Hakutulokset

  1. Hali87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Täältä taustalta kirjottelen väliin, toivottavasti ette pahastu :) Olen lukenut ahkerasti teidän ketjua, kun toivon tässä piakkoin liittyvän joukkoonne, saapi nähdä.. Mutta tuosta graavilohesta: mulle neuvola esikoisen aikaan ohjeisti, että itsetehtyä graavilohta saa syödä, toki suolapitoisuuden...
  2. Hali87

    Youtube-video päiväkodin pihavalvonnasta..

    Ah, kiitos, en huomannutkaan jo olemassa olevaa ketjua. Anteeksi :)
  3. Hali87

    Youtube-video päiväkodin pihavalvonnasta..

    (Kokeillaanpa uudelleen, edellinen ketju ei ilmestynyt) Löytyipä youtubesta mielenkiintoinen, surullinen, video.. YouTube - Ounasrinteen päiväkoti 2.5.2011
  4. Hali87

    Mitkähän olisivat juuri meille sopivat rattaat?

    Olisikohan kellään kokemusta näistä Fiilian rattaista? Osta Hobby Hallista: Fiilia-matkarattaat, harmaa
  5. Hali87

    Mitkähän olisivat juuri meille sopivat rattaat?

    Tiedän, näitä rataskeskusteluja täällä(kin) riittää. Tahtoisin kuitenkin vastauksia juuri minun tilanteeseen, joten teenpä vielä yhden lisää.. Meillä on tällä hetkellä yhdistelmävaunut (sen verran huonot että käytössä nykyään enää meillä sisätiloissa päiväuniapuna) ja vanhat Emman...
  6. Hali87

    Kuvaketju joulukuusista 2010

    Tässä on tosi nätti kuusi kyl :) Pitääki illemmalla koittaa ottaa meijän kuusesta kuva..
  7. Hali87

    Graco Cosmic Comfort S - turvaistuimen vyöongelmaa..

    Hei! Ostettiin viikonloppuna poitsulle tuo Graco Cosmic Comfort S -istuin, jonka mies ja mun isä eilen asensivat. Jo eilen illalla kun yritin poitsua laittaa istuimeen, oli istuimen vyöt jotenkin mutkalla omituisesti ja kesti tosi kauan (ja kolmen henkilön yritykset) ennenku saatiin...
  8. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    mä en millään suostuisi uskomaan, et mun täytyy tehdä valinta opiskelujen ja imetyksen välillä :o en voi olla ainoa ihminen, joka tätä asiaa käy mielessään läpi, tämän vuoksi toivoin kokemuksia ja ajatuksia, miten homma on toiminut :)
  9. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    Kiitos vastauksista. Tuntuu tosiaan turhalta itseki miettiä näitä jo tässä vaiheessa, mut oon aina ollu hyvä murehtimaan asioita turhaan.. Usein pumppailenkin pakkaseen maitoa varmuuden vuoksi valmiiksi, silloin tällöin, jos tuleekin jokin yllättävä meno tms. Yritänkin kyllä ainakin jonkun...
  10. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    Tähän tahtoisin lyhyesti kommentoida, vaikka menee vähän asian vierestä. Lapsihan saa äidinmaidosta enempi energiaa, kun esim kasvissoseesta. Lapsen energiantarpeen tyydyttymisestä ei sinällään tarvitse olla huolissaan. Myös esim. lihantarve raudan tarpeen tyydyttymiseksi on alle yksivuotiaalla...
  11. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    Kiitos asiallisista vastauksista. Lasta hoitaa oma äitini, joten hän kyllä tissimaitoni suostuu lämmittämään, on sen tähänkin asti pystynyt tekemään, jos poika ollut siellä hoidossa :) Samoin periaatteemme pojan ruokailujen suhteen toteutuvat kyllä ajatuksen tasolla hyvin, itseäni tällä...
  12. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    Unohtui mainita että poika syö sormiruokaillen, eli vielä tällä hetkellä ruokamäärät ovat kovin pieniä. Uskon kyllä, että tammikuuhun mennessä menekki sen verran isonee, et yks maitokerta vois jäädä päivältä väliin, mutta ajatuksella "äidinmaito pääasiallinen ravinnonlähde yksivuotiaaksi"...
  13. Hali87

    Töihin äitiysloman jälkeen - lapsi edelleen tissimaidolla?

    Heips. Tiedän sohaisevani sitä kuuluisaa kaksplus-muurahaispesää tällä asialla, mutta tarvitsen kokemuksia/ajatuksia/vertaistukea. Nyt 7kk ikäinen lapseni on ollut täysimetyksellä 6kk ja nyt kiinteiden aloituksen jälkeen toki edelleen saa maitona vain rintamaitoa. Tammikuussa äitiysloman...
  14. Hali87

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Moikka! Tulin pitkästä aikaa moikkailee meijän maaliskuisia :) Meillä Mikael täyttää perjantaina 6kk ja on jo valtavan "iso poika" <3 Luonnetta on alkanu löytyä ja tää viikko onki menny vähän kiukutellessa.. Tiistaina alettiin maistelee kiinteitä pikkuhiljaa, sormiruokaillen mennään...
  15. Hali87

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Moikka maaliskuiset! Pakko oli tulla kattomaan, joko tämä ketju täällä on. Itsellä oli laskettu aika 17.3.2010 ja meidän pikku-mikael syntyi 24.3.2010 :) Tsemppiä kaikille uusille maalisodottajille, vuoden takaiset fiilikset ja pelot ja jännäykset on vielä todella tuoreessa muistissa! <3
  16. Hali87

    Onko muilla jäänyt perheenjäseniä/sukulaisia jumiin ulkomaille?

    Onks mies missä päin työmatkalla, onko mitään mahollisuutta tulla muulla ku lentokoneella?
  17. Hali87

    Raskauskilot

    Nostan tätä ketjua vielä jos ap näkisi :) Mulla tuli siis se parisenkymmentä kiloa raskauden aikana, laitoin sen taulukon aiemmin omista kiloista. Nyt synnytyksestä kaks viikkoa aikaa ja kiloja lähteny n. 12kg, eli aika hyvin tuntuu lähtevän. Laitokselle jäi noin 10kg.
  18. Hali87

    Ensimmäinen lapsi? Kumpaa toivoit, jos toivoit?

    En oikeastaan toivonu kumpaakaan, rehellisesti. Melkein koko raskauden oli tyttöolo, mut salaa ehkä vähän toivoin poikaa (oma kokemus lähipiirin vauvoista, et pojat vähän helpompia ku tytöt, eihän se tietty välttämättä näin oo!). Loppuraskaudesta, siis ihan muutama viiminen viikko, olo muuttuki...
  19. Hali87

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Nyt on poksahtanut tämä maha :) Poika syntyi 24.3. (vko 41+0)
  20. Hali87

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnittelut kaikille uusille vanhemmille jälleen <3 Ja tsempit vielä yhdessä koossa oleville. Mullahan ei menny "kun" viikon yli, mut on ihan tuoreessa muistissa kyllä jokainen päivä kun turhautti, "eikö vielä tänäänkään..'" Jos jotakuta kiinnostaa meijän pidempi synnytyskertomus, se löytyy...

Yhteistyössä