KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

tillukas Mulla on ihan yhtä hassu olo :D
Musta tuntuu et nyt tapahtuu jotain tai siis olen ihan varma :ashamed: Voi olla et se on vaan tää kuumeilu joka pehmittää pään :LOL:
Hirveesti ei ole mitään oireita, ehkä lähinnä tuntuu et ovis on jääny päälle.Vatsassa hiukan nippailee ja ihme limaa on valunut viikonlopusta asti.Ei paljoo mut niin et se saa mut hulluksi... Ja ollaan nyt sinne mökille miehen ystävien kanssa menossa ja mä en oikeesti edes tiiä et miten mä heille mun juomattomuuttani selitän :snotty: Ku tuntuu tyhmältä sanoo et ku musta tuntuu et mä voisin olla raskaana niin en juo...Ne pitää mua varmaan ihan sekona :ashamed: Ja kaiken huipuksi siellä on matkassa mukana mieheni isä joka odottaa kovasti pientä jälkeläistä.Sitte se kyttää ja kävelee perässä ja miettii ties mitä.On aikas ärsyttävä...Toisaalta voisinhan mä kantaa yhtä pulloo koko illan :LOL:
 
).( -päivitystä....

Keskussairaalassa käyty. Hieman oli vielä raskausmateriaalia kohdussa, kuten myös kystiä toisessa munasarjassa. Isoin kooltaan 5cm.. Eivät lähteneet sitä puhkomaan tai kaavintaa tekemään kun lapsi kuitenkin toiveissa. Ilmeisesti tuonne sörkkiminen sekoittaisi kropan taas pitkäksi aikaa. Odotellaan että kk-kierto korjaa tilanteen, seurantaultra on kuukauden päästä. Kysta voi puhjetessaan aiheuttaa hirmuista kipua, sitä odotellessa.. Mulla ei ole ennen kystia ollut, ilm 10v pillereiden syönti on pitänyt ne loitolla ja nyt sitten hyökkäsivät. Joka tapauksessa raskautuminen ei ole sitten enää este kun ne kystat on saatu pois, nyt täytyy ehkäistä. Niin ja tulehdus päällä, siihen syön nyt kahta antibioottia. Hb laski tosiaan 104, joten tehokas rautakuurikin päällä. Päivän pilleriannos 9tbl maitohappobakteereineen... *kaivaa mummun vanhaa dosettia käyttöön*

S-lomalla olen loppuviikon, ja on kyllä olo tuon Hb:n myötä aika kauhee. Antibiootit on niin vahvoja että tulee ihan hönttyrä olo, 3x päivässä niitä täytyy ottaa..Vuoto on onneksi hieman rauhallisempaa. Olo on tietyllä tavalla helpottunut kun viimeinkin on tutkittu kroppa kunnolla, mutta samalla aika pelonsekainen. Miten hitossa tässä uskaltaa enää yrittää kun terveys pettää...
 
tillukas ja sintsu78 - tehän ootte raskaana tytöt ;) Kyllähän monet sanoo että ovat vain tietäneet olevansa tiineitä. Että ei se mistään hatusta vedettyä aina ole.

A-L-M - hienoa että asiat lähtee rullaamaan :hug:

Muillekin :hug:

Ot: ovistesti vahvistuu! Vapisen liitoksissani täällä. Olen testaillut vajaan viikon piruuttani ovisteillä ja ovat olleen haamuja/hailakoita. Tänään sitten selkeä vahva viiva, ei kuitenkaan plussa mutta selkeesti voimistunut. Mitäs tuosta nyt pitäisi ajatella? Voiko km aiheuttaa tämän vaikka testi on välissä näyttänyt haaleaa? :/ En voi uskoa että ovis olisi jo nyt tulossa km jälkeen.. Vaikka mahatuntemuksia on kyllä ja eilen seksi sattui, aivan kuten viimeksikin oviksen aikaan kun raskauduin. Kp olisi kaavinnasta laskettuna 17/32 joten hieman myöhempi kuin edeltävissä kierroissa olisi tää mahdollinen ovis. Valkovuoto on runsaasti mutta enhän tiedä onko miehen nesteitä kun valuu ulos eilisestä johtuen. Maha meni aamusta myös ihan kuralle.

Ääh, voiko tämän kaiken vain KUVITELLA |O |O
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 1/28-31
Miukkari............................KM 02/09...........................KP 4/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09.................KP 5/33-41
mely.................................KM 12/08............................KP 9/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09.................KP 14/30
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 17/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 19/29-30
Murmelin...........................KM 01/09...........................KP 19/28-38
MLL...................................KM 11/08...........................KP 19/27-32
Orion.................................KM 02/09..........................KP 20/50
harakanhattu....................KM 04/09..........................KP 22/
nanakuu............................KM 11/08
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia.............................KM 01/09
zamoon..............................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.............................KM 04/09
Alisa84..............................TM 05/09
Tash..................................KM 12/08, 05/09
mirzu.................................KM 04/09
JääKyynel..........................TM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09........KP 1/28
Annemaarit........................KM 08/08.........................KP 4/24-28
Zalmiakki...........................KM 03/09..........................KP 15/
Sinimarja...........................TM 02/09..........................KP 17/27-34
AnnaStiina82.....................KM 12/08.........................KP 20/30
tillukas...............................KM 05/09.........................KP 22/31-35
Elwi...................................KM 11/08..........................KP 41/17-42
Nappula.............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
mama-L.............................KM 04/09
jasimi.................................KM 01/09, 05/09
Eelis...................................KM 04/09
nöttiäinen..........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09............................KP 2/28-32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 6/28-30
Sapfo.................................KM 05/09...........................KP 17/
pinpella.............................KM 04/09............................KP 22/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78.........................KM 05/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 1/23-28
Sintsu78............................KM 01/09...........................KP 20/30-33
k-enkeli.............................KM 01/09, 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4......................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 23/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: coitus interruptus, Omenaruusu



 
Lohdullista, etten ole ainoa, Sintsu78. Itse en oikein usko edes tuohon karmeaan kuumeeseen, tämä kierto on eka keskenmenon jälkeen ja varsinkin alku meni asiaa sulatellessa, sen jälkeen mietin jopa hetken lykkäystä, kuume lässähti. Mutta sitten tuli ovis tosi aikaisin (kierroksi mahtaa tulla vain 27 normaalin yli 31 sijaan) ja heti perään Tunne.

Nyt on piinallista odottaa vaan ajan kulumista, että jossaintestissäkin näkyisi, että saisi miehenkin uskomaan. Vaikka eilen illalla se totesi, kun tulin nukkumaan, että taasko minä pömpötän (eli maha pömppää kuin keskenmenneessäkin ihan alusta saakka). Minä vaan tuumasin, että näin on ja voin pahoin. -No, sitten se vauva tulee taas helmikuussa, tuumasi mies ja nukahti. Esikoinen on siis helmikuinen.

Tänään juteltiin tuon aiemmin mainitsemani naisen kanssa, joka on kahdesti raskautunut luovutettuaan. Hän on aivan alussa vielä itsekin. Olemme laitoksella tutustuneet, lapsilla ikäeroa 2 päivää. Hänellä meni rutkasti yli, minun tuli päivää ennen laskettuaan. Tämä ystävä vaan sitten totesi, että ollaan sitten taas laitoksella vierisin, kun hänellä menee yli ja mulla tulee enemmän aiemmin, kun se on toinen. Sovittiin jo tekstarilla infota, koska mennään laitokselle, että osataan salissa pyytää synnärille samaan huoneeseen ;)
 
Voi Coitus :hug: Ymmärrän tunteen kyllä, aika auttaa ja todistaa raskauden, siihen mennessä on vain kärvisteltävä :heart:

omenaruusu, munkin tekisi mieli jo hakea se testi... pitäisiköhän, hmm... rintojen tuntemukset lakanneet, mutta aamulla liivejä pukiessa tunsin niiden alaosassa kummaa sänkeä, jota en aikaisemmin oo huomannut, uutta karvaa? :eek: (tosi noloa tämmöiset paljastukset, kun en olekaan raskaana :LOL: ) Näin unta viime yönä, olin juuri synnyttänyt vauvan, tosin tajuttomassa tilassa, hmm... ja jälkivuodosta myös, siksi luulin menkkojen alkaneen, mutta ei! Tunteista en osaa sanoa, on mullakin ollut aavistuksia, mutta mulla oli se viimekin kierrossa, enkä ollutkaan raskaana. Siksi oon tässä kierrossa ollut kuuntelematta ja yrittänyt vaan unohtaa koko kuumeilun. Ja siispä olen nauttinut varsin runsaasti myös alkoholia, mikä tulee tuntumaan tosi pahalta, jos kannankin jotain pientä sisällä :ashamed: Vaikka ei se muka vielä imeydy, mutta tuntuu tosi kurjalta, ei mitään kunnioitusta luontoa kohtaan jotenkin, kun itseäni olenkin myrkyttänyt, vaikka yritys päällä :'( Sanokaas tähän jotain rauhoittelevaa ja kannustavaa :xmas:

Vitsin jännä alku kesälle, Tillukas ja Sintsukin pienempiin päin :D
 
A-L-M: kuullostipa niin tutulle tuo sun kirjoitus.. :hug: mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 7.5 ja viikko siitä kävin kuumeen ja ristiselkäkipujen takia keskussairaalassa ja jotain raskausmateriaalijämiä siellä vielä oli + crp koholla, ei muutaku toinen tyhjennystablettiannos, kaksi antibioottikuuria ja kotiin kärsimään.. mulla laski hb kans satasen huiteille ja lisäks verenpaine oli alhainen, joten olo oli kyllä aivan kamala pitkään.. nyt suunnilleen reilun viikon vointi ollu ihan ok, tosin kummallinen nielutulehdus viime viikolla, johon jälleen antibiootit ja nyt tuntuu flunssa iskevän.. :/ pläh! nyt tosin olen onneni kukkuloilla näistä menkoista (voiko niistä olla? :LOL: ) ja tilasin 2-3 kierroksi jo ovistikkujakin.. :)

piinailijoille: oletteko tietoisia rfsu:n raskauskynästä jolla voi testata jo 6-15 päivää hedelmöittymisestä?
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/41292
itse en ole kokeillut, mutta nyt tilasin ovistikkujen mukana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Ja siispä olen nauttinut varsin runsaasti myös alkoholia, mikä tulee tuntumaan tosi pahalta, jos kannankin jotain pientä sisällä :ashamed: Vaikka ei se muka vielä imeydy, mutta tuntuu tosi kurjalta, ei mitään kunnioitusta luontoa kohtaan jotenkin, kun itseäni olenkin myrkyttänyt, vaikka yritys päällä :'( Sanokaas tähän jotain rauhoittelevaa ja kannustavaa :xmas:
No minäpä sanon: niin kauan kun menkat ei oo myöhässä voi elää ihan normaalisti vaikka yritys päälläkin. Siis nauttia alkoholia jne. Ei se alkoholi vielä ennen alkion kiinnittymistä sinne alkioon pääse, ja eikös se muutenkin mene ett vasta rv 6 tulee se "yhteinen verenkierto". Luonto suojelee pientään tuohon saakka todella hyvin ja jos kesken menee niin itse ei oo voinu siihen esim. juomalla tai juomattomuudellaan vaikuttaa.
Mä oon sitä mieltä että turha stressi pois ja elää mahd. normaalisti. =)
(Tietysti jos juo päivittäin ja määrät on isoja niin sittenhän se vaikuttaa sillain ettei välttämättä tapahdu edes ovista jne.)

Esim. mulla tulee vkonloppuna vko oviksesta eli menkkoja odottelen ensi vkonlopulle. Ja tulevana vkonloppuna on omat häät ja todellakin otan alkoholia, nätisti. :saint: Ja jos sellanen ihme käy et raskaana olisin niin sit oon ja en kanna huonoa omaatuntoa alkon ottamisesta. Esikoisen kohalla join kunnon lärvät 3 pvää ennen ku menkkojen piti alkaa. Tohin ottaa kun en uskonut raskautumiseen.. Ei alkanu ja täysin terve lapsi tuli. Ekan kerran oli kipeenä vasta 1v ja tokan kerran 2v. Et turha hössötys pois vaan ja yritetään nauttia elämästä. :flower: =)
Vaikka vaikeaahan se välillä on....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
piinailijoille: oletteko tietoisia rfsu:n raskauskynästä jolla voi testata jo 6-15 päivää hedelmöittymisestä?
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/41292
itse en ole kokeillut, mutta nyt tilasin ovistikkujen mukana..
No empäs ole kuullukkaan... Mmhh.. Tollainen vois alkaa poltella jos tollanen nyt täs olis... :whistle: :D
 
No niin, KIITOS nöttiäinen B) Juuri tuon halusin kuullakin! Ei se mullakaan ole päivittäistä ollut, vaan juuri tuota lärvien vetämistä parisen kertaa =)

Nyt kaikki shoppaa noita kyniä, mars! :D
(en oo ihan varma tuon hyödyllisyydestä tosi... enemmän pettyneitä vaan, kun todetaan ne kemiallisetkin :/ )
 
Tuosta rfsu:n kynästä sen verran, että meillä sitä myytiin ainakin cittarissa tuossa helmikuussa. Itse silloin testasin sillä kun oli kulunut 11 päivää ovulaatiosta ja negaa näytti. Siitä meni 2 päivää ja testasin apteekista saatavalla gravidan testillä (herkkyys 10 mUI/ml) plussan. Eli ei ainakaan täällä näyttänyt sen aikaisemmin kuin muutkaan.

Sun Rise mulla näyttää nyt yhden päivän liikaa tuo kierto eli huomiseen saa merkata uudelleen tuon 23/27-28, olin ehkä hieman sekavasti sen pistänyt edelliseen viestiin. Enkä todellakaan usko, että tässä vaiheessa (eli ennen plussaa) nautittu alkoholi vaikuttaisi sikiöön tai raskauteen millään tavoin.
 
Jes, keksittyjä oireita, höh. Hassua, yhden ainoan päivän menee yli, ja sitä on tuntevinaan kaikenlaista. Huoh, pettymys, mutta plussaa sinä Omenaruusu! Keväällä se vauva tulee joka tapauksessa! |O Vuosi sitten jäänyt pillerit pois, ja juuripa kuulin ystävättären saavan toisen vauvansa vuodenvaihteessa, aargh, elämä!

 
Tiedättekö mun oli ihan pakko tulla kertomaan että mulla näytti ovistesti tänään plussaa :) Tai siis se olis sellanen digitaalinen testi, niin tuloksestakin voi olla varma. Mä elämäni ensimmäisen kerran kokeilin ovistestejä, kun mua alkoi huolettaa kun mulla ei ole ollut tässä kierrossa ovisoireita ollenkaan ja hiipi jo kamala ajatus mieleen, että jos mulla ei olekaan ovista juuri nyt kun kuumeilu on tätä luokkaa kun nyt on taas ollut.

Onneksi mä ostin ne testit, kun helpotus on valtava että kaikki on kohdillaan, kierto on vaan jostain syystä ton toisen km:n jälkeen venynyt pidemmäs. Miten joku yksi ovistestin tulos voi tuoda näin hyvän fiiliksen, no jostain nekin on revittävä, kun on jo pitkään ollut niin matalalla fiilis tän vauva-asian kanssa

Juu ja tänään ei mun mies katso rauhassa telkkaa tai tee mitään muutakaan kun :) =) :LOL:
 
Heipuu!!! :flower:

Pahoittelut uusille.
Onnea oviksen bonganneille.
Isot halit niille joilla on mieli maassa.
Rohkaisut testailuun.

Minä valmistun lauantaina 5 vuoden opiskelun jälkeen visuaaliseksi suunnittelijaksi. Niin ja juhlitaan siinä samalla meidän remontin valmistumista, tai oikeastaan voisi sanoa(koska remppa oli niin valtava)että uuden asunnon tupaantuliaisia. Arvatkaa onko juhlat! :D Ihanaa että saa jotain muuta ajateltavaa niin menee nämä tylsät päivät paljon nopeemmin.

Mielikuvitus laukkaa: röyhtäilyttää, maha on kipiä tai sitä nippailee, väsyttää kokoajan, nenä tukossa.... Taidan kuvitella vaan. :)

:wave:
 
Tulin juuri kakkos työstäni ja oli tuskaa olla. niin kauheat maha kivut ettei täsät tuu mitään. Olisin ajanut suoraa sairaalaan jos olisin jaksanut vaan väsyttää niin ettei silmät meinaa millään pysyä auki, vaikka nukuin kaksi tuntia ihan tajuttomana kun tulin päivällä töistä. aamulla olis kuuteen töihin meno taas.....Nyt otan särkylääkkeen ja yritän saada nukuttua, uni kyllä tulisi jos vaan kivulta voin nukkua. Veskissä käydessä olen varma et vuoto alkaa, ei ole kyllä vielä ainakaan alkanut. mä olen nyt ihan varma ettei meille enää saada vauvaa :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( En halais mennä sairaalaan jossa taas todetaan et kesken menee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( tää on niin epäreilua ETTÄ!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
coitus interruptus :hug: toivotaan nyt kuitenki että helpottaa ja kaikki menee kuitenki hyvin.Onneksi on viikonloppu tulossa ja pääsee lepäämään.

Me lähdetään huomenna mökille =) Ja mies sanoi et on ku lottovoitto ku pääsee sinne lepää muutamaksi päiväksi ilman lapsia :LOL: Ja lisää halutaan :D On ne oikeesti niin ihania ,että ilman on hiukan tylsää ja vaikee olla ku on niin tottunu, et on touhua ja tohinaa ympärillä.Mutta hyvää tekee välillä kunnolla levätä ja olla vaan.Ja toivottavasti keritään vähän nauttimaan kaksistaanki lomasta ku ei sitä aina arkena tuota miestä jaksa hemmotella...
Huomen aamulla ajattelin huvikseen testata ku tuolla kaapissa on sellainen herkkä testi.Oon aika varma et negaa näyttää mut kuitenki :ashamed: Ei sitte ainakaan jää vaivaamaan reissun ajaksi.Toinen testi jätetään kotiin odottelemaan ensiviikkoa...
 
Mulla on nyt ollu pitkästä aikaa ovistestit käytössä, oisko vuosi ku oon viimeks käyttäny... En millään meinaa muistaa tehä noita, päivältä tai kahelta jääny täysin välistä ja joku on pitäny tehä aika laimeasta... Mut negaahan ne kaikki on näyttäny. Enää en taida viitsiä ees tehä. Lämmöthän nuo kertoo kyllä jos jotain tapahtuu.

Vaan taitaapa olla että tässä ois parasta nyt vaan unohtaa yrittäminen muutamaks kuukaudeks. Painosta 10 kiloa pois, ni vois rueta jotain tapahtumaanki. Onhan se nähty..kun pudotin painoa viime kesänä... Kun paino oli sopivassa kohti ni rupes kierrot olemaan normaalimittaisia, ja talvella sit raskauduin ja kesken meni. Mutta kuka tolvana käski mun alottaa joululta mahoton herkkuputki, tässä sitä ollaan, 10 kiloa läskimpänä. :headwall: 3 kuukautta ni voisin olla painossa jonka mun kroppa hyväksyy... :/ Pitkä aika mutta hemmetti sentään pakkohan se on jo alottaa, kun ei näköjään kierrot toimi ollenkaan jos on liikaa painoa... Km:n jälkeen ei oo toiminu, eikä vyöhyketerapiakaan tunnu minussa sillä tavalla ku ennen raskautta. Tai ne pisteet ei tunnu...

En mä kyllä osaa unohtaa yrittämistä... Mutta jospa koittas unohtaa ne suklaat ainaki. Jäätelöä on kyllä pakko saada sillon tällön.
 
Sain nukuttua...Kivut nyt poissa....nyt käytin viimeisen raskaustestin aamupissasta ja edelleen ihmeissäni....tietääkö kukaan mikä näiden testien herkkyys on?
david pregnancy test?
Edelleen haamu...voiko olla ettei toi viiva tostaan vahvistu?
Katsokaa te, ei tästä kuvasta saa kyllä oikein selvää, kamerakännykkä huono haamujen kuvaaja
:D mutta siis en saa tuon selkeempää viivaa näkyviin
http://www.aijaa.com/v.php?i=4310221.jpg

Ja nyt kun katson niin ei tossa kuvassa edes näy koko viivaa....tikussa näkyy kyllä hailakka....pakko ois tänään ennättää käymään verikokeissa. Hulluksi muuten tulen

Pikkukuvasta näkyy vähän selkeämmin....onnistuiskos linkitys näin?

http://www.aijaa.com/process.php
http://www.aijaa.com/img/t/00532/4310234.t.jpg
 
Voi taivas... mä täällä leijun onnesta!!! Predictorilla testasin ja tuli erittäin paksu viiva. Vihdoin. La olis helmikuun 9.pvä. Jospa nyt päästäisiin sinne asti.

coitus interruptus :hug:

harakanhatulle :flower: valmistumisesta!
 

Yhteistyössä