Napakissa :hug: Mua niin itkettää ja harmittaa sun puolesta :'( En voi edes kuvitella tota tunnetta. Tsemppiä kauheasti ja ole ihan rauhassa omanapainen, se tuossa tilanteessa sallittakoon! Olis niin ihanaa, kun osaisi sanoa jotain lohduttavaa, mutta mä en ainakaan löydä sanoja. Niinpä annan lisäksi vielä muutaman virtuaalihalin: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Maj-Lis, tervetuloa kirjavaan joukkoomme! :flower: Mahtava asenne sulla ainakin on
Nelli!! Varovaiset onnittelut myös täältä suunnalta. Vauvaliimaa hirmuisesti mukaan! :flower:
Kapybara, jokohan mä toivotin sut tervetulleeks?! Muisti on hyvä, mut pirun lyhyt
Enkä jaksa nyt tarkistella, joten varmuudeksi, TERVETULOA!!
Omaa napaa: kp 17/24-28. Oon aika varma, että ovis oli alkuviikosta. Ihan hyvin se siinä tapauksessa tuli hyödynnettyä. Miestä nauratti, kun nostin jalat ilmaan jonkun kerran jälkeen, että ai, nyt otetaan jo kovat aseet käyttöön
Lyhyt kiertohan tästä on kuitenkin tulossa, jos ovis oli kp 12-13, niin menkat alkaa varmaan kp 24-26 (kauheeta, kun en enää osaa enkä haluakaan ajatella, että ne ei alkaisi, jotain pettymysten mukana tuomaa kyynisyyttä kai). Mut ei ei ei ne saa alkaa. Oon sillon siellä leirillä, etä ihan senkin takia sais jättää tulematta, ettei siellä tarvis kipuilla. Tai alkais sitte vasta leirin jälkeen. On tää vaikeeta
Jipii! Me saatiin uus asunto! Nyt on vauvoille tilaa oikein urakalla
Tai olihan sitä ennenkin, mutta nyt on vielä enemmän. Ja nyt laina tulee puoliksi, tää edellinen asunto oli vaan miehen nimissä, kun mä en ollu sillon aikasemmin lainakelponen. Ja oma piha! Ja sauna! Ihanaa!! Oon kyllä nyt onneni kukkuloilla
On se taas yksi yhdistävä asia toiseen, kun yhdessä se asunto ostetaan. Menis nyt se pari vuotta nopeesti, että saatais tanssia häitäkin :heart:
Heh, ehkä mä nyt lopetan tän hehkutuksen ennen ku jotain rupeaa etomaan
+++++++ kaikille niin maan prkleesti!! :xmas: