Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

No minä tein nyt sitten sen testin...PLUSSA!!! :) Kyllä sitä näköjään samoja oireita kuitenkin on mulla joka raskauden alussa.Olen hieman pää pyörällä ja mies ottaa aika iisisti. Ei oikein osata vielä kunnolla iloita, kun keskenmenojakin on takana. Mutta tästä se lähtee jos lähtee eikä se etukäteen auta murehtia. Toivon todella, että te muutkin saisitte pian plussatuulia (varsinkin pitkään yrittäneet). Aamulla vielä tarkistustesti ja sitten uskaltaudun tuonne odottajien puolelle. Viikkoja olisi laskurin mukaan nyt 4+2 :)
 
Onnea tytöt0406 niin miljoonasti, arvasin että plussaat :flower: Hirmuisesti tarrasukkia matkaan pienelle!!

Vaniljainen, yritän kovasti pitää Toivon matkassa mukana. Aina se ei vaan oo niin helppoa, toisinaan haluisin vaan potkia sen hornan kuuseen. Mutta tällä hetkellä se ainakin tuntuu mukana roikkuvan.. Mutta pidä sinäkin Toivo lähellä, kaikki on mahdollista niin kauan, kun menkat ymmärtää pysyä poissa :hug: Piän sulle peukkuja!!!

Omanapailua, kp 13/24-29. Tuntuu, että nää kierrot menee nykyään ihan supernopeesti. Sillon alkuun pari kiertoo oli ihan hirveetä se jatkuva odottelu. Nyt heräsin ihan yhtäkkiä tosissaan siihen, että ovisaika on käsillä! Mutta yrityksestä ei pitäis olla kiinni, peittoja heiluteltiin viikonloppuna useamman kerran ja tänään taas. Niitä nippailuja on ollut viikonlopusta asti, limoissakin taitaa olla muutosta jo. Saas nähdä. Miehellä alko just sopivasti loma ja lupailin sille, että voin kellistää sen vaikka joka ilta sen kunniaks ;) Meillä kun on monesti puuhailut jäänyt otolliseen aikaan vähille, kun ukolla on ollut väsymystä töitten takia :/ Mutta nyt ainakin jaksaa panostaa tähän..

Viikon päästä lähen viikoksi riparille. Apuva. Siellä joudun jännäilemään, että kivat sille. Kunhan ei menkat alkaisi siellä, niin olisin kiitollinen. Tai siis paras olis, ku ei alkas ollenkaan :D

++++++++++tuulia!!!!!
 
:flower: Onnea plussasta tytöt0406 , toivottavasti pikkuinen kestää matkassa! Paljon siis tarrasukkia sinne :heart:

ON: en mie sit testannu tänään kuitenkaan, oottelen ens viikolle jos ne menkat suostuis alkamaan. Mulla ei kuitenkaan ole mitään oireita,joten en usko että ois pullat uunissa. Mulla oli kuitenkin viime kuussa tosi vahva antibioottikuuri, joten voi kai sekin vaikuttaa. Harmittaa vaan,että kierto venyy mut nää kuuluu elämään :attn:
 
Voi V*ttu!!!! Kp 1 ja Yk 7 täällä :'( :'( :'(

Mikä h*lvetti tässä raskaaksi tulossa voi olla näin V*TUN vaikeeta!?? Anteeksi, mutta menee kyllä hermo tähän hommaan kohta :ashamed:


...Jos jotain hyvää niin kierto on ainakin ihan tasainen joten mulle voi päivittää myös, että kierto on nykyään tän 32 päivää ja dpo:tkin on hyvät 14..Joten mikä ihme voi estää sen raskaaksi tulon. Voi perse.
 
Vaniljainen EIKÄ!!! Mä en myöskään tajua, että miten tää voi olla näin helvetin vaikeeta?! Menee ihan usko koko hommaan.. Tosi iso hali sinne, voin ainakin ihan rehellisesti sanoa, että tiedän miltä tuntuu. Mussakin on kaikki kunnossa, että sitäkään ei voi selittää. Kohta pitää noi simpat tutkia varmaan :/ Voi murua!!!
 
Onnea TYTÖT0406!!! Hienoa saada lisää plussia tänne pinoon!

Voi VANILJAINEN, mikä pettymys. Kyllä se alkaa tosissaan ärsyttää, kun kierrosta toiseen yrittää ja yrittää ja sitten tulee taas se pettymys. Ei auta kun uutta yritystä vaan. Kyllä se vauva teillekin vielä tulee. Usko pois. Paljon haleja!

Musta olis niin ihana saada se kevätvauva. Katotaas nyt, miten tässä käy. Ei osaa vielä sanoa mitään omista tuntemuksista tän kierron osalta. Mutta vasta dpo 5 (tai 7) vasta menossa. Jotain pientä juilintaa häpyluun tienoilla on välillä, mutta voi olla ihan kuvitelmaakin. Varmaan taas vaan tarkkailen ihan liikaa jokaista tuntemusta.
 
Onnea tytöt0406 !!!!!Josko tästä alkais nyt taas uus plussamyrsky...

Vaniljaiselle isoakin isompi :hug: On se kyllä niin rankkaa ja syvältä kuukausi toisensa perästä pettyä. Vähemmästäkin alkaa pohtia, että missä vika-tai kummassa.

Pikaisesti tulin käväsemään ja sen verran omia oloja, että menkkajuilintaa selässä. Eli eiköhän se täti sieltä taas kurvaa tänään tai huomena. Kp 26/23-28 ja ottaa pannuun ettei voi onnistua. Eli hyvinkin samoilla fiiliksillä kun Vaniljainen.
 
Huuuuh, onpahan tullut tekstiä ja uusia paljon! Tervetuloa siis Lellustiina, pihpuu, Safiirix, miinski80, äiti88, reino84 joukkoon!

Tipetsulle tervetuloa takaisin kera clomien!

Onnea Lumina83 plussasta ja samoin onnittelut myös tytöt0406!

:hug: NapaKissa, g-l-h ja mötkis Myöskin :hug: Liliannelle mikäli se vuoto nyt sitten alkoi. Vaniljainen voi paska, halit sinnekin!! Onpahan kuitenkin kierto tasainen...pientä lohtua.

Lily-Jane Hienoa, että sait niin hyviä lääkärikuulumisia!!

Toivottavasti hilppa86 saisit pian selvyyden, mieluiten sen plussan muodossa... ralliperunakin tuskailee pitkän kierron kanssa, selvyyttä sinnekin toivon!!

nelli-86 Toivotaan, että olis muuta juilintaa kuin menkkoja... Voih, kovasti toivon tosiaan!!!

ON: Tilitän tänne samat mitä tuonne km-puolelle ja kopsaan siis suoraan pitkän tilitykseni:
Täällä ei oikeestaan sunnuntaina kylään tullut täti yhtään harmittanut kun tiesin, ettei osuneet ajoitukset kohdilleen. Siitä sitten päästäänkin seuraavaan aiheeseen. Tää meidän luovuttaja (esikoisen isä ) haluaa nyt vetäytyä "projektista". Kokee liian stressaavana hänen osuutensa (=kerran kuussa simot purkkiin). Noh, ei taida ymmärtää millaista stressiä tää on meidänkin puolella. Joka kerta kun ovistesti näytti plussaa niin oli pelko persiissä, että sattuuko herralle sopimaan kyseinen ajankohta. Viime kierrossahan en tikuttanut, osin juuri tuosta syystä. Sitten huomasin kuitenkin oireiden ja limojen sopivan ovikseen, joten ilmoitin tälle isukille, että olis meneillään nyt sitten ovis, joko tänään tai huomenna tarvittais tavaraa :) Nää päivät oli la ja su ja etukäteen olin osannut ilmoittaa, että viikonlopun tienoissa/viikonvaihteessa on NE päivät. Su-iltana tuntui ovikseen sopivat kovat kivutkin. Hän sitten ilmoitti, että hänelle kävis hyvin MAANANTAI! Mitä v****a??? Näin siis maanantaina illalla kp 19 koti-inssi tehtiin ja arvelinkin sen olevan myöhäistä. Kierto oli nyt sit 31 ja mulla on luteaalivaihe ollut tasaisesti 13 päivää eli ovis on ollut silloin sunnuntaina. Vaikka olis saattanutkin riittää se ma-ilta, mikä tuskin riitti niin silti mua vitutti suunnattomasti toi asenne, että hän sieltä kertoo milloin hänelle sopii. On kuitenkin tiennyt mihin lähti mukaan. Ehkä luuli raskautumisen tapahtuvan huomattavasti helpommin, en tiedä. Johan se yksi raskaus alkoi, mutta myös loppui. Ilmoitti myös jo vähän aikaa sitten, että meinaa "lomailla" heinä-elokuun eikä ole kuvioissa mukana. Hieno homma! Nyt kun asiasta sitten puhuttiin niin hän sanoi tarvitsevansa omaa aikaa ja jättäytyy projektista toistaiseksi.

Minä reippaana otin jo yhteyttä parille klinikalle ja sanoivat, että pitää odottaa kesätaukojen ja siittiötilausten ym. takia syksyyn. Yksi klinikka sitten sanoi, että tehdään samantien tähän kiertoon eka inssi. Tuntomerkkejä vaan valitsemaan luovuttajalle :D Nyt sitten jouduttiin pitkään pohtimaan sitä, että esikoisen isä on elämässä mukana, mutta mahdollisen pikkusisaruksen isä on "vaan" anonyymi luovuttaja. Mutta, vaihtoehtoja ei ole, joten tämä on ainoa keino saada se toivottu pikkukakkonen ja tuntuukin nyt hyvältä vaihtoehdolta kun ei tarvitse kenenkään kanssa "tapella" aikatauluista tai pelätä, että meneekö koti-inssi jonkun omien menojen takia huti.

Huh, tulipa tilitystä tosiaan kovin omanapaisesti, mutta pakko tätä oli päästä purkamaan...

Ultraa odottelen, se ensi viikon to kp 12 ja sitten inssi mahd seuraavan viikon alkupuolella.

Täällä siis nyt elellään kp4/31-35 ja yk4 lähti käyntiin. Meneepäs aika nopeesti, yk:t ne jämäkästi vaan karttuu...
 
voi harmi catalia mut onneks saitte jo sit kumminki siemennys ajan noin pian.Pidän peukkuja :hug:

Mulle voi pitää peukkuja sit seuraavaan kiertoon...Tais alkaa menkat just :eek: kp25 vasta... Koskaan ei oo näin käyny,mut oliki vasta eka kierto laastareiden jälkeen joten vaikee sanoo millon oikeesti on ovis ollu yms. Säästy ainaki noi testit ja pääsee kohta taas yrittää ja nyt kierron alusta asti jo. Tässä ku meni pari viikkpo kumminki hukkaan. Eikä muuten edes harmita,jännittää vaan uus yritys. Nyt ei kyl tiedä yhtään sit mikä toi kierto on :/ Pitäiskö kokeilla niit ovis tikkuja :D
 
Catalia Upeeta että hoidit ongelman noinkin pian alta ja ei tule pidempiä taukoja!! Nyt ainakin osuu inssi oikeaan aikaakin kun ne monitoroi sitä ultrilla :) Nyt vaan tärppionnea!!!

NeliApina No voi höh! Varmaan etsii kierto just itseään ton laastarin jälkeen..

Mä pöllö unohdin aamulla tehdä ovistestin, mulle on aina helpoimpa tehdä aamulla niin ei tartte pidättää pissaa. Ajattelin anyway kellistää ton miehen tänään, joten ehkä pitäis jättää huomiseen sitten. Eihän sillä väliä jos kuitenkin harrastellaan tänään. Juteltiin miehen kanssa ja sovittiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin hän vie simpat tutkimukseen. Ihan oma-aloitteisesti hän niin ehdotti vaikka sanoin, että voidaan odottaa vielä pari kuukautta. Sit ne on ainakin tutkittu jos joskus johonkin hoitoihin joudutaan. :)

Nyt kirjastoon! Mulla on graduseminaari ens viikolla ja jännittää!
 
Juu niin mä unohdin kans onnitella tytöt0406 :flower:

Aika vähäistä tuo on mut sellasta et vois muuttuu oikeiks menkoiks millon vaan... Onneks oli pikkarinsuojia töissä muuten ois pitäny hurauttaa kauppaan. Katellaan mihin tää tästä kehittyy.
Opiskele lily-jane nyt ahkerasti. :D
 
Catalia Hieno juttu,että miehen vetäytyminen kesälomille projektista ei ollut ainoa vaihtoehto ja saitte jo näin pian inssin! :hug: Onnea toivotan ja toivottavasti pieni tarttu heti mukaan!

Vaniljainen Voi ei!!!Iiiisoo lohtu :hug: Toivottavasti tämä kierto on nyt se viimeinen ja plussaat! :hug: Tiedän tunteen,on se perseestä että joka kuukausi saa vain pettyä verisesti.

tytöt0406 Onnea onnea onnea!! :flower: Ihanaa odotusaikaa!

nelli-86 Jospa juilinta tarkottas jotain muuta kun menkkoja!Pidän peukkuja! b =) d

ON:Täällä vasta kp12/17-28 ja MÄ EN JAKSA OOTTAA ET MENKAT ALKAA!! |O :D Ja kun vielä kp 3 asti pitää odotella,että voi ottaa ekan clomin,jee! Tulis vaan se resepti eka..
Kyllähän tässä toki ollaan luomuiltu mutta en odotan mitään,vain menkkoja. Jotenkin en "haluais" nyt tästä kierrosta raskautua,vaan haluun tietää onko clomeista hyötyä :) Monet on tulleet jo ekasta kierrosta,mutta joillakin mennyt 8 kiertoa. Noh,mulla on aikaa syödä niitä elo-syyskuulle ja jos sit en ole raskaana niin on aika polille. Vuoden alusta vasta ne hoidot sit jos tarvii.
Heti reissun jälkeen pitäis alkaa menkat,toivottavasti ei sit siellä kun pitäs ne clomit ottaa matkaan ja Chigacon kentällä on todella tiukat turvatarkastukset ja pyydettäessä kaikki lääkkeet jne. pitää todistaa oikeiksi! :eek:
Vegasis ainakin tarkenee, +42 koko ajan,öisinkin n. +33,huh!
 
Onnea tytöt0406! :flower:

Tää kierto meni vähän taustaillessa täällä. Mutta pitkän kierron (yk9) lopussa tuli kahteen ovulaatiotestiin vahvat kaks viivaa ja tänään positiivinen raskaustesti! =) Olen kyllä hieman varauksella vielä, kun on se yksi varhainen km ollut. Terolut reseptikin odotti pöydällä, mutta niitä ei sitten nyt tarvittukaan.. :)

Tsemppiä vaniljainen ! Kyllä se vielä tärppää! :hug:
 
tipetsu hyvä ku oot saanu ne lääkkeet. Tai ainaki melkeen oot jo saanu :D Mukavaa myös ku pääsette sinne reissuun.
Vaniljainen meillä taitaa olla nyt sit samat kiertopäivät ja toivotaan et plussataanki kimpassa...mun vuoto ei oo viel ihan kunnollista mut ajattelen et sitä se on kumminki. Nyt jännittää taas uus yritys :D Mua vaan jännittää kaikki :LOL:
 
Minä täällä taas moi :wave: Olen tässä tutkinu kalenteria ja omia oireita kun ihmettelen tätä kierron lyhyyttä ja huomasinki et siitä kun irrotin laastarin meni 12vrk ja tuli ovis kivut ja siitä taas 12vrk ja tuli ne ekat luomut siitä taas 12vrk ja oviskivut ja nyt siitä on taas 12vrk.... Hassu juttu. :D kyllä mä taidan tilaa niit ovistestejä mielenkiinnosta et mitä se näyttää sinä päivänä ku tulee kivut ja et onko tää kierto nyt sit tää 24.
Mut onks 12pvää hyvä luteaalivaihe? En oo aiemmin edes tienny mikä se on :LOL:
 
Pikaisesti vaan NeliApinalle vastailen, että normaali luteaalivaihe on 12-16vrk. Tuo siis menee vielä normaalin rajoihin :) Aika mielenkiintoisia sun laskelmat tosiaan ;)

muoks. niin ja joku verkkolääkäri ainakin kirjoitti, että keltarauhasen normaali toiminta-aika on 14pv +/-2-3pv ja että 11pv:kin menisi vielä just ja just normaalin rajoihin.
 
No niin vihdoin liityin joukkoonne :wave:
Itse olen haaveillut vauvelista jo jonkin aikaa, mutta nyt mieskin alkoi puhua, että mitähän jos jätettäis pillerit pois :D Ekoja luomumenkkoja siis odotellessa.. ihan alkuvaiheessa ollaan :saint: Niin ja siis ensimmäinen lapsukainen olisi yrityksessä kummallekkin, ikää mittarissa 24 ja 27.
Aurinkoista kesää kaikille ja tsemppiä vauvan teko puuhiin ;)
 
Täällähän on juttua riittänyt.

Lily-Jane: Tosi hieno homma että veriarvot oli kunnossa! Ja että mies oma-aloitteisesti haluaa tutkimuksiin :) Tsemppiä graduseminaariin, se on varmaan kaikista ahdistavin esitys mikä voi olla! :D

tombatar: :hug:

tytöt0406: Oikein paljon onnea, ihanaa! :flower:

mömmömmöö: toivottavasti miehen lomailu auttaa peittojenheilutusintoon!

hilppa: toivottavasti ne menkat joko alkaisi pian tai testit näyttäisi muuta. Tsemppiä!

Vaniljainen: Voi ei!!!! Itkujen itku!!! :hug: Oikein paljon voimia!

Peukut pystyyn Novellelle! Ja tsemppiä nellille!

Catalialla on kyllä tosi vittumainen tilanne. Miehet on tossa kyllä saatanan pässinäitä, että joskus kuvittelevat, että se oma siemen antaa alun elämällä just sillon kun mies niin haluaa, ja oviksilla tai kierroilla ei ole mitään väliä. Ja sit kun nainen pitää silmällä ja stressaa että koska ne tärppipäivät olisi niin mies heittäytyy niin rimpsessaksi "ähhh. emmä voi, mua stressaa". Mut sit vielä se et lopettaa "leikin" kesken! Ihan laittaa kyllä vihaksi! Tosi paljon voimia Catalialle ja kumppanille :hug: Toivottavasti saatte pian asiat järjestykseen!

NeliApina: Nonni, uutta kiertoa ja peittojenheilutuskautta peliin!

Tipetsu: Ei mulla ole koskaan syynätty mitään lääkkeitä sen tarkemmin turvatarkastuksissa USAssa, vaikka oon laittanut kaikki esille. Mutta ainahan ne reseptit voi varmuuden vuoksi ottaa mukaan :)

nappuselle oikein varovaiset onnittelut :flower:

mintulle tervetuloa!

Tänne ei ihmeempiä, tärppipäivät alkaa olla käsillä. Tänään ehkä nippaisi vähän, ja töistä kotiuduttua ja syötyämme sanoin miehelle (hetken pohdittuamme että mitäs sitä tänään tehtäisiin) että mulla on ihan superyyberhyvä idea, sekstaillaan! Mies katsoi suurilla silmillä ihmetellen "mut eihän siihen koko iltaa mee" :LOL: Näin täällä :D Mutta kellistinpä sen!
 
Nappunen ONNEA!!! :flower: Ihanaa saada pari plussaa tänne!! Ja toivoa, että voi yk 9:lläkin plussata :heart: Kun tuntuu, että aika monet meidän pinossa on plussannu just yk 1-4:lla.. Näin keskimääräisesti. Onnea raskauteen!! Teetkö varmistustestin ja laitan sitten plussanneisiin?

Tervetuloa minttu1986!! Onko nyt siis yk 1 vai 0? :) Että saan päivitettyä oikein! Teillä kuitenkin yritys lähtenyt jo käyntiin? Tärppionnea!!

Mä nyt sit tein ovistestin iltapäivällä ja en kyllä saanut siitä mitään selvää. Ei olis pitänyt hankkia noita halvempia, ollut niin iisiä ton CB:n digin kanssa. Halusin vaan vaihtelua mut njeh.. Pitää varmaan siirtyä takas digitestiin ens kierrossa. Noh, tänään illalla on seksiä anyway luvassa, satoi tai paistoi! :) Joten vaikka ei olekaan ovis ihan vielä käsillä niin pitää treenata kun toi mies on pe-su poissa. Just parhaat päivät, kp 14-16 :kieh:
 
pokemoni Joo mä oon varmaan sellainen hermokimppu keskiviikkona! Onneks ei mietitytä niin paljoa nää vauvajutut kun pakko keskittyä tohon graduun.. Hui.

NeliApina Opiskellaan ahkerasti, kiitos :) Joo onneks tolla miehelläkin on tota vauvakuumetta, ekaa kun haaveillaan ja hän on täyttänyt 30 joten sopivassa iässä :) Siksi se suhtautuukin positiivisesti noihin simppatesteihin ym.
 
Pokemoni ja Lily-Jane kiitos onnitteluista! =) Niin kyllä mullakii on meinannu täällä välillä epätoivo iskeä, kun monet on niin nopeasti plussanneet ja varsinkin näin pitemmällä kierrolla hankala edes saada sitä plussaa. Niin ja taisit laittaakin mut jo plussanneisiin, kyllä se testi oli niin selkeä, että ei tässä taida enää epävarmuutta olla :) Tsemppiä :heart:
 
:flower: kaikille plussanneille ja :hug: vitutuksen kourissa kärsiville...

olis taas ovisaika välillä torstai-sunnuntai ,lyhyen kierron armoja... ovislaskuri väittää et lauantaina olis,mut mistä sen varmaksi tietää kun en tikuta enää
mutta... mies sai perjantaiksi ajan simppatestiin. ollaan ja kärvistellään sinne perjantai-iltaan ennenkun voi pupuilla!
jännä miten sitä laskee ja toivoo vaik pää sanooki ettei sitä tärppiä kuitenkaa tuu :'(
mies jaksaa kannustaa ja sanoo et kyllä se vielä onnistuu... ja syö sinkkiä ym vitamiineja ja valmis tutkimuksiin tappelematta. ihana mies, sen avulla jaksan taapertaa eteen päin!
anteeks omanapaisuuteni,on nii korkeella v**tus taas |O

kp 9/25
 

Yhteistyössä