Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Nelli, toivotaan että rouvaantuminen vaikuttaa oikein rautaisesti lisääntymiseen. Ite ainaki mukamas voitin heti jostain arpajaisista jotain, vaikken koskaan kyllä voita mitään :hug:

En ole nyt kyllä käynyt tarkistamassa tilannetta tunnin sisään, mutta mulla ei ole kunnon vuodot alkanut. Nyt tässä vähän toivon, kun tein yöllä nega-testin. Jotenkin ärsyttää, että pitkästyy vaan koko ajan tämä kierto tässä ihan turhaan. On taas semmonen menkkaolo, että josko ne hanat nyt aukeis pikku hiljaa. Tänään vielä alkaa se harjottelu, olin vähän toivonu että ois pahimmat ekat päivät ollu vielä vapaalla harjottelusta..noh, aina ei voi valita. Ja jos tuo vuoto ei ala, niin sitten en oikein tiedä miten tässä pitäis elää kun la+su on tullu tuhrua, mutta iaka vähän. Mullahan la ennen sitä roseviiniä humpsahti sitä ruskeaa vuotoa, ettei ois pikkusiteellä pärjännyt sitä hetkeä. Ja ennen on tuosta sit alkanu suoraan se punaine vuoto, mutta nyt näemmä ei. Oon kyllä tehny kaiken maailman hokkkuspokkustemppuja, että menkat alkais B) Tympäsee sekin, että mistä ihmeestä minä nyt tiedän millon se hiton ovulaatio seuraavan kerran on!! Ärripurri.

Ralliperuna, toivotaanpa sulle parempaa tuuria :heart:

Tytöt0406, onpa ikävä tilanne. Se ei kait auta kun keksiä jotain pientä projektia, niin saa viikoksi pariksi ajatukset pois koko hommasta. Jospa asiat ois parhain päin, ja jos sitten ei ole, niin toivottavasti lähtis nopeasti tilanne kehittymään :hug:

Lily-Jane se jaksaa olla positiivinen :heart: Ite en yhtään jaksa katella tällä hetkellä mitään vauva-juttuja, oikeen tympäsee. Mutta se liittyy nyt tähän vuoto ongelmaan, jos mulla vaikka tunnin päästä alkais vuoto niin sit ois taas eri fiilis :LOL: Nyt jotenkin vana pelottaa, että tässä jumii johonkin typerään vaiheeseen seuraavaksi puoleksi vuodeksi.

Tipetsu, testasitko outojen menkkojen jälkeen?

Muoks. Onnea Jääräpää :heart: Samoin Napakissalle tsemppiä yritykseen :flower:

Muoks2. Se tais täälläki varmaan uusi kierto alkaa! Tulipa heti hyvä mieli, eikä enää tympäse lähteä harjotteluunkaan :D Mulla näyttäis seuraavat tärppipäivät tulevan pääsiäisviikonlopulle, että ainakin on munarikas tulossa jos ei muuta :LOL:
 
Kattelinpa noita plussanneita ja arvioin, että on suurin piirtein alkanut muuttumaan fifty-fifty tuo että tärppääkö esim yk 0-2 vai yk 3- (tietysti vähän epäreilu jakauma, mutta saa oman mielen hyväksi :D ). On muuten oma nimi pompsahtanu tuolta aika lailla, tulee vähän lohduton fiilis, mitä Nellikin osas hyvin tuossa kuvailla. Mutta toisaalta oon yhtä aikaa tosi toiveikas tästä uudesta kierrosta, koska ensinnäki aurinko paistaa ja sitten kun kierto käynnisty uusi ja oon päättänyt että kaikki mahdolliset ehkä-voi-olla-että-vaikuttaa-lisääntymiseen-päivät käytetään tässä talossa hyväksi. Eli joka päivän taktiikka tuossa kohassa, muuten ei kyllä pysty koko kiertoa tuolla menemään, kun on tuo harjottelu niin veikkaan ettei jaksa eikä pysty vaikka haluais.

Nyt on kyllä aika selkee, kun oli kierto mikä hyvänsä niin se on tuo pääsiäisen aika kuitenki se tärkeä..että jos se mun ohjaaja harjottelussa on pääsiäisellä lomalla niin pitää itekki kattoa että meillä tulee sit reissulla hyödynnettyä ovisajat kaikkien mahdollisten kiertojen mukaan :LOL: Lähdetänä siis kyllä pohjoiseen heti, jos on mahdollisuus vaan.

Ja totta kai tuossa huomasin heti lasketut ajat, että jos (tai aletaanko jo vaan reippaasti sanomaan että KUN tässä kierrossa tärppää, kerpele) tärppää niin voi mennä jopa 2011 puolelle jos on tuo pitempi kierto. Tai sitten ihan viimeisille joulukuun päiville. Onpa jännää. Mulla mies haluais, että tärppäis sitten vasta vuodelle 2011, kun se mietti että onko se aina ihan reppanan kokonen ja isot pojat kiusaa ym. Huomaa, että miehellä on toiveena poika selvästi.

(Näin muuten aivan ihania tehtyjä prinsessahörhelömekkoja pikkusille tytöille, siis selkeästi häihin ym tehtyjä. Kyllä teki mieli ostaa yksi.)

-Metsis ja pohdinnat sekä varmistui kp 1/26-29
 
Moikka pikana. :wave:

Kone edelleen epäkunnossa, eikä kuntoon tulekaan... Olen kännykällä käyny juttuja lukemassa, mut kuten aiemmin huomattiin sillä kirjoittaminen ei oikein luonnistu. :LOL:

Onnea plussanneille, :hug: sitä kaipaaville ja tervetuloa uusille. :wave:

Tossa toivoni menetettyäni tutkailin juttuja uusiks, ja totesin et ovis tais osua sittenkin myöhempään, ja tais osuu pupuilut oikeeseen aikaan. No, suuria toiveita en silti elättele. Tosin mieli kehittelee oireita, kuten ennenkin. Iltaisin etomista, kahvi etoo toisinaan ja makeat hajut ja syömiset/juomiset, närästääkin mukamas ja rintoja viiltää aina välillä. Mutta ennenkin tehny mielikuvitus oireet, joten tätiä odotellessa. Harmi vaan, et senkin pitäs kyläillä samalla päivällä kun reissuun lähdetään... :/

Mutta nyt valmistautumaan töihinlähtön, pääsin siskolla pikaseen käymään koneella...

Tsemppiä kaikille ja plussapuhureita :whistle:

:wave:
 
Maanantaita kaikille!!!

Metsis :hug: No ainakin pääsit uuteen kiertoon ja loppu toi epävarmuus ja kierron venyminen! Pakko tässä välillä on olla positiivinen, vaikka mullekin nää menkkojen alkamispäivät tuntuu välillä raskailta kun siihen tärppiin ei sit usko millään. Etenkin kun nyt pitäis kohta yk 5 pärähtää, ja periaatteessa jos tän kierron laskee niin yk 6 |O Nyt tuntuu kyllä että alkaa todennäköisyydet jo olemaan paremmalla puolella :D Nyt kun vaan alkais ne menkat niin pääsiskin tähän uuteen kiertoon!! Molemmat yritetään kunnolla näissä kierroissa, eiks niin ;) Mullekin jos tästä seuraavasta kierrosta tärppäis niin LA olis joskus tammikuun eka tai toka päivä. Yleensähän menee kyllä yliajaa ekat, luotan siihen sit hihi!

ralliperuna Vaihdetaan se nega plussaksi, jooko? :)

Shamandalie Sulla sentään on jotain oireita, mulla ei ikinä oo mitään! :D Ei edes kuviteltuja :LOL: Mitkä päivät sulla on menossa, milloin plussaisit?
 
Onnittelut plussanneille ja plussatuulia muillekin! :)

Mulla oli eilen aivan kummallisia vatsakramppeja, vasemmalta alavatsasta viilsi välillä niin kovin, että kaikki tekeminen oli vaikeaa. Kipu säteili sitten kylkeen ja sieltä alaselkään. Nyt kuitenkin kaikki ok. Outoa... Mies on jo aivan varma, että nyt on tärpännyt...
 
Onnittelut plussanneille ja halit sitä tarvitsiville :hug: :hug:

Täällä vituttaa ja rankasti taas vaihteeksi, ei niinkään tää vauvapuuhat vaan se että pitäis pojille alkaa tilaan hautakivee ja nyt ei oo todellakaan ylimäärästä rahaa ja juu soitin sit sosiaalitoimistoonkin ja se on kuulemma hyvin harkinnanvarainen asia :headwall: :headwall: voi jumakeuta sanon minä :headwall: :headwall: jää kohta pojille kivi täksi kesäksi hommaamatta jos ei tipu sellanen 500e jostakin :headwall: :headwall:

anteeksi negatiivisuus, aamulla olin aurinkoinen, mut en enää |O ja kp 12/30 menossa eli jännäysviikkokin päällä :kieh:
 
Muzilla: Kuulostaa aika rankalta, joten toivottavasti asiat selviää :hug:

ON: Täällä ollaan ja ihmetellään. Joko tässä historia toistaa itseään ja menkat on raskaudesta huolimatta tullut tai sitten en ole raskaana ollutkaan (testi näyttänyt väärän haamun). Keskenmeno ei nimittäin ole ainakaan kyseessä, kun ei verta tule yhtään sen enempää kuin eilen: vain pyyhkiessä silloin tällöin. Mutta menkat mulla on siis aina alkanut päivän tiputtelu ja seuraavana päivänä vyöryy kunnolla (pahoittelut ilmauksesta :LOL: ) Mahaa nippailee, selkää juilii ja närästää...on aika menkkamainen olo sen lisäksi.

Joku kysyi sitä testiä niin se oli apteekin oma testi. Ensimmäistä kertaa uskaltauduin ostamaan ja tämän kokemuksen jälkeen oli varmaan myös viimeinen. Kovin vaikea uskoa, että olisin ollut raskaana, kun lääkärissä vastaus oli negatiivinen. No, eiköhän tämä selviä tässä parin päivän aikana. Kunhan menkat alkaisi kunnolla niin pääsisi taas yrittämään...

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Minunkin puolesta plussapuhureita kaikilla ja halit sitä tarvitseville! :hug:

ON: Täällä pitkästä aikaa aurinkoisin mielin: vatsaa juilii kunnolla menkkamaisesti ja ihan millinmilli tullut punertavaa vuotoa. Jospa tästä nyt pääsisi kohta uuteen kiertoon ja menkat alkaisi viim. huomenna kunnolla! Hassua, että voikin olla näin iloinen menkoista, mutta kerrankin ajattelen, että kiitos ihanasta vuosipäivälahjasta (meillä tänään 5vuotispäivä) :heart:
 
Mulle voi päivittää yk 3, on jo kp5 menossa kai. Tuli se täti sieltä siis kylään torstaina. Mutta ei se nyt enää harmita. Huono yrityskierto olikin kyllä. Josko tässä kierrossa ehtis ja jaksais paremmin taas.
 
Kiitos Vaniljaiselle halista. Oli niin suloinen kuva, että ihan pisti hymyilemään :)

Tytöt0406
todella omituista tollanen. Varmasti ihan kamalaa ootella, että mitä nyt seuraavaksi tapahtuu kun jo pikkasen ehti innostua asiasta. Toivotaan vielä, että parhain päin menee.

Jääräpäälle aivan mahtavat tsempityikset ja nyt kahta kauheemmin sitä liimaa matkaan!!!!

Tsemppejä myös kaikille lähiaikoina plussanneille.

Pakko purkaa omaa napaa taas kerran, kuitenkin tää melkeinpä ainoa linja jossa niitä pelkojaan ja ajatuksiaan pääsee purkamaan kun ei tota miestäkään koko aikaa niillä viitti rassata. Oli kyllä tosi harmaat fiilikset eilen ja se varmasti tosta mun edellisestä viestistäkin paistoi kauas. Olin vaan niin kamalan pettynyt niistä menkoista, kun jokaiset menkat on niinkun isku vasten kasvoja ja epäonnistuminen. Sitä vaan niin paljon pelkää, että mitä jos jommassa kummassa onkin vikaa eikä lapsia tulla saamaan. Onnellinen tietysti pitää olla siitä, että viime kierrossa se ovis ainakin on tapahtunut, mutta nyt tietysti mun tuurilla taas menee monta kiertoa ilman ovista ja pettymys vaan kasvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NapaKissa:
ralliperuna, voih, toivottavasti nega muuttuis vielä plussaksi

Pakko hehkuttaa omaa napaa! Mies suostuki eilen heti lopettaa ehkäsyn, ja peitot heilumaan, nyt pääsen itsekin jännäämään. Se olis sitte yk 1, kp 15/27-30. :heart: :heart:
Kiitti! :)
Heiiih,tehän päätitte alottaa yrityksen JUURI OIKEESEEN AIKAAN! ;)
Eiks näihin aikoihin sulla ois ovis.. :whistle:
tsemppiä d :) b

Ite:
Menossa siis vissiin joku ööö 34/31 ja testaan varmaan uudelleen 37/31.Hyvin voi olla tuon pco-pirulaisen syytä nämä kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Novelle78:
Mulle voi päivittää yk 3, on jo kp5 menossa kai. Tuli se täti sieltä siis kylään torstaina. Mutta ei se nyt enää harmita. Huono yrityskierto olikin kyllä. Josko tässä kierrossa ehtis ja jaksais paremmin taas.
Hyvä että jaksat aatella positiivisesti,tuolla ajattelutavalla useimmat raskautuu nopeammin.Yritettiin 2v ja kun rupesin aatteleen noin niin heti tärppäs :)
Ja ens viikolla sit alkaa sullakin oleen nuo yrityspäivät käsillä niin ei kauheesti tartte ootella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Almukka83:
Onnittelut plussanneille ja plussatuulia muillekin! :)

Mulla oli eilen aivan kummallisia vatsakramppeja, vasemmalta alavatsasta viilsi välillä niin kovin, että kaikki tekeminen oli vaikeaa. Kipu säteili sitten kylkeen ja sieltä alaselkään. Nyt kuitenkin kaikki ok. Outoa... Mies on jo aivan varma, että nyt on tärpännyt...
Mulla samaa peliä ja mies 110% varma että oon raskaana vaikka nega tulikin kp 32/31.Aion sen uudestaan testaamisen kans oottaa kp 36/31 saakka taas.Ihan sama olo mulla kun viime raskaudessa mutta ei oo paha olo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Shamandalie Sulla sentään on jotain oireita, mulla ei ikinä oo mitään! :D Ei edes kuviteltuja :LOL: Mitkä päivät sulla on menossa, milloin plussaisit?
:D Mulla onkin hyvä mielikuvitus aina ollut, tiedä onko hyvä välttämättä.. ;) mikäli kierto sama kun ennen, niin nyt vasta kp20/30. Eli testailua aikaisintaan parin vkon päästä jos ei tätiä näkyis...
 
tytöt0406 myös täällä ollaan ja ihmetellään! Mulla näytti viime viikolla ne kaks testiä plussaa, no la alko sit vuoto ja kesti sunnuntaihin. Vieläkin ihan vähän tiputtelee, mutta ei mitään kipuja! Äsken tein sitten testin ja näytti haamua. Että se tais sitten olla siinä..??! :|
 
Kovasti onnea kaikille plussanneille :flower: Tuntuu ettei oikein kerkeä vastailla viesteihin, lukemassa käyn kyllä joka ilta..
Täällä on vissiinkin joku vatsatauti tuloillaan, kun koko päivän on yököttänyt tai sitten pillereiden lopettaminen vaikuttaa vielä. (vaikka siitä on kyllä jo useampi viikko kun pillerit lopetin).
Menkkoja odotellaan lauantaiksi, sitten häätyy alkaa tarkemmin laskemaan päiviä. Nyt tässä kierrossa ollaan pupuiltu milloin haluttaa, tsekkaamatta päivää olleskaan.
Sekin on jännä juttu, kun tuon pojan jälkeen ei ole halut missään vaiheessa palanneet, mutta nyt kun ollaan vauvantekopuuhissa on halut tulleet takaisin. Onkohan mun kroppa sitä mieltä että ei kehtaa innostua, jos ei olla oikealla asialla :LOL:
Mutta nyt nukkumaan että jaksaa aamulla herätä duuniin
Aurinkoista viikkoa kaikille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Shamandalie Sulla sentään on jotain oireita, mulla ei ikinä oo mitään! :D Ei edes kuviteltuja :LOL: Mitkä päivät sulla on menossa, milloin plussaisit?
:D Mulla onkin hyvä mielikuvitus aina ollut, tiedä onko hyvä välttämättä.. ;) mikäli kierto sama kun ennen, niin nyt vasta kp20/30. Eli testailua aikaisintaan parin vkon päästä jos ei tätiä näkyis...
Siis munhan piti kirjoittaa, että milloin testaisit, ei plussaisit, vaikka siis plussaahan toivotaan :D Oi, eli siis pitkät piinailut edessä vielä!!

nelli-86 :hug: Vaikka se onkin vaikeaa ajatella, niin se vuoden yritys on ihan normaali. Tätä minäkin hoen itselleni, ja gynekin sanoi, että puoli vuotta ei ole pitkä aika. Mutta kun se tuntuu niin pitkältä, ja mistään ei ole mitään varmuutta. :( Samojen ajatusten kanssa usein täällä painitaan. Toivottavasti mielesi piristyy pian!!

).( Huomasin, että viime kierto oli 30 päivää, eli se varmaan on se oikea kierto. Tänään 30/30 siis, ei 30/29. Menkkoja odotellessa huomenna. Aloitin antibioottikuurin tänään, joita ei saa missään nimessä syödä raskaana, joten nyt ehkä vähän riskillä vedetään, vaikka ei siihen plussaakaan mitään toivoa ole. On vaikeeta juu :$
 
Minä täällä taas :wave:
Mua alkoi vaivaamaan se miten vähäoireinen olen, ja aloin miettimään että mitä jos on pysähtynyt raskaus alkuunsa eikä vaan vielä ala vuotaa tms. Tänä aamuna käytin sitten sen käyttämättä jääneen Clearbluen digin ja kun se tiimalasi pyöri siinä niin aloin ihan tosissani miettiä että mitä jos mä en ole raskaana ollutkaan, kuvitellut vaan ja täälläkin hehkuttanut? Kun olen ennenkin luullut roskishaamuista liikoja yms, ja jos mun pää vaan meni odottamisesta sekaisin. Tuijotin sitä testiä ihan kauhusta kankeana...ja sitten tuli teksti Raskaana 2-3 :heart:
Eli tuosta päätellen etenee varmaan ok kun viikotkin näytti oikein. Mullahan pitäis ollla nyt rv 4+2. Jokohan tämä sais olla vika testi? Vai testaanko synnärille asti :LOL:

Toivon että mun plussa tuo toivoa teille vähän pitempään yrittäneille, pidän teille kovasti peukkuja :hug: ja jos noita mun aikaisempia megakiertoja ja todnäk ovuloimattomuutta ajattelee niin eipä ole mitään syytä miksei jokainen teistäkin sitä plussaa saisi. Ja toivottavasti pian!

Lily-Jane, mikä antibiootti? Oletko testannut? vaikka muistanhan mä sen miehes reissun mut ettei kuitenkin?
 
Huomenta, onpa kaunis päivä! Mul ois tänään luvassa manikyyri ja muita viimisiä hääjärjestelyjä, ja sit pitäs saada vähän munaa mieheltä :D

Tänään meinaan kaikkien kalentereitten mukaan pitäs olla The O-day. Alavatsaa nippaillu jo muutaman päivän, ja nyt ku kerta sain luvan ni meinaan sit kunnolla yrittämällä yrittää tulla raskaaks. Pitäkäähän peukkuja :)

Sokeripala :heart:

Lily-Jane Oonko omituinen jos silti toivon sulle plussaa? :p

 
Sokeripala Usko pois, kyllä sä oot raskaana :D Vaikka sitten kun mä plussaan oon varmaan ihan yhtä hysteerinen!! Sain sellaista antibioottia kuin tetrasyklin tms. Mulla on tossa leualla joku ihotulehdus.. Mut tosiaan jos ei tänään iltaan mennessä oo menkat alkaneet niin aamulla testaan, jotenkin alko itseänikin hermostuttamaan. On varmaan niin aikaista ja siksi oireet ei oo sulla alkaneet! Onko masussa minkläänlaisia tuntemuksia?

NapaKissa Hihi et oo omituinen, mäkin toivon ja sit vaan nakkaisin noi antibiootit jonnekin hankeen :) Onnea häihin, ja hyödyntäkää hyvin ovispäivät ;) Peukkuja pidetään kyllä!!

Täällä siis 31/30 ja menkkoja odotellaan edelleen! Ei muuta mainittavaa olotilasta :)

:wave:
 

Yhteistyössä