Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

heips! mahtuisiko tänne palstaileen ? mulla on kolme lasta ja neljäs on haaveissa ja on jo yrityskin aloitettu.hieman erikoinen tilanne mulla kun ei ole edes kuukautiset alkanut edellisestä vaikka siitä nyt on jo 8kk aikaa =) tässä nyt odotellaan ja kuumeillaan
 
minski80 tervetuloa kuumeilemaan!

ON: kp 28/27-29 dpo 12. Taas kiusataan viattomia ihmisiä. Eilen tuli tuhrua lusikallinen, tänään tullu paperiin vanhaa verta, tein aamulla seiskalta First Signal-testin ja kun ysiltä menin uusiks, oli tullu kapea, mutta selkeesti havaittava viiva. MUTTA. Kukaan ei saa sanoa nyt mitään, ennenki kokemusta tämmösestä ja kemialliseks on osottautunu. Nyt semmonen että torstaina katotaan uusiks tilanne, tuhruuko vielä ja onko viiva vahvistunu. Sitä ennen en ainakaan ajattele yhtään mitään.
 
mötkis mulla tuli kans finnejä tossa alku kierrossa mut nyt ne on lähteny pois...nuorena oli finnejä mut ne häipy pillereiden myötä ja sit aina tuli takas kun raskautta yritti ja kun paksuks pärähti niin lähti kaikki näpytki :p monella kai menee raskausaikana huonommaks. Jospa oisin jo kantavana siis :D jep,tosi todennäköistä kun ei se olis edes kiinnittyny viel... Kp17 nyt.
 
NapaKissa Ei niihin roskisviivoihin kannata luottaa, vaan testiajan sisällä tulleisiin viivoihin. Ihan vaan että et piinaa itseäsi hullun lailla :) Onhan dpo 12 vielä aikainen, monillahan tulee se plussa vasta dpo 13-14, joten toivon kokko palaa vielä!!
 
Puhukaa nyt hullulle järkeä! :eek:

Mulla tänään kp27/28-32 ja arvatkaapa kolme kertaa, poltteleeko testi kaapissa :eek: . Siis olen melko varma siitä, että mulla oli ovis vasta viime tiistaina, joten se testi EI VOI VIELÄ NÄYTTÄÄ muuta ku negaa!!! Silti joku kuiskii korviini, että jos se ovis kuitenkin oli ennemmin... :/

Ei! En saa sortua tekemään taas turhaa negaa! On se vaan sen verran ikävä tuijottaa sitä yhtä viivaa ja koittaa tirristellä toista! Eihän tässä tarvis ku malttaa ootella enää muutama päivä!

Oireita tällä kertaa ei juurikaan mihkään suuntaan. Sunnuntai iltana alamahassa tuntui olevan pallo. Tunne palailee aina toisinaan. Rinnat on aavistuksen ara. Kasvot kiiltelee eli on tosi rasvaiset. Vielä ei ole normaaleja ennen menkkaa-oireita eli pää ei ole kipeä, enkä ole kuin persiille ammuttu karhu, selkä ei ole kipeä. Mutta vielähän kaikki nämä ehtii tulemaan ensi tiistaihin mennessä.

minski80 tervetuloa! Meilläkin 3 lasta ennestään. :) Vieläkö imetät? Mulla on alkaneet kuukautiset aina vasta imetyksen jälkeen, vaikka yli vuoden olen imetellytkin.

Joku oli plussannut, paljon onnea! :flower: Ja anteeksi, kun en muista nimimerkkiäsi.. jäi tuonne toiselle sivulle viestisi, ja minä huonomuistisena sen jo unohdin sitten. :ashamed:

Napakissa d =) b!
 
Hyvää alkuviikkoa kaikille :wave:

Voi Tipetsu tervetuloa heti takaisin jos siltä tuntuu!! Voimia :heart:

Lily-Jane, napis ja muut tädin kaltoin kohtelemat :hug: :hug: HÖH!! Mä niin toivoin, että te olisitte nyt plussannut! :|

Lumina wau!! Kyllä se siitä vahvistuu :heart:

nelli on ainakin viettänyt paljon aikaa vällyjen välissä, kuten tietysti häämatkalla kuuluukin :heart: Nyt on hyvän tsäänssit!! :hug: Ihanaa, että matka meni muutenkin hyvin!

Lilianne hus, hus sieltä kaapilta testien luota!! Kannattaa vielä hetki malttaa :heart:

Mulla on dpo 8 ja hyvinkin rennoin mielin menen. Mutta arvatkaa mitä eilen kävi aamupäivällä? Kävin vessassa oksentamassa :x Ja tänään tuli töissä järkky huonon olon aalto! Sama meininkin siis jatkuu ajoittain mitä ennen kuin tein ne hanurista olevat Clearbluet, joihin tuli ne haamut. Outoa.
Valkovuotoa tulee myös ihan tolkuttomasti, oikein lorahtelee housuihin.
Yhtään ei ihme kyllä ole semmonen olo, että tekis mieli testata, katotaan mitä tulemaan pitää =)
 
Jessie 82 :hug:

Lumina83, mahtavaa! isot onnittelut plussasta! :)

Lellustiina, sama homma meikällä. Tuntuu, et täältä saa parhaan vertaistuen, kun ei näistä omista vauvahaaveista oikein kaikille uskalla puhua, eikä viittikään.

Lily-Jane, hyvältä kuulostaa noi paneskelusuunnitelmat :D Yritä kisutella sitä miestäs viel sillo kp 14 ja 16 ;)

Lilianne, malta viel hetki. Okei, tiedän, helpommin sanottu ku tehty!

Mä oon niin malttamaton ja kärsimätön. Toisaalta ärsyttää oma ajatusmaailma, kun takana on vasta YKSI yrityskerta, eikä kehtaiskaan täällä valittaa. Toisilla se vauvakuume kuitenkin muhinut jo paaaaaljon kauemmin.. Antakaa nyt anteeks, mut: EN JAKSAIS ODOTTAA! Nyt on menossa vasta kp5 ja tuntuu, et siihen on ikuisuus, että pääsee taas tositoimiin. Rekisteröidyin tonne Fertility Friendiin ja lueskelen sieltä kaikkea koko ajan. Uaaah..

Mut kärsivällisyyttä teille kaikille piinailijoille ja tsemppiä samassa veneessä oleville.
 
Vaniljainen Höpö söpö sä mitään tänne yksin jäät, sähän plussaat nyt ja mä jään tänne ihmettelemään :D Oireetkin sen mukaiset!! Mulla on sormet ristissä!!!

izzie123 Toi ekojen kiertojen kuumeilu oli oikeasti ehkä pahinta ikinä!! :D Joten täältä tulee ainakin roppakaupalla ymmärystä!! Nyt yk 7 niin vähän tunteet viilentyneet.. mutta kuume on edelleen kova! B)
 
Mä ymmärrän sua Izzie täysin! Eka kierto on todellakin monella se pisimmän tuntuinen ja sitäpaitsi kyllä täällä saa olla malttamaton oli kuinka mones kierto hyvänsä menossa :)

Lily-Jane No en kyllä tiedä, kyllä musta enemmänkin tuntuu että kyllä se yk 7 sieltä taas sitten alkaa :ashamed: Mutta sut mä kyllä jo haluaisin ajaa pois täältä, plussan saattelemana tietenkin :heart:

Äh, mun pomot sai hetki sitten tyttövauvan ja mä olen siis kaupan kassalla töissä ja arvatkaa kun kaikki mummelit ja muut asiakkaat kyselee, että "noo, jokos on vauva tullut?" Siinä sitten koitan iloisena kertoa, että "joo, semmonen ihana pieni tyttövauva syntyi silloin ja silloin". Sitten ne asiakkaat tuo ihania pieniä vauvavaatteita niille..huoh. Tottakai olen tosi iloinen heidän puolestaan, mutta olis niin ihanaa päästä jo kertomaan omasta vauvasta :'(

Viikonloppuna kävi myös silleen, että saatiin kuulla, että meidän ystävä pariskunta odottaa jo toista lastaan ja heidän ensimmäinen syntyi viime syyskuussa!! Nyt seuraava sitten tulee lokakuussa..Sitten tämä tuleva isä rupesi mulle selittämään, että mun mies oli kertonut, että kyllä hänkin olis jo valmis isäksi, että siitä nyt vaan tekemään ja miksen mä ole raskaana jo? Siis mitä helvettiä..Nousi kauhea kiukku, en osannut sanoa oikein mitään, vaikka tietenkään se ei tarkoittanut sitä pahalla, eihän se voi tietää että johan tässä on jo puoli vuotta yritetty. Toiset ne vaan saan kaks sinä aikana kun meillä ei edes ensimmäinen ota alkaakseen :ashamed:
 
Vaniljainen, toi on inhottavaa! Vaikkei ihmiset sitä pahalla tarkottaiskaan ja sanoo ehkä, mitä sattuu, niin just toi "siitä nyt vaan tekemään" :attn: Kaikilla se ei vaan heti ekasta tärppää.

Mulla ei sitä yritystä oo tosiaan takana kuin tää edellinen kierto, mut kyllähän sitä silti käy kateeks niitä, joilla se lapsi on tai ovat nyt raskaana. Toki onnellinen oon kaikkien kavereiden puolesta ihan aidosti, mut toki ne ajatukset pyörii näissä omissa vauvahaaveissa aika paljon ja varsinkin, kun niistä en aio kenellekään puhua ennenku on varmasti tärpänny ja homma tarpeeks pitkällä. Huomaatteko, oon aika toiveikkaana täällä viel? :)

Sitä mun piti tänne oikeestaan hehkuttaa, että näin ihanan unen viime yönä. Olin raskaana ja mulla oli ihana vauvamasu :heart: Oon nähnyt noita unia nyt pitkin kevättä, välillä oon raskaana ja välillä on jo vauvakin sylissä :D Kunpa ne jotaki enteitä ois!
 
Vaniljainen just meinasin kotiin tullessani kysästä että missä olet? Mutta siellähän sinä :wave: Peukut pystyssä täällä sun puolesta.
Napis miks sua ei voinu onnistaa? :hug:

Mulle tuli pari tuntii sitten kauhea päänsärky.Normaalisti särkee vaan joskus krapulassa,mut nyt en kyl oo.... :D Ihan kauheeta. Mut hyvääki on,se että tuhru loppu.Kesti kaks päivää et oliko sit ovisvuotoo vai mitä :whistle: No kattellaan 10 päivää.
 
Kiitti haleista, murut!

NeliApina no älä muuta sano. Tässä mun ystäväpiirissä tuntuu olevan joku kirous, että mitä enemmän haluat lasta saada, sitä vaikeemmaks se pitää tehdä! Pöh. Ja sit pännii et joskus teininä, ku olin 19v mulle tehtiin abortti. :ashamed: Tää on joku kosto nyt siitä.
 
Täällä yksi yrittäjä/kuumeilija myöskin. Toinen lapsi olisi haaveissa, esikoisella ikää 4 vuotta. Haaveilua on kestänyt jo pitempään, mutta nyt alamme molemmat miehen kanssa olla valmiita uuteen koitokseen. Sukulaisille ja muilel en välttämättä halua tässä vaiheessa vielä yrityksestä kertoa, joten vertaistukea vailla.

Niin ja onnea kaikille sitä tarvitseville ja lohdutuksia niitä tarvitseville täältäkin.
 
Izzie raskausunet ovat ihania!! Mä olen myöskin nähnyt usein unta, että teen positiivisen testin, vielä ainakaan en ole nähnyt vauvamasu-unia, olis kyllä varmasti ihanaa.. :heart:

Täällähän minä Neliapina :wave: Sullahan kuulostaa ihan lupaavalta, jos vaikka oli kiinnittymisvuotoa :heart: :heart:

Napakissa mä tuun mukaan voodoomenoihin oikein mielelläni!! :kieh:

Pihpuu tervetuloa joukkoon sekopäiseen, mutta ihanaan mukaan :heart:

Nyt täytyy sanoa, että alkaa kohta tämä huono olo huolestuttamaan. Mulla on myös koko tän kierron ollut semmonen olo, että olen niellyt jonkun jalkapallon, ihmeellinen paineen tunne vatsassa ja turvotusta. Voikohan joku myooma aiheuttaa myös pahaa oloa? :x Viimeks kyllä ultrassa oli onneks kohtu ihan kunnossa, kuinkahan äkkiä semmoset sinne kasvaa? :/ Olin koiran kanssa lenkillä ja tuli taas todella oksettava olo, tää ei siis ole ollut mitään pientä huonovointisuutta, vaan olo on kuin pahassa krapulassa. Ja sit kuitenkin välillä on ihan hyviäkin päiviä.
Ja alapäästä sais varmaan kupillisen valkovuotoa, sitä lotisee siihen malliin :ashamed: (sori ällötysteksti :D )
 
täällä ehkäisy jätetty pois maaliskuussa..ja kuume on valtava! :p vielä ei ole tärpännyt, mutta täytyy myöntää että vähän laiskanpuoleisesti ollaan yritetty.. vuorotyö kun molemmilla, niin ei aina energia tahdo riittää :/ mutta toivon että tän vuoden puolella vielä tärppäis :) salaa olen jo kaapin perukoille ostellut muutamia vauvan vaatteita varuiksi..
 
Hei vaan hei kaikille!!

Lueskelin noita teidän juttuja ja niin paljon osu et aattelin liittyä joukkoon =)

Vaniljainen
Mulla on ajat melkein samat kuin sulla, pahaa-oloa ei tosin ole. Äläkä huolestu, toivotaan et on ++++++ kanuunat! :heart:

NapaKissa
Iso Jättihali :hug:


Itellä tosiaan dpo 6, sunnuntaista asti menkkakipuja oikeen kunnolla, eilen oli pakko ottaa jopa pari panadolia et parku loppu :( alaselän särky, lonkat kipeet (säteilee reisiin) , raudan maku suussa (voipi olla myös vitamiinitablettien syy) ja yleinen väsymys... ei siis ensinkään hyvä olla :'(
Teitin juttuja lukiessa vaan vahvistu et tätiä odotellaan ja "oireet" ei oo oireita ensinkään vaan kuvittelua vaan :$ mut katotaan ihan rauhassa nyt. YK 2 siis menossa nyt :flower:


[/b]Plussatuulia kaikille!!!!! +++++++++++++
 
no moi vaan kaikille :) tulipas tehtyä elämäni ensimmäinen ovistesti ja kaksi viivaa siihen pärähti aika vaaleita molemmat noh nyt lukenut nuista ja jotkut kertoo että ovis testi näyttää myös raskauden :whistle: en tiiä posket punottaa ja taidan huomena taas tehä ja kahtoo vahveneeko viivat tai jotain :D kertokaahan kokemuksia ja kuulopuheita :flower:
 
Tervetuloa Reino (ootkos kuitenkin naaraspuoleinen? :whistle: ) ja Safiirix :hug:

Safiirix: Mulla tosiaan on semmoinen pienen pienen pienen pienen pieni mahdollisuus, että olisin raskautunut jo viime kierrosta, ehkä tuli ovulaatio toistamiseen myöhemmin tai jotain kun testasin kahdella Clearbluen testillä tuossa kaksi viikkoa sitten, eli juuri ennen tämän kierron ovulaatiota kaksi haamua, olen nyt myöhemmin haukkunut ne testit täällä ihan pystyyn, koska digitaalinen testi sanoi tylyn: Ei raskaana. Testasin siis juurikin tämän pahoinvoinnin vuoksi, joka nyt sinnikkäästi tuntuu vaan jatkuvan. En kuitenkaan usko, että olisin raskaana, luotan siihen digitaaliseen. Tai tietystihän se mahdollisuus on, että tästä kierrosta ois tärpännyt, mutta en usko että pahoinvointia olis ihan vielä :whistle:

Plussatuulia kaikille ~~~~~~ :whistle:
 

Yhteistyössä