Kuvaketju joulukuusista 2010

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
v
apua toi tekokuusi! en kyllä ikinä uskoisi aidoksi, tosi harva, meille ei tule kyllä ikinä vaikak paljon helpompi olisikin.
Joulukuusen tuoksu tekee paljon jo joulutunnelmaa..
Ja tosiaan, meillä kuusi tulee sisään vasta aattoaamuna, jokin vanha perinne..
 
"vieras"
No ei se kyllä aidosta mene mitenkään päin ja pienikin on, mutta tänä vuonna helppous ajoi kaiken muun yli :D Tuo kastelujuttu on niin takaraivossa, että olen koko ajan antamassa tällekin puulle vettä :LOL:
On se siihen nähden mitä useimmat tekokuuset on :) Niitä taivuteltavia virityksiä kun on ollut.. :whistle: Eikös tämä ole niitä malleja missä neulaset on muovista jäljiteltyjä? Vai näyttääkö vain :D Kuitenkin ihan nätti ja hienompi se on mitä meidän aitokuusi "risukko" :D
 
apua toi tekokuusi! en kyllä ikinä uskoisi aidoksi, tosi harva, meille ei tule kyllä ikinä vaikak paljon helpompi olisikin.
Joulukuusen tuoksu tekee paljon jo joulutunnelmaa..
Ja tosiaan, meillä kuusi tulee sisään vasta aattoaamuna, jokin vanha perinne..

Tässä viimevuotinen kuusi. Huono kuva, mutta tosiaan voi verrata aitoa ja muovikuusta :xmas:
 
"aloittaja"
Toivottavasti tää ketju nyt ei mene siihen samaan vanhaan jankkaamiseen että kumpi on parempi, muovikuusi vai oikea. Mä ainakin haluan vaan katsella kuusien kuvia enkä sivutolkulla akkojen jankkaamista.
 
..
apua toi tekokuusi! en kyllä ikinä uskoisi aidoksi, tosi harva, meille ei tule kyllä ikinä vaikak paljon helpompi olisikin.
Joulukuusen tuoksu tekee paljon jo joulutunnelmaa..
Ja tosiaan, meillä kuusi tulee sisään vasta aattoaamuna, jokin vanha perinne..
mäkin olin niin sitä mieltä ettei ikinä tekokuusta. eikä olisikaan ellen äitiltä olisi saanut. ei nyt vaan haluakkaan aitoa kun on tahtoikäinen pikkupoika ja adhd iso koira ja siivoomista muutenkin riittämiin. ehkä sitten kun täältä kerrostalosta pääsee ettei tartte sitä varisevaa kuustakaan sitten raahailla hississä ja rappukäytävässä
 
[QUOTE="vieras";22720203]On se siihen nähden mitä useimmat tekokuuset on :) Niitä taivuteltavia virityksiä kun on ollut.. :whistle: Eikös tämä ole niitä malleja missä neulaset on muovista jäljiteltyjä? Vai näyttääkö vain :D Kuitenkin ihan nätti ja hienompi se on mitä meidän aitokuusi "risukko" :D[/QUOTE]

Tässä kuusi päivänvalossa. Ei ehkä näytä ihan niin aidolta enää =)
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22720261]Toivottavasti tää ketju nyt ei mene siihen samaan vanhaan jankkaamiseen että kumpi on parempi, muovikuusi vai oikea. Mä ainakin haluan vaan katsella kuusien kuvia enkä sivutolkulla akkojen jankkaamista.[/QUOTE]

Meillä on ollut tekokuusia ja aitoja, vähän vuorotellen ja lapsuudessa oli aina tekokuusi. Mulle sillä asialla ei ole ollut ikinä väliä...Eikä ole nytkään :D Kuusi kun kuusi, kiva näitä kuvia on katsoa jostain syystä.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22720261]Toivottavasti tää ketju nyt ei mene siihen samaan vanhaan jankkaamiseen että kumpi on parempi, muovikuusi vai oikea. Mä ainakin haluan vaan katsella kuusien kuvia enkä sivutolkulla akkojen jankkaamista.[/QUOTE]

Niinpä. Se nyt on ihan sama mitä materiaalia se kuusi on.
 

Yhteistyössä