KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Noniin, nyt sitten KAIKKI raskautumiskeinot pinoon, liemet, öljyt, tabletit ja muut. Kolmas kerta toden sanoo! :attn:
Oiskohan tässä tarpeeks näitä.... :D :LOL:


Keinot naiselle!

1. Greippimehu/greipit
Greipit, greippimehu ja greipinsiemenjauhe lisäävät limakalvon paksuutta ja täten edesauttavat alkion kiinnittymistä ts. luovat optimaalisen alustan alkiolle kiinnittyä.
2. Vehnänalkioöljy
Vehnänalkioöljy sisältää E-vitamiinia sekä linoli- ja linoleenihappoja. E-vitamiini toimii antioksidanttina ja sitä pidetään hedelmällisyys- ja nuorekkuusvitamiinina.
3. Jättihelokkiöljy
Kapselit sisältävät GLA:n ja linolihapon ohella myös E-vitamiinia, solujamme suojaavaa antioksidanttia. Tasapainottaa kuukautisia edeltäviä päiviä.
4. Multikvinna
Päivittäinen tarve vitamiineja mineraaleja, extra kalsium, foolihappo, rauta, e-vitamiini, lykopeeni ja jättihelokkiöljy (=evening primrose oil?)
5. Kalaöljy/ Eye Q
Sisältää mm. omega-3-rasvahappoja, EPAa ja DHA:ta
6. E-EPA
EPA on kalaöljyn omega-3-rasvahappo jonka lyhenne EPA tulee sen englanninkielisestä nimestä eicosapentaenoic acid, suomeksi eikosapentaeenihappo.
7. Siveydenpuu-uute/Menstruasan
Siveydenpuun hedelmäuutteen vaikutusmekanismia ei tunneta, mutta kasvista on eristetty muun muassa rakenteellisesti sukupuolihormoneja muistuttavia ainesosia. Todistettavasti saa aikaa kierron tasaantumista!
8. Sinkki
9. Sinkki-seleeni
10. Magnesium
11. Gelee Royal -kapselit eli kuningatarmehiläisen ruokamehu
Nuorten työmehiläisten valmistamaa kuningatarmehiläisen ruokkimiseeen tarkoitettua ainetta, jota ei anneta muille mehiläisille. Gelee royal sisältää A-, B-, C- ja E-vitamiineja sekä entsyymejä, 18 erilaista aminohappoa, ergostrolia ja erilaisia hormoneja, kuten sukurauhasten toimintaa aktivoivaa gonadotrooppista hormonia sekä androgeenejä ja estrogeenejä. Vaikuttaa elimistösssä monin tavoin, mm. aktivoi elimistön omaa hormonituotantoa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, kohottaa yleiskuntoa ja parantaa elimistön suorituskykyä.
12. Multivita2+/ Multitabs Special 2+/ multivitamiinit
13. Berocca/ Bevitabs/ Foli-B strong/B-vitamiini
14. Femicaps
helokkiöljy, siveydenpuu-uute, käsimyskukkauute
15. Harmonella
Suositellaan varsinkin naisille, joilla on hormonaalista epätasapainoa, kuukautis- tai PMS-ongelmia tai vaihdevuosia edeltäviä vaivoja. Elvyttää ja harmonisoi naisen hormonaalista toimintaa sekä lievittävät kuukautiskipuja
16. Melbrosia
Kukkaissiitepölyä, pergaa ja Gelee Royalea. Tasapainottaa hormonitoimintaa, vahvistaa luustoa, kohottaa mielialaa, parantaa keskittymiskykyä, piristää, lisää suorituskykyä.
17. Vitamore Total
sisältää ainutlaatuista THB (Total Hormone Balance) complexia, joka sisältää kaikki tärkeimmät rohdokset ja ravintolisät, joilla on todettu positiivinen aikutus naisen hormonitoimintaan: kiinansitruunaköynnös, damiana, muira puama, tribulus, tähkäkiminki, arginiini, sinkki, e-vitamiini, kiinalainen angelica, siveydenpuu, villijamssi, lakritsi
18. Foolihappo
Foolihappo (M-vitamiini) on vesiliukoinen vitamiini joka lasketaan kuuluvaksi B-vitamiinikompleksiin. Foolihapon muuttamiseksi elimistössä toimivaan muotoon tarvitaan B12-vitamiinia. Foolihappoa saa kasviksista, hedelmistä ja marjoista sekä täysviljatuotteista. Sisältyy mm. Multi-tabsiin ja Multi-vitaan. Saa myös Kevyt Olo Plus kivennäisvedestä.
19. Maitohappobakteerit
20. Vadelmatee/Poimulehtitee
Apteekin vadelmateetä kp1:stä ovikseen, apteekin poimulehtiteetä luteaalivaihe
21. Kalkki
22. Vihreä tee
23. Punaviini, lasi päivässä tai muuten riittävästi
24. Suklaa, päivittäin
25. Kuoritut auringonkukan ja kurpitsan siemenet
Käytetään luonnonmukaisessa hoidossa kun hoidetaan lapsettomuutta
26. Absolutismi, alkoholin välttäminen
27. Suklaalakko
28. Mivitotal
29. Clomit
30. Terot
31. Kaukoparannus
32. Rukous/esirukous
33. Vyöhyketerapia
34. Homeopatia
35. Shiatsu
36. Energiahoito oviksen aikaan ja kiinnittymisen tienoilla
37. Hiivadieetti (ei sokeria, maitoa, vaaleaa leipää, sianlihaa)
38. Penikoittaminen
39. Ovistikut
40. FF/lämpöjen mittaaminen
41. Miniasperiini/asperiini
42. Jalat/peppu ylös -tekniikka!
43. Mooncup
Mooncup eli kuukautiskerääjä on pieni kuminen kuppi, joka asetetaan kuukautisten aikana emättimeen. Sitä voidaan käyttää myös seksin jälkeen, jotta siittiöt eivät pääse valumaan ulos.
44. Ei orgasmeja luteaalivaiheessa!
45. Läppärin lämpöä alamasulle
46. Ei saunomista ennen ovista
47. Kunnon yöunet/stressittömyys
48. Säännöllinen liikunta
49. Painon pudotus
50. Avannossa käynti
51. Siteiden tai liian pienten housujen ostaminen, ajan varaaminen lapsettomuustutkimuksiin
Tämän ryhmän keinot ovat kaikki jotain sellaista, joka käyvät tarpeettomaksi plussan tultua!
52. Kuukausiklubiin liittyminen
53. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen
54. Ovulaatiota edeltävien limojen tutkiminen
55. Kohdunnapukan tutkiminen
56. Urean pH:n tutkiminen
57. Raskausviikkojen laskeminen kierron alusta kiertopäivien sijaan
58. Menolistica-kapselit
Menolistica auttaa hormonitoiminnan vaihteluihin. Sen sisältämät hyödylliset, luonnolliset rasvahapot ja diosgeniini (kasviprogesteroni) auttavat elimistöä tuottamaan itse tarvitsemansa hormonit.


Keinot miehelle!

1. Vehnänalkioöljy
2. Helokkiöljy/jättihelokkiöljy
3. Sinkki
4. Foolihappo
5. B-vitamiini/ Foli-B strong
6. Magnesium
7. Seleeni
8. Multivita
9. Lykopeeni + c
Lykopeeni on tomaatin ja vesimeloonin punainen väriaine ja tutkijoiden mukaan auttaa hedelmättömyydestä kärsiviä miehiä. Normaalisti kivekset sisältävät runsaasti lykopeenia, mutta hedelmättömien miesten kivesten lykopeenipitoisuus on tavallista pienempi, sanovat tutkijat. Suun kautta nautittu lykopeeni näyttää auttavan miesten hedelmättömyydessä, mutta tarkempi vaikutusmekanismi on vielä avoin.
10. Hautomisen lopettaminen
Penkinlämmittimen/läppärin käyttökielto/saunan välttäminen tai ainakin laudeliina, tiukkojen housujen välttäminen
11. Lämmintä alaosastoon ulkoillessa
12. Stressin välttäminen/ kunnon yöunet
13. Punaviini, lasi päivässä
14. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen


Yhteiset keinot!

1. Kahdesti päivässä
2. Kerran päivässä
3. Joka toinen päivä
4. Koko yrityksen unohtaminen
Tämä keino on niille, jotka jostain syystä päättävät unohtaa yrityksen tai lykätä haaveita myöhempään ajankohtaan. Ei siis niille, jotka päättävät yrittää unohtaa kuumeilun, jotta tulisivat raskaaksi.
5. Ei tärppiajankohdan miettimistä/ei "pakko"seksiä


Että siitä sitten kaikki vaan kokeilemaan!! :LOL:
 
Huomenia!

Vuoto tuntuu loppuneen. *kopkop* Eilisestä asti nännit olleet ihan järkkykipeet, eikä voi vielä johtua lugesteroneista, koska illalla vasta moisen nappasin suuhuni. Oisko sitten ovis? Ihan kuin masussakin olis jotain tuntemuksia. Ehkä tämä tästä. =)

Omenaruusulla ja Sun Risellä tosiaan meneillään jännät päivät, plussaonnea kumpaisellekin! :flower:

Nöttiäinen Jos ei noilla keinoilla tärppää, niin ei sitten millään! :LOL:
 
Näinpä! :LOL:

Ei vaan, oon aikoinani löytäny ton listan googlettamalla ja tottakai hyvä täytyy laittaa kiertoon kaikille. =) Ja Varanikki, mä katoin samaa tossa suklaan syönnin/lakon kanssa. Kai se on sit niin et joillekin lakko tekee tuloksen, toisille syöminen. :D Ja penikoittaminen, ei mitään hajua mullakaan. Mutta löytyyhän tuolta ihan varteenotettaviakin vinkkejä. ;) :whistle: :D :LOL:

Että kaikki vaan testaamaan mikä/mitkä sopii kellekkin!! :LOL:
 
nöttiäinen: toi oli päivän pelastus toi "muistilista" :LOL: täytynee tulostaa jääkaapin oveen.. :LOL:

ON: täällä ei uutta, menkat antaa vaan odotuttaa itseään.. huomenna tulee tasan 4 vkoo tyhjennyksestä..

kuis kauan muilla meni menkkojen alkuun lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? oyssista sanottiin että 4-5vkon sisällä tyhjennyksestä pitäs alkaa, eli käytännössä hetkenä minä hyvänsä vois alkaa, tosin mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole.. mun tuurilla tää homma vaan venyy ja venyy menkkoja odotellessa.. :/

ärrrrrsyttää ton kumin kans touhuilla ku ajatus on jo vauvahaaveissa.. :headwall:

plussapuhureita! :whistle:
 
hei hauska tuo lista! :D

Mä olen nyt juonut greippi mehua ja syönyt vitamiineja ja yrittänyt liikkua joka päivä..
saa nähä jospa siitä apua olis.. en sit tiiä..
Kysyin mikä jonotus tilanne on väestöliitön lapsettomuusklinikalla niin tuli vastaus että elokuunloppuun menee eka käynti.. että kai mä sen varaan ja jos tulee iloisia uutisia ennenmmin nii hyvä niin!
 
No höh, kirjoitin vanhaan pinoon, joten otetaas uusiksi:

Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
Joulukuussakos sulla la? saatte pienen joulunyytin :saint:
Joulukuun 8. päivä olisi juu LA sekä menkkojen että ultran mukaan.
Eilen kuultiin sydänäänet neuvolassa :heart:

Sie tuutkin näemmä pian perästä, onnea haamusta ja tarrasukkia mukaan :flower:

Plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Meritähti :heart: Pömppis 13+1
 
Mahtuisikohan tähän pinoon uusia?
Esittäydynpä vähän, minä olen 27v, mieheni on 29v. Minulla edellisestä liitosta ekaluokalle menevä tytär. Haaveissa yhteinen. Yritystä on alkusyksystä asti. Yksi keskenmeno ja kaavinta joulukuulla, viikolla 9 meni kesken, ja kaavinta tuli meidän hääviikolle, menimme siis mieheni kanssa naimisiin joulukuussa. sen jälkeen on 5kiertoa takana. nyt on kiertopäivä 19/30 menossa. Tulikohan siinä tärkeimmät?:) Onko helsingin suunnilta muuten tässä pinossa ketään joka haluaisi tutustua ihan livenäkin?
 
Varanikki No voi pirhanan täti :kieh: Olis nyt pysynyt poissa :headwall: Pahoittelut :hug:

Sun Rise Toivottavasti pääset sunnuntaina testaamaan ja saat komeen plussan :)

Nöttiäinen Hieno ja piiiiiitkä lista :D tuosta jos jostain niin sen stressin saa :LOL:

Kellopeliappelsiini Täällä kans kp:t huitelee jo +30 eikä menkoista tietoakaan, mut onneks oon saanu alottaa terot, joiden pitäs tuoda tädin kylään reippaan viikon päästä.

Annastiina Tervetuloa remmiin mukaan :wave: Ja pahoittelut kokemastasi :hug:

 
Hitto et ärsyttäää.... :eek: ei mitään oireita (rinnat vaan arat, ei mitään muuta), ei oireita raskaudesta eikä tädistä. en usko raskauteen, olen lukenut jo kemiallisista raskauksista ja vaikka mistä, veskissä ravaan kokoajan ja pyyhin kohta varmaan nahattomaksi tuon alapään kun olen varma et kyllä se täti näyttää vielä päänsä.
en ennätä yksityiselle ennen ensi viikkoa (teen kahta työtä ja pitkiä päiviä)
voi kun tulis edes jokin pieni oire
Mies sanoi et selkee oire kun ravaan taas pissillä kokoajan ja kun alkaa pissattaa niin pitää päästä heti, yhtään ei voi pidättää....vaan itse en usko siihen oireeseen...en usko enää mihinkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
kuis kauan muilla meni menkkojen alkuun lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? oyssista sanottiin että 4-5vkon sisällä tyhjennyksestä pitäs alkaa, eli käytännössä hetkenä minä hyvänsä vois alkaa, tosin mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole.. mun tuurilla tää homma vaan venyy ja venyy menkkoja odotellessa.. :/
Mulla oli syksyllä rk rv:llä 18+0, lääkkeillä käynnistettiin synnytys.
5 vkon ja 1 pvän jälkeen tuli ekat menkat ja mitä oon kuullu ni aikamonella se menee siihen 4-5 vkoon, joillakin 6 vkoon. Ne on niitä harvoja kertoja ku menkkoja odottamalla odottaa, toivottavasti alkaa pian. :)
 
Hei vaan kaikille! Tänään kotona lääkkeellinen tyhjennys. Sikiön kehitys pysähtynyt vkolle 7+4. Elikkäs kolmatta lasta kuumeillaan ja takaisin yrittämään palaillaan kunhan saan kierrot kohilleen,,, elikkä Piijuska-78 ,kolmatta kuumeillaan. Katsotaanko toi keskenmeno siitä milloin sikiö on menehtynyt vai milloin on tullut pois? Menehtyi 5/09 ja tuli pois 6/09,,,taustailen vielä siihen asti kunhan saan itseni kuntoon.
 
Nöttiäisen listasta yhteisistä jutuista puuttui luovuttaminen. Eräs ystäväpariskunta teki kaiken mahdollisen ja mahdottoman hedelmöityshoidot mukaan lukien viiden vuoden ajan ilman yhtään hedelmöittymistä. Sitten he luovuttivat. Antaa olla, me emme bio-vauvaa saa. Seuraavasta kierrosta vaimo saa alkaa syödä pillereitä perussairauden kurissapitämiseksi. Mennään tämä kierto nyt näin, ei siitä kuitenkaan mitään tule. Siitä loppukierrosta heillä on terve, iloinen poika. Pojalle koitettiin pikkusisarusta tuloksetta. Vaimon perussairaus alkoi nostamaan päätään ja seuraavasta kierrosta aikoivat aloittaa pillerit taas samasta syystä. Ja taas on rouva pieniin päin.

(.)Ei ole aina helppoa, kun tuntee kroppansa. Ovulaatiosta on nyt reilu viikko ja kaikki viittaa siihen, että taas ollaan pieniin päin. Huimailee, vatsa juilii ei-menkkamaisesti-vaan-vauvamaisesti, kuvottaa, tissit kipristelee, janottaa, suussa on outo maku ja ennenkaikkea sydämessä on "sellainen" olo. Testiä ei voi vielä tehdä ja hitsin monta piinaviikkoa on edessä ennen edes ekaa mahdollista ultrausta. Ekan odotus oli helpompaa, kun oireita osannut lukea ennalta. Keskenmenneenkin tunsin jo tosi ajoissa, kolme-neljä päivää ovulaation jälkeen. Mutta nyt on kyllä se ero viime kertaan, että nyt sydän käskee välttämään jotain (ylioppilaan onnittelumalja, päänsärkylääke), keskenmenneessä vain aivot muistutti. Monin tavoin olo on kuin esikoisesta, mutta toisaalta aivan erilaiset. Mutta se olennainen olo on nyt ihan eri.

Pitäkää minua sitten ihan pölönä tai mitä vaan, mutta minä väitän kantavani ihmisen alkua. Testin teen viikon päästä viikonloppuna, jos ei jotain mystistä tapahdu. Edellisen kierron raskaudessa odotin koko ajan keskenmenoa, nyt ei ole sellainen olo.
 
Mä taidan olla malttamaton ja haen tänään testin apteekista. Koskaan ei oo ollu menkat näin myöhässä, paitsi silloin kun ollaan oltu raskaana.

Ihana tuo nöttiäisen lista. Jos ei noilla onnistu niin sitten ei millään.

AnnaStiina82 :hug:
Piijuska-78 :hug:

Ja Sun Rise mehän ollaan raskaana, eikö ollakin!!!
 
Heippa taas hirvittävän pitkästä aikaa.

:flower: Onnittelut kaikille plussanneille!

Uusille tervetuloa mukaan ja vierailusta toivon lyhyttä.

Itsellä tänään kp 22/27-28 eli huomiseen listaan voisit Sun Rise päivittää 23/27-28. Tässä kierrossa kokeilin sitten niitä kuuluisia ovistikkuja. Olin päättänyt etten niihin haksahda koska olen yleensä tuntenut/huomannut oviksen muutenkin todella hyvin. Tässä kierrossa niitä limoja ei oikeen esiintynyt ja vatsatuntemuksia oli viikon verran. No sitten tiistaina kp 13 oli pakko käydä ostamassa ja illalla tuli viiva joka oli kuitenkin vaaleampi kuin kontrolliviiva. Keskiviikkona kp 14 aamulla tuli yhtä vahvat viivat ja sit torstaina kp 15 aamulla tuli taas vaaleampi viiva. No ovista yritettiin hyödyntää joka päivä ma-to ja nyt peukut pystyssä odotellaan josko olisi tärppi käynyt.

Jotenkin on itsellä olo etten olisi raskaana, luulisi sitä jotenkin sen tuntevan edes pään sisällä. Eli oireita ei ainakaan vielä ole.

Nyt pidän kamalasti peukkuja teille omenaruusu ja Sun Rise kyllä tähän pinoon vielä plussia tarvitaan. :heart:
 
Täällähän on jännät paikat monella. Plussatuulia kaikille :flower:

Meillä oli eilen seksiä. Vuoto loppui pari päivää sitten. Ovistikut tietty näyttää negaa mutta katsellaan koskahan viiva alkaa voimistua. Heti km:n jälkeen ne ei kai välttämättä näytä oikein vaikka oliskin ovis, tai toisinpäin. Joka tapauksessa, yhdyntä teki kipeetä muniksissa, aivan kuin olisi se ovis. Samoin yskiminen tekee kipeetä alaosassa. Samoin seksihalut on korkealla. Taitaa kuitenkin olla toiveajattelua että ovista olisi :/
 
mulle nyt sit vois päivitellä kp1/28 yk1 (yritys aloitettu 11/07, tm04/08, km 05/09)

piijuska tervetuloa ja pahoitteluni menetyksenne johdosta.. :hug: mä lasken kmn tyhjennyspäivästä, en tiiä onko siihen mitään oikeaa tapaa.. :/

pinpella hyvin on ovis hyödynnetty, tärppionnea!

omenaruusu , tillukas ja sun rise: kuullostaa lupaavalta! plussatuulia!! :whistle:

ehkä sitten eilisen manailun siivittämänä täti kurvasi paikalle tänään aamulla heti sängystä noustuani, päivälleen 4 vkoo tyhjennyksestä, ihana helpotuksen tunne et nyt päästään taas ihan oikeesti yritteleen..
joten nyt ei ku verkkoapteekkiin ovistikkuostoksille.. :LOL:

 
coitukselle toivotaan nyt varpaatki pystössä vahvistuvaa plussaa :heart:
Pahoittelut palstalle joutuneille :hug:
Täällä vain ootellaan ens viikkoa mitä tuleman pitää. Menkat pitäis alkaa tiistaina ja perjantaina ois joukkopapa. Eli jos alkaa joudun siirtään papa-aikaa, mutta jos ei ala joudun tunnustaan neuvolatädille heti. Nyt ei jotenkin edes oo paniikkia....mietin tossa että jos nyt tulis plussa olis tietysti pahoinvoiva heinäkuussa lomareissulla. No senpäs näkee viikon päästä:)
 

Yhteistyössä