Kääk,mua alkaa ihan tosissaan jänskättää!Kp 25/17-28 ja ei menkka-oireita,ei tosin niitä toisiakaan.Joskus tulin siihen tulokseen että kun plussattomissa kierroissa tuntuu olevan jos jonkilaisia nipistyksiä ja vihlontaja,niin että jospa plussakierrossa ei sit ole yhtikäs mitään tuntemuksia
Valkkaria tulee,huimailee ja eilen pitkä viiltävä kipu oikeella puolella. Yritän tässä olla tutkimatta mitään oireita ja työntää mielestäni kaikki mahdolliset menkkoja enteilevät,eli koskeeko jalkoihin,ei. Koskeeko alamahaa,ei.Vatuttaako,ei.Onko ilmavaivoja,on,mutta söin eilen jädee (?!). Onko tissit turvoksissa ja kipeet,on arat,mutta ei ehkä niin turvoksissa kuin esim. toissapvänä.Onko menkka-finnejä,on,mutta tulee myös suklaasta jota söin eilen. Kattokaa nyt mua,hulluko olen?Kyllä olen!
Ovistelin äitienpvänä ja siemennettiin ekana aamulla ja vikana illalla sinä päivänä,että on ainakin taas yritetty. Tuli tuossa mieleen,että äipällä tuli mieleen yksi asia joka voisi ehkä vaikuttaa jotenkin tähän raskautumisen vaikeuteen,eli hänellä todettiin anti-e immunisaatio,kun minua odotti.Eli vasta-aineita veressä.Mulle ois pitäny vaihtaa veret synnyttyäni,mutta ennen laskettuaikaa vasta-aineet hävisivät. Jospa mulla on ne vasta-aineet edelleen kuvioissa ja hylkii simoja tämä kroppa? Varsinkin kun lääkäri totesi ettei mitään näkyvää estettä pitäis raskaudelle olla ja endokin ehkä vain hidastaa,muttei estä raskautta. Mene ja tiedä. Pitää kysyä tuosta anti-e:stä kunhan lääkäri soittelee ensi viikolla.
Jännää on,täytyy sanoa ja varmaan su pitää testata jos ei täti tule.Huih,nyt jo pe!
No mutta plussatuulia kaikille!! :hug: