K/B-komposti 2.0

vierailija
Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi. 😍

vierailija
Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi.
Mä en jaksa kiinnittää näihin kemioihin enää kauheasti huomiota, koska selvästi B:llä on sitä hyvin monen ihmisen kanssa.

vierailija
Kommentoin jo väärään kompostiin, mut täällä laitoin silloin, että mun mielestä Boitsun ja sen yhden haastattelijan välillä oli hyvät kemiat. Nyt B:llä on stoori missä tosi leveä hymy ja kommentoi sitä haastattelua kivasti. Selvästi heillä synkkasi.
Toi vaikutti tosi kivalta haastattelulta mitä siitä pätkiä katsoin. Toivottavasti saadaan käännös pian. 🥰

vierailija
Joksujen tägätyissä oli tuo uusi radiohaastattelu, missä juontajana se Denis. Käännöstä ei ollut vielä mutta joksut soitti Bluzan ja Carpe Diemin. Noita radiossa soitettavia versioita on kiva kuunnella, ne on joka kerta vähän erilaisia. 🤩

Yhteistyössä