Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

APUVA!! Yritättekö alottaa täällä oikeesti sitä plussamyrskyä :D Toivottavasti!

Minna89, mielestäni tossa on varsinainen haamujen haamu. Siis selvästihän siinä jotain on, mutta hyvin heikosti. Odota pari päivää ja tee uusi testi :)

Helinäkeiju10, onneaonneaonnea!! Ja paljon tarrasukkia :heart:

Vaniljainen, mä pidän peukkuja pystyssä sun puolesta!

ON: kp 24/24-29. Merkkaankin ton kierron pituuden nyt noin. On jo sen verran iso vaihtelu, että en luota enää siihen keskimääräseen. Mutta joo, tissit on mukakipeet (no on ne oikeesti) ja väsyttääkin niin julmetusti (vaikka ollu neljä pvää lomaa) ja nenä on tukkeessa (hei haloo, oon siitepölyallergikko) ja mitähän sitä vielä keksis. Jännitysprosentti on noin 98% :D

Tää oli tämmönen pikapäivitys, nyt töihin! Phuuuuuuuuuuh!
 
Mömmömmöö Eli voisiko olla että olen raskaana sitten vihdoinkin vaikka onkin menkat? :snotty: Niin ajattelinkin tehdä testin parin päivän päästä ellen sitten saa aikaa tälle päivälle jo labraan että ottaisi verikokeet että sais selvyyden tähän,että onko sitä raskaana vai ei..Tosin viimeviikon keskiviikkona ei näkynyt mitään testissä kun tein,tänään olsisi tullut tasan viikko menkkojen myöhästymisestä niin siksi teinkin testin muuten vain että mitä se näyttää silti vaik on menkat.. :)
 
täällähän tapahtuu jänniä! :eek: kaikki vaan joukolla plussaamaan (tai jos nyt jätetään jouko rauhaan mut anyway) Olinpa vitsikäs :LOL:
Hitsi vaniljainen ku en pysty kattoo kuvaa ku kännykällä kirjotan... Heti kotona pitää kattoo. Olispa ihanaa et oisit raskaana. :heart:
NapaKissa nyt sit toivotaan et sun ei tarttis enää tän jälkeen jännäillä muuta ku synnytystä
Mul ois ens vkl ovis luultavasti joten sit alkais jännäily oikeesti. Eilen vähä harjoteltiin :kieh: Mies oli heti et mitäs jos tästä tulit nyt paksuks? En viittiny sille sit alkaa kuukautiskierrosta selittää :D jatketaan samaan malliin vaan. Oon ollu monta vuotta tosi haluton ni kiva nyt kun ehkäsy on loppu niin halut palas entiselle tasolle. Mies on valittanu ku ei koskaan saa mut ei eilenkään suostunu ku kerran.... Mikään ei oo hyvä näköjään :p se vielä toivoo et oisin edelleen haluton.Ei taida muistaa mitä se ennen oli ku akka oli kokoajan kimpussa. No ens vkl joutuu ainaki antaa,halus tai ei :D

:hug: kaikille joille tuli pettymyksiä ja miksei muillekki
 
Wow, täällähän on tapahtunut paljon tänä aamuna!!!!!

HelinäKeiju10 ONNEA ONNEA ja vielä kerran ONNEA :flower: Kaikkea hyvää odotukseen, tulepas kertoilemaan LA:ta ym kun saat tietää lisää :) Aivan ihania uutisia!!

Minna89 Varovaiset onnittelut myös sinne, näyttää plussalta mulle, ehkä ovis oli vaan myöhemmin viime kierrossa? Odottelen varmistustestiä ennen kuin laitan sut plussanneisiin!!

NeliApina Hmm joo selkeästi toistat itseäsi :D Mun mies aina kyselee että milloin on ovis, mut muuten ei tuo mitään oikein ymmärrä.. Tuli toissapäivänä verta seksin jälkeen niin se kysy kaks kertaa, että mitä jos ne on kuukautiset. Kultaseni, kyllä mä tiedän, milloin mulla on kuukautiset :D

Mömmömmööö Täälläkin jänskäilypäivät menossa, dpo 9. Plussataanko yhdessä? Jooko? Diili!

Vaniljainen Kukkuu, missä oot? :)

Olipas aamu, jatketaan samaa rataa eiks niin!!!

:wave:
 
Helinäkeiju10, onnea ihan mielettömästi! :flower:

Minna89 oon aika skeptinen noihin menkat+plussa-juttuihin, ite ku oli kaks kertaa peräkkäin kemiallinen raskaus. Digitaalinenki testi huusi Raskaana 1-2 mut siitä se hiipu ja gyne katto et kohdussa ei ole ketään. Mut toivon silti että sulla olis eri tilanne.

NeliApina joo toivon samaa, mut oon aika rauhallisilla mielin nyt, ihanaa ku on muuta touhuumista ku on kesä pamahtanu yhtäkkiä päälle, ei ajatukset pyöri koko ajan raskaana olemisessa. Varmaan myös joku itsesuojelujuttu. On muuten jännä ku ainaki mun ukolla oli alussa sellanen asenne että sitte ku hän päättää, ni mä tulen samantien raskaaks, oli mikä kiertopäivä vaan. Mahtaako kaikki äijät luulla olevansa jotain mahtisonneja jotka saa naisen silmäniskusta raskaaks? :p

ON: Kp 20 dpo 4. Boobsit alko hieman arkailee eilen, nyt ihan minimaalisen arat, mut ei ees huomaa ellen puristele. (Pitää aina kattoo ettei naapurit nää.. "Tuolla se naapurin akka taas puristelee tissejään!") ja alavattaa nippaili. Mietin myös kauhulla et mitä jos ovis oiski vasta nyt, ku en oo mitään testaillu tosiaan tässä kierrossa. Ois harmi jos tää menis hukkaan siks etten oo testaillu. Ja seksiiki ollu vaan viime viikol oviksen aikaan.. Noooh.. Katotaan :)
 
Oho! No nyt rupesi sitten vissiin tapahtuun! =)

Paljon onnea Helinäkeiju10 ja Minna89! Minna 89: mun tommonen samanlainen haamu on tällä hetkellä vajaa 5v vauhtiveikko... enkä etes tehny uutta testiä aikoinaan...

ON: kp19/28-32. Ovis oli luultavasti eilen tai toissapäivänä. Nyt sitten vaan ootosta taas... Toistaseksi ei mitään oiretta. Alamahaa nipistelee, lämmöt 37 pinnassa mutta ei muuta. Ei tissikipua, ei väsyä. Jotenkin nyt on semmonen olo, että ei tärppi ei ole käynyt tässä kierrossa. No, aika näyttää.
 
Hei! Töissä on ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt ollenkaan tänne. Luin kyllä äsken koko ketjun lävitse (todella tehokasta työajan käyttöä...), mutta en ehkä hoksaa kaikille kommentoida.

Pokemonilla ja Vaniljaisella taisi olla ihanaa aikaa meneillään ja sydän täynnä toivoa? :heart: :heart:

Iitulle paljon onnea!!! :flower:

IkanderinMiljalle perheineen paljon voimia!

ON: Kp 14 käynnissä, eilen sain ovulaatiotestiin haalean viivan, mutta se varsinainen vahva tulee varmaan vasta tässä viikolla ja tietystikään en ole mieheni kanssa samalla paikkakunnalla. Nyt sitten alkaa tämä turhautuminen... :| Kovasti yritettiin siementää eilen, vaan ei taida simpat elää ovulaatioon asti. Ehdotin jo hätäpäissäni että ajaisin huomenna käymään kotona (edestakaisin vaivaiset 500 km, ei tunnu missään), mutta mieheni piti sitä jokseenkin järjettömänä. :LOL: :LOL:
 
Täällähän tapahtuu,ihania haamuja!Onnea kaikille haamuilijoille yhteisesti ja erikseen!!

Vaniljainen:juu,mulla nyt leikkauksen jälkeen alkanu oireilee toi endometriooma,yhdyntä- ja tärinäkipuja tullu.
Täällä ihan tylsää,kp 20/17-29 ja tissit on tosi arat ja turvonneet,mutta niimpähän ne tekee joka kierrossa.Muuta ei ole..Ainakin varmat menkka-merkit on pysyny poissa,eli jalkakipu ja ilmavaivat.. :x :ashamed:
En mä nyt jaksa toivoo kylläkään,vaikka on yritettykin niinku muissakin kierroissa..ja ovat jääneetkin yrityksiks.

Huomenna pitäs verikokeisiin mennä,yäk! Ärsyttää kun on niin pilvistä kun ois vapaapäiväkin.

No mutta plussaonnee kaikille!!

Palailen taas!
 
Luin koko päivän innolla ketjua aina kun vain oli pienikin tauko, mutten ehtinyt kommentoimaan. Ihanan järkyttävä plussamyrsky meneillään, ihan mahtavaa!!!! Oon niin töpinöissäni kaikkien puolesta!

Iita: :hug: ehkä pieni tauko itse yrityksestä olisi paikallaan...

Oikein paljon onnea HelinäKeijulle, ja ihan varovaisesti myös Minnalle.

Mukana jännityksessä mömmömmöö, NapaKissa ja Lily-Jane!

NeliApina: Niin ne miehet luulee että kyllä ne machosiittiöt sieltä hedelmöittää minkä vaan jos mies haluaa! :D Ja sähän innostuit tosiaan toistamaan itseäsi :LOL:

mötkis: Joo, nyt on kp26, yritän malttaa vielä kaksi päivää!!! Sit jos ei tätönen tule niin voisin uskaltaat ehdä sen ekan testin.

..ja tästä pääsenkin omaan napaan. Ei ole kuulunut minkäänlaisia oireita, nännikipuilutkin hävisi lauantain järveen pulahduksen myötä täysin! :eek: Ihan vähän on ollut edelleen menkkamaista oloa alavatsassa. Tänään tuli ihan todella mieto pahoinvointiaalto, mutta en ole varma kuvittelinko sen... No, kaksi päivää jos malttaisi vielä odottaa, niin voisi uskaltaa testata, vaikka enhän mä vielä osaa sanoa mun oikeaa kiertoa... Vähän jänskättää, mutta en uskalla ajatella asiaa vielä kovin paljon, kun töissä on seuraavat kaksi päivää tiukkaa keskittymistä vaativaa hommaa, eikä ole varaa antaa ajatuksen harhailla :whistle:

Vaniljainen!!!!!!!!!!!!!!! Mitä sanoo testit????
 
Joo kävi sillee et ku kirjottelin viestii tänne kännyllä ni painoin vahingossa vastaa-nappia ja sit laitoin peruuta ja jatkoin onnellisena ja sit se olikin lisänny sen erheen.Sit laitoin et poistan kotona jne... ni seki tuli 6 kertaa ainaki... :D Nyt poistin kaikki ylimääräiset!
Vaniljainen aika jännä toi sun testi :) Vaikee sanoo.Toivottavasti olis + kuitenki!!

Minna toivotaan et vahvistuu tuosta.Tai eihän sen tartte vahvistuu vaan toivotaan et se näyttää oikein ja oot paksuna.

Tääl alkaa kyl joo olla jännät ajat ja ei oo kauaa ku pääsen jännittää oikeesti.En mä tolle hyypiölle mistää oviksista puhu ollenkaan kun ei se varmaan tiiä mikä se edes on...Se kun esim. luuli johki 18v asti et raskaaks tuloon tarvitaan ehdottomasti naisen orgasmi...Onneks tuo mun nössykkä alotti seksielämän vasta myöhemmin niin ei oo kasaa kakaroita kyselemässä perintöä :LOL: No ei se oikeesti oo nössykkä...ainakaan joka asiassa :saint:
 
Hilppa on taas kehissä B) täällä on tapahtunu vaikka ja mitä.. toivotan kovasti onnea kaikille kellä haamu, toivottavasti tummuu kunnon plussaksi. Plussatuulia +++++++++++ :whistle:

:hug: kaikille kellä sen tarvetta.

pokemoni voi kun mua jännittää sun puolesta :heart: toivottavasti plussaat.

on. Kp 26 menossa, pari kertaa harrastettiin vaakamamboa, mutta oviksesta ei tietoakaan niin odotuksia ei ole. (toivottavasti ei alitajunnassakaan). Enää ei niin paljoa harmita,että meni tää kierto plörinäks, uudella innolla seuraavaan kiertoon.

 
Mun on nyt pakko kysyä viisaammilta: Mulla oli eilen ovulaatiotestissä haalea viiva (jonka ohjeen mukaan pitäisi tarkoittaa negatiivista) ja tänään ei sitten näkynyt edes haamua. Kuitenkin mulla on ilmeisesti ovulaatiolimat (sellaista tiivistä kiinteää venyvää on tullut kahdesti wc reissulla, etten muista moista itsestäni koskaan tulleen)? Onko teillä millaisia kokemuksia noista ovulaatiotesteistä? Onko esimerkiksi testausaika (neljän jälkeen iltapäivällä ) voinut vaikuttaa että oli ja meni etten kunnolla edes bongannut?
 
mötkis Kyllähän ne hormoonipitoisuudet laskee nopeasti, mutta mun arvio olisi, että sulla oli ovis päivä tai kaks ennen tota ekaa testiä! Tai sitten vasta tulossa, sillä tässä kierrossa mulla oli selkeät ovislimat (ja en joka kuu edes bongaa niitä) samana aamuna kun menin gynelle. Se ultras ja sano että ovis tulossa kolmen päivän sisään. Jatka testaamista :) En usko, että ne pitoisuudet ihan noin päivässä menee ohi, että aamulla olisi ollut plussa ja iltapäivällä ei mitään.

).( Mulla ei kyllä oo yhtään sellainen olo, että olis tärpännyt. Dpo 10 ja ihan samanlainen olo kuin viime kierrossa, tissit tuli ehkä vähän aikaisemmin kipeiksi mut se siinä. Noh, yrityksen puutteesta ei ainakaan ollut kyse :) Tänään varmaan kipaisen ostaa pari testiä, nehän on kuukauden kohokohta vaikka negaa näyttääkin :LOL: Mullakin on ensi kierron alussa verikokeet , joissa tsekataan noi tietyt hormoonit. Jos siis menkat alkaa..

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
:kieh: :kieh: Noi saakeli clearblue testit lentää kyllä nyt johonkin niin kauas missä pippuri kasvaa!! :headwall: Digitaalisen testin tulos tänään; Ei raskaana.
En ole surullinen, mutta vihainen kyllä! Miten tommosia testejä voi oikeesti olla markkinoilla, sain kaksi väärää plussaa samassa paketissa olevilla testeillä!
Älkää ikinä ostako noita.. :ashamed:

Parempaa tuuria muille :heart:
Kuten sanottu, niin hyvällä mielellä olen silti, nyt on taas dpo 1 ja saakin jännittää kohta uusiks :D Eilen tuli taas pupuiltua luonnon helmassa :)

Heehee, NeliApina, sun mies on hassu :LOL:

mötkis on tosiaan mahdollista, että ovis oli sulla aamulla, etkä bongannut sitä siksi :) Kyllä niitä kehonkin merkkejä kannattaa kuulostella ja luottaa myös niihin!
 
Vaniljainen EIKÄ!! Boikottiin noi tollaset paskatestit. Oon itse saanut samoilla feikki-haamuja. Vaikka sitä pitäis järjen päässä niin siltikin vähän innostuu.. Tiedän :ashamed: Mutta, kohta pääset uudestaan jännäämään, mikä sen parempaa :D Luonnon helmassa? Kuulostaa hauskalta ;) Niin ei kai niitä oireita kaikilla ole, mutta jotenkin odottaisin, että olis edes vähän erilainen kierto.. mutta kai se on niin yksilökohtaista että ei kannata lannistua vielä :) Huomenna voi olla liian aikaista testata, mut jos mä ne testit ostan niin tiedän, että ne polttelee kaapissa.
 
No on kyllä omituista noitten Cb testien kanssa! Vaniljaiselle :hug: turhista lupauksista, jotka väärät positiiviset anto! Tosi kurjaa tommonen! Tulee ihan mieleen omat pettymykset aikoinaan Predictori-testien ansiosta! Ja sanoisin samat sanat sen testin suhteen: jos ette tahdo kiusata itseänne, pitäkää näppinne erossa siitä testistä!

Omaa olotilaani ihmettelen. Kun vertaa viime kuun rintatuntemuksiin tässä vaiheessa kiertoa (siis nehän oli todella kipeät!) niin nyt ei mitään! Valkovuodon kanssakin on ihan omituista touhua! Sen mukaan mulla ois ovis ollut viime keskiviikosta asti! :eek: Oli limaisuutta piisaa! (ei haise pahalle, eikä ole tulehduksellisen väristä, eli usko tulehdukseenkaan) Semmosta paksua sitkeää limaa. Lämmöt on myös olleet ainakin torstaista asti 37, siitä lähtien olen sitä mittaillut. Ehkä mulla ei sitten tässä kierrossa edes ole koko ovista! Kuitenkin nyt on jo kp20/28-32. Vai oisko se sitten vieläkin vaan edessä päin?
En tiedä. Tämän kierron olen juonut sitä greippimehua joka päivä lasillisen. Jostain syystä tykkään siitä tosi paljon ja menis sitä enemmänkin. Noudatan vain vähähiilihydraattista ruokavaliota ja greippimehussa on aika paljon hiilareita, niin en sitä enemmälti kuitenkaan viitsi juoda.

Mutta pitää seurailla tilannetta. Nyt pitää lähteä käyttään pienintä lääkärissä. On kuumetta ja korva pipi. :(
 
No on kyllä todella inhottavia nuo CB:n ja Predictorin testit jos huijaa! Näissä asioissa ei haluaisi tulla pettyneeksi huonojen testien takia kun on muutenkiin niin herkkää puuhaa! Ja mä olen aina luullut mainoksen uhrina että CB olisi NIIIIN luotettava?!

Jos sulla olisi Lily-Jane kiinnittymisvuotoa? Teillähän kuitenkin ilmeisesti panostettiin oikein huolella tässä kuussa? ;)
 

Yhteistyössä