vierailija
Zoranin stooreissa videota Bluzan kuvauksista vähän eri kulmasta ja Joksujen levyn promoa
Mulla ei näyTämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGdYhMTea/
Tässä yks fanin kuvaama video
Mulla tää video ei näy!Kiitos!
Ne järjestetään nyt ekaa kertaa. Tai no 80-luvulla on olleet festarit samalla nimellä mutta nyt on varmaan vähän erilaiset kun on niin kauan aikaa siitä.Onko teistä joku käynyt noilla Mikkelin festareilla? Millainen paikkana?
🥱Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi.
Tulit sitten tännekin haukottelemaan.
Pimeä vuodenaika, niin kaikkien tekis mieli vaan nukkua.Tulit sitten tännekin haukottelemaan.
Ihan hyvin näkyy tosta ylemmästä.Mulla ei näy
KiittiYoutubesta löytyy kanssa se K Amsterdamin ccc. Jos ei tiktokit näy.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Ok, kiitos. Olisin tietysti voinut googlata itsekin asian. Ei vaan kyseiset festarit kuulostaneet yhtään tutuilta, mutta ei siis ihme, jos ne järjestetään vasta ekaa kertaa.Ne järjestetään nyt ekaa kertaa. Tai no 80-luvulla on olleet festarit samalla nimellä mutta nyt on varmaan vähän erilaiset kun on niin kauan aikaa siitä.
Mä en jaksa kiinnittää näihin kemioihin enää kauheasti huomiota, koska selvästi B:llä on sitä hyvin monen ihmisen kanssa.Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi.
Toi vaikutti tosi kivalta haastattelulta mitä siitä pätkiä katsoin. Toivottavasti saadaan käännös pian.Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi.
Joo mäkin toivonToi vaikutti tosi kivalta haastattelulta mitä siitä pätkiä katsoin. Toivottavasti saadaan käännös pian.
Oon itsekin osittain samaa mieltä. Kommentoin tuota silloin siksi, kun monesti on väitetty, että B:llä ei olis nähty kemiaa naisten kanssa. Niin nyt ainakin mun mielestä sitä oli.Mä en jaksa kiinnittää näihin kemioihin enää kauheasti huomiota, koska selvästi B:llä on sitä hyvin monen ihmisen kanssa.
Just näin ja et ole ainoa, joka sitä kemiaa näkee.Oon itsekin osittain samaa mieltä. Kommentoin tuota silloin siksi, kun monesti on väitetty, että B:llä ei olis nähty kemiaa naisten kanssa. Niin nyt ainakin mun mielestä sitä oli.
Mun mielestä ei.Oon itsekin osittain samaa mieltä. Kommentoin tuota silloin siksi, kun monesti on väitetty, että B:llä ei olis nähty kemiaa naisten kanssa. Niin nyt ainakin mun mielestä sitä oli.
Just näin ja et ole ainoa, joka sitä kemiaa näkee.
Ei niin.Mun mielestä ei.
Ihana!Youtubesta löytyy kanssa se K Amsterdamin ccc. Jos ei tiktokit näy.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com