Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Päivitänpä minäkin vähän tilannettani...
Kp 31/36
Maanantaina aika kovia menkkakipumaisia vihlaisuja, kesti muutaman tunnin, sitten loppui kun seinään. Pari kertaa sen jälkeen tuntunut pientä kipua vatsassa... Rinnat kipeytyneet, mut niin ne on useesti ollutkin menkkojen aikaan.
Kaippa se vatsan juiliminen ja tissien kipeytyminen enteilee vaan menkkoja, mut pidetään peukkuja että ei :)
 
Lumina83, onnellista odotusaikaa! :heart:

Hitto ku käy kateeks lukea näitä teidän raskausoirespekulointeja! :D Haluisin itekin jo arvailla ja kuulostella omaa kroppaa övereihin asti :D Tuntuu, että tää alkukierto on tällasta odottelua vaan. Täällä siis menossa vasta kp 7/29.

Ite oon vähän mieli maassa :( Miehen kanssa on menossa vähän outo vaihe. Tänäänkin jotain pientä riitaa ja nyt jo stressaan siitä, että mikä fiilis ens viikolla, kun ois ovis käsillä. Kauheeta. Pitäis osata mennä fiiliksen mukaan, eikä väkipakolla vauvakuumeessa heilutella sitä peittoa. Äh.

Kaikille piinailijoille tsemppiä! :hug:
 
:'( Testasin eilen, negan.. nyt menossa kp37/33-35 ja ei tietoakaan menkoista. Ei mitään :headwall: Alkaa pikkusen tympiä. Oon yrittäny olla niin positiivinen sairastelusta ja kaikesta huolimatta, mut tää että kierto vaan venyy ja paukkuu ni |O :ashamed:

Odotin niin innolla uutta kiertoa,että päästään yrittään ja se vaan menee kauemmaks ja kauemmaks, :attn:

Plussatuulia muille ja tärppionnea +++++++++++++++++ :whistle:
 
heips!ovis testi näyttää vahvaa ja haaleeta viivaa ja nyt on ollut alamaha nippailuja ja alaselkä kipeenä ja aika väsynyt olo ollut jo pari päivää mie vaan oottelen et jotain kohta tapahtuis ajattelin huomenna tehä raskaustestin ihan varulta :whistle: tein viimeks raskaustestin 2viikkoa sitten ja se oli nega ja niin varmaan huomennakin mutta kuitenkin teen :ashamed: on aika epätoivoinen olo kun on niinku olis jossain "taukotilassa" kroppa :(
 
Minskille semppiä, että raskautta näyttäis ovistestin viivat! Ootko varma, ettei ovista enteile nippailut?

Hilpalle iso :hug: ja jaksamista noiden omituisten venymisten kanssa. Toivotaan, että kierron venymiseen olis se syistä parhain :) Ootko varma koska sulla on ollut ovis? Jos olikin vähän myöhemmin kun normaalisti?

Izzielle
jaksamista parisuhteen ylä- ja alamäkiin. Tiedän ton tunteen, että ressiä pukkaa jos riitaa oviksen aikoihin. Niin helppoa kun se onkin sanoa, niin älä nyt mieti vaan vauva-asiaa koska stressi ja "pakotus" näkyy kyllä sun käytöksessä ja siitä voi tulla miehelle paineita ja sit vaikeeta saada asioita sovittua.

Lellustiinalle
plussaonnea!

Mitäs niitä vitamiineja ym suositeltiin syömään raskautta yrittäessä/raskausaikana? Ajattelin ottaa taas itteäni niskasta kiinni ja alottaa vitamiinikuurin. Olikos se sinkki yks suositeltu juttu?
 
hilppa no voi hitsi,eihän sen nyt nega pitäny olla! :hug:
Vielä ehtii plussata toukokuussa jos kuka haluaa :D mut on se kesäkuukin hyvä. Mulla taitaa jäädä sinne testailut koska nyt on kp20/27-29 niin en tiiä kannattaako viel maanantaina pissiä tikkuun. Mut taidan kuitenki :kieh: vaikka järkevintä ois odottaa siihen vaan ku menkat pitäis alkaa ja jos ei ala niin siitähän sen tietää. Mut entäs sit jos jääkin nuo hyvät testit käyttämättä? :LOL: Kiinnostais kyllä myös tietää mitä toi laimeen ruskee on mitä pyyhkiessä taas tulee.Tai kai sen tiiän mitä se on mut mistä ja miks? :eek: Siinä vasta pulma...mut vkl menee taas hujauksessa äitillä grillaillessa ja puutarhaa hoidellessa (ei mitään Tuksun puutarhaa vaan ihan oikeeta :attn: )

Että kivat viikonloput ja plussaonnea kaikille siinä vaiheessa oleville.
 
Heips taas!Juu,en pysyny kauaa poissa.Masentelin niin kamalasti,mutta kummasti mieli parani kun lääkäri ehdotti clomeja!Olen sitä odottanutkin. Olen niin paljon lukenut tärpeistä heti ekalla clomi-kierrolla,että kyllä se antaa taas uskoa tähän touhuun! Nyt vasta kp 7/17-28 ja ODOTAN INNOLLA MENKKOJA!!Kp 3-7 niitä yleensä syödään.En innostu tässä kierrossa toivomaan plussia..Innostun sit ensi kierrossa,oliko clomeista hyötyä!

:)

Plussaonnee!
 
nelli-86 Miehän en ovista bongannu ollenkaan ja en tikuttanutkaan kun olin kipeä. Arvioin vaan otollisinta aikaa ja sillo ryskettiin kammarissa.. Eli se on voinu olla myöhemminkin. Mut mulla ei oo mitään menkkaoireita, vähän ällö mut kirkasta limaa kyl tulee vaik kuinka. Mietin jo sekoipäissäni,että ovuloinko vasta nyt? En tiiä.. mut ei kyl naurata,jos kierrot venyy vaan. Mulla oli joskus nuorempana muutamia kertoa monen kuukauden kiertoa.. jospa mie vaan en ovuloinu ollenkaan tässä kuussa?! Ei passaa liikaa kyl vatkata tätä asiaa :attn:

Tipetsu
toivottavasti clomeista on apua
:heart:
 
raskaustesti nega ja ovis testiin tuli taas kaksi viiva tosin nyt oli tummempi kuin aikaisemmin :( en tiiä mutta voihan se olla että ovis on ollut tai sit tuloillaan... alamaha on turvonnut ja selkä ja mahakipu poissa :| no nyt viikonloppua rennosti viettäen ettei tuu liikaa ajateltua näitä asioita kohta pihatöihin :flower: :flower:
 
Piipahdus tänne. Viimeinen ovulaatio ennen yrittämisen alkamista meneillään. Olen nyt kuullostellut näitä ovulaatioita, että osaan tunnistaa nämä sitten, kun yritys alkaa. Eilen tuli limaa ja tänään on ollut alavatsa kipeä ja välillä vähän menkkajomotusta, joten eiköhän tämä sitä ole. Jos laskut pitävät paikkaansa, ja kierto pysyy suht samanmittaisena, niin seuraava ovulaatio pitäisi just olla alkamaisillaan, kun yrityskin alkaa. :)
Mulla on vielä tällaista vaaleanpunaista haaveilua tää yritys ja sen aloittaminen. Jos yritys jatkuu syksyyn, niin sitten varmasti masentuu. Vielä on siinä uskossa, että tärppi voi käydä nopeastikin.
Voimia minskille ja muille, jotka sitä tarvitsevat syystä tai toisesta. :hug:
 
Plussatuulia ja haleja KAIKILLE! =)

Kp 5 yk 4 eikä oikeestaan harmita enää yhtään. Oli aivan ihana alottaa työt, eilen olin ekaa kertaa töissä. Ihanaa kun saa ajatukset muualle ja tosi kiva kun pääsin vanhaan ihanaa työhön. Nopeesti muistu hommat mieleen :) Aattelin hommata kymppikortin tollaseen joogasaliin täällä Porissa, rupeen myös uimaan kunhan menkat loppuu. Vois nyt jo keskiviikkona mennä ku meil tääl on uimahallissa naisten ilta aina keskiviikkosin, jos menis suoraan töistä. 10 päivän päästä alotan taas Terot, mut jotenki nyt ku on tullu noita pettymyksiä ni ehkä jotain itsesuojelua että kiva ajatella jotain muutakin ja keskittyä muuhun elämiseen, ku siihen että vauvajutut vaan valtaa koko mielen 24/7. Tottakai yritetään ja itken onnesta kun joskus plussa tulee, mutta en stressaa sitä nyt niin paljoa enää. Työttömänä oli aikaa koko ajan ajatella tota asiaa ja se meni _hieman_ överiksi sitte. Ja täällä tuun pyörimään kuitenki ku yritys päällä :)

Plussapuuuuh +++++ :whistle:
 
Lellustiinallahan on lupailevia oireita, kunpa ne olisivat sitä toivottua :heart:

izzie halit kinastelun johdosta! Älähän nyt stressaa siellä vielä tulevaa, kyllä minä uskon, että saat sen miehen kellistettyä sitten kun tärkeimmät päivän on käsillä :hug: Tiedän kyllä ihan ton tunteen, että kun vauvaa koittaa saada alulle, niin sitä sitten ovulaation aikaan paneskelee ihan sen vauvan takia, vaikka ei yhtään jaksaisi tai tekisi mieli :ashamed: Mä vaan olen ainakin semmoinen, että jälkikäteen harmittaa tosi paljon, jos ei sillon tärppipäivinä ole mitään tehnyt..

hilppa EIKÄ!! Tyhmä, tyhmä nega!!!! Mutta entäs jos plussa näkyy vasta myöhemmin? :) Eihän se kaikilla vielä näy menkkojen alkamispäivänä :whistle: Tsemppiä!! Toivotaan, ettei kierto ainakaan venyisi liioiksi!! :hug:

muakin kiinnostais nellin tavoin tietää niistä vitamiineista? Sinkki tais tosiaan olla yksi ja sitten apteekista saa ihan jotain raskausvitamiineja?

minskille ISOT halit negasta :hug: :hug: Kantsii testata sitä ovista vielä huomennakin, jospa se viiva siitä vaikka vielä tummuisi ja saisit ainakin ovisplussan? :)

meep ihan kohta pääset tositoimiin :heart: Nauti vielä tosta stressittömästä ajasta :LOL:

ginger-lemon-honey Voi ei :( Yritä muru jaksaa :heart:

Napakissa mulla ainakin auttoi ihan hurjasti, että sain töitä ja oikeesti, varmaan 80% vähemmän vauva-stressiä ja mietintää! :) Tää on oikeesti ihanaa, kun ei ehdi kotona lukemaan kaikkia vauvajuttuja ja laskemaan koko ajan omia kiertopäiviä ja oireita :whistle:

Nyt miulla on noin dpo 12 ja ei ainakaan vielä ole tädin tulo merkkejä ollut havaittavissa. Aamulla heräsin aikaisin oksettavaan oloon, muuten ei ole yhtään mitään raskaus oireitakaan. Ei siis yhtään mitään. En ole tällä kertaa töiden ansiosta ehtinyt keksimään kaikenlaisia :D Suoraan sanottuna, on ihan alkukierron olo, ei jännitä yhtään enkä osaa odottaa edes plussaa :ashamed: Fertilityfriendin mukaan dpo12 paikkeilla olis 60.9 % :lla testaajista näkynyt plussa testissä, joten kyllä se ehkä jo voisi näkyä, jos testaisi, mutta enpäs kyllä testaa. Jotenkin ihanan stressitöntä, nyt ensimmäistä kertaa koko yrittämisen aikana, enkä ollenkaan odota että pääsisin testaamaan. Taidan odotella sitä tädin tuloa ensi viikon loppupuolelle ja sitten testata jos tätiä ei edellenkään näy...

Ihanaa lauantaina kaikille ja plussatuulia :heart:
 
Kiitos Vaniljainen!
Otan NapaKissasta mallia.
Täälläkin jo parempi mieli. Viimeiset päivät ennen menkkoja ja niiden alkamisaikaan menee aina jotenkin maaniselle tasolle tuo toivoton toivominen. Nyt siis kaikkiin niihin muihin asioihin, varsinkin niihin, joita ei uskalla enää tehdä sitten jos hyvin käy!

Iloa viikonloppuun!
 
Täällä taas, takaisin kotona reissaamisen jälkeen. Hautajaiset meni hyvin, sain samalla hyvästeltyä äidin parhaan ystävän. Onneksi tämä viikko on ihan juuri ohi, olikin aika raskas.

Mutta ei pahaa ilman jotain hyvääkin. Alkukierto meni hujauksessa ohi, kp 12 ja uudet tärppipäivät on siis käsillä :)

Luin kyllä kaikki tekstit läpi mutta anteeksi jälleen kerran puhdas omanapailu, en jaksa kommentoidajoten yleisesti kaikille onnea plussanneille, halit tädin yllättämille ja tervetuloa uusille.

Pian alkaa uusi plussakuu!
 
Heippa taas..

:hug: :hug: :hug: kaikille tädin yllättämille! Mä täällä kyllä käyn säännöllisesti kattelemassa, mutta en oo hirveesti jaksanut kirjotella. Eli nyt tulee omaa napaa vaan..

Toivo on ollut hiukka kateissa. Nyt se taas nostaa päätään, kun ajoitukset saattaa mennä kohdilleen sittenkin, eli hyvä vaan, että se viime kierto oli hiukka lyhyempi. Oon ollu huolissani siitä ovuloimisesta, kun ei kahteen kiertoon oikeastaan oireillut ollenkaan, mutta nyt on parina päivänä tuntunut tutusti nippailuja vasemmalla puolella. Jospa se olisi sieltä tulossa?? Kp on vasta 11/24-29, että taitaa olla lyhyt kierto tulossa, yleensä nää nippailut on ollu siellä kp 14-16 paikkeilla. Mutta liian korkealla ei mun toivoni ole. Miksipä se nyt tärppäisi jos ei aikaisemminkaan..

Kahtellaan taas. Mä lähen nyt kellistämään tota ukkoa :ashamed: :saint: :D
 
Ohhoh,kohta luiskahtaa meirän pino toiselle sivulle.
Aika hiljasta tuntuu olevan kaikilla nyt..

NeliApina Pidän peukkuja plussan puolesta!!Jännää!

Täällä jotain kp 10/17-28 ja ihan tylsää.Hitsit kun se clomi-resepti ei oo tullu vieläkään,mutta siis kp:tkin jo yli et vois alottaa. Menee taas tää kierto harakoille..Toisaalta ihan hyvä et menee,kun sinne Las Vegasiin lähetään 10.6. Huih! Jännittää ja ahistaa lento_Oon aina pelänny olla lentokonees,tai oikeemmin jännittää ja pelottaa enneku sinne menee,mut sit koneessa ei niin kamalasti enää. Nyt ois lennolla mittaa 9h..mitenhän sen jaksaa.
MUTTA,mä ihmetteln kun rinnat on niin kipeet edelleen,siis viime ovulaatiosta asti?!Tavallaan on oviksesta menkkoihin,mut nyt on n. kolme viikkoa kestäny.Outoo. Yhen pikkutölkin join perjantaina lonkeroo,niin tuli todella huono.. :x

Plussaonnee!Halit kaikille jotka tarvii!
 
No eihän se testi ainakaan plussaa näyttäny :LOL: mut tää onki tällänen vähän ku testi et jos vaikka oon raskaana niin millon näyttää. Viimeks oon plussannu kp27/27 ja kahel ekalla jotain 30+/28 ku eilen tarkistin.Harmi kun en oo laittanu ylös et miten oon testannu et vasta noin myöhäänkö on näyttäny. Ne testit ei kyllä oo ollu ainakaan 10 herkkiä. Cb on ainaki ollu ja surestick yms mitä apteekista saa. Nyt vikalla kerralla pidän kunnon tilastoa kaikesta :D tilasin 10kpl testejä eilen ja yhen saa kaupan päälle et luulis riittävän :kieh: Hölmöö ku ei olis enää pitkä aika ku saa tietää muutenki mut kiinnostaa tietää et millon tosiaan näyttää ja mitä näyttää!
Että tällästä täällä,mites muut? Kattelen kännykällä töissä niin en nyt jaksa selaa enkä muista onko joku myös jännässä tilanteessa.
Kuitenki kaikille plussa onnea!
 
Hei vaan ihanat!

Mukavaa kun aurinko paistaa, nostaa omaakin mielialaa mukavasti :) Taitaa tosiaan aika monella olla muuta puuhaa kun hiljasta on pitänyt. Mutta hyvä, että on niin ei koko aikaa oo vauvapuuhat mielessä!

Hilppa Kyllähän ne ovuloimattomat kuutkin on ihan normaaleja, ei niistä kannata ressata vaikka päähänhän se ottaa. Mulla oli kanssa melko varmasti tossa alkuvuodesta 2 sellasta kuuta peräkkäin kun en ovuloinut kun en ees ovitikuilla minkäänmoista viivaa saanut ja olojakaan ei ollut mitään.

Meepille tsemppiä yrityksen aloittamiseen. On toi ensihuuma niin kutkuttavan mukavaa aikaa kun ei vaan malttais oottaa! :D

NapaKissa ihanaa, että olet saanut muuta ajateltavaa ja ei vauvajutut paina mieltä yötä päivää. Mä uskon, että niin kauan kun yrittämällä yrittää niin vaikeeta on mutta sit kun osaa vähän hellittää niin tärppi käy hyvinkin nopeesti.

Vaniljaisella kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Toivotaan, että stressittömyys tuo toivotun tuloksen!

Pokemonille jaksamista ja :hug:

Tipetsulle oikein ihanaa matkaa. On varmasti upea kokemus! Ja muutenkin tosi mukavaa, että on vähän muutakin ajateltavaa. Hyvin se lentokin varmasti menee, tosin toi 9h on aika pitkä aika istua paikallaan. Toivottavasti on paljon jalkatilaa:)

ON: Täällä siis kiertopäivät on jotakin vähän yli 20 ja oviksesta taitaa olla reilu viikko. En jaksa niitä niin tarkasti laskea, ettei ala liika toivo nostaa päätään. Tässä nyt vaan mennään ja ootellaan, ens maanantaina aattelin testailla jos jaksan (3 yövuoron putki loppuu ma aamuna) ja menat ei oo alkanut. En ainakaan sitten testaile liian aikasin...On kyllä ollut tosi seesteinen ja rauhallinen olo tässä viime aikoina, jotenkin sellanen olo ettei tarvi edes ressata niin kovasti tästä asiasta. Tällasen fiiliksen kun sais säiytettyä vielä muutaman kuukauden.

Ainiin, me lähdetään miehen kanssa jouluksi Thaimaahan...:)
 
Täällä taitaa olla vähän hiljaisempi vaihe menossa. Ei ole kukaan ihan just jännäilemässä. Jaa onhan se NELIAPILA jo ihan loppukierrossa menossa...

GINGERIlle haleja, täti tavoitti oikein voimalla sitten. Toivottavasti kivut hellittää pian.

NELLIkin niin rauhallisella mielellä, että melkein kadehdittavaa. Mutta hyvä niin.

ON: Pöh, tiedä taas tuosta ovulaation ajakohdasta, että olikohan se sitten vähän myöhemmin tässä kierrossa. Tietenkin! Just kun en tikuttanut ovista. Ja kun oikein kolmena päivänä putkeen laitettiin simpat liikkeelle (kp 12-14 iltaisin), niin nyt se FF näyttää, että ovis olis ollut vasta kp 16. Jaa-a. Vaikea uskoa, että se olis totta. Aamulämmöt vaan tosiaan ei ihan selkeesti nousseet kuin vähän myöhemmin. Mutta mistä noista tietää, kun ensin oli niitä tosi hellepäiviä ja sitten ulkoilma viileni. Ihan selkeesti meillä myös vaikuttaa sisäilman lämpötilaan nämä säävaihtelut, ja sehän taas voi vaikuttaa aamulämpöihin. Ja toisaalta, saattaahan kp 14 illalla liikkeelle laitetut simpat ihan hyvin olla elossa ja hyvillä apajilla kp 16. Toivotaan parasta, mutta vähän se meinasi vetää mielen matalaksi. Kerrankin jaksettiin niin reippaasti peittoja heilutella niin sitten se ehkä menikin väärille päiville. Hohhoh.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Tervetuloa takaisin Tipetsu ja kaikille uusille kuumeilijoille myös iloinen tervehdys! :flower:

Novelle78 minä ainakin aina elättelen toivoja että siemenet elelisivät sen kolmekin päivää, että älä toivoasi vielä heitä! :p

ON:Kp28 ja jos oikein tarkkaan analysoi wc käynnillä niin taitaa olla menkat tulossa. TOIVOTTAVASTI! Edellinen yritys meni kaikista hyvistä aikeista huolimatta niin hukkaan että olisi kiva päästä uuteen yritykseen. Jos tällä kertaa löytäisin sen oviksenkin..

En voi ymmärtää miestäni, hän julistaa kyllä kaikille puolitutuillekin että "yritetään saada pati itämään", mutta kun pitäisi tosissaa touhuta niin ei sitten olekaan niin sitä intoa. :eek: :$ :|
 
No niin, nyt ois kp40. Ja ei mitään oloja, rintavarustus vähän kipeä mut ei muuta. Miten pitkään tässä pitää ootella,että voi soittaa lääkäriin vai testaanko uudelleen?

Lilianne :hug: Onnea uuteen kiertoon!
 
hilppa mä tosiaan eilen katoin neuvola kortista ni ekas raskaudes plussasin kp36/28 ja toisessa melkeen sama.Ihmettelen et eikö tosiaan oo näkyny aiemmin vai enkö muka oo testannu.Ei voi olla mahdollista et oon vaan muka odotellu pokkana yli viikon :D
Testaa vaan uudestaan koska nyt on menny jo muutama päivä edellisestä niin hormonitki ois ehtiny nousta. Ja jos viel nega ni sit pitää vaa odottaa taas pari päivää :hug:
 

Yhteistyössä