Tipetsu Paljon voimia tuleviin koitoksiin, toivottavasti pääsisitte pian hoitoihin, olette niin kauan odottaneet. Kyllä se ihana oma lapsi kuulemma on kaikkien valvomisien ja itkujen ja kakkavaippojen arvoinen.. Nytkin jos miettii kuinka iso tuki ja rakas oma äiti on mulle, ja minä hänelle. Paljon onnea tulevaan, ethän katoa täältä ihan kokonaan :hug:
NapaKissa No voi kökkö ettei oo vielä tullut plussaa! :/ Mutta, jos jotain positiivista, niin ainakin oot saanut luteaalivaiheen kuntoon! Mullakin tuhrutti viime kierrossa dpo 9 alkaen, mietin oisko jotain häikkää.. Toivotaan että se sun plussa vielä tulisi tässä kierrossa!!! Voi persekramppi sentään
Catalia Nooo jos et testannut ovista niin eihän sitä voi tietää
Mäkin voisin ottaa ton vanhan kunnon digikaverin käyttöön tässä kierrossa. Paitsi että mun mies on matkoilla kp 14-16, just ne parhaimmat päivät!! Plääh! Sulla vielä vaikeampaa kun koti-inseminaatiolla laitat.
Tervetuloa
Lellustiina ja
izzie123!!! Izziellä oli kunnon lukuoperaatio
Lumina83 Taustailu varmasti tekee hyvää välillä
Ihmeellinen tuo plussa-nega-ralli.. Oisko sittenkin varhainen keskenmeno?
Jessie82 Nyt hoidat lähetteen sinne lapsettomuuspolille!! Tulee varmasti paljon rauhallisempi fiilis kun pääsee edes verikokeisiin, ihan totta! :hug:
g-l-h Onhan se yksityisellä käyminen kallista, mutta sen arvoista kyllä! Ainakin useimmissa tapauksissa
Tulipas paljon päivitettävää! Kertookaahan jos unohtu jotain, en oo maailman täsmällisin tässä touhussa
Täällä siis kp 3/28 ja kävin otattamassa LIUDAN verikokeita. Lääkäri oli määrännyt kaikki tärkeät hormoonit (FSH, LH, Estrogeeni, Prolaktin), niiden lisäks kilpirauhaskokeet, vihurirokon vasta-aineet, kaikki maailman hepatiitit... huh hei! Toivottavasti kaikki tulee ok:na takaisin! Mitäs muuta, niinkun tossa kirjotin niin mies on tosiaan matkoilla kun mulla on kp 14-16.. sitäkin harmitti. No ei auta muu kuin harrastaa seksiä kp 12 ja 13 ja ehkä jos sen kone lähtee iltapäivällä niin saisin suostuteltua kp 14 aamulla, ja sit kp 16 illalla.. Sit olis aika hyvä
Jotenkin vaan musta tuntuu, ettei toi kp 14 ja 16 onnistu. Pöh. Pliis ovis ole kp 14-15 niin vois ehtiäkin noi kp 12-13 paneskelut
Nyt ruokakauppaan :wave: