Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Lily-Jane Eikä!! Tyhmät menkat, nyt pysytte kyllä poissa Lilyn luota!! Älä menetä toivoasi vielä! :hug:
Heehee, jep, suosittelen kaikille lemmenhetkiä luonnonhelmassa :whistle: Me ollaan sorruttu siihen jo kaksi päivää peräkkäin kun ollaan oltu koiran kanssa ulkona :ashamed:

Kiitos teille lohdutushaleista!! :heart: Eniten harmittaa just se, että kun mä alun alkaen päätin testata varmuuden vuoksi, niin oli lähes 100% varma, että nega sieltä tulee, olin siis ihan varautunut siihen, eikä siinä olis ollu mitään. Mutta sitten sieltä tuleekin plussa! :kieh: Se sai ikävästi toiveet heräämään, varsinkin kun niitä tuli kaksi peräkkäin.
Aion laittaa äkäisen viestin maahantuojille! prkl.

Lilianne ehkä ovis on vielä edessä päin tosiaan? Jos ne valkovuodot enteilee sitä? Onko jotain nippailuja vatsassa tuntunut?

Äääh...Mun pitää lähteä töihin :$
Kunpa tää loppukierto menis yhtä kivuttomasti kuin tuo kierron eka puolisko :)

Haleja teille tiistain kunniaksi :hug: :heart:
 
kylläpäs vaniljainen on irstaillu oikeen kunnolla :kieh: oliko paljon yleisöö :LOL:
Harmillista tosiaan kun nuo testit tollee pelleilee... Toivottavasti kuitenki näyttäis oikein ja digi taas ei... Ei auta ku odottaa varmaan. :/

Ois ihanaa kun moni lähtis nyt odotuspuolelle.

Tääl alkais olla panopäivät käsillä. Mies on ihan ihmeissään ku mun halut on taas heränny. Kyllä se vielä toivoo et oisin edelleen haluton :p no,kunhan nyt vkl yli jaksaa painaa... Mennään kyl äitille sillon mut kai sielt joku nurkka löytyy lemmenhetkiin ja eihän siin välttis kauaa mee :D jos ihan niinku siitosmielessä vaan eikä sotke mitää romantiikkaa mukaan.
 
Vaniljainen: pöh, ihan paskat testit, mutta onneksi on taas jännät päivät pian kehissä :)

NeliApina: :LOL: mahtava, "ei mitään romantiikkaa, siemen sisälle ja pois siitä!" hihihihihi :D Joo, meilläkin mies oli vähän ihmeissään kun munkin halut nousi, sanoi siihen ensin että "sä vaan haluat niin paljon sitä vauvaa että siksi panettaa" :D Eipä tainnut tajuta, että kyllä tässä on kuumeiltu jo kohta puoli vuotta, ei se siitä vauvan haluamisesta ole aina kiinni ;)

Huomenna olis sitten kp28... Vaikka melkein kaikki oireet hävisikin (menkkajuilinta on ollut jatkuvaa, tosin aika pienimuotoista, koko ajan oireiden alkamisen jälkeen ja kyllä ne nännit + nännipihatkin vielä kipuilee, kylmään järveen pulahdus taisi vain lievittää kipua), niin mietin, että joskohan sitä uskaltaisi huomenna testata :saint: Vähän jänskättää jo :) Mutten kuitenkaan odota enää sitä plussaa, jotenkin nuo oireiden häviäminen sai mut skeptiseksi taas.
 
Kuullostaa kyllä todella hauskalta nuo Vaniljaisen lemmenhetket luonnonhelmassa! Meillä on vuosia jo siitä kun on tuollainen ilo sattunut kohdalle. Jotenkin tuntuu että saa jatkuvasti olla kinuamassa ja lopputulos on laiha. Olin viisi päivää ovulaatio toiveissa kotona ja mieheni vaivautui ryhdistäytymään yhden ainoan kerran. Tekisi mieli kiljua turhautumisesta. Sanoinkin hänelle että jollei meillä satu tulemaan lapsia pölyttämällä niin ne kyllä jää tätä menoa tulematta. :'(
 
mötkis se oiski helppoa kun ottais vaan sudin ja töpöttelis molempien värkkejä ja siinä se! Vähän ku kurkut :D
Mä olin ennen tosi himokas ja mies aina oli ihan voipunut mut sit mun halut vaan hävis.En miettiny seksiä ollenkaan juurikaan.Sitä kesti kyllä vuosia.Viime syksynä menin sit uusii pillerireseptiä ja mainitsin asiasta niin lääkäri sanoi et joo niin voi käydä kun kauan syö pillereitä. Alotin 15v ja nyt olen 32. Ilman oon ollu vaan ku on lapsia tehty.
Sanoin äsken ukkelille et se saa tänään levätä :p joopa joo...
pokemoni miten voit olla testaamatta!!? :D mut on se kyllä inhottavaa jos tulee miinusta...

Lily-Jane hitto jos sul nyt kunnolla alkaa vuoto :/ päätetään ettei ala!! :hug:
 
Pokemoni, tsemiä ja kerrohan heti, kun oot testannu. Mä ite suosittelin oottamaan, mulle se negan näkeminen on jotenki nii hurjan ikävä asia. Mut monethan täällä tuntuu testaavan jo ennen ku menkkojen pitäs alkaa. Mä en vaan siihen halua ryhtyä. Viimeks oli tarpeeks kauhee, ku testasin sinä päivänä, ku menkat normaalisti viimeistään alkais ja sit se oliki nega.. Hyih. Seuraavana päivänä ne sitten alko.. Mutta jokainen kai tekee omien tuntemusten mukaan, eikö? =)

Vaniljainen, oli kyllä ihan kakkapäätestejä. Ikuna en osta. :hug: Mä en kyllä tota luonnossa hommailua hallitse. Saisin slaagin kesken kaiken, jos joku amppari tulis viereen pörräämää (mun mielessä pyörii vaan, kuinka mä juoksisin puolalasti kirkuen ympäriinsä :LOL: ). Vois hiukan tappaa tunnelmaa..

Neliapina, ois kyllä tosi kätevä toi sutisysteemi :D

ON: kp 25/24-29. Mulla on uus mantra; "En kuitenkaan oo raskaana, en kuitenkaan oo raskaana.." Helpottaa vähän, ettei toivo nouse liian korkeelle :p

:wave: Plussatuulia!

Muoks. Lily-Jane, nyt hitoille ne vuodot sieltä, meiänhän piti plussata, se oli DIILI!!
 
Mömmömmöö ainiin sullakin oli se plussan mahis nyt :hug: Voi vitsi!! Älkää yhtään huoliko että mä jään tänne...plussatkaa vaan ihan reippaasti. :D Mä tulen kohta perässä. Nyt mä unohdin kenelle piti kommentoida... Käyn tarkistaa :p Ei muistu mieleen mut joka tapauksessa :hug: kaikille joita jännittää.Plussakuu plussakuu :whistle:
 
NeliApina: en mä varmaan kyllä maltakaan olla testaamatta ;)

mömmömmöö: joo, kyllä se varmasti kirpasee kun negan näkee, mutta kyllä mä silti oon niin innoissani et pakko se on testata :) edelleen oon vähän skeptinen mutku nyt on eka kerta kun ees ihan oikeasti saattais näkyä jotain :D Ja yleensä se tosiaan triggeroi ne menkat ni alkaapa sit uus kierto ;)
 
No jo viimein tämä taitaa nyt sitten olla ovis! Tosi öklötys olo tuli yhtäkkiä. On tämä vaan melkosta metsästystä... Ja mitähän väliä silläki oikeasti etes on, että tietää juuri tarkalleen oikea päivä... Ei oikeasti sillä meillä ole mitään merkitystä. Muuten kuin se, että siitä sitten suunnilleen tietää laskea, milloin kannattas alkaa testaileen. Vaikka enhän minä malta kuitenkaan oottaa päiviä täyteen... :ashamed: Ja nyt pitäs sitten malttaa ootella kesäkuun eka päivään saakka.

Pokemoni: d =) b d =) b d =) b d =) b!
 
Lilianne mun pitäis kans odotella johki 7.6 sit vkl jälkeen...
Ja eipä sillä loppujen lopuks oo väliä millon se ovis on kunhan harrastaa seksiä.Kauhee stressi vaan viivojen väreistä ja kaikesta...En oo kokeillu enkä kokeile.

pokemoni no millon sit testaat? Tänään? Huomenna? :D Nyt heti...
 
Huomenta kaikille!!!

pokemoni Buu!!! Noo testaile uudestaan pian :)

Lilianne Nyt vaan ovista hyödyntämään!!

Mömmömmöö Mä yritän kovasti pitää diilistä kiinni :D

Vaniljainen Hahahah luontoseikkailut kuulostaa just oikeilta, kunhan ette jää kiinni :D Me ollaan kesämökillä tehty tollasia tempauksia ja tulee niin tuhma olo ja sehän vasta kiihottaa lisää!

).( Täällä on omituiset päivät meneillään. Eilen siis tiputteli vähän sellaista ruskeeta vuotoa, ja tänään aamulla myös. Mutta, testasin haamun. Siinä ei ollut paljon väriä, mutta kyllä sen erotti. En tiedä, mä oon tosi skeptinen kaikkien näiden valeplussien takia, ja muutenkin kun tota vuotoa on. Kolme vaihtoehtoa, kemiallinen, varhainen keskenmeno tai sitten oon raskaana. Ja hitto kun ei auta kun odotella huomista, että pääsee testaamaan taas. En tiedä pitäiskö mennä ostaa CB:n digitaalinen. Ei yhtään iloinen olo, oon aika varma että tääkin on vaan joku kohtalon iva ja ei tästä oikeeta plussaa tule. Enkä edes tiedä onko nää menkat vai mitkä.. kääk.
 
Huomenta murut, olipa raikas ukkosmyrsky viime yönä ja luonto taas kukoistaa :)

mömmömmöö Oi sulla onki jännät päivät! Nyt sitte pissaat plussan jooko?

pokemoni Äläs nyt tosiaan vielä luovuta, plussailet sitte vasta loppuviikosta ;)

Liliannelle hyvää metsästysonnea :)

Ja Vaniljaisen luonnossa siementäminen kuulostaa kivan tuhmalta, pitäsköhän sitä itekin... ;)

ON: Kamalat odottelupäivät. Kp 22, dpo 6. Alavatsaa nippailee, tissit on raskaat ja arat, leuassa finnejä. Mietin niin että nää voi olla sivuvaikutuksia teroista, tai sitte jostain muusta. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, tiputtelu alkais nyt perjantaina eli dpo 8 ja menkat rysähtäs kunnolla sunnuntaina, dpo 10. Jos kävis sellanen hassu juttu että ei, ni sit testailen. Jos malttais maanantaihin odottaa. Mutta. En silti innostu yhtään etten taas tuu kolisten alas.
 
Lily-Jane oho, sullakin on jännät paikat. Toivotaan että haamu siitä vahvistuisi, kun vaan jossain myytäis sellasta ku KÄRSIVÄLLISYYS tota plussaamista ajatellen, voisin ite ainaki ostaa sitä parisataa grammaa =)
 
Ei tässä vielä oo heitetty toivoa, vaikka yritän olla jalat maassa ihan vain varmuuden vuoksi :) huomennahan se oikea päivä testata olisi ihan oikeasti vasta, joten jos perjantaihin tai lauantaihin odottelis :)

Menkkajuilintaa on kyllä havaittavissa, mutta en tiedä miten suhtautuisin tähän, sitä kun on ollut pienimuotoisena jo pari viikkoa. Nyt se on sellaista pillereiden aikaista menkkoja 6h sisään ennustavaa juilintaa. Saas nähdä, salaa kuitenkin toivon että olis jotain muuta ;)

Lily-Jane: kerro sit heti ja testaa jo! :D NapaKissalle paljon tsemppiä ja toivotaan salaa sullekin plussaa ;)
 
pokemoni Yritän sinnitellä huomiseen :D Kun en usko, että se tulos muuttuisi mitenkään enää tänään. Pissalla käydessä tippuu tollasta vaaleaa ruskeaa vuotoa, tosi vetistä. (sori kuvailu, heh) Tää epätietoisuus on kauheeta!! Meen tyhjentää apteekin tänään :LOL: Mieskin kyllä näki sen viivan, etten ihan kuvitellut. No joo, aika näyttää, odotukset ei oo korkealla.
 
Kyllä ne vanhat menkkamerkit näköjään pätee pillerittömänäkin, alkoi nimittäin vuoto ihan nyt justiinsa. Ei kyllä oikeestaan edes harmita, oon tosi tyytyväinen että kierto ei venynyt pitkäksi ja pysyi säännöllisenä :) Ja vuoto tuntuu olevan normaalia eli runsaahkoa.

Nonni, nyt sit alkaa täällä se ihan oikea virallinen yritys (vaikka laskin edellisenkin yritykseksi kun salaa toivoin ;) ), eli kp1/28 yk 2 :) Jes!

Plussatuulia kaikille, nyt erityisesti jännääjille! :heart:
 
Voi ei Vaniljainen!!! :hug: Oon monesti lukenu et CB:n testit antaa vääriä tuloksia,mutta jospa sieltä vielä plussa tärähtääpi!Peukutan kovasti!

Lily-Jane voi ihmettä,haamu?!Ihanaa,ja jospa se vahvistuu vaan! Mun mummolla oli menkat 6kk asti ku äipppääni ootti,että ei se ihme ole jos vuotelee ja onhan se pikkuvuotokin aika normaalia alkuraskaudessa!

ON: Täällä kp 23/17-28 dpo 10, eikä tunnu missään miltään,paitsi tissit super isot!Näin b-kuppisena sen kyllä huomaa jos tissit on muuttunu..;) Siis onahn ne turvoksissa muissakin kierroissa,mutta nyt ihmettele normi menkkaoireiden puuttumista :eek: Jalkoja särkee AINA viikon ennen menkkoja ja ne ilmavaivat puuttuu..(ihanku niitä toivoisin.. :D :x ) Samaten armoton menkka-vatutus puuttuu! Noh,tässäkin tapauksessa varmaan poikkeus vahvistaa säännön. Jäänn odottamaan,mutta jossain varmaan kp 27 hujakoilla vois testailla jos muka tarvii!

Plussia kehiin naiset!! :D

Nyt makaronilaatikkoo tekemään!
 
lily-jane mun kaveril oli kans jotai ruskeeta vuotoo alkuraskaudessa. En nyt tarkemmin kyselly koostumusta :D mut kumminki...kesti kyl jonkun aikaa oisko ollu pariki viikkoo. Ei käyny selväks mitä oli ja la on 14.6. Ja mun kummitädillä vuoti melkeen koko raskauden. Oli ollu kaksoset joista toinen tuli pois mut vuoto vaan jatku. Sunhan nyt pitäiski olla paksuna koska sä otit sen päivittäjän homman ja siihen kuulu toi etuoikeus :D
Napakissalle onnea loppurutistukseen++++++++++
Pokemoni no voi munapussi :hug: eiku uutta siementä kehiin.jospa se itää paremmin nyt yöpakkasten mentyä... Tai sit sinne metsäpolulle kiksauttaa jos se sit :D
Meil ku ei voi edes partsilla kun naapuritalon parvekkeet on siin alle 10m päässä.
 
Toivotaan kovasti että se Lily-Janen haamu vahvistuisi! Pidän varpaatkin pystyssä!!! ;)

Pokemoni, eiköhän täältä tulla kohta perässä yk 2:lle. Itse tietysti toivoin että tätä ekaa kierrosta olis päässyt hyödyntämään ihan kunnolla, vaan aina ei voi voittaa... Nyt on kp 15 käynnissä, eilen oli taas haalea viiva ovistikussa ja yhä se 250 km välimatkaa mieheen. Tämä ovulaation tuijotus tuo kyllä aika paljon paineita niihin päiviin kun ollaan yhdessä...

Tipetsu toivotaan ettei täti tulisi! ++++++
 
Yh. Nyt etoo. Oon varmaan saanu jonkun auringonpistoksen. Yöööök. Oksettaa ihan simona, alavattaa juilii oikeen olan takaa. Mää en tykkää jos menkat hyökyy!

Jotain positiivista, ni oon nyt ollu työttömänä lokakuusta, äsken soitti pomo ex-ex-työpaikasta ja pyysi töihin! Ei mitään kokopäivähommaa ollu tarjolla, mut osa-aikatyö riittää ihan mainiosti kesän ajaks. Syksyllä sit enempi töitä ku sieltä jää pari pois. WUHUU! Saa ajatuksia muualle. Mut hyi hitto ku oksettaa :$
 
Hei pitkästä aikaa. Täällä yk 6, kp 16/26-32. Kävin tutustumassa omalääkäriini tuossa kunnallisella terveysasemalla, johon ei aiemmin ole ollut asiaa. Kysymykseeni Kuinka tulisi toimia kun olemme puoli vuotta yrittäneet lasta, eikä mitään kuulu, hän vastasi että ennen kuin kaksi vuotta on yritystä takana, mitään ei tulla tutkimaan. Hyvä kun sain papaan lähetteen. Senkin vain siksi että kun suostui tekemään sisätutkimuksen, löytyi kipeä kohta, joka saattaa olla myooma (?) tai saattaa olla vaikka mikä, mutta siihen ei lääkäri lähtenyt kommentoimaan sanallakaan.
Viimeksi kun yritin (toisaalla) niin en päässyt papaan, kun ei ollut mitään oireita. Miten sitten voisi löytää jonkun ongelman ajoissa, jos ei edes tutkita....
En tiedä kuinka normaalia, että kun menee lääkäriin selvittämään, olisiko syytä ryhtyä tutkimaan lapsettomuutta, tai kuinka tulisi asiassa edetä, lääkäri ei kysy YHTÄÄN kysymystä, ei edes että onko kuukautisia ylipäätään. Yritin jutella sille, mutta ei vastannut mitään. No, ehkä se oli mykkä. Jätti TAHALLAAN oven raolleen, kävin ite sulkemassa ennenku ryhdyin riisumaan.

Ajattelin ensin että kai nyt perusasiat voi koittaa hoitaa kunnallisessa terveydenhoidossa, mutta joo, ehkä täytyy yksityiselle mennä jos tarvii jotakin apua tai neuvoja.

Mut ajan sain nopeasti ja kaikki muu henkilökunta labrassa yms oli puolestaan asiallisia ja auttavaisia. Olin jotenkin niin hajalla tuosta lääkäristä (vaikkei se ees mitään pahaa tehny)että oli mukavaa kun papan ottaja olikin ystävällinen ja sulki oven eikä vähätellyt.

Mutta jos jollakin on kokemusta siitä että miten tutkimusten kanssa kannattaa aloitella, missä ja milloin, jos lasta ei kuulu ja ikää on jo 35, niin kertokaa..
 

Yhteistyössä