Nelli, toivotaan että rouvaantuminen vaikuttaa oikein rautaisesti lisääntymiseen. Ite ainaki mukamas voitin heti jostain arpajaisista jotain, vaikken koskaan kyllä voita mitään :hug:
En ole nyt kyllä käynyt tarkistamassa tilannetta tunnin sisään, mutta mulla ei ole kunnon vuodot alkanut. Nyt tässä vähän toivon, kun tein yöllä nega-testin. Jotenkin ärsyttää, että pitkästyy vaan koko ajan tämä kierto tässä ihan turhaan. On taas semmonen menkkaolo, että josko ne hanat nyt aukeis pikku hiljaa. Tänään vielä alkaa se harjottelu, olin vähän toivonu että ois pahimmat ekat päivät ollu vielä vapaalla harjottelusta..noh, aina ei voi valita. Ja jos tuo vuoto ei ala, niin sitten en oikein tiedä miten tässä pitäis elää kun la+su on tullu tuhrua, mutta iaka vähän. Mullahan la ennen sitä roseviiniä humpsahti sitä ruskeaa vuotoa, ettei ois pikkusiteellä pärjännyt sitä hetkeä. Ja ennen on tuosta sit alkanu suoraan se punaine vuoto, mutta nyt näemmä ei. Oon kyllä tehny kaiken maailman hokkkuspokkustemppuja, että menkat alkais B) Tympäsee sekin, että mistä ihmeestä minä nyt tiedän millon se hiton ovulaatio seuraavan kerran on!! Ärripurri.
Ralliperuna, toivotaanpa sulle parempaa tuuria :heart:
Tytöt0406, onpa ikävä tilanne. Se ei kait auta kun keksiä jotain pientä projektia, niin saa viikoksi pariksi ajatukset pois koko hommasta. Jospa asiat ois parhain päin, ja jos sitten ei ole, niin toivottavasti lähtis nopeasti tilanne kehittymään :hug:
Lily-Jane se jaksaa olla positiivinen :heart: Ite en yhtään jaksa katella tällä hetkellä mitään vauva-juttuja, oikeen tympäsee. Mutta se liittyy nyt tähän vuoto ongelmaan, jos mulla vaikka tunnin päästä alkais vuoto niin sit ois taas eri fiilis
Nyt jotenkin vana pelottaa, että tässä jumii johonkin typerään vaiheeseen seuraavaksi puoleksi vuodeksi.
Tipetsu, testasitko outojen menkkojen jälkeen?
Muoks. Onnea Jääräpää :heart: Samoin Napakissalle tsemppiä yritykseen :flower:
Muoks2. Se tais täälläki varmaan uusi kierto alkaa! Tulipa heti hyvä mieli, eikä enää tympäse lähteä harjotteluunkaan
Mulla näyttäis seuraavat tärppipäivät tulevan pääsiäisviikonlopulle, että ainakin on munarikas tulossa jos ei muuta