Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

minski ovistestiinhän tulee melkeinpä missä vaiheessa kiertoa tahansa kaksi haaleaa viivaa. Ovulaatiotesti on ovisplussa vasta kun testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai vahvempi. Testi tosiaan saattaa näyttää myös raskauden, mutta myös silloin testiviiva on tumma, jopa paljon tummempi kuin kontrolli. En todellakaan halua lyödä toiveitasi maahan, mutta jos testiin tuli haaleat viivat niin se ei kerro oikein mitään :/ Missä vaiheessa kiertoa menet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:
minski ovistestiinhän tulee melkeinpä missä vaiheessa kiertoa tahansa kaksi haaleaa viivaa. Ovulaatiotesti on ovisplussa vasta kun testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai vahvempi. Testi tosiaan saattaa näyttää myös raskauden, mutta myös silloin testiviiva on tumma, jopa paljon tummempi kuin kontrolli. En todellakaan halua lyödä toiveitasi maahan, mutta jos testiin tuli haaleat viivat niin se ei kerro oikein mitään :/ Missä vaiheessa kiertoa menet?
heips!no tilannehhan on se etten todellakaan tiedä kieroista mitään kun ei kuukautiset ole edes juniorin (8kk) jälkeen alkaneet...hmmm..imetyksen olen lopettanut 2kk sitten et silleen jännä juttu mut pitänee kahtella ja kuume on kova joten joidenkin viivojen näkeminenkin aiheuttaa jonkin asteisia ajatuksia :heart: :LOL:
 
Heippa vaan taukoilun jälkeen, oon ollu reissussa ja en oo koneelle kerenny/päässy..

:hug: kaikille sitä tarvitseville! Plussatuulia kaikille!!

ON: täällä menossa kp 34/33-35. Ei mitään oloja mihinkään suuntaa, ei tuhrua. Valkkaria kyl mut en tiiä tarkoittaako mitään ja ei muistikuvia onko ollu aikaisemmin menkkaoire?!?!
 
minski Okei, toivottavasti olisi tärpännyt näin pian uudestaan, olisihan se aika ihanaa :heart: Kuitenkaan noihin ovistesteihin ei kauheesti kannata luottaa raskautta testaillessa, ellei se testiviiva sitten ole tosi tumma (ja silloinkin on ovulaation mahdollisuus) koska melkeinpä kaikille ne haalet viivat tosiaan tulee aina siihen. Mutta kyllähän sä tietysti niillä testeillä sen ovulaatio ajankohdan saat ainakin selville ja siitä on sitten helpompi jatkaa kun tietää että missä kierron vaiheessa mennään =)
Anteeksi, jos olen ilonpilaaja, se ei todellakaan ole tarkoitus, mutta halusin vaan kertoa miten noi testit toimii :ashamed:
 
Lily-Jane: Minut siis saa siirtää plussanneisiin! Tänään taas näytti plussaa! Kaipa se on siis uskottava! Toivotaan että pieni pysyy matkassa!

Plussaonnea kaikille teille +++++++++++++++++!!!!!!!!!!!

Ja heippa hei!! :heart:
 
pääsiskö mukaan:)

meillä on 4 vuotias tyttö ja 1,7kk poika ja tarkoituksena olisi juhannuksen jälkeen poistaa kierukka ja alkaa kolmosen teko hommiin :D

onnea kaikille ketkä jo odottavat ja tsemiä yrittäville :hug:

-äiti88-
 
LUMINAlle onnittelut!

ÄITI88, tervetuloa kuumeilemaan joukkoomme!

ON: ovisaikaa elellään meillä, ja nyt päätettiin (tai minä päätin!!), että yritetään ja kunnolla tässä kierrossa. Peitot heilumaan joka ilta ainakin kolmena päivänä peräkkäin, kun esikoinen on saatu nukkumaan! Tänään varmaan viimeinen yritys, sillä eiköhän se ovis ole tänään tai viimeistään huomenna, jos kierto on entisellään. En ole nyt ovista testaillut, testit loppu ja kun se ovis on aina ollut kp 13-15 niin aika hyvinhän tuohon osaa tähtäillä ilman testejäkin. Aamulämpöjä mittailen kyllä, jotta varmistuu se, että ovis on ollut ja mennyt, toivottavasti jo vaikka huomenna olisi lämmöt nousseet. Ja hyvä fiilis on nyt asian suhteen, toivotaan että iloinen mieli auttaa myös :)

Ihanaa, kun sain kuulla tällä viikolla, että kaverini joka on vuosia yrittänyt raskautua, on nyt vihdoin raskaana. Kumpa sekin pikkuinen pitäisi nyt lujasti kiinni siellä ja pysyisi matkassa. Olisi aika kiva olla yhtä aikaa raskaana. Voi kun meilläkin tärppäisi jo tämä yk5!
 
Luminalle kamalasti paljon onnea!

Uusille tervetuloa, mukavaa kun joukko kasvaa :)

Vaniljaiselle tsempitykset ja peukut ja kaikkea mahdollista.

:hug: kaikille tädin yllättäneille tai sitä muuten kaipaaville!

ON: Tänään on 19/23-28 ja jotenkin tosi rento olo. Varmaan dpo noin 4-5. En jaksa oikein ajatella tai laskea noita (ja tarkkaa ovispäivää en tiedä, enkä ees näinollen voi olla varma ovuloineeni lainkaan kun mulla noi oireet on aika minimaaliset ja saattaa siis mennä ihan yleisen säryn ja nippailujen piikkiin). Testailut ajattelin jättää suosiolla tonne 7.6 alkavalle viikolle jos tarvetta on. Jotenkin sellanen miellyttävä olo nyt kun tiedän että ainakin tässä kierrossa parhaamme yritettiin ja jos ei tärppää niin sit ei tärppää, en ainakaan voi itteäni syyttää että mitä jos vielä oltais enemmän vietetty aikaa vällyjen välissä tms.

Mulla alko eilen kesäloma koulusta. Nyt ei oo enää kun täydet tunnit töitä kesäkuun alusta alkaen. Sehän tuntuu siis melkein kun lomalta :)
 
Minäkin palasin työreissulta, tosin kiirettä pitää edelleen koko loppuviikonkin. Kaksi päivää töitä ja periaatteessa pitäisi saada aikaan kaikki se mitä viikossa tehdään, perjantainkin olen poissa anoppilassa hautajaisissa. Loppuviikko siis menee siihen liittyvien asioiden hoitamisessa. Kp 8, joten menee ainakin alkukierto nopeasti, pianhan sitä pääsee taas tosipuuhiin :kieh:

Paljon on tapahtunut täälläkin, oikein paljon onnea plussanneille, isot halit tädin yllättäneille ja tervetuloa uusille :)
 
Hello babyt! Taitaa Tipetsu joutua palaamaan häntä koipien välissä tänne takaisin,sittenkin.
Kp 4-5/17-28 en oikeenn nyt tiedä. Kp 1 oli tosi haaleeta punasta vuotoo ja vasta kp 2 hulahteli todella tummanpunasta vuotoo ja kivut hurjat. Kummastako lasken nyt?

Se lääkäri soitteli eilen. Ihmetteli,että kuinka mä olen vieläkin lapseton,kävin viimeksi 2006. Sanoi että tuntui pahalta kun luki mun paperit. Mutta siinä keskustelun lomassa kävi ilmi,että lääkäri ihmetteli suuresti miksi en tule raskaaksi.Sanoi että mun pitäis tulla suhteellisen helposti raskaaksi,munatorvetkin on kerta auki. Niimpä sitten määräsi Clomit tueksi kun kierrot hieman heittelee. Ja clomeja otetaan kp 3-7 tai 5-9 ja toivoisin että ois nyt kp 4 mja resepti ois postilaatikkossa!
Olen lukenut tosi apaljo Clomeilla onnistuneiden tarinoita. Monet vain kierron-pari syönyt ja sitten tärppäsi. Nostaa vähän toiveita! Tupla-tripla raskauksia tullut noista clomeista :) Sanoi lääkärikin että kaksi kolmesta hänen potilaastaan tullut raskaaksi ko. lääkkeellä eikä hoitoja sitten tarvittu.Ja meilläkin hoitojen aloitus menis ens vuoden alkuun.että todelloa toivon että clomit auttaa!

Että jospa mä tulen tänne kuitenkin vielä kuumeilemaan clomien avustuksella?! :D

Tsempit kaikille!! :)
 
Tervetuloa takas Tipetsu olitki tosi kauan poissa :D Nyt tärppi onnea sit vaan hitosti!!!
Voi vitsi,mäki voisin syödä kuurin niitä lääkkeitä niin jos pyöräyttäis sit kerralla pari kakaraa...siihen ei mieskän vois mitään oikeen sanoo :LOL: Kun nyt kerran viimestä tehdään niin tehdään sit kunnolla... No joo,toivottavasti kuitenkaan ei tartte semmoseen ryhtyä vaan plussaisin nyt heti kohta.
 
Iltapäiviä täältäkin.. :)

Hämmentävä olo nyt..ei kipuja, ei tuntemuksia..ei oikeestaan yhtään mitään! :| Testasin negan (yllätys..) eilen aamulla, enkä kyl aio enää rääkätä itteeni. Seuraava testaus sitten ens vkolla, jollei täti tuu piipahtaan keskiviikon kieppeillä.
Eli tylsyys-masennus-odottelukausi täällä. Dpo 7.
Tänään tulee hieroja laittaan selkää kodikseen, ihanaa just nyt kun on ollu toi alaselkä niin pahana =) sitten saunaan..aahh, mitä luksusta :LOL:

Ens vkon alusta pitäis sitten alkaa L O M A eli JIPPIII :wave:
 
Arvatkaapa mitä tämä meni tekemään.... No sen testinpä tietenkin, heti aamusta. Eikä tullut niin minkäänlaista toista viivaa, ei vaikka kuinka tihrustaa. Että semmosta. Tiesihän tuon. Oma vika. Nyt siis kp28/28-32 mutta ovis oli melko todennäköisesti vasta viime tiistaina, eli sen mukaan nyt ois kuitenkin vasta dpo8... eipä taija semmosta testiä ollakkaan, joka noilla lukemilla vielä mitään näyttäs! No, tulipahan taas testattua... :headwall:

Seuraavan testin teen vasta ens tiistaina, mikäli minkäänlaista aihetta enää on. Piste.
 
Kaikille plussamyrskyssä pyöriville paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :heart:

ON: Pitkän aikaa taas ollut täältä päästä hiljasta, lähinnä siksi, että yritän vähentää stressaamista. Mulla voi ilmeisesti päivittää kp3 yk3. Varoitan jo herkimpiä, nyt tulee ällöjuttuja: Sunnuntaina tuli hieman rusehtavaa vuotoa ja maanantaina tuli kunnolla ruskeeta vuotoa, pikkasen pönttöön tippui ihan punaista verta ja paperiin jäi jtn, kipuja ei ollut juuri mitään, eilen ei vuotanut ruskeaa juuri mitään ja tänään ei ole tullut mitää.n Ihmettelen vähän tätä minun kroppaa, mutta jospa tää tästä.. Kuitenki positiivista, että kierto oli vaan 39 päivää eikä sitä 75 päivää, niinkuin viimeks kun jotain tapahtui! :D

Huomenna reissuun ja lepuuttaa viikoksi aivoja Savoon, sit alkaakin jo kesätyöt eikä ole lomaa tiedossa taas kuin vasta jouluna ..

Plussapuhuria täältä lähettelen +++++ :whistle: :whistle: ja kaikille tarvitevilla :hug:
 
NeliApina En mie oo testannu :ashamed: En mie uskalla ja toisekseen en bongannu ovista.. Ja otollisin aika kun oli,niin miehän olin ihan sairaana..tosin kyl heiluteltiin peittoja..mutmut..ei mitään oireita,niin ei uskoa että ois tärppi käyny :ashamed:
 
kurjaa hilppa varmaan jos kierto venyy ja heittelee. Aika pitkä kierto sulla muutenki. Aika monella täällä on ongelmia kierron kanssa. Mä en tiedä semmosesta mitään kun ei ole koskaan heitelly :ashamed: no toivotaan et olisit raskaana sit ku maltat testata :hug:
 
Huh! Kävin tänään ultrassa myooma-epäilyn vuoksi. Ei näkynyt mitään! Yksi huoli vähemmän siis: kohtua ei olla vissiin ihan ensi tilassa ryhtymässä poistamaan, mikä parantanee onnistumisen mahdollisuuksia.. Nyt makaan täällä ihan nääntyneenä jännittämisestä, lueskelen teidän tilanteista ja koitan jaksaa ryhtyä töihin taas.

Femedaan varaan ajan heti kun saan papa- yms tulokset kouraan , että saan jutella jonkun asiantuntijan kanssa tästä. Ilmeisesti terveyskeskus ei tarjoa mitään keskustelutukea huolestuneille.. Haluan vain tietää mitä kannataisi tehdä ja missä vaiheessa tutkimuksia pitäisi aloittaa, ja miten. Ja että milloin on syytä huolestua.

Kerronpa kuitenkin tarinan terveyskeskuksen erikoisista käytännöistä: Teininä menin kerran hakemaan "katumuspillereitä" kun ehkäisy petti. Ensimmäisestä pisteestä minut lähetettiin toisaalle, viiden kilsan päähän, ja sinne ei enää päässyt sinä päivänä. Seuraavana päivänä siellä sitten onnistuin pääsemään jo jonkun terkkarin huoneeseen asti, mutta tämä halusi välttämättä varata mulle ajan yli viikon päähän, vaikka pilleeri pitäisi ottaa 48 tunnin sisällä. En suostunut lähtemään ulos ilman reseptiä, joten syntyi pieni sanaharkka..

No siitä on kauan. Nyt voikin miettiä, että vieläkö tuo raskaaksi tuleminen on edes mahdollista vai tuleeko joku kasvain tai muu väliin.
 
Mitä Minskille kuuluu? :hug: Tummeniko se ovulaatiotestin viiva? :)

hilppa86 täällä myös yksi runsaasta, lotisevasta valkovuodosta kärsivä :ashamed: Muistelen kyllä, että sitä on ollut aikaisemmissakin kierroissa ainakin melkein yhtä paljon..
Mutta sulla kyllä alkaa noi kiertopäivät näyttää aika lupaavilta!! :hug: Koska ajattelit testailla? :)

äiti88 oikein paljon tervetuloa :wave:

novelle hyvä sotasuunnitelma sulla ;) Toivottavasti saitte ovulaation lassottua!! :whistle:

Tervetuloa takaisin Tipetsu :heart: Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että nyt teillä tärppäis nopeasti!! :)

Liliannelle halit yksiviivaisesta testistä :hug: Vielä on kyllä oikein hyvä mahdollisuus, että se siitä muuttuu :hug:

Voi Ralliperunainen olen pahoillani, että kierto venyy :hug: :hug: Oikein kovasti voimia ja jaksamisia!! Älä masennu :hug:

ginger-lemon-honey ihania uutisia, onneksi kaikki oli kohdussa hyvin :heart: :heart: Toivottavasti pian tärppää!!
Noi on kyllä ihan uskomattomia välillä nuo terveyskeskukset!! :eek: Onneksi pidit pintasi silloin!! Ei voi kun ihmetellä niiden tapoja.. :kieh:

ON: Täällä on nyt dpo noin 10, en testannut joten en ihan tarkkaan tiedä. Musta ei tunnu yhtään raskautuneelta, oikeastaan unohdan koko ajan, että on jo näin pitkällä kierto ja kohta vois jo testailla jos haluis..Nyt ei kuitenkaan ole vielä ainakaan yhtään testailuolo ja hyvä niin :) Mitään muita oireita ei ole kuin tämä edelleenkin jatkuva ajoittainen oksetusolo, turvotus ja paineen tunne vatsassa. Maltillisin mielin siis eteen päin :)
 

Yhteistyössä