Kuvaketju joulukuusista 2010

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
luomukuusi
Kyllä nuo pulleet kuuset on viljeltyjä ja leikkaamalla tuuheutettuja. Hahah, näkisittepä meiän luomukuusen! :D Meillä on ollu perinne käydä jo syksyllä metsässä kuusen valinta retkellä ja merkata se täydellinen yksilö, mut tänä vuona se jäi tekemättä. Viime viikonloppuna hyytävässä pakkasessa ja viimassa otettiin suunnilleen ensimmäinen joka vastaan tuli, ja siinä on oksia ja neulasia ehkä kymmenesosa siitä mitä noissa viljellyissä on. :D
 
Kaunis kuusi. Mäkin muuten jätin kaikki lasipallot tänä vuonna kuusesta, koska a) lapsi koristeli mun kansa ja b) kuusi oli niin pieni.
Mä selitin jälkikasvulle, että "näitä ei saa ottaa, nää on lasia ja hajoaa". Ja sitten tiputin yhden jääpuikon. Jep, hajoavat kun tipahtavat maahan. Kristallit on kierrätetty vanhasta kruunusta, joten niitä voi paiskoa rauhassa...
 
luomukuusi sen olla pitää
Meillä on joka vuosi haettu kuusi omasta metsästä, joten luomua on. En pidä näistä kasvatetuista, liian "täydellisiä" ja sitä paitsi meillä ollut joka vuosi kaunis tuuhea kuusi, vaikka luomuna kasvanut onkin. :)

Näin off-topic siis... en halua mitään tappeluketjua tästä(kään)
 
hellsbells
Heh, täältä löytyy meidän kuusi parin, kolmen, neljän? vuoden takaa :) Koristeita on tosa kuusessa ainakin muiden kuusiin nähden nihkeesti, johtuen kolmesta termiitistä joista yks on kuvaan päässy... http://www.aijaa.com/v.php?i=7205784.jpg
 
Justiinsa koristeltiin. Tai minä laitoin tähden ja valot, muksut (5v ja 3v) KAIKKI koristeet, mitä on vuosien saatossa meille kertynyt. On kyllä sen näköinenkin. Ja kuusi on harva ja hyvin epäsymmetrinen, esikoinen sen oli tänään ukin metsästä itse valinnut.. :D

Mutta on se kyllä niin suloinen, lasten tekele :D
Niin ja tuosta kuvasta ei nyt näy, mutta yksi alaoksa on niin täynnä koristeita, että roikkuu lattiassa kiinni...

 
[QUOTE="vieras";22726648]Aamuäree: aika kasari-dallas-henkiset olkkarin verhot sulla =) mut kuusi on söpö.[/QUOTE]

Mitä sit? Mun makuni on jo muutenkin todettu hiukan oudoksi..... mun piti kokeilla tuota tapaa tehdä verhot joten tein sit omaan olkkariin. Testing testing :D
 

Yhteistyössä