Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

IkanderinMiljalle :hug: täältäkin. Kyllä tuommonen vaan pysäyttää. Onneksi ei käynyt vakavammin! Vaikka tietysti paras, jos ei ois ollenkaan tapahtunut koko kolaria! Voimia sulle! Ja toivottavasti miehesi kuntoutuu hyvin!

Täällä elellään kans vasta kp 9....plääh... ei jaksa oottaa... ovis on luultavasti vasta viikon päästä. Joo, pianhan se menee viikkokin, mutta sitä vain on niin malttamaton ;)

Kiitos muuten kaikille greippimehukysymykseen vastanneille! Tuo oli uus juttu tuo, että siinä on paljon foolihappoa! Sepä onkin hyvä juttu! Esikoista tehtiin aikoinaan toista vuotta, ja silloin luin tuosta foolihaposta ja että se ois tärkeää, raskauden alkuun saattamisessa. Suunnittelin jo kaikenmaailman vitamiinipillereitä, mutta sitten raskautuminen kuitenkin onnistui. Nyt mulla on kaapissa kans tuota greippimehua, ja sitä olen nyt sitten lasillisen päivässä juonut. Saapas nähdä, kuin vaikuttaa! B)

Moikkati!

Täällä taas.Vappu meni...siinä missä muutkin päivät.Kp nyt 11/17-28 ja huonot tsäänssit raskautta ajatellen,kp 9 pupuiltiin ja ovis taitaa nyt olla päällä kyllä,mutta ukkelin kaa vähä mykkäkoulua ollu niin...Tyhmää...Mutta toisaalta,ke on sairaalaan naistentautien polille aika,että nyt jos antas tän kropan vaan olla tän kierron,vaikka kuinka toivoo raskautta..

Ääh..Masentaa kyllä kaikki taas niin kympillä ettei mitään järkee.Mies kavereineen kuppia kääntämässä ja mä niinikään kuppia kääntämässä yksin kotona...Huoh! :headwall: :LOL: :ashamed:

Mutta onnea Mutzilla ja Shamandalie!!! :flower: Ihanaa,ihanaa,iiihaanaaa!! :flower: :flower:

nelli-86 sulla ihanan jännät paikat!Peukut pystyssä täällä! Samaten Minna89:hug:
Lily-Jane Onkos sitä lekuria toteltu?! :D :p :whistle: ;)

Pokemoni Ehkäpä se oli sitä kiinnittymisvuotoo!!Plussa taitaa tulla! Huih! Ihanaa!!!Jee!! :)

Voi ei!i IkanderinMilja Olen pahoillani! Voimia ja voima- :hug: Toivon että miehesi pian paranee!Kamalaa.. Voimia sinne paljon!

IkanderinMiljalle voimahali. :hug: Onneksi ei käynyt pahemmin ja miehesi toipuu hyvin. Tervetuloa sitten takaisin, kunhan jaksatte vauvahaaveita taas miettiä.

Monella on täällä jännät ajat. Itse vielä odottavalla kannalla. Reilu kuukausi olisi vielä yrityksen aloitukseen... Onneksi voi lukea teidän muiden juttuja ja siten jotenkin kuluttaa tätä aikaa.

IkanderinMilja :hug: ja voimia arkeen ja miehesi toipumiseen. Toivottavasti pääsette pian takaisin yrittämään :flower:

ON: kp 17 ja pitäs ahkerasti heilutella peittoja MUTTA olen ihan sikakipeänä :snotty: Nenä ihan tukossa ja hyvä kun saan henkeä vedettyä :( 13.00 olis lääkäriaika mut harmittaa ihan sikana, että just nyt tulin kipeeks. Ois kai sitä voinu sairastaa joko viikon päästä tai aikaisemmin :headwall: Menee tää kierto ihan hukkaan, kun ei olla ollenkaan nyt pupuiltu näinä päivinä mitkä ovislaskurin mukaan olis otollisia. En nyt sitten tikutakkaan ovistikuilla,kun turhaa tuhlaan niitä kun oon näin heikossa hapessa..

No, ei se auta ku lepäillä ja toivoa,että ovis olis vasta ens viikolla..

Plussatuulia muille ja onnea kammariin ++++++++++++ :whistle:

Yk9 taitaa alkaa näillä näppäimillä. Voit Lily-Jane päivittää. Armoton vitutus ja surku, mutta ei voi minkään. Ens kierrossa en tikuta kun ollaan oviksen aikaan siellä häämatkalla. Toivotaan, että lemmenloma tekis tehtävänsä. Alkaa kyllä usko loppua tähän touhuun.

Anteeks omanapaisuus vaan, palailen taas paremmalla mielellä tossa joku päivä...

Mä oon niin innoissani nyt :attn: Alkaa alkamaan toi yk1 pikkuhiljaa vihdoinkin :D Ainakin vessakäynti äsken antoi ymmärtää niin... Katellaan onko jo tänään vai huomenissa.Hui ku alkaa melkeen jännittää :xmas: Ilmottelen sit Lily-Jane päivitys tarpeesta.

Huomenia kaikille :) Toivottavasti oli mukava perjantai!

IkanderinMilja Voi ei, onneksi mies saadaan kuitenkin kuntoon! Kaikkea hyvää teille, varmasti rankat ajat siellä. :hug:

nelli-86 Voi murua :( Nyt sitten häämatkalla seksiä non-stop ja toivotaan, että lemmenloma tekee tehtävänsä!! Iso iso hali!!

Tipetsu Lekuria on toteltu nyt kaks iltaa putkeen B) Ja tänään vielä! Se ultran perusteella sanoi, että ovis tapahtuisi to-la välisenä aikana. Harmi, että teille tulee kuukauden tauko, kerrothan sitten mitä siellä lääkärissä sanotaan! Toivottavasti endo on kurissa!!

NeliApila Jee kohta oot messissä!! :)

hilppa86 Parane pian!!

pokemoni Jos sulla vaan toi eka kierto vähän sekoilee, älä huolehdi! Kiinnittymisvuotoa toivoen :)

Tänne ei muuta, kp 15 meneillään, kierrosta ei pitäisi kovin pitkä tulla oviksen mukaan, tänään siis pitäisi olla ovis. Lasken huomisesta sit dpo 1, vaikka en nyt oo satavarma, että milloin se on tapahtunut kun en tikuttanut. Jännää :) Lähden tiistaina reissuun viideks päiväks niin menee ainakin eka viikko suht nopeasti :) Nyt vaan kun joku sinne nappaisi kiinni!! Vähän positiivisempi olo, kun kuulin että kaikki on hyvin, mut kaikki noi edelliset negatestit kummittelee. Saa nähdä :) Lekuri sanoi myös, että yrittäkää vielä 5-6 kk kunnolla ja sit "saat" tulla takas. Näin tehdään =)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Aurinkoista kesäpäivää kaikille! =) Kuuntelin tuossa aiemmin pääskysen laulua ja päätin, että nyt on kesä. Tää kesä onkin sitten toivoa täynnä, kunhan saadaa yritys käyntiin.

NeliApina Jännää, pääsette tosi toimiin. Itselläkin tulee välillä jännitys päälle, kun ajattelee sitä yrityksen aloittamista. Esikoisesta ei ehtinyt hirveänä jännittelemään, kun silloin ei tällaista kuumetta ollut, vaan enemmän oli mielessä, että nyt olisi otollinen aika, tulee jos on tullakseen. :) Toivottavasti osaan tän kakkosenki kanssa ottaa yhtä rennosti.

Lily-Jane Hyvään saumaan on reissu osunut. Toivottavasti tärppi käy. :)

Jos vielä hetken surffailisi täällä netissä ja lähtisi sitten takaisin ulos. :wave:

Onnea Shamandille! :flower: :flower: :flower:

IkanderinMiljalle jaksamista :hug:

Tänne ei mitään ihmeempiä.. kp 23/n.30 menossa, odottelua odottelua....plääh |O
Aivan kamala selkäsärky iskee ajoittain, en kyllä usko että liittyy mahd. raskauteen mitenkään, mutta kunhan on mietityttänyt, hmm. No joo, takaisin töitä paiskimaan :wave:

Plussatuulia ja muutenkin kaikenlaisia hyviä tuulia :D

Ikanderin Miljalle tsemppiä ja miehelle pikaista toipumista.
:hug:

Ja kiitos kaikille onnitteluista. :hug: :heart: Edelleen uskomatonta, kuten huomaatte täällä edelleen roikun enkä voi olla pois. :D

Paljon plussia kehiin. Peukut kaikille jotka jännittää tai alkaa otolliset päivät olla käsillä. Ja niille joilla kierto aluillaan, niin peukut sinnekin. :)

Hellou.. Se siitä poissa pysymisestä sitten. Täällä olen käynyt kurkkimassa, tapahtuuko mitään, ja nyt taas tekee mieli kirjoitella :)

Pihalla olen teiän jutuistanne, en jaksa kaikkea nyt lukea, jos huomenna sitten, niin kommentoin ehkä jotain.

ON: Tosiaan pari viikkoa pidin palstailusta taukoa ja ihan ikäväkin ehti tulla :heart: Kyllä tää vertaistuki tekee hyvää. Tosin tauko teki kans hyvää, sai koottua ajatuksia, ja itse asiassa unohtaakin vauva-asiat hetkeksi. Nyt taas uudella tarmolla eteenpäin!

Kp 15/n.28 meneillään, eli ovis kai on näillä näppäimillä (ehkä oli jo?). Joku joka tietää noista ovislimoista: mulla oli parina, kolmena päivänä tällä viikolla semmosta ovisliman oloista (tai ainakin kuvittelen, että se sitä oli) ja tänään ei ollut, joten menikö ovis jo niiden mukaan? Peittoja on kovasti heiluteltu ja jos sitä taas huomenna varuiksi (ei sillä, ettei sitä ihan huvikseenkin heiluttelisi :LOL: ). Miehen kanssa on ollut jotenkin ihanan positiivista keskustelua. Aikaisemmin se tuntui, ehkä ei nyt ihan ahdistuvan, mutta vaivaantuvan mun ovishöpötyksistä ja muista, mutta nyt sitä nauratti, kun nostin jalat kohti kattoa seksin jälkeen, että ai onkos tärppäpäivät menossa :D Siinä sitten hekoteltiin, juteltiin kaikesta tästä ja jäi niin hyvä mieli. Teki siis tosi hyvää miehellekin tämä palstataukoilu, kun en sitten muutenkaan ole puhunut niin paljoa vauvahaaveista. Tottakai sitä ahdistaa, jos muakin, toimiihan se samalla tavalla toisinkin päin...

Mutta ehkä tämä tästä tällä erää, toivossa elellään, jospa pikkuinen pääsisi tästä kierrosta matkaan (oikeastaan eka kerta, kun päästään puuhailemaan oletetun oviksen kohdalla, ennen on ollut siinä lähistöllä vaan). Iiiiiiiso plussapuuh kaikille!!!! :whistle:

Anteeksi puhdas omanapailu, mutta ollaan edelleen vanhempien luona ja oli pakko tulla puhelimella päivittelemään tänne, vanhemmat eivät vielä tiedä meidän suunnitelmista... Tätiä ei ole näkynyt mutta menkkajuilimiste on jatkuneet. Eilen juili jo alaselkääkinja mukaan astui alavatsan kivuliaat vihlaisut. Yksi menkkafinni tekee tuloaan leukaan. Vähän jänskättää miten tässä käy, koskaan ei ole ollut menkkaoireita ilman tätiä puolta päivää pidempään!

Ihanaa sunnuntaita ja äitienpäivää äideille :heart:

Hyvää äitienpäivää :flower:
Lily-Jane nyt saat päivittää mulle vihdoin yk1 ja kp1/28 Kiertopäivät on varmaan suunnilleen toi päivä sinne tai tänne. Ihanan äitienpäivälahjan sain,menkat ja yrityksen alun :D

IkanderinMiljalle jaksamisia. :hug:

Mutzillalle oikein paljon onnea! :flower:

ON: On ollut niin paljon kiirettä etten ole ehtinyt kirjoittelemaan, mutta lukemassa olen kyllä käynyt. Tänään kp 37/33 eikä menkoista tietoakaan. Eilen testasin negan. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan. Alkaa pikku hiljaa ottaa päähän, kun ei pääse uuteen kiertoon yrittämään. :headwall:

Nonni, sit vaan paljon tärppionnea NeliApinalle! :)

Nelli-86: :hug: , hilpalle paranemisia, mömmömmöölle iso :hug: tervetuloa takaisin ja plussapuuh!

ON: Ne menkkajuilimiset, alaselän säryt ja vatsan vihlaisut loppuivat kuin seinään sunnuntaina puolenpäivän jälkeen! :eek: Tosin eipä ole tätiäkään näkynyt, vielä olisi kymmenisen päivää jännäämistä jäljellä, ennenkuin lähden testailemaan mitään. Ainakin kovasti yritän odottaa sinne asti :D (nyt taitaa olla kp19)

Ihanaa maanantaita kaikille ja iso ++++++ :whistle:

Moikka kaikki!

NeliApila No niin, pääsit vihdoinkin kunnolla mukaan!! Onnea yritykseen!!

pokemoni Kiinnittymistä toivoessa!! :)

Almukka83 Höh, alkaispa jo ne menkat siellä!!

Mömmömmöö Mukavaa, että mieli on rauhoittunut ja saatiin sinut takaisin!! Ihana että sait miehen kanssa juteltua, meillä itseasiassa ollaan myös juteltu paljonkin yrityksestä, ja on ihanaa, että mies on yhtä lailla mukana. Sanoi, että saan oviksen aikana piinata sitä niin paljon kun haluan :D

Dakota Paws :(

Sellaista kaikille, että lähden huomenna aikaisin aamulla reissuun, ja tuun vasta launtaina takaisin, joten päivittelyt saa odottaa sunnuntaihin :) Laittakaa varmuuden vuoksi vaikka alleviivattuna tai lihavoituna, niin ei mene ohi jos ehtii tulla paljonkin tekstiä!

Täällä on dpo 2, eli ainakin 10 päivän odotus edessä siis! kp 17 täällä meneillään, veikkaan, että kierrosta tulee max 28-29 päivää. Onneksi reissussa menee aika nopeasti :D

Plussatuulahduksia kaikille, ja lämpimiä sellaisia ++++ :whistle:

Upeetaaaa,mahtavaaaa Mutzilla :hug:
Aina sä Lily-Jane haukut mua NeliApilaksi kun se on Apina :LOL: Siis aivan hirvee moka... :D
Mömmömmöö ja pokemoni toivottavasti teitä onnistaa nyt niin ei tartte täällä kauempaa homehtua.Vaihtelu virkistää :D (mä niin tykkään tosta hymiöstä)

Yhteistyössä