Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

Voi jee kun ihminen on hassu. Esikoisen raskaudessa harmittelin sitä oireilun tulvaa mikä minulla oli. Nyt tämän pikkukakkosen kohdalla murehdin ja märehdin sitä että oireita ei ole...mutta eikös kaikki voi silti olla hyvin vaikkei oireilua olisikaan??? Tosin onhantämä raskauskin vasta niin alussa että pahoinvointikin saattaa tulla kuvioihin kahden viikon päästä.

Neuvola aikaa soittelin ja 5.8 sain, olen malttamaton ja se tuntuu vielä niin kaukaiselta.

Päätin että en kerro kenellekään tällä kertaa raskaudestani ennen kuin itse huomaavat. Esikoisen raskaudessa ärsytti kun hoettiin koko ajana "älä nosta, älä kanna,älä älä älä", tai "syösyö syö" aivan kuin aikuinen ihminen ei sitä tajuaisi :x

Niin noh...toki minä ukkokullalle olen vaaviuutiset kertonut. :LOL:

Onkos täälä muita Seinäjoella synnyttäviä?
 
Hei taas!!! :heart:

Hyviä ultrauutisia!! Pieni on siellä tiukasti kiinni oikeassa paikassa ja sain kuulla sydänäänet kahteenkin otteeseen =) Sain myös kuvia mukaan kotiin, mut makarooniltahan tuo lähinnä näyttää :heart: :heart:

Vastasi päiviä 6+2 joka onkin vain päivän heitto siihen mitä itse olen laskeskellut. Gyne tosin sanoi että neuvolassa täällä lasketaan kuulemma menkkojen ja 28 päivän kierron mukaan, joten luultavasti virallinen la tulee olemaan 3.3. mutta saan varautua siihen että menee sinne 8-9.3. asti (aivan kuten itsekin laskin). Hyvältä näyttää kaikinpuolin :heart:

Minä oon yhtä hymyä koko ajan ja töihin keskittyminen on vähän hankalaa... miehelle ku soitin heti ultran jälkeen niin se oli ensin että joo, kiva juttu...ja sit se kysy mitä me syödään tänään. Samoin ku äiskälle soitin niin se ensin kuunteli ja sit alko kertoon kuinka kissa on ollut ulkona koko yön. Eikö nyt KUKAAN tajua miten iso juttu se pieni makarooni siellä masussa on!!!!!! :LOL:

Anteeksi omanapaisuus, en nyt vaan osaa oikeen ajatella muuta.

-moumou ja makarooni 6+2
 
Ajattelin liittyä joukkoon... tein varman plussan tänään aamulla ja oon ihan shokissa. Alotin just pillerit ja ne ilmeisesti nyt sitten petti(tai sitten kyytiläinen on saanu jotenkin alkunsa ennen niitä).... kyllä meillä puhe oli kolmannesta, ja puhuttiin et katotaan sitä sitten... eka oikea työpaikkakin on just saatu ja työt alkaa syyskuussa. En kyllä yhtään tiedä onko tää hyvä vai huono juttu, mutta ehkä ajatukseen tottuu. Raskauden keskeyttäminen ei kuitenkaan tule kysymykseen, sillä kyllä meille kolmas lapsi mahtuu ja on tavallaan toiveissakin ollu... kauhee shokki tämä kyllä nyt on ja menee hetki ennenku osaa tästä nauttia... toivon vaan ettei tuu mutkia matkaan....

Nää taitaa olla näitä elämän iloisia, suuria suunnittelemattomia yllätyksiä=)

Joo, siis kolmatta odotan,(pojat 06/07 ja 05/09), SATKS on sitte halkeamis paikkana ja ikää on 27 vuotta... LA on kaksplussan laskurin mukaan 24.3.2011(oma synttäripäiväni*hih*) tarkentuu sitte myöhemmin....

Kolmannelle kierrokselle lähetään jännityksellä ja katotaan mimmonen matka tästä tulee.

Tarrasukkia meille kaikille näille alkumetreille!!!!

Maariana83 ja aikainen iltatähti rv4

:heart:
 
vaavimasu: Ei vienyt supistuksia pois, vaan en osannut/halunnut ponnistaa kun en tuntenut niitä, joten piti yli tunti odotella että alan niitä supistuksia taas tuntemaan, että voin ponnistaa ! :D

Pyyter: Eiköhän kaikki ole hyvin :hug: Toivotaan parasta !

moumou: Kun luin tota sun kirjotusta kun olit miehelles ja äidilles soittanut, niin en voinut kun hymyillä ! :D Tiedän tunteen, vähä niinkun mun mies välillä ! :D Onneks tänne voi tulla hehkuttamaan noista ja varmasti kaikkia kiinnostaa ! :p

Neuvolaa en ole vieläkään varannut, ens viikolla kyllä varaan ! En vieläkään oikeen käsitä tätä, kun mies ei vieläkään ole tottunut siihen että meille tulossa pikku kakkonen, sanoo että on ilonen ja varmasti tottuu pian ajatukseen, mutta tuntuu silti pahalta kun ei koskaan kysy miten voin tms. Esikon aikana toi mulle töihinki eväitä jos pyysin kun heikotti ! :D

maj ja 6+3 :)
 
Piti vain tulla kommentoimaan, että Ruusunpiikki, me mennään aika monen jutun suhteen samoissa. Alustavat LA:t näyttää olevan samat, eka neuvolapäivä näyttää olevan sama ja minäkin märehdin oireiden vähyyttä. Toisaalta en tiedä, onko niitä nyt niin vähänkään, kun saman tien sain hiivatulehduksen ja tissit turposivat ja itkeskeltyäkin on tullut, mutta kaiken tuonhan voi pistää muunkin piikkiin. Eli perus hermoilua. :LOL: jotenkin sitä vain odottaa, että oksentaisi jo.. :headwall:

Aion tänään kertoa parille lähimmälle ystävälle, koska edessä on tilanne, jossa jäisin muuten satavarmasti kiinni. Mutta heiltäpä haluan kyllä tukeakin, jos kesken menee. Oman mielenrauhan vuoksi oli tehtävä vielä yksi varmistelutesti, ja ai jösses mikä kirkuvan viininpunainen viiva Apteekin omaan piirtyi melkein heti! Jos ottaisi vaikka muutaman tunnin rennommin.

Viikonloppuja kaikille! :)

muoks: Niin ja poks! 5+0
 
Joo, tämä tais nyt sit olla tässä :'( . Nii valitettavaa, ku se on mut vuoto on lisääntyny ja ristiselkää on alkanu juimeltamaan, samalla tavalla, ku ku kuukautiset alkais. Ja sellasi tummia klönttejä tulee virtsatessa. Joten tää on sit alkuraskauden keskenmeno :( .

Jättäydyn tältä sivustolta nyt taka-alalle. Saatan kyllä liittyä kuumeilemaan pikkukolmosta =) , mut nyt on aika keskittyä muihin juttuihin. Onneksi miulla on nuo kaksi maailman rakkainta lasta ja poika on vielä vauva, joten tämä ei tunnu niin raskaalta kuin viime vuonna ennen kuin aloin odottamaan poikaa. Silloinkin maaliskuun lopussa tein testin, joka näytti plussaa, mutta joka vuosi jo viikon päästä pois. Nyt meni vaan vähän kauempaan.

Tää kyl osotti sen varmaks, et halutaan miehen kanssa vielä kolmas lapsi, jos saadaan. Sovittiiin et ei yrittämällä yritetä vaan tulee jos on tullakseen =) . Olisin kyl niin mielelläni kasvatellu masuja teiän kanssa, mut tällasta tää elämä on. Välillä karikkoista.

Oikein paljon tarrasukkia teille muille maalismasuille ja toivon sydämmestäni, et te muut saatte pienet nyytit syliinne :heart: . Enköhän miekin joku kuukausi tänne tule takaisin, eri kuukaudelle vaan :D . Ja kiitos tuestanne :heart:.

Pyyter
 
perjantaita!

tarkempaa tietoa minusta ja meistä.. eli ollaan itä-uudelta maalta ja sairaalana toimii PS. tätä toista lasta ollaan toivottu nyt 2,5vuotta ja nyt vihdoin ja viimein sain sen plussan vaikka tuol kuumeilussa ilmottelin että täs kuus tuskin tulee plussaa koska ei oikein ole ollu sellast elämää ;) no se tulee kun vähiten odottaa.. meillä on 6v poika joka odottanu pitkään koska hänest tulee isoveli.. kummankin vanhemmille ilmoteltu jo. oma äitini kyl kyseli multa että olenko raskaan ennen kun tiesin olevani raskaan. oli nähny unta ja että tyttö olis tulos unen mukaan :D

ensimmäinen synnytys oli "helppo" vaikka olikin iso jässikkä jonka sain 4530g ja 52cm kestoa synnytyksellä oli 6h15min.

viel ei ole mitään kai niin oireita tai no turvotus nilkoissa, hiukka etova olo ja ei mitään rasvast ruokaa..

minsku ja kipinä 4+1
 
Synnytyksistä:

Esikon synnytys kesti 4h55min+30min ponnistus, aquarakkuloita, ilokaasua ja joku puudutuspiikki tonne alas oli kivunlievityksenä. Kalvot puhkastiin, sairaalaan mentäessä olin 7cm auki. Epi tehtiin ja siihen kolmisen tikkiä. Esikoinen oli iso likka, 53cm ja 4030g. Onneks oli pitkä, toi paino ois muuten voinu olla ongelma :)

Tokan synnytys kesti noin 4h40min. Olin täydet 10cm auki sairaalaan mentäessä että siel vastaanotto huoneessa sit synnytin :D Ponnistus vaihe kesti minuutin, periaatteessa yhdellä kunnon ponnistuksella tyttö syntyikin. Vatsalihaksilla työnsin hissukseen alaspäin ja kätilölle väitin ettei ponnistuta... En vaan jaksanu sitä "nyt täytyy ponnistaa, kohta se on ohi, vauvan parhaaks kun nyt työnnät kunnolla.." Työnsinhän mä,mutta varovasti, sattuhan se kun ei ollut mitään kivunlievitystä. Ja täyden kympin tyttö syntyi :)

Kolmonen on siis meillekin tulossa :) Nää helteet ja tää olo=lähestulkoon kuolema. On vaan niin tuskaa. Huomenna varmaan tulee omille vanhemmille kerrottua. Ihana on ollut elää viikon verta suolakekseillä ja mehujäällä...
 
Tänään oli eka neuvola.. Niinhän se oli että tämä oli vain se ns. sisäänkirjautumisneuvola.. Neuvola täti sanoi että hän voisi kyllä ultrata, mutta näillä mun viikoilla hän ei näkisi vatsanpeitteen läpi mitään ja että hänelä ei ole alakautta tarvittavaan ultraukseen välineitä.. Sain siis ensimmäisen ultraus ajan 2.8., toivotaan että siellä silloin sitten köllöttelisi pikkuinen mukana :heart:

Sasuma ja taapero 6+6
 
Pyyterille peukut pystyssä, että vuoto on ihan harmitonta! Ja jälleen moi uudet :wave:

Täällä on paljon juttua jo synnytyksistä ja muista, taitaa olla esikoisten odottajat harvassa. Jos muut esikoista odottavat haluavat vertaistukea niin liittykää ihmeessä myös "esikoishaaveista plussanneiden" ketjuun! Ei sillä että teissä jo lapsellisissa mitään vikaa olisi :) Ja täältähän ketjusta me saadaan parhaat vinkit tulevaan ;) Mutta on se varmaan vähän erilaista odottaa sitä ensimmäistä kun kaikki on uutta ja ihmeellistä (vaikka mistäpä mä sen tietäisin ;)

Mulla on nyt neuvolakin varattu, kylläkin vasta rv 10+0. Neuvolantäti lupasi lähettää kotiin sitä ennen infoa ja lappusia, toivottavasti ne odottaisivat jo postiluukussa niin voi viikonloppuna tutustua asiaan :)

Muuten menee ihan hyvillä oloilla, hieman on yrittänyt parina viime päivänä etoa mutta yritän olla ajattelematta sitä...

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Heipa rv 6+3
 
Heissan!

Onpas meitä jo paljon täällä maaliskuisissa! Tekstiä tulee niin paljon, ettei ehdi kaikkea lukemaan, jos ei joka päivä ole koneella.

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin! Tuli niin onnellinen olo kun näki sen oman katkiksen siellä. Maanantaina on eka neuvola. Ihanaa, kun alkaa tapahtumaan!

Pientä pahoinvointia on ollut, mutta syömisellä on onneksi selvitty, eikä ole tarvinnu pönttöä tervehtiä.

kaapo 6+6
 
Hei kaikille!! Ja onnitteluja ja halauksia ja kaikkea siltä väliltä kaikille niitä tarvitseville.

Uskaltaudun tänne kurkistamaan ja liittymään ilmeisen sankkaan joukkoon. Aivan alkumetreillä vielä mennään, rv 5+5 nyt menossa ja la siis 13.3. Jännittää ja pelottaa ja ihastuttaakin. :)

Toivottu toinen olisi tiedossa, jos kaikki menee hyvin. Esikoinen on 4 vuotias tyttö.

Raskausoireina tällä hetkellä päällimmäisenä aivan käsittämätön tissien koon kaksinkertaistuminen ja kivut.. Ilmeisesti kudos muistaa tehokkaasti imetyksen ja alkaa valmistautua heti ajoissa. Ja ilmeisesti helteen ja hormonien yhdistelmäoireena heittohuimausta ollut jonkin verran -> toivotaan että helteet nyt hellittävät!!

Mitään kummempia pahoinvointeja ei ole ollut, jotain pientä josta on syömällä selvitty. Ongelmana onkin se, että olen jo vuosia kärsinyt vaikeista vatsavaivoista (tulehdusta ja haavaumaa) ja kaikkien kirjojen mukaan odotettavissa olisi koko raskauden ajan paheneva pahoinvointi ja närästys. Toivon siis, että vältyn näiltä. :)

Mutta joo, näillä puheilla mukana. :flower:
 
varovaisesti meikäläinenkin tulee mukaan. Plussasin 7.7, mutta sekavin fiiliksin, sillä sitä ennen minulla oli viikon kestänyttä tiputteluvuotoa, jota luulin aluksi menkoiksi. Vuoto oli kuitenkin todella vähäistä, ja kun tein ovistestissä plussan melkein heti vuodon loputtua, ajattelin tehdä raskaustestin ja plussa pärähti heti. Clearblue ilmoitti myös, että raskaana ollaan ja viimeksi tänään testailin taas, ja edelleenkin plussaa näyttää. Lähinnä siis sen vuodon takia olen stressannut ja epäröinyt asiaa, että onkohan kaikki hyvin....

Neuvolaan soitin ja ajan sain heinäkuun viimeiselle viikolle. Pahoinvointia ei ole ollut, mutta rinnat ovat kyllä minun mielestä VALTAVAT ja maha turvoksissa, varsinkin iltaisin.

Toivottavasti siis kaikki hyvin

Tiinatitityy & pikkuinen 5+4 (??)
 
Pyyter-2 :hug: pahoittelut

Tervetuloa uudet odottajat :flower:

Majj Saatetaan asua samalla suunnalla, meillä nimittäin naapurikaupungissa kans festarit ;)

Ruusunpiikki Täällä ilmoittautuu Seks:iläinen :wave: Ei asuta siellä, myöskin noin 30-45 min matkan päässä.. Ehkä samalla paikkakunnalla jopa ;)

(.)
Joops. Eilen olin töissä ja sain (jälleen!) kauhean yskänpuuskan. Siis tätä "keuhkotautiahan" on kestäny nyt yli viikon ja alan olla aika hermoraunio. No kesken sen eilisen yskänkohtauksen mun alamahaan alkoi sattumaan. En tietenkään uskaltanut yskiä enää (ja arvaa oliko vaikeaa pidätellä) ja aloin pelkäämään, että masukille tapahtui jotain ikävää, kun mä yskin ja yskin vain. Työn puolesta jouduin sitten käydä Seinäjoella, niin piipahdin äippäpolille ja siellä kiva kätilö ja gyne ultras mut. Ultrassa näkyi pikkuinen 5mm pitkä veikko, joka vastas ok:sti viikkoja ja sydän löi jo vaikkei olla vasta kuin ihan vähän yli rv 6. Mures tietysti siitä lievittyi ja olo helpotti. Ihana pieni masukki.. :heart:
Menin tänään sitten lääkäriin siitä yskästä ja rohinat se keuhoista kuuli. Eli jotain kuumeetonta keuhkokuumetta. Määräs antibiootit ja viikonloppu saigonia, mutten mä kyllä aiko niitä ab:tä syödä..ei oo mun juttu.. En halua olla ripulilla ja vaikkakin se tappaa haitallisia bakteereita, se myös tuhoaa niitä hyviäkin ja vastustuskyky saattaa olla vieläkin huonompi kuurin jälkeen. Oon kuullut (alan töissä kun olen), että yksi antibioottikuuri alentaa vastustuskykyä jopa ½-vuodeksi. Ei kiitos - sanon minä.
Ällöttävä olo by the way... :$

Synnytyksestä puhuttiin :D Mulla se ei sitten mennytkään aivan oppikirjojen mukaan. Kipeät supparit alkoi rv 41+ 4 ja jatkui sen kaksi päivää jonka makasin sairaalassa petidiinipiikkien ja dormicumin (unilääke) avulla. Avautunut en siis kirveelläkään ja tilanne oli jo mulle tosi epätoivoinen. Kuitenkin sit 41+6 alkoi aamulla tapahtua (mähän olin jo siinä vaihees aivan rikki ja poikki). Pääsin saliin puolen päivän aikoihin, sain epiduraali-spinaali-combon (taivas aukeni) ja olin onnellisin ja levollisin piereskelijäsynnyttäjä siihen asti, kunnes sai ruveta ponnistamaan. 4 min ja esikko oli pihalla, eppari leikattin. Noh, istukka vain ei millään syntynyt. Ponnistelin sitä pihalle, kätilö veti napanuorasta ja kun tätä oli jatkunut yli tunnin, niin naps. Napanuoran jämät lähti kohdusta irti, ja vuosin verta kuin härän kurkusta. Äkkiä leikkaussaliin istukan käsinirroitukseen ja menetin sitten puolet verimäärästä eli sen 2,5 litraa. Olo oli aika heikko ensimmäisen viikon ja hb kotiutusvaiheessa 82. Sain pussin verta heti synnytyksen jälkeen kylläkin. Kirurgi epäili, että mun napanuora oli kiinnittynyt kalvoihin ja sieltä olis mennyt suuret verisuonet istukkaan, koska istukassa ei mitään jälkeä napanuoran kiinnittymiskohdasta. Tälläinen uuvuttava episodi, mutta silti se ei jättänyt mitään traumoja ja olin heti seuraavana päivänä sitä mieltä, että koska vain voisin synnyttää uudestaan :LOL:

No jaa nyt iltapesulle ja maate
Pitkä stoori tuli

GCS15 & masukki rv 6+2
 
Millä viikoilla teillä on ultrattu vatsanpeitteiden läpi ja milloin sydämenlyönnit ovat näkyneet?

Täälläpä tuntuu olevan yhtäkkiä paljon porukkaa Vaasa/Seinäjoki akselilta, itekkin olen läheltä ja festarit ovat naapuri kaupungissa.. :p

Sasuma ja taapero 6+6
 
Varovaisin mielin tulee täältäkin yksi ensari maha-asukin kanssa mukaan. Plussasin jo 5.7. (sama päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa), vahva tunne oli että plussahan siitä tulee, mutta silti järkytti koska tämä pikkuinen tuli iloisena yllätyksenä.

Opiskelut vielä kesken, joten suunnitelmissa oli vielä sinnitellä 1.5 v ennen vauvakuumeen päästämistä valloilleen. Toisin kävi ja tervetulleena otetaan vastaan. Pienet vuotelut ja kipuilut vähän säikäytti, mutta nyt ne toivottavasti takanapäin.


Ikää siis 22, G1PO, H 5+3 eli laskettu aika ennen UÄ:tä 15.3., synnytyspaikka K-SKS. Ensikäynnille ollaan menossa neuvolaan 2.8, ja aiotaan pyytää ja rukoilla neuvolantätiä ultraamaan (Jyväskylässä on vähän kiven alla tuo neuvolassa ultraaminen..)
 
KorpiKuusenKasvattaja: Tuonne MeriOulun neuvolaan mä olenkin ajatellut ar- ultraa :)

Mua väsyttää. Väsyttääväsyttääväsyttää. Ja parin tunnin välein maha vetäisee kerralla totaalityhjäksi. Nukuin viime yönäkin 13 tuntia eli yhteen päivällä ja silti koko päivä on mennyt enemmän tai vähemmän väsyneenä... Niin ja mahaa ei saa vedettyä kunnolla sisään :D Ja eilen meinatti itkettää ihan koko ajan. Ja tänäänkin.

Tänään tein viimeisen varmistustestin (Kun tänään on siis päivä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa). Viiva on vahvistunut koko ajan :heart: Eli jotain onpi kyydissä... Maanantaina pitäisi soitella sitten neuvolaan ja varata se ultra- aika.

Niin ja kiitti Heipa vinkistä! Täällä odotellaan esikoista joten voisikin pinoutua tuonne :)

Plink & Pähkinä 4+1
 
hurjasti tullut taas tekstiä.. Pikasta kurkkailua vaan.

voi Pyyter-2 :hug: :hug:

Vatsapeitteiden läpi ultrataan yleensä jo nt-uä:ssä jos sen verti "hoikka" ihminen että näkyvyys on hyvä. en usko että sitäennen näkyisi mittään kun esikoisesta rv 11+3 näkyi jus5t ja just. Tuolloin olin viellä langan laiha :D

Dindei + pikku 7+1
 
Moikka maaliskuiset! Pakko oli tulla kattomaan, joko tämä ketju täällä on. Itsellä oli laskettu aika 17.3.2010 ja meidän pikku-mikael syntyi 24.3.2010 :) Tsemppiä kaikille uusille maalisodottajille, vuoden takaiset fiilikset ja pelot ja jännäykset on vielä todella tuoreessa muistissa! <3
 
Vieläkö yksi maalismasu mahtuu mukaan?

Plussailin ennen juhannusta ja nyt vasta uskalsin tulla kirjoittelemaan.

Eli omien laskujen mukaan 6.3. on laskettu aika. Ensimmäistä odotellaan ja jännityksessä täällä elellään! Kaikenlaisia raskausoireita täällä kyllä on. Maha on turvoksissa, voi se on turvoksissa, koko ajan tekee pahaa ja lämmin ruoka ei maistu ollenkaan. Lisäksi rintoja aristaa ja vatsaa nippailee. =)

Ensimmäinen neuvola on ensi viikolla. Sitä odotellaan! Alkuraskauden ultraa en ole vielä varannut ja mietiskelen kannattaisiko se esim. rv 8+

Terv. Muruz + murunen 6+6 :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maariana83:
Ajattelin liittyä joukkoon... tein varman plussan tänään aamulla ja oon ihan shokissa. Alotin just pillerit ja ne ilmeisesti nyt sitten petti(tai sitten kyytiläinen on saanu jotenkin alkunsa ennen niitä).... kyllä meillä puhe oli kolmannesta, ja puhuttiin et katotaan sitä sitten... eka oikea työpaikkakin on just saatu ja työt alkaa syyskuussa. En kyllä yhtään tiedä onko tää hyvä vai huono juttu, mutta ehkä ajatukseen tottuu. Raskauden keskeyttäminen ei kuitenkaan tule kysymykseen, sillä kyllä meille kolmas lapsi mahtuu ja on tavallaan toiveissakin ollu... kauhee shokki tämä kyllä nyt on ja menee hetki ennenku osaa tästä nauttia... toivon vaan ettei tuu mutkia matkaan....

Nää taitaa olla näitä elämän iloisia, suuria suunnittelemattomia yllätyksiä=)

Joo, siis kolmatta odotan,(pojat 06/07 ja 05/09), SATKS on sitte halkeamis paikkana ja ikää on 27 vuotta... LA on kaksplussan laskurin mukaan 24.3.2011(oma synttäripäiväni*hih*) tarkentuu sitte myöhemmin....

Kolmannelle kierrokselle lähetään jännityksellä ja katotaan mimmonen matka tästä tulee.

Tarrasukkia meille kaikille näille alkumetreille!!!!

Maariana83 ja aikainen iltatähti rv4

:heart:
Minusta kans ensin tuntui että en tiennyt itkenkö vai nauranko, vaikka vauvakuumetta on ollut kyllä ihan hulluna,mutta kun mies oli jo höpöttänyt että ei enään tehä lapsia... Olin jo suunnitellut opiskelua ja yksi iso juttu ois kans ollut suunnitelmissa, mutta nyt meni suunnitelmat uusiksi, tosin ihan hyvällä tavalla. Kyllä siihen ajatukseen tottuu ja aina asiat menee loppujen lopuksi parhain päin. Minulla ongelmana olisi nyt oman liikkeen lopetus, että ei ole helppoa mullakaan. Varsinkin kun ostin just alkuvuodesta ne liiketilat itelleni niin nyt on velkaa ihan kivasti. Eli vuokralainen täytyis löytää vuoden loppuun mennessä ja tavarat myytyä siihen mennessä, mutta entä jos en saakkaan vuokralaista tai ostajaa tiloille ja sitten olen myynyt kalusteet jne niin mitäs sitten teen :( :eek:
No.. Jospa ne asiat sitten selviäis pikkuhiljaa kun aika kuluu.

majj
Oliko ne muuten vaan kadoksissa vai oliko sulla muuta puudutusta? Helpolla oot päässy jos ei mitään oo tarvinnu tuntea Huh huh kun ajattelee niitä omia kipuja :D

Tuosta huonosta olosta ja oksentelusta ja oireista.
Ekaa kun yritettiin niin ajattelin aina et sitten ku minä oksennan niin hypin kattoon koska tiiän mistä se johtuu.. Jotenkin pidin päivänselvänä sitä että sitä oksentelee kun oottaa :whistle:
No ei ole tarvinnu raskauden takia ikinä oksentaa vaikka pahat on ollu olot alussa.
pahin oire on varmaan ollu aina tuo väsymys.. tai no.. Edellisestä oli kyllä se pahoinvointi ja kuten joku mainitsi nuo matalat paineet ja pyörrytyksen.. En pystynyt loppuajasta enää tekeen töitä joten olin n 3kk sairaslomalla ennen mammalomaa.. Nyt koko ajan pelkään että se pyörrytysolo tulee taas... Nyt kun ei ole apuria jolle soittaa että tuutko tekeen mun työt...

Pyyterille oikein isot halit ja tsemppiä "yritykseen" :hug:

Miksi mulla ei voi tissit turvota ??????? Tahtoo kans :LOL:
Maha kyllä turpoaa just varsinki iltapäivästä alkaen ku on syöny.. Huh mikä pötsi :LOL:

Uusille tervetuloa!!!

Mua väsyttäääää.. Ei ois aamulla jaksanu millään nousta ku esikko heräili jo 6 (nukahti illalla joskus 6 tai 7aikaan autoon ja jatkoi siitä yöunia...)
Sit torkuin väkisin 7 ja sit oli pakko nousta.. Pikkumies heräs kans.. Keskimmäinen taas koisi puol9 paikkeille ku valvoskeli illan.. Onneks jaksoi ite valvoa et sai miekkosen kaa sitä "laatuaikaa" vieläpä tuolla makkarissa :LOL:

No joo..
Huomenna mennään isompien kans sirkukseen ja ens vkosta on ukkelilla lomaa ja muksut kotona niin pitää keksiä jotai tekemistä..

Mutta nyt lopettelen ja haen teekupposen!!!

Hyviä vointeja kaikille ja koitetaan pysyä pinossa.

Vaavimasu ja nimetön kullannuppu 7+1
 
Pyyter2 :hug: :hug: :hug: Harmi että näin kävi, toivottavasti onnistutte ensi keralla pian ja pääsette jatkamaan loppuun asti.

LA en muista miten meidän neuvolassa laskettiin tuo LA, mutta mulla kyllä nousis heti viikolla rv:t jos laskevat kaikille normi kp28 mukaan.

Tuntemuksia Nippailua alavatsassa ja väsymystä, eli pienillä "vaivoilla" mennään edelleen. Toivottavasti mennään vielä pitkälle :heart:

Reilu viikko vielä ja sit pääsen kurkkimaan onko elämää :D

6+5 ?
 
Sasuma mä kävin eilen (rv 6+6) varhaisultrassa ja päältä tehtiin ultra. hyvin näkyi kaikki oleellinen vaikka minulla on taaksepäin kääntynyt kohtu. Sykekin näkyi. Kai se riippuu ultralaitteesta miten sillä näkee. Niin ja en ole mikään langanlaiha, mutten mikään lihavakaan.
 

Yhteistyössä