KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Mä näin kans seksi unia viimme yönä.Ensimmäinen raskaus oire :LOL: Ja siitä seksistä tuli viel niin hirvee nälkä, että oli pakko mennä keskellä yötä syömään.Ja mä olen sitä ihan vastaan liikakiloineni et vielä yöllä söisin ,mut nyt oli pakko :ashamed:
Flunssaa pukkaa enkä oikein usko plussaan mut vielä on toiveita kuitenkin =)

Alisa84 Hyvä kun sait uuden lääkityksen.Jos vaikka nyt sitten d :) b

Ja tervetuloa uudet :hug:
 
hei kaikille, ja anteeksi nyt tämä onnellinen avautuminen heti :hug:

Tämä tuli tänään tikkuun heti! :eek:



Kun on taas mahaa nipistellyt ja tissitkin olleet kipiät, mutta niinhän ne tuppaa ennen menkkoja olemaan... Rupes kuitenkin pieni aavistus tulemaan ja päätin testata. En silti uskonut, enkä kyl vieläkään...

ovis oli vieläpä sellaisena ajankohtana, kun oltiin kotikaupungissamme käymässä. Silloin asutaan aina erillään omien vanhempiemme luona ja deittaillaan. Päädyttiin kuitenkin ihanan romanttiseen hetkeen ulkona, eh lintutornissa... siidereitten kera. Enkä silloin tajunnut ajankohtaa... Tässä ilmeisesti tulos. Mulla auttoi siis selkeesti vetäytyminen :eek:
 
Sun Rise Onpas komea plussa. Valtavat onnittelut! :flower: =)

Itselläni poltteli mahaa ihan kamalasti yöllä ja nyt aamulla tuli vähän punertavaa limaa paperiin. Hanat aukeaa kuitenkin tänään töissä, ja jotta en sotkisi työtuoliani, niin varauduin onneksi sitein tähän päivään. :kieh:

Kunhan uusi kierto lähtee käyntiin, varataan aika spermatutkimukseen, se ei tule olemaan kivaa miehelle. :whistle:
 
13.8. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Alisa84......................TM 05/09..........................KP 4/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09..........................KP 7/29-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09..........................KP 11/ :flower:
zanz..........................KM 07/09..........................KP 11/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09..........................KP 11/35
A-L-M.........................KM 04/09..........................KP 14/26-36 :flower:
Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 24/26 :flower:
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 27/33 :flower:
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 30/30 :flower:
Orion.........................KM 02/09...........................KP 40/50 :flower:
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 41/28
mely..........................KM 12/08...........................KP 76/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:



HAAVEISSA TOINEN



Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 2/29-30 :flower:
Liilia...............................KM 03/09............................KP 10/27-30 :flower:
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 14/17-44 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 21/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 24/32 :flower:
tillukas...........................KM 05/09............................KP 25/31-35 :flower:
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 35/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 38/25-34
marsa22........................KM 06/09 :flower:
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09 :flower:
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Minky.............................KM 09/06, 10/08, 08/09 :flower:



HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 10/29 :flower:
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09....KP 10/ :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 15/26-30 :flower:
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 20/26-28 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 21/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 22/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 90/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 10/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 27/30-33 :flower:



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower: , meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower: , Annemaarit :flower:



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Pinpella, Elviira-76, Sun Rise





 
Ihanaaa SunRise :heart: Paljon onnea matkalle mukaan :heart: Todella romanttinen ja ihana tapaus!

Aliisa hyvä,että sait heti tähän kiertoon kunnon aseet :kieh: Kuinkakauan sitä pistelyä sitten tehdään? Mikä se lääke on nimeltään? ja mihin sen vaikutus perustuu? (Kyselyikä..) Joo, utelias.. Toivottavasti saat niillä oikein superoviksen ja sitten plussan tikkuun myöhemmin :heart:
 
ihanuus mitä uutisia täällä! Onnea lämpimästi Sun rise :flower: :flower:

Pahoittelut myös uusille mukaan tulijoille :hug: :hug: Kertoisitko Marie1981
mikä tuo APC-resistentti on? Aivan kamalia olet joutunut kokemaan..

sintsu78 mä näin sillon raskausaikana tosi hurjia unia, kuulemani mukaan aika yleistäkin :LOL:

Täällä miesparka ollut tämän viikon kovilla, eilen testattu hailakka o-plussa, joten ei sen raukan urakka pääty vieläkään . Toivotaan että tuottaisi tulosta. :LOL:
 
IHANAA SUN RISE :heart: sinä jos kuka olet ansainnut plussan pitkän odottamisen jälkeen! Tarrasukkia ja kaikkea mahdollista mukaan odotukseen! Näköjään sinulla tauko palstailusta auttoi, pitää itsekin kokeilla parin kuukauden päästä jos ei meinaa tärpätä :) ONNEA!!!!

Empuuu - höh :( tuo tuhruttelu ennen menkkoja vetää aina mielen matalaksi.. toivominen vaihtuu pettymykseksi.. blääh..

Marsa - en osaa sanoa tuosta tuhruttelusta.. mulla tosiaan tuhruttaa aina muutaman päivän ennen menkkoja mistä tietää että hanat on aukeamassa.. tuhruttaako sulla siis kierron keskellä vai samalla lailla kun mulla?
 
Sun Rise paljon onnea plussasta!! :heart: :hug: tosi komea plussa, ei tarvii kuvaa isontaa.. :D
ja tosi kiva tarina tosiaan =)

taas huonosti nukuttu yö, tai heikosti sain unen päästä kiinni vaikka enää ei kuumuuskaan vaivaa. alamasua poltteli ja semmonen kumma kipeä olo siellä. yritän varmaan malttaa testailua vasta sit ku menkat on oikeesti myöhässä..

plussapuhureita!! :whistle: :heart:
 
Paljon onnea Sun Rise :flower: ja ihanaa odotus aikaa :heart:

).( Mä oon ihan hurahtanut niihin hää juttuihin et tulee nykyään niitä sivuja enempi lueskeltuu ja mietittyy....
Mitään oloja ei ole.Joten odotellaan tuleeko se täti vai ei...

 
Kuinka usein te muuten olette heilutelleet peittoja? Me ollaan aina parin viikon aikana oviksen ympärillä heiluteltu joka päivä. Oon kuitenkin lukenut monestakin paikasta, että joka toinen päivä olisi parempi, että simppoja ehtisi kertyä enemmän tms. Kannattaisikohan siis kokeilla tuota joka toinen päivä meininkiä? Mitä olette mieltä? Vastatkaa plussanneetkin.. :)
 
Kiitos kaikki ihanat onnitteluista :heart:

Pelottaa monikin asia, sikainfluenssa mm. kun kert päiväkodissa oon töissä. Toisekseen rupes mietityttämään, että haittaakohan tuo nyt, että kerran kiksauttelusta alkoi, eli ei siis niin tuoreita siemeniä :/

Aika varmaan näyttää.

Plussaattehan perässä kaikki! Empuu, toivottavasti löytyy ratkaisu!!! Sun vuoro jo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
Kuinka usein te muuten olette heilutelleet peittoja?
Mie kun en tikuta ovista, niin ei mitään havaintoa millon semmonen on vai onko edes, peitot heiluu sillon kun huvittaa. Joskus joka päivä, joskus joka toinen tai joka kolmas. En haluu mitään "pakkopullaa" tästä vauvaprojektista tulevan. ;)
 
Paljon onnea plussasta Sun Rise!

Ja pahoittelut sekä iso :hug: uusille! Kurjia kokemuksia teilläkin, miksi näitä tarinoita tulee vaan koko ajan lisää.

Mulle voi päivittää nyt kp 2, ekat menkat km:n jälkeen alkoivat siis ihan ajallaan. Saa nähdä, alkaako kroppa toimia kuten ennen. Yritys alkaa kyllä nyt justiinsa, kunhan tää kaamea vuoto vaan lakkaa. Toiveet on korkealla, että tärppäis äkkiä...

Silent whisper: peittoja on heiluteltu tähän saakka silloin kun siltä tuntuu, välillä ollut pitkiäkin taukoja. En ole edes oviksia tikutellut enkä miettinyt toistaiseksi. Saa nähdä kuinka käy nyt, kun lähti eka yk km:n jälkeen käyntiin. Oon varmaan heti ens viikolla tilaamassa netistä ovistikkuja, kaikki keinot otettava käyttöön. :) En haluaisi myöskään raskautumisesta mitään pakkopullaa, mutta hirveä halu olis raskautua nyt heti... Huoh, saa nähdä kuinka käy.
 
[/b]Silent Whisper Siis mulla on km jälkeen vuodellut säännöllisen epäsäännöllisesti, aina silloin tällöin ja ihan hitusen verran jokaisella kerralla.Niin ennen menkkoja kuin niiden jälkeenkin mutta nyt noin viikkoon-pariin ei ole tullut, eli jospa tää tästä..
Peittojen heiluttelusta.. meillä on noin joka toinen päivä ja välillä muutaman päivän taukojakin.
ONNEA Sun riselle :heart: :hug: :flower: Olet todellakin ansainnut sen!

Sitten ikävimpiin uutisiin.. Tänään ultrassa löydettiin jotain kesken menneesstä raskaudesta(tod.näköisesti kudosta?) kohdusta :'( Huomenna soitella tk:seen että saa viedä uuden raskaustestin. Minä hätähousu jo tein heti ultrasta tultuani kotitestin ja negaa näytti, mutta en ole varma huomasinko siinä haamujen haamu plussan. Tää on kummallista sillä km jälkeen olen kyllä tehnyt kaksi testiä jotka oli molemmat negaa,ja näistäkin toinen on tehty lääkärissä..mitähän tämä on? :x
 

Yhteistyössä