Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja siinä meidän;22719964:Koristeltiin lasten kanssa sunnuntaina jo
Tästä tulee hyvä mieli, sympaattinen.Alkuperäinen kirjoittaja siinä meidän;22719964:http://www.aijaa.com/v.php?i=7204599.jpg Koristeltiin lasten kanssa sunnuntaina jo
Aivan ihana! 5v tyttärenikin sanoi että ihanan pullea
Ihanan runsas
Ja meillä myös 3,5v tuossa katsoi ja sanoi että "Tuollainen pitää meille ostaa" . Meillä on jo kuusi, mutta ilmeisesti ei lapsesta niin hienoAivan ihana! 5v tyttärenikin sanoi että ihanan pullea
No ei se kyllä aidosta mene mitenkään päin ja pienikin on, mutta tänä vuonna helppous ajoi kaiken muun yli Tuo kastelujuttu on niin takaraivossa, että olen koko ajan antamassa tällekin puulle vettäOn kyllä ihan aidon näköinen, ihanan mallinen
laittakaa muutkin lisää kuvia
On se siihen nähden mitä useimmat tekokuuset on Niitä taivuteltavia virityksiä kun on ollut.. Eikös tämä ole niitä malleja missä neulaset on muovista jäljiteltyjä? Vai näyttääkö vain Kuitenkin ihan nätti ja hienompi se on mitä meidän aitokuusi "risukko"No ei se kyllä aidosta mene mitenkään päin ja pienikin on, mutta tänä vuonna helppous ajoi kaiken muun yli Tuo kastelujuttu on niin takaraivossa, että olen koko ajan antamassa tällekin puulle vettä
Ompa tää ihana!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja siinä meidän;22719964:http://www.aijaa.com/v.php?i=7204599.jpg Koristeltiin lasten kanssa sunnuntaina jo
Erikoinen, mutta omalla tavallaan nätti ja sopii teille
apua toi tekokuusi! en kyllä ikinä uskoisi aidoksi, tosi harva, meille ei tule kyllä ikinä vaikak paljon helpompi olisikin.
Joulukuusen tuoksu tekee paljon jo joulutunnelmaa..
Ja tosiaan, meillä kuusi tulee sisään vasta aattoaamuna, jokin vanha perinne..
mäkin olin niin sitä mieltä ettei ikinä tekokuusta. eikä olisikaan ellen äitiltä olisi saanut. ei nyt vaan haluakkaan aitoa kun on tahtoikäinen pikkupoika ja adhd iso koira ja siivoomista muutenkin riittämiin. ehkä sitten kun täältä kerrostalosta pääsee ettei tartte sitä varisevaa kuustakaan sitten raahailla hississä ja rappukäytävässäapua toi tekokuusi! en kyllä ikinä uskoisi aidoksi, tosi harva, meille ei tule kyllä ikinä vaikak paljon helpompi olisikin.
Joulukuusen tuoksu tekee paljon jo joulutunnelmaa..
Ja tosiaan, meillä kuusi tulee sisään vasta aattoaamuna, jokin vanha perinne..