Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Kuulumisia sairastuvalta, keuhkoissa ja poskionteloissahan se tulehdus on. Kävin yksityisellä lauantaina iltapäivällä, tulehdusarvot oli 40 ja sain heti antibiootit ja inhalaattorin,kun henki kulki niin huonosti. Eikun kotiin nukkumaan. Menin kuitenkin iltaan mennessä niin huonoon kuntoon,että piti sitten kymmenen aikaan lähtee päivytykseen ajeleen, siellä olikin tulehdusarvot jo 100:ssa, eli tippaan ja sain kipulääkettä ja mitä lie kaikkea. Pää oli niin jumalattoman kipeä,etten pystyssä pysyny. Johtui siis yskimisestä ja huonosta hengittämisestä. Yö meni sit tipassa päivystyksen käytävillä :snotty:

Nyt jo parempi olo, kävin tänään tk:ssa ja onneks oli tulehdusarvot jo laskussa, mut kuitenkin vielä 60.. Pikkusen harmittaa, mulla nyt kp19 ja ei varmaan mitenkään pysty kammarin puolelle. Toki on tärkeää,että paranen yms mut paskaan aikaan tuli tääki tauti |O

Mutta plussatuulia muille ++++++++++++++++++ :whistle:

Mutzilla :wave: :flower: Tuuhan kuulumisia kertomaan meille sitten :heart:
 
hilppa86 Eihän sun tartte ku maata sängyssä ja mies kyntää ja siementää :kieh: Ja homma hoituu!!

Lily-Jane okei saat anteeks :flower: Ja toivotaan todella et lääkärin määräämä tehos.Jos ei ni haasta se puoskari oikeuteen :LOL:
 
Hilppa86 Sähän oot kunnon kevättaudin saanut :( Pikaisia paranemisia!! Ensi kiertoon sitten kunnon jekut ja keinot mukaan! Ellet sitten ota tosta NeliApinan neuvosta vaarin :D

NeliApina Ihanaa ollaan taas kavereita :D Joo totta helvetissä haastan oikeuteen jos ei sen neuvot toimi!! Turhaa siitäkin pulitin sitten, heh.

samara88 Voi sinua, iso hali täältä :hug: Kohta uuteen nousuun ja ovista metsästämään. Onhan tää vauvan "teko" ihan hullujen hommaa, I know. Ehkä se nelonen on se onnen luku :)
 
Menkat 1,5 viikkoa myöhässä,negaa näyttänyt viikko sitten,nyt ei ole rahaa testailla uudestaan mut ehkä sit kun tulee miehen työttömyyskassan rahat.Oireita oli mutta ne meni,eli oireet tais tulla sillon kun menkkojen piti alkaa.Varmaan siis PCO nostaa päätään..:(
 
Isot halit samara88 ja nelli-86 ja muutkin tädin pettämät! :hug: :hug:

Lily-Jane Toivotaan, että lääkärin määräyksen noudattaminen tuottaisi tulosta!

hilppa86 Paranemisia sairastuvalle! :hug:

IkanderinMilja Onneksi ei käynyt tosiaan pahemmin! Voimia teille ja erityisesti kuntoutukseen!

Toivottavasti ralliperunan tilanteeseen tulisi pian selvyys ja mieluiten tietysti mukava käänne!

Hienoa, että NeliApinakin pääsi nyt listalle! Jeeeee!

Emily83 Helsingistä mekin, mulla ikää 30 ja puolisolla 10v enempi :D

Täällä edelleen odottelukannalla, ovista odotellessa.... Lienee viikonvaihteen tienoilla. Nyt eletään kp13/32-35 tai 36 jotain sinne päin... Harjoittelu on ohi ja piti sitten heti ensimmäisen vapaapäivän kunniaksi hommata jostain kunnon räkätauti, yäk!
 
hilppa86 voi ei, paranemisia sinulle

samara88 :hug: oon pahoillani tädistä

En muista kommentoinko jo IkanderinMiljalle, mutta oon hirveen pahoillani miten kävi, voimia teille molemmille. Järkyttävää miten välillä elämä pysähdyttää ja ymmärtää miten pienestä se on kiinni että täällä eletään.

Haleja kaikille tädin yllättäneille täältäkin. Onpa synkät tunnelmat. :(

Täällä on menossa kp 12, tänään ois gyne taas ja sitte saan ne keltarauhasnapit. Ovis pitäs olla viikonloppuna. Nyt en odota yhtään mitään. Oon jotenki menettäny kaiken toivon enkä osaa ajatella että tulisin raskaaksi. Tosi masis-fiilikset siis täälläkin.
 
hilppa86:lle pikaista paranemista! :hug: Tympeitä tuommoiset taudit!

ralliperunalla huiman pitkä kierto! Josko kuitenkin vielä plussaksi muuttus... Jos, niin ehtisithän vielä töissäkin olla ennen äippälomalle jäämistä. Ja sitten taas ois paikka odottamassa.

Mulla ois nyt kp13/28-32. Ovista ootellaan. Eilen oli huiman kipeä selkä aamupäivällä. Onneksi meni sitten ohitse.

Oon niin onnellinen tuosta miehen mielen muutoksesta tämän lapsiasian suhteen! Olin ihan varma, että sen jääräpään päätä ei tässä asiassa kyllä saa mikään mahti maailmassa kääntymään. Ja tässä sitä nyt sitten kuitenkin ollaan! Kai siihen elämän tilanteetkin kovasti tuohon asiaan vaikuttaa. Ehkä ennemmin ei olisi ollutkaan oikea aika neloselle, mutta nyt olisi NIIIIIIN oikea aika kaikkinensa!

Jospa kevät ja aurinko tekisi tehtävänsä ja pian tulisi paljon plussia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeliApina:
hilppa86 Eihän sun tartte ku maata sängyssä ja mies kyntää ja siementää :kieh: Ja homma hoituu!!
No joo, mää kuulkaa yritin :D kiehnäsin ja vonguin ku mikäki kiimanen kissa ja ukko meinas jo lämmetä,mut sain sit niin pahan yskäkohtauksen,että se siittä sitten.. Noo, huomenna on kuitenkin se raskautumis-lääkäriaika, parempi näin ni ei siellä tartte olla tutkimuksissa toosa täynnä tavaraa :kieh:
 
Oho, nyt onki gynen mukaan kp 14, ja huomisesta lähtien sitte alan syömään Terolutia. Sitä 10 päivää sitte ja kattellaan miten ämmän käy.

hilppa86 ei vitsi mikä mielikuva :LOL: :LOL: Siellä hilppatyttö tuhmat pitsiset alusvaatteet päällä mouruu sängyssä ja yskii ja räkii :LOL:
 
Hahahahahhaha :LOL: repesin kans ihan täysin mielikuvalle jossa kesken äärimmäisen seksikkään viettelyn saa järkyttävän yskänkohtauksen :D Vahingonilo on paras ilo, vaikka en olekaan tilanteesta iloinen hilppa :D

Ja ihanaa että Lily-Jane ja NeliApina ootte taas kavereita :D

Aika moni tuntuu olevan puolilla välin kiertoa, ite yritän nyt malttaa mieleni täällä. Alkukierrosta tuntui, että sitten kun se puoliväli on ohi, niin sitten menee taas aika nopeammin, mutta mitä vielä! Hiton raskausoireet kun tuli niin pian että nyt oon ihan intoa piukeena testailemassa! :D Ihan oikeasti en oo vielä testannut, mutta kävin ostamassa kaksi kappalettatestejä, jos se tulos ei vaikka ekassa miellytäkään :D (joku nuorempi miesfarmaseutti joskus suositteli mulle sellasta clearbluen 2kpl pakettia, "jos se eka tulos ei ole toivottu", siinä naureskelin itekseni että jaa, uudestaan testaamallako se sitten muuttuu aina toivotuksi? :D )

Niin joo, ja eilen uusi oire: nännit kipeät, ihan kamalan kosketusarat! Tissit ei ole kipeät (niinkuin usein menkkojen aikaan), mutta nännit ja nännipiha ihan tosissaan kosketusarat!

Joko saa testata, joko joko joko joko????? :kieh:
 
NeliApina: kp20/? (vasta lopetin pillerit) :kieh: En huomannut mahdollista ovista kun en tikuttanutkaan, en ajatellut mitään tapahtuvaksi vielä.

Lyhyt kertaus oirehdinnasta: Maha turvoksissa jo viikon. Ehkä kiinnittymisvuoto viime perjantaina, viikonloppuna menkkajuilimisia, alaselän juilintaa ja kipeitä vihlaisuja, kaikki nämä loppuivat kuin seinään sunnuntaina. Sit alkoi nännikipu.

Saako, saako???? :LOL:
 
Hilppa: Tiedän, yritän kovasti malttaa mieleni :) Kiitos kuitenkin järjen äänestä! :heart:

En osaa sanoa millaiset kierrot mulla oli ennen kuin koskaan aloitin pillerit, muuta kuin että menkat oli todella runsaat ja ne tuli joka kuukausi, kivuliaina. Taukovuotena mulla oli säännölliset, kerran kuussa tulevat menkat, en silloin kiinnittänyt huomiota päiviin, mutta aina ne tuli. Onneksi ei enää niin runsaina ja kivuliaina.
Eli positiivisena odottelen suhteellisen normaalia kiertoa :)
 
pokemoni no älä sit viel testaa...tuskin se kierto noin lyhyt on :p Mä lopetin kans (laastarit) 14.4 ja nyt siis kolmatta päivää tätä ekaa kiertoo. Arvelen et se on 27-29 se kierto.Samapa tuo :D Aina kun ollu ilman ehkäsyy niin tasan 28 et luotetaan siihen.Ja lapsetki syntyny kaikki rv. 40-40+1. Mun kroppa alkaa varmaan hylkii niit ku parasta ennen on menny...Pilaantuu viel jos liian kauan lilluu :LOL:
 
Lilianne No juu tottahan tuokin!Siinä vaan on aluks 1kk koeaika että jos tulis pahoinvointia sinä aikana johon ehkä joutusin ottaan sairaslomaa niin varmaan mut laitettasiin vallan pois.Se oliskin hienoo tällä kertaa äippäloman loputtua palata takas samaan työhön eikä jäädä tyhjänpäälle ja saada minimiäitiyspäivärahaa :/
Mies on kovasti sitä mieltä että yritystä jatketaan samalla lailla mutta täytyy meitin se vielä uudestaan jutella läpi mikä on kannattavinta..:)
Mulla nää kierrot sekoili ennen raskausaikaa ja vähän synnytyksen jälkeen,nyt ollu jonkun 6kk normaalit ja taas alkaa kierrot meneen ihan päin peppua.Ei minkäänlaisia menkka-tai raskaustuntemisia oo.
 
ON: Täällä kp 39/33 eikä vieläkään mitään oireita, että menkat olisivat tulossa. Olen kyllä stressannut vähän kaikkea viime aikoina joten sekin saattaa vaikuttaa tähän kiertoon. Ennen pillereitä ei ollut koskaan näin pitkiä kiertoja. Ja viimeksi tänään testasin ja negaa näytti. On vähän hermo kireellä! :headwall:
 
Almukka83 no onpas outoa ku noin myöhässä mut testit on negaa, jospa se siitä plussaks viel muuttuis?

pokemoni oi, mä niin toivon plussaa sulle kuhan maltat viel hetken :heart:

ON: Otin äsken ekan Terolutin. Ei ainakaan viel mitään yliluonnollista oo tapahtunu :LOL: Eilen alotettiin panopäivät, olin siinä kintut kattoa kohti viel reilun puol tuntii touhuilun jälkeen, ja siitä sit makoilin viel sohvalla ja kattelin C.S.I:tä. Nyt ois gynen mukaan kp15 et ovis ihan ovella, nyt en kyl tikuta ku ei oo tikkui, ja jos tilaisin ni todennäkösesti helatorstain takia ne tulis vasta maanantaina, jollon on liian myöhästä. Joka toinen päivä jos paneskelis ni todennäkösesti materiaalia sitte alkiolle. Nyt ei yhtään jännitä eikä mietitytä, oon jo valmiiks asennoitunu pettymykseen. Ja ihanii ilmoi luvattu, siis lämmintä! Oi että, pääsee ronkkimaan puutarhaa (hyi, ei mitään kaksmielistä) ja grillailee ja mekkoilee ja oi :)
 
Hellurei kaikille taas :wave:
Olen ollut ihan tarkoituksella poissa täältä muutaman päivän, ajattelin mennä tämän kierron mahdollisimman vähällä miettimisellä ja stressaamisella. Nyt on kp 13, joten kierron puolivälissä puksutellaan täälläkin, viikonloppuna/alkuviikosta on ovulaatio, joten se ois tarkotus hyödyntää kohta ja tällä kertaa ilman testejä :)

Voi IkanderinMilja :hug: Jopas teille sattui ikävästi, onneksi kuitenkin noinkin vähällä selvittiin :heart: Tervetuloa takaisin kun siltä taas tuntuu!!

Höh, ralliperunan kierto on kyllä harmittavan pitkälle päässyt karkaamaan :( Toivottavasti se täti pian löytäisi luoksesi :hug:

Almukalla myös tylsä tilanne, mutta älä vielä hätäile, pillereiden lopettamisen jälkeen tuo on ihan normaalia!! :hug: Mulla oli myös yk 3 semmonen, että kierto venyt 39 päiväiseksi, mitä ei ollut koskaan ennen tehnyt. Mutta se tapahtui vaan kerran ja nyt on taas kierto ollut ihan normaali.

pokemonilla on kyllä tosi lupaavan kuuloista, mutta minäkin kehottaisin sua vielä hiukan aikaa malttamaan :hug: Ihanan kuuloisia oireita kyllä!! :heart:

Hilpalle pikaisia paranemisia!


Meillä on koiralla yskä, lutrasin äsken hyvällä omalla tunnolla kauan kuumassa suihkussa ja annoin koirulille höyryhengitystä siinä samalla =)
Minä lähden nyt töihin, ihanaa keskiviikkoa kaikille! Ja kaikille tädin ahdistelemille SUUREN SUURET halit!! :hug:
 
No okei, maltan nyt sit vielä mieleni, tämän kerran ;) :D

Almukka: Toivottavasti testi näyttää pian jotain muuta kuin negaa tai sitten se täti tulee pian ettei kierto venähtele...

NapaKissalle paljon plussatuulia :)

Vaniljaiselle onnekasta peittojen heiluttelua ;)

Oikein auronkoista ja lämmintä keskiviikkoiltaa kaikille teille ihanaisille! :heart:
Ihanaa kun huomenna on vapaapäivä :)

Kylläpäs nyt hymyilyttää :D
 

Yhteistyössä