KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO









MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari............................KM 02/09...........................KP 1/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09.................KP 2/33-41
mely.................................KM 12/08............................KP 6/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09.................KP 11/30
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 14/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 16/29-30
Murmelin...........................KM 01/09...........................KP 16/28-38
MLL...................................KM 11/08...........................KP 16/27-32
Orion.................................KM 02/09..........................KP 17/50
harakanhattu....................KM 04/09..........................KP 19/
Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 29/28-30
nanakuu............................KM 11/08
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia.............................KM 01/09
zamoon..............................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.............................KM 04/09
Alisa84..............................TM 05/09
Tash..................................KM 12/08, 05/09
mirzu.................................KM 04/09
JääKyynel..........................TM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08.........................KP 1/24-28
Zalmiakki.........................KM 03/09..........................KP 12/
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 14/27-34
tillukas.............................KM 05/09.........................KP 19/31-35
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 38/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope.............KM 03/09
tinttamaaria.....................KU 08/08, KM 03/09
Spark...............................KM 02/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis.................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 3/28-30
Sapfo.................................KM 05/09..........................KP 14/
Varanikki............................KM 04/09..........................KP 27/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08...............KP 29/23-30
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM 01/09...........................KP 17/30-33
k-enkeli.............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4......................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 20/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: coitus interruptus



 
Koska vanha pino alkoi olla jo varsin monisivuinen aloitin kesäkuun ja tietenkin coituksen plussaamisen kunniaksi aivan uuden pinon :D
Tässä vielä linkki viime pinon viimeiselle sivulle
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277597,2175

Tämä on siis nyt tytöt sellainen pino, johon kertyy ennätysmäärä plussia! Ilmat on ihanat, joten nyt kaikki ulos lempimään!!! :heart:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Täällä on yksi luulotautinen. Keskenmenon jälkeen minusta ovis oli tosi aikaisin. Vika tosin voi olla siinä, että olen laskenut kierron alkaneeksi itse keskenmenosta, en tuhruilun alusta. Siksi vasta edellisestä, että silloin raskausoireet vasta katosivat.

No, nyt sitten on ollut viikonlopun metallin maku taas suussa ja illalla tulee uni. Tissit ei varsinaisesti arat, mutta ei ihan normitkaan. Jos vielä huimaus ja/tai pahoinvointi alkaa, mutta kuukautiset ei, tarvinee tarkistuttaa pääkoppa. Tai sitten mennä apteekkiin puolentoista-kahden viikon päästä. Nyt en aio kyllä turhan aikaisin testata (tai niinhän minä nyt sanon).
 
No niin, nyt saatu varmuus terojen aloitukseen. Tänään pitää tehdä vielä raskaustesti eli en saanut lähetettä verikokeeseen, vaan apteekin herkkätesti riittää. sitten terot naamariin, mikäli (lue KUN) negatiivista näyttää.
Mites muilla terojen käyttäjillä, onko ollut paljon sivuvaikutuksia? Ja siis menkat alkanee sitten heti vai? tänään illalla ekan tabun meinaan ottaa.

Vähän helpottuneempi olo nyt kun tietää, että saan uuden kierron alkavaksi kohta.
 
coitus interruptus onnittelut haamusta :heart:

Täällä kp 1 tänään. Masentaa tietty, kuten aina, mutta tällä kertaa ei ihan niin paljon kun yleensä. Ehkä vähän "pelkäsinkin" tuota plussaa, kun olis tullut vain parin viikon erolla siihen, kun plussasin viime vuonna kesken menneen plussan ja varmaan olis ollut vieläkin piinaavampaa olla raskaana ihan samaan aikaan... Mutta toisaalta kohta vuosi vierähtänyt km:sta ja edelleen nollapisteessä ollaaan :ashamed:
 
Sun rise Ihana pino! Kiitos! :) Toivotaan, että uusi pino saa aikaan paljon uusia plussia! :heart:

Annemaarit Pahoittelut tädistä! :hug: Toivottavasti saisitte pian pienen uudelle alulle :heart:

Täällä hcg 4 ja gyne lupas alottaa terot tänään, joten Elwi samoissa aikatauluissa kierron suhteen tullaan menemään :) Onkos sulla clomeja käytössä? Voi elämä, että oon onnellinen, että päästään pian tositoimiin. kahden viikon päästä saa heittää toivon mukaan ekat clomit nassuun (edellyttäen, että terot toimii) ja sen jälkeen saa alkaa metsästään ovista :p Mää oon niin onnellinen, että saan uuden kierron käyntiin.

Elwi Täällä ei oo teroista mitään sivuvaikutuksia ainakaan ollu, puol vuotta kerkesin niitä syödä. Mulla menkat alkanu aina toisena päivänä viimesestä terosta. Toivotaan, että nämä toimii meillä! =)
 
Sun rise kiitos kun vaihtelet noita kuvia, lauseita ja jaksat päivittää :flower: :flower: Toivotaan että tästä kesästä tulee monelle ikimuistoinen ihanalla tavalla!

Annemaarit :hug:

Mulla näytti raskaustesti negaa ja ovistesti negaa. Eli oiskohan se hcg jo laskenut tasolle jossa oma kierto käynnistyisi? Ovishan voi tulla vaikka menkat ei vielä olisi tulleet km:n jälkeen. Mulla noita ovistikkuja on kai sellaiset 20 jäljellä joten mikäpäs tässä tikutellessa.

Alisa84 - mulla on vain positiivista sanottavaa clomeista. Aikoinaan toisesta kierrosta sai alkunsa meidän esikko. Enkä muista edes sivuvaikutuksia.
 
Paska. Ruskeaa alkoi näkymään, täti soittanee kelloa huomisaamuna, ARRRRRRRRRRRVASIN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Sapfo Eipä mullakaan mitään negatiivista niistä. Yhellä tabulla ei saatu toimimaan ja sitte ku kokeiltiin kahta, niin heti tuli ovis ja tärppi samoin :)

Varanikki Toivottavasti tuo tuhru ei kuitenkaan enteilis tätiä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa84:
Sapfo Eipä mullakaan mitään negatiivista niistä. Yhellä tabulla ei saatu toimimaan ja sitte ku kokeiltiin kahta, niin heti tuli ovis ja tärppi samoin :)

Varanikki Toivottavasti tuo tuhru ei kuitenkaan enteilis tätiä :(
Mitäpä muutakaan se enteilisi. Tässä yritän päättää että mistä lafkasta tilaan noita O-testejä taas.. Molemmilla kotitesteillä ja mammaksilla on omat tarjouksensa...
 
Mahtaakohan keskusteluun mahtua vielä yksi kuumeilija?.. Tänään sain aikaiseksi liittyä tänne sivustolle kun sivusta olen jonkun aikaa seuraillut. Itse sain km:n tuossa huhtikuun lopussa ja nyt ensimmäiset kuukautiset takana ja ovista kohti mennään toivoen että ekalla tärppäis. :heart: Kovasti olisi siis toiveissa esikoinen.. =)
 
Moikka vaan kaikille!
Huh hellettä, ihan tuolla ulkona läkähtyy...se on
tytöt kesä nyt!
(ja meillä alko sen kunniaks parvekeremontti! :( )

Onko muilla ollut vaikeuksia päästä näille sivuille?
Mulla ei meinaa millään toimia! Argh...siksi siis jäänyt
hivenen vähäiselle käynnit (ts. ihan pihal kaikesta)
Pitänee mennä pälyileen tota vanhaa pinoa vähän..
Mutta hienon pinon on Sun Rise väkertäny, kiitosta vaan! =)

Täällä vietettiin neidin synttärit viikonloppuna, huh huh..
No nyt ne on taas vuodeks ohi..huoh!
Muuten tänne ei kuulukkaan ihmeitä...selkä taas jumittaa
pahasti, voiskohan olla merkki tädin saapumisesta?
Onku olis rautakanki alaselässä, ei taivu ja liikkeelle lähties
ihan kankee... Ei oo kivaa!!! :'(
Vielä kun alkoi tänään toi näyttöviikko...

No tulipas omaa napaa...
Laitetaan vielä halit tarvitseville ja onnittelut jos joku
plussannut...nyt meen katsastamaan sen vanhan pinon... :wave:
 
Heippa! :wave:

Voisin ankkuroida itseni tänne, vaikka keskenmenosta on vasta viikko. Eli kp:t ei todellakaan vielä tiedossa, kun vasta tyhjennyksen jälkeisestä jälkivuodosta oon päässy eroon ainaki näillä näkymin. Seuraavat menkat on siis pelkkä arvoitus, vaikka mulla sattui toi tyhjennys ajankohdalle missä oikeastiki ois pitäny olla menkat jos en raskaana ois ollu. Pari viikkoa sitten todettiin tuulimuna ja viikko sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

Elikkä seuraava yritystä odotellessa joka menee jonnekin pitkälle kesään :( Niin ja vois senkin sanoa, että esikoista yritetään ja eka yritys nyt sitten valitettavasti meni kesken ennen kuin ehti alkaakaan.

Aurinkoisin terkuin JääKyynel B)
 
Moikka tänne uuteen pinoon!

Oon joka päivä käyny lukemassa täällä juttuja, mutta laiskana en oo jaksanu kirjotella...
Hienoa että on tullu hyviä uutisia ja plussia.

Itse olen päässyt aika hyvin yli helmikuisesta km:sta, eniten kirpaisee se että ainakin kolmella tuttavalla on samaan aikaan LA kuin meillä olis ollu. Mutta sitten taas mietin että kaikki ajallaan, eikä tässä nyt ole menossa kuin vasta kolmas vai neljäs yrityskerta.
Alkuun ajattelin etten ala "tosissani" tähän kuumeiluun, mutta hitto vie! Oon tilannu netistä ovistikkuja ja sit vielä ostin digitaalisenkin. Mä en oo koskaan oikein osannu ovista bongata mutta nyt viime kierrossa onnisti ihan tikulla sekä digitaalisella. Tosin ilman tulosta, eli menkat alkoi tänään :(

Sen verran vielä omaa napaa tähän että kävin työterveystarkastuksessa viime viikolla ja mun hemoglobiini oli 104!!!! ja se on aina ollu siellä toisessa ääripäässä, huidellu 150-165. Tammikuussa kun kävin neuvolassa se oli muistaakseni 155. Mutta miten ihmeessä se on voinu pudota tolleen? Oon mielestyäni syöny ihan normaaliin malliin eikä sen nyt varmaan enää sen keskenmenon jälkeen pitäis olla noin matala vaikka vuodinkin kuin seula. Voiko anemia vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Vedän nyt kuukauden rautakuurin ja lomien jälkeen sit kontrolliin jos olis noussu normaaliks.

Mutta ihania aurinkoisia päiviä kaikille, nautitaan kesästä ja ihanista miehistämme ;)
Voisin tietty yrittää olla aktiivisempi kirjottelemaan kun kuitenkin käyn nää jutut täältä aina lukemassa :)
 
Tervetuloa uusille =)

coitus interruptus Paljon onnea :heart:

Mä olen kanssa päättänyt liittyä plussanneisiin tässä kuussa.Eli parin viikon päästä on plussan paikka! Luulisin et ovis oli eilen/tänään (jos mun tuntemuksiin on uskomista) ja sain tuon miehenkin kellistettyä :D
Toinen oli ihana ku kysyin et haluukse viel vauvaa niin se sanoi että maailman eniten :heart:
 
Tervetuloa uusille! Ihanan positiivisia ootte, vaikka tänne palstalle olette valitettavasti joutuneet eksymään :hug:

Tänään otettu siis eka terolut. Clomeista mulla ei ole kokemusta. Käsittääkseni ne auttavat ovulaatioon...? Ajattelin ottaa myös ovistestit käyttöön kun ajankohta joskus tulee. Saisin varmistettua tarkan ajankohdan, vaikka omista tuntemuksista olen aina oviksen bongannut. Nähtävästi ei kuitenkaan ole osattu sitä miehen kanssa oikeaan aikaan hyödyntää kun ei ole tärpännyt :)
Mut nyt riennän suihkuun ja vähän iltapalaa naamariin. Onneksi huomenna ei ole ihan niin helle kuin tänään!
Illanjatkoja :wave:
 
Meinasin tuossa ehdottaakin uutta pinoa, kun alkoi sivumäärä olemaan niin suuri,mutta Sun Rise ehtikin, hienoa. =)

Uusille tervetuloa. :flower: Ja Coitus Interruptukselle onnittelut haamusta, jospa se siitä vahvistuisi. :)
 
mirtzu Aina mahtuu mukaan kuumeilemaan :wave: Pahoittelut keskenmenostasi :'( Kurjia, kun näitä tulee koko ajan tänne lisää :( Kuinkas nopsaa teillä tärppäs tämä raskaus?

tinttamaaria Täällä on ainakin ollu hankaluuksia päästä sivuille, välillä ei oo voinu kirjautua ja välillä ei oo edes päässy etusivulle :kieh:

Jääkyynel Pahoittelut sinullekin kokemastasi. Sinulla samanlainen tarina kuin minulla.. Surullista :'( Mutta tervetuloa mukaan :wave:

Miukkari Pahoittelut menkoista :hug:

Elwi Joo, ovista ne clomit on tarkoitettu avittamaan.

Huomenna aloitan uudessa työpaikassa ja vähän jännittää, vaikkakin paikka on tuttu ja henkilökunta myös -> oon tehny viime vuonna harjoittelun siellä :) Tossa jo laskeskelin kalenterista, että millon mulla olis ovis, niin sehän on mahdollisesti vasta kesäkuun toiseks viimesellä viikolla |O Miten ikinä jaksan odottaa niin kauan? :/
 
Juu ja mä ostin tänään elämäni ensimmäiset ovistestin ja testailinkin, mutta ei se mitään näyttänyt? Tänään siis kp16 eikä mulla ole ollut mitään ovistuntemuksia vielä. Tänään alavatsaa särkenyt mutta testin mukaan ei silti mitään. Oisko toi toinen km voinut pidentää jostain syystä mun kiertoa? Mä en oikeesti jaksa jos mä alan nyt stressaamaan mun oviksistakin. Jotenkin tuntuu että tää kuumeilu menee mulla ihan yli eikä mistään tuu enää mitään :(
 
Ihanaa Coitus!! :flower: Oli jo aikakin saada taas hyviä uutisia tänne!!

Itselläni ei tule loppua vuodosta ei niin millään! Oli jo pari päivää vuotamatta, mutta taas vähäsen jotain tulee. Soitin TYKSiin, kun tyhjennyksestä on kuitenkin jo kulunut reilut 6 viikkoa ja tämä oli nyt jo kolmas kerta kun alkaa "uusi" vuoto. Eipä sieltä oikein mitään sanottu. Onkohan nämä nyt sitten kuukautiset!!?? Olen niin turhautunut tähän tilanteeseen, että ihan kauhea itku pääsi heti kun lopetin puhelun. Haluaisin jo niin kovasti päästä uuden yrityksen kimppuun. :'( |O
 

Yhteistyössä