkään näy...
Ihanaa lauantaina kaikille ja plussatuulia :heart: