Ensimmäinen lapsi? Kumpaa toivoit, jos toivoit?

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
mää
Toivoin poikaa, koska luulin että mieheni haluaa pojan.
Tuli tyttö, ja mies on myyty :) Haluisi kuulemma toisenkin tyttären, ja poikakin olisi ihana juttu :)
Eli tästä eespäin ihan sama kumpi, kunhan olisi yhtä iloinen ja terve kuin tää esikoistyttö!
 
.
Minäkin voin rehellisesti sanoa että ei ollut väliä kumpi tulee. Olin aluksi ihan varma että poika, koska meidän sukuun ei vaan voi syntyä tyttöjä :D No, loppuvaiheessa olikin ihan tyttöolo, en vaan uskaltanut siitä kellekään puhua kun tämä "sääntö" on vuosien mittaan tutuksi tullut että poikia sukuun vaan syntyy.. No, tyttö tuli. :)

Toisen lapsen kohdalla toivoin toisaalta poikaa, kun tyttö oli jo, mutta toisaalta taas tyttöä, esikoiselle kaveriksi. Poika tuli ja kavereitahan nuo on vaikka eri sukupuolta ovatkin :)
 
ninnu
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tyttöä toivoin, tyttö tuli.
näin mullakin..

tokasta toivoin poikaa ja poika tuli
kolmannesta toivoin poika tuli
neljännestä toivoin tyttöä poika tuli (mutta ei mikään pettymys) ihana kullannuppu tuokin =)

 
Tyttö olo oli jostain rv 15 eteenpäin, jonka takia olin jo "tottunut ajatukseen", että tyttö tulee ja melkoinen ylläri olis ollu jos poika oiski tullu :) Ja tyttö tuli. Toivoinkin kyllä tyttöä ekaksi ja seuraavaksi on tilauksessa poika :D (jos joskus muutaman vuoden päästä vaikka raskaaksi taas tulisi)
 
En oikeastaan toivonu kumpaakaan, rehellisesti. Melkein koko raskauden oli tyttöolo, mut salaa ehkä vähän toivoin poikaa (oma kokemus lähipiirin vauvoista, et pojat vähän helpompia ku tytöt, eihän se tietty välttämättä näin oo!). Loppuraskaudesta, siis ihan muutama viiminen viikko, olo muuttuki poikaoloks ja mahanki muoto muuttu muidenki mielestä, se oli hassua :D

Poika sitten syntyi ja olen hirmuisen onnellinen <3 Yhtä onnellinen olisin kyllä tytöstäkin ollut :)
 
Krisse
Ekasta toivoin poikaa, poika tuli
Tokasta toivoin tyttöä, poika tuli
Kolmosesta toivoin tyttöä, tyttö tulee :) Pääasia että terve, mutta pienenpieni toive on sielä jossain... ;)
 

Yhteistyössä