Kuvaketju joulukuusista 2010

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
Meillä on ihan lasten koristelema metsäkuusi. Mullekaan ei jotenkaan iske oikein noi jenkkityyliset tuuheat puskat, eli itselle en haluaisi sellaista, vaikka ne tosi hienoja onkin (kuten ketjun kuvienkin perusteella näkyy, esimerkiksi "Joulukuusi"-nikin kuusi). Mut mä oonki tämmönen aika karu ihminen. :D Harmi, etten voi just nyt ottaa kuvaa tosta meidän yksilöstä, katotaan jos myöhemmin palaisin asiaan. Se kyllä haukutaan lyttyyn, koristeetkaan ei oo hirveen symmetrisesti aseteltu, kun kolme poikaamme saivat koristella omannäköisensä kuusen. :LOL:
 
"miuu"
Justiinsa koristeltiin. Tai minä laitoin tähden ja valot, muksut (5v ja 3v) KAIKKI koristeet, mitä on vuosien saatossa meille kertynyt. On kyllä sen näköinenkin. Ja kuusi on harva ja hyvin epäsymmetrinen, esikoinen sen oli tänään ukin metsästä itse valinnut.. :D

Mutta on se kyllä niin suloinen, lasten tekele :D
Niin ja tuosta kuvasta ei nyt näy, mutta yksi alaoksa on niin täynnä koristeita, että roikkuu lattiassa kiinni...

meillä hyvin paljon tämän tyylinen kuusi. paitsi että toiselta puoleltaan on ihan littana. kasvoi kai toisessa puussa kiinni tai jotain... :D

Tälläinen koristus tuo kyllä oikean joulutunnelman! ;)
 
"oooo"
Tässä meidän tämän vuotinen kuusi:





Lapset koristeli eilen illalla :)
Ostettiin tuo kuusi verkotettuna ja oli kiva yllätys kun olikin noin nätti yksilö. Kiva kun nuo oksat riittää maahan asti ja kuusen kaatajalla on ollut silmää kun on trimmaillut joitain oksia että kuusi on paremman muotoinen :)
 
[QUOTE="vieras";22738167]Tätä ei oo varmaan lapset saanut koristella?[/QUOTE]

Itse asiassa on. Meidän 4v osallistunut koristeluun kaikilta muilta osin paitsi valojen kieputtelun osalta. On siitä kuva-aineistoakin, mutta en viitsi nettiin laittaa neiti kalsarisankaria :D
Ja kiitos, meidänkin mielestä se on kaunein kuusi mitä on ollut :heart: Mutta kaikki joulukuusethan ovat kauniita, jos multa kysytään. Kuten on tässäkin ketjussa nähty :heart:
 

Yhteistyössä