KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Sapfo hullua pidetään edelleen jännityksessä....vastaus ei ollut vielä valmiina. Sain osaston numeron jonne voin soittaa ja kysyä vastausta kun polin porukka lähti jo viikonlopun viettoon. Nyt on kulunut kaksi tuntia joten kohta kyllä soitan...
 
siis tämä ei ole enää totta!!!!! Yritin monta kertaa soittaa numeroon jonka sain ja ei vastattu sit kun vihdoinkin sain vastaamaan niin uninen mies ääni sanoo: hallootaa! Minä ihmeissäni et haloo?
Mies: missäs numerossa pitäis olla?
sanoin osaston mihin yritin soittaa
mies: ei tää on ihan väärä osasto ja laitto luurin kiinni!
KÄÄÄKKKKK!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
kiitos empuuu
Nyt sit aloin miettimään et onko toi arvo liian matala jos kerran hedelmöityksestä kaksinkertaistuu joka toinen päivä? Niinkö se meni? Mulla olis viikot jotain 4+4 ehkä?
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

Eikös sulla osu suurinpiirtein tuohon haarukkaan? Normaali siis olisi. :)

Mä vaan jatkan vuotamista, ihan kirkasta verta tulee. :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
kiitos empuuu
Nyt sit aloin miettimään et onko toi arvo liian matala jos kerran hedelmöityksestä kaksinkertaistuu joka toinen päivä? Niinkö se meni? Mulla olis viikot jotain 4+4 ehkä?
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

Eikös sulla osu suurinpiirtein tuohon haarukkaan? Normaali siis olisi. :)

Mä vaan jatkan vuotamista, ihan kirkasta verta tulee. :(
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Piijuska Pahoittelut kokemastasi :hug: Ja tervetuoa joukkoon, vaikka kurjaahan tänne on tulla :( :wave:

Tillukas Toivottavasti olet oikeassa ja masussasi on pieni taimen :heart:

Pinpella Toivottavasti on tärppi käynyt :heart:

Kellopeliappelsiini sullahan pyörähti kierto nätisti käyntiin,kiva juttu :)

ALM Hyvä, että oot nyt saanu tarkastettua mitä siellä alakerrassa tapahtuu, kovia oot joutnut kokemaan :hug: Toivottavasti se tästä nyt lähtee nousujohteisesti kohti plussaa.

Sapfo Onnittelut O-plussasta :)

Tiitu :hug:

tupu Onnittelut oviksesta :) Nyt vain sitten piinaviikot alkakoon :D

Harakanhattu Onnittelut valmistumisesta ja rempan valmistumisesta :flower: :flower:

Orionille Tsemppihali :hug:

Coitus Onnittelut plussasta!! :hug: :heart: Mulla ainakin ovistestiin pamahti heti vahva viiva ja kun sen jälkeen seuraavana päivänä testasin, niin tuli r-testiinkin plussa. On helmikuisten pino jo tehty :D

Omenaruusulle myös onnittelut! Mahtava juttu! :hug: :heart:

Sintsu Pahoittelut negasta! :hug:

Empuu :hug:

Omaan napaan ei mitään uutta.....
 
Voi Empuuu :( :hug: Loppuispa sun vuoto nyt... :(

Kamalan surkea olo.. Väsyttää ja ketuttaa tyhmä täti... Just semmoinen "syvä" vaihe menossa, tiiättekö, kun vähä kaikki näyttää menevän vikaan.. :( Kun edes aika kuluisi äkkiä tuonne kp 10 seutuville... *huoh*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Voi Empuuu :( :hug: Loppuispa sun vuoto nyt... :(

Kamalan surkea olo.. Väsyttää ja ketuttaa tyhmä täti... Just semmoinen "syvä" vaihe menossa, tiiättekö, kun vähä kaikki näyttää menevän vikaan.. :( Kun edes aika kuluisi äkkiä tuonne kp 10 seutuville... *huoh*
Voimia sullekin. :hug: Kyllä se täti aina masentaa...

Mä oon tosiaan vuotanut kohta kolme viikkoa (sori ainainen valitus), nyt tuntuu pientä kipuilua masussakin, hyvin pientä. :eek: :kieh:

 
Varanikki tiiän niin tasantarkkaa miltä tuntuu.. yritä saada paljon tekemistä nyt niin se ovis tulee nopeemmin tai siis tuntuu että aika menee nopeemmin kun on paljon tekemistä siin alkukierron aikana.. :) voimia sulle<3
 
tiitu87 mä mietiskelin myös tässä kierrossa ovisjuttuja, kun huolestuin tuleeko se ollenkaan. Ostin elämän ekan kerran ovistestejä joita aloin käyttämään kp 16. Ostin clear bluen digitaalisen testin. Mulla ei ollut mitään ovisoireita, paitsi ehkä pieniä vatsanippailuja pitkin viikkoa.

Kunnes kp 19 testi näytti varoitti oviksesta, sehän näyttää jotain 24-36 tuntia ennen ovista. Samana päivänä ei tuntunut mitään ihmeellistä, mutta kp 20 nännit tuli aroiksi ja alkuillasta alkoi vatsaa jomottaa oikein kunnolla. Ihan kun kovia kuukautiskipuja jotka tuntui myös kävellessä.

Onneksi tein sen ovistestin, koska nyt pystyin oikeesti tietämään miltä ovis tuntuu, kun aina ennen on mennyt stressatessa ja kuulostellessa kroppaa. Nyt myös tiedän että hyödynsimme pedin puolella oikeat päivät ihan varmasti.

Joten tiitu suosittelen lämpimästi että ostat ovistestit, niin saat varmuuden näihin juttuihin, kun se pohtiminen on aika kuluttavaa. Mä olen itse ihmetellyt, että miten ihmeessä en ole niitä ennen ostanut ja aion vastedes käyttää niitä joka ikinen kierto. Toivottavasti en vaan enää tarvis niitä =)
 
Varanikki Tuttu tunne, odottelen, että olis jo ens viikonloppu. Sitte pitäs olla jo menkat alkanu ja sais alotella clomien syäntiä.. Nyt tuntuu, että aika menee niin hitaasti, kun vain odottaa ja odottaa.

Voi jestas, että mua alko eilen töissä potuttaan yks raskaana oleva, saman ikäinen tyttö. Puhuttiin jotain sen alkuraskauden pahoinvoinnista, kun sillä sitä oli ollu.. Se selitti ja selitti ja sitte lopuks tokas, että "eihän tätä pysty semmonen käsittään, joka ei oo ite kokenu tätä"
:kieh: Voi helv...että sapetti, mullahan ei ollu pahoinvointia, mutta kyllä otti päästä, ku se puhu niin alentavaan sävyyn tarkottaen varmasti, että "ethän sää näistä mitään ymmärrä, ku et raskaana oo koskaan ollu". Siinä taas yks hyvä malliesimerkki, joka varmasti raskautunut sillä siunaamalla, ku ajatus vauvasta on alkanu kyteen.. ARghh!! :kieh: Anteeksi purkaus :ashamed:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 3/28-31
Miukkari............................KM 02/09...........................KP 6/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09.................KP 7/33-41
mely.................................KM 12/08............................KP 11/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09.................KP 16/30
Empuuu............................KM 09/08............................KP 19/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 21/29-30
Murmelin...........................KM 01/09...........................KP 21/28-38
MLL...................................KM 11/08...........................KP 21/27-32
Orion.................................KM 02/09...........................KP 22/50
harakanhattu....................KM 04/09...........................KP 24/
nanakuu............................KM 11/08
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia.............................KM 01/09
zamoon..............................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.............................KM 04/09
Alisa84..............................TM 05/09
Tash..................................KM 12/08, 05/09
mirzu.................................KM 04/09
JääKyynel..........................TM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09...........KP 3/28
Annemaarit........................KM 08/08............................KP 6/24-28
Zalmiakki...........................KM 03/09.............................KP 17/
Sinimarja...........................TM 02/09.............................KP 19/27-34
AnnaStiina82.....................KM 12/08.............................KP 22/30
tillukas...............................KM 05/09.............................KP 24/31-35
Elwi...................................KM 11/08.............................KP 43/17-42
Nappula.............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
mama-L.............................KM 04/09
jasimi.................................KM 01/09, 05/09
Eelis...................................KM 04/09
nöttiäinen..........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09...............................KP 4/28-32
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 8/28-30
Sapfo.................................KM 05/09..............................KP 19/
pinpella.............................KM 04/09...............................KP 24/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78.........................KM 05/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09.............................KP 3/23-28
Sintsu78............................KM 01/09.............................KP 22/30-33
k-enkeli.............................KM 01/09, 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4......................TM 02, KM 06/08, 12/08..................KP 25/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu



 
Varanikki :hug: Täällä täysin samoissa fiiliksissä, ahistunut olo. Sydän meinaa pakahtua tähän! |O

Juhannuksena taitaa olla ovis suurinpiirtein, ollaan siis romanttisia ja tehdään kalavauvat! Nyt rupean kyllä syömään taas kunnolla niitä Prenataleja ja koitan elää hyvin ja terveellisesti, mahdollisimman vähällä alkoholin kulutuksella, vaikka kesä onkin. Tulee pienelle sitten hyvät oltavat, kun juhannuksena tärppää...
 
Kiitos kaikille myötätunnosta, mut miten te kehtaatte kun ette yhtään tiedä miltä tuntuu |O :saint: :D :LOL: :hug: As if :kieh: Tämä on kyllä hyvä paikka, kun todellakin suunnilleen jokaikinen tietää tuntemukset! Ei omat kaverit mesessä eikä irl osaa arvatakkaan mitä mun pienessä päässä millonkin liikkuu... Joo, kiitos kovasti :hug: Ja vuorostaan seuraavalle tarvitsijalle myötätunto :hug:
 
Jaahas, pitäiskö käydä tekemässä facebookin testi, jos tulos vaikka paljastaisi että nyt on siemen itämässä =) Mä en osaa selittää miksi mulla on jotenkin hyvä fiilis tuon oviksen jälkeen ja siitä että se hyödynnettiin kunnolla.
 
Koska toi "touhutippa" juttu tehosi niin vaihdan nimimerkkiä...taas kerran...koettakaa pysyä mukana eli olen jatkossa piipiäinen.
Niinhän se menee et kun yrittää varoa raskautta niin silloin se tärppää...me leikittiin miehen kanssa et meidän pitää varoa. Mies välillä vetäisi pois ennen kuin laski sisälle ja välillä antoi palaa :D Mulle ei koskaan kerontut etukäteen kummin tekee (ei itsekkään tiennyt vaan teki hetken mielijohteesta) Ja tämän takia olen melkoisesti 100 varma milloin tämä piipiäinen sai alkunsa :saint:

Meillä on monia tuttuja jotka yrittäneet vuosi kausia lasta, ilman mitään tulosta. Kun ovat tehneet päätöksen et aloittavat hoidot ym ja lopettavat perinteisen yrittämisen, monet ovat lähteneet vielä lomalle ennen hoitojen aloitusta että irrottautuvat ajatuksesta kokonaan...ja hups ovatkin tulleet tämän päätöksen jälkeen itsestään "salaa" raskaaksi.

Tai sit on näitä joille ei mikään ehkäisymuoto käy ja harrastavat coitusta....ja tulevatkin raskaaksi.....joten päätettiin miehen kanssa leikkiä vähän.... :saint:

piipiäinen 4+3
 

Yhteistyössä