Hakutulokset

  1. T

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Piipahdan täällä kertomassa että meidän rakkauspakkaus syntyi 27.3. rv 40+2. Pieni ihana tyttö ja painoa oli 3505 g ja pituutta 52 cm. Synnytys sujui hyvin ja melko nopeasti eli n. 6 tunnissa. Heräsin puoli tuntia nukuttuani "poksahdukseen". Menin vessaan ja lapsivettä alkoi tiputtelemaan ja...
  2. T

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Onnea Hapsiaiselle! Ihania uutisia :)
  3. T

    ***HUHTIKUISET Marraskuussa***

    Tiitu onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Nyt voit tosiaan keskittyä nauttimaan raskaudesta. Mulla olisi huomenna possupiikki, perjantaina neuvola ja tiistaina sitten rakenneultra. Mun mies ei pääse sinne mukaan, inhottavaa mennä yksin :( Ja kyllä se mua etukäteen jännittääkin
  4. T

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Sunrise tuosta pahoinvoinnista vielä. Mä olen myös kärsinyt pahoinvoinnista pitkään ja tällä viikolla se vihdoin (19 raskausviikko) se vihdoin loppui! Mutta se loppukin sitten kuin seinään. Jaksuja sulle!
  5. T

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Sapfo niin kuten minäkin tuonne aikaisemmin kirjoitin, niin en minäkään tunne mitään liikkeitä ja kyllä mäkin olen sitä miettinyt. Eikä mulla ole edes kyse esikoislapsesta. Huojentaa kuitenkin että täällä on muitakin samassa kohdassa joilla sama tilanne. Jotenkin tää oma pää aina huolestuu...
  6. T

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Olen kyllä lueskellut juttujanne ihan päivittäin, mutta en ole tullut vain kirjoitelluksi mitään. Mulla on kaikki mennyt ihan hyvin näihin päiviin saakka, paitsi tällä viikolla olen ollut tosi ahdistunut siitä, että en tunne vauvan liikkeitä. Mulla on kuitenkin...
  7. T

    ***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mulla oli tänään nt-ultra ja siellä oli kaikki oikein hyvin. Lasketuksi ajaksi varmistui 25.3. eli aikaisemmaksi kuin luulin. Nyt uskallan vasta ensimmäistä kertaa huokaista ja ajatella että meille tosiaan on tulossa vauva =) Voin edelleen erittäin...
  8. T

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Silent Whisper mä testailin ovista kahdessa vikassa kierrossa ennen kuin tulin raskaaksi ja sain plussat vasta kp 20 ja kp 19. Tuosta kp 19 kierrosta siis raskauduin ja nyt menossa rv 8+6. Mustakin tuntui aluksi ettei ovista tule ollenkaan, kun aloitin testaamisen jostain kp 14 tienoilla, mutta...
  9. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

    Niin tiesi tämäkin lääkäri molemmista keskenmenoista, koska olin hänen vastaanotollaan molemman km:n jälkeen. Mun mies sanoi ajatelleensa ihan samaa, että miksi lääkäri oli niin kauan hiljaa. Siinä ehti jo tulla monta ajatusta mieleen... Mua pelotti ihan kamalasti, jalat ja kädet tärisivät...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

    Onnea Empuu !!!!!!! Mulla oli tänään ensimmäinen ultra. Syke löytyi ja kaikki oli kunnossa! 17 mm oli mitta =) Mä olin aluksi ihan paniikissa ja kun se lääkäri ei hetkeen ensin sanonut mitään, ennen kun sanoi että yksi elävä vauvanalku täältä löytyy. Tuntuu mahtavalta, koska edelliset...
  11. T

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Sunrise paljon onnea plussasta! Ihana juttu!
  12. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

    Uskaltaudun tänään vihdoin ja viimein tilaamaan neuvolan, sain sen ensi tiistaiksi ja aika pitäisi varata siihen 1,5 tuntia. Ensi ma mulla on sitten varhaisraskauden ultra, toivottavasti ei tarvii sen jälkeen seuravan päivän neuvola-aika peruuttaa, vaan kaikki olisi hyvin... Päiväni kuluvat...
  13. T

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Mä olen kamppaillut pahoinvointini kanssa. Tänään tuntuu olevan parempi päivä. Ja yleensä iltaa kohti olo aina paranee. Mitens muilla, onko teillä pahoinvoinnissa paljonkin eroja eri päivinä? Tupu 6+5
  14. T

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Mollimelooni, olen todella pahoillani puolestasi! Mukavia ultrakuulumisia Sapfo ja Happihyppy, hienoa että kaikki on hyvin. Mullakin alkaa oma usko hieman pikkuhiljaa nousta tätä omaa raskauttaa kohtaan, sillä nyt alkaa olla oireita sen verran että tähän on pakko usko. Tissit on ihan...
  15. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

    Oli niin mukava lukea kun oli hyviä ultrakuulumisia, onnea, hienoa että kaikki on hyvin! Mä aloitin tänään aamuni oksentamisella! Voinko onnellisempi olla, kun nyt uskallan jo vähän toivoa että tämä raskaus voisi mennä hyvin =) Nyt mulla on sama olotila kun esikoista odottaessani, joten...
  16. T

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Mullakin pahoinvointi tekee tuloaan. Aamulla oli hetken niin paha olla ettei pystynyt liikkumaan sängystä minnekään. Aamupalan jälkeen olotila helpotti. Tissit mulla on nyt tullut kauttaaltaan kipeiksi. Alusta asti ollut vaan nännit, mutta nyt kipu on levinnyt. Sit olen huomannut kumman...
  17. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

    Minäkin taidan puuttua listalta eli tässäpä tiedot: Tupu76, 32 v, HYS, km:t 11/08 ja 04/09, toinen. Tuohon lapsettomuuteen ja keskenmenoihin liittyvään tuskaan sen verran, että periaatteessa pystyn ymmärtämään kummankin kannan. Mulla on vielä tuoreessa muistissa mietteet ennen esikoisen...
  18. T

    Huhtikuiset 2010

    Tervetuloa toivotaan Itse asiassa mulla on kyllä ollut viime päivinä ajoittaisia ällötysoloja, jotka tulee ja menee edestakaisin. Tätä oloa on ollut kuitenkin jo niin toistuvasti, että en mä usko että mä sitä kuvittelen =) Kai se paha olo sieltä tekee tuloaan, ja eikös se sitten voi tulla...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

    Happihyppy olet ajatuksissani! Toivottavasti sulla olisi kuitenkin kaikki hyvin. Pystyn kyllä kuvittelemaan että olet peloissasi, mutta toivotaan että vuoto olisi kuitenkin sitä vaaratonta, koska sekin on kovin yleistä. On toki ihan selvää että keskenmenoja kokeneena tuo pelottaa hirveästi.
  20. T

    Huhtikuiset 2010

    Tervetuloa Jellona =) Mikä viikko sulla on Hapsiainen menossa nyt kun pahoinvointi alkoi? Mä edelleen jostain kumman syystä haluan että mulla alkaa paha olo =) Pelottaa tää oireettomuus... Tupu 5+3

Yhteistyössä