KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Eelis :hug: :hug: :hug: Toivoisin kovasti että tulva loppuu siellä, ei tuo enää minusta mitään normaalia kyllä ole.

Mulle vois päivittää tuon kierron siten että 6/28-29 Taisi olla KM tekosia tuo pidempi kierto tuossa välillä. Tätiä hätisteltiin eilen isännän kanssa, mut vieläki norkoilee tuossa ovenraossa eikä älyä hävitä |O *potkis* :D

 
:hug: Eelis + muut.

Kävin gynellä. Kohtu puhdas mutta ilmeisesti se viime viikon "oviskipu" oli puhjennut munasarjakysta :( Kohdun limakalvo oli hentoinen, 4,3mm, jotenka ei greippikuuri ainakaan ole mulla tehonnut. Koskahan niitä menkkoja voisi ootella :/
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 ............................KP 5/28-31
Miukkari...........................KM 02/09.............................KP 8/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09.................KP 9/33-41
mely.................................KM 12/08............................KP 13/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09.................KP 18/29-30
Empuuu...........................KM 09/08.............................KP 21/28-30
Tupu76............................KM 11/08, 04/09..................KP 23/29-30
Murmelin..........................KM 01/09.............................KP 23/28-38
MLL..................................KM 11/08.............................KP 24/27-32
Orion...............................KM 02/09..............................KP 24/50
harakanhattu..................KM 04/09..............................KP 26/
nanakuu..........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia..........................KM 01/09
zamoon...........................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa.....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84............................TM 05/09
Tash................................KM 12/08, 05/09
mirzu...............................KM 04/09
JääKyynel........................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi...................................KM 11/08..............................KP 1/17-44
kellopeliappelsiini..............TM 04/08, KM 05/09.............KP 5/28
Annemaarit........................KM 08/08.............................KP 8/24-28
Zalmiakki...........................KM 03/09.............................KP 19/
Sinimarja...........................TM 02/09.............................KP 21/27-34
AnnaStiina82.....................KM 12/08.............................KP 24/30
tillukas...............................KM 05/09.............................KP 26/31-35
Nappula.............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
mama-L.............................KM 04/09
jasimi.................................KM 01/09, 05/09
nöttiäinen..........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09...............................KP 6/28-29
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 10/28-30
Sapfo.................................KM 05/09..............................KP 21/
pinpella.............................KM 04/09...............................KP 26/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78.........................KM 05/09
Adelade.............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09.............................KP 5/23-28
Sintsu78............................KM 01/09.............................KP 24/30-33



HAAVEISSA VIIDES



mother4......................TM 02, KM 06/08, 12/08..................KP 27/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe



 
Eelis :hug:

Elwi onnittelut menkoista =) Kyl se nyt tasoittuu. Itsellä alkoi jo loma, enkä kyl yhtään tiiä mihin ajatuksia kohdistaa :( Ollut niin masentavia ilmojakin. Varmaan pitäisi vain viettää mahdollisimman paljon aikaa mukavien ihmisten kanssa, niin ajautuisi taka-alalle kuumeilut hetkeksi kerrallaan. Laihdutusproggis ois toinen, mut EN JAKSA |O Jokakesäinen vitsaus...

Tänne kurkkii jo aurinko, joten aurinkoa kaikille! :saint:
 
Onnittelut plussanneille :heart:

Ja halit uusille ja tarvitseville :hug:

Täällä oltiin kerrankin ilosia että menkat alkoi, on joutunu syömään
niin kamalia nappuloita viime viikon ton selän takia, että
plussa olis varmaan aiheuttanut paljon stressiä sen suhteen...
Täälläkin tulee jo kohta vuosi kuumeilua täyteen...tai korjaan että
vuosi yrittämistä ja kuumeilua jo paljon pidempään!
Usein tulee mietittyä, että alottaisiko vaan pillerit ja lopettais tän
itsensä kiusaamisen ja turhan haaveilun...
Meille on kuitenkin yksi ihana tyttö jo suotu...joka on jo 3v.! (äitin vauva silti..)

Mites muuten vanhat kuntokuurilaiset???
Vieläkö teitä on täällä muita vai olenko ainoa??
 
Eelikselle iso voima :hug: .
Ja Elwille onnittelut tädin saapumisesta. =)

ON: mulla alkoi alaselkäkivut. :/ Kuumetta oon mitannu (ei ole) ja muutenkin mahaa tunnustellu ja kuullostellu, ei ole kipeä. Vuotokin entisellään, niukempaan päin menossa. Aattelin kyllä että soittelen tonne polille jos tää ei ala buranalla helpottaa, parempihan se on kysyä ja käydä vaikka näytilläkin kuin ootella, kumminkin vasta torstaina ois se kontrolli. Pitkä aika ootella jos tulehdusta pukkaa...
 
Ei vaan voi ymmärtää aina naisen kroppaa.. en siis vaa voi..
Viimne menkoista lähtien on ollu pahoinvointia, pyörrytystä, väsyttää niin sairaasti koko ajan vaikka nukkuis koko ajan, kohdun seutu ollu sellainen jännä välillä paineen tunnetta jne.. OOnkohan mä valeraskaana:O :D:/ vai voiko ihminen ees olla? :D
 
Nyt on sitten rouviinnuttu. :heart:
Ihanat häät oli, kaikin puolin täydellistä.
Ja vaikka kaikkea kamalaa ja ikävää on tapahtunu, mä oon niiiiin onnellinen ja rakastunut! :heart: ... Ja siihen malliin jatku juhlat, että tällä morsiamella on ihan muistikatkoksia illan ajalta! :ashamed: :D

Mutta sitä maailman parasta häälahjaa odotellessa... :heart:
 
sarjassamme super-hölmöjä kysymyksiä taas mutta, mulla oli tosi kovat ovis-oireet ja tissit (nännit) tuli tosi kipeeksi. Kuinka kauan teillä yleensä aristaa tissejä ovulaation jälkeen? Mulla on ovulaatiosta jo 4-5 päivää aikaa ja tissit on edelleen kipeenä, ei ole palautunut normaaleiksi kuten yleensä???
 
Eelis :hug:

Elwi Mulla alko kaks päivää viimesestä terosta, kerran veny 10 päivää viimesestä terosta, toivottavasti nyt ei käy niin. Itellä kans vielä 2 tbl:a jälellä tämän illan jälkeen, menkkoja siis odottelen pe-la akselille. Ei täälläkään mitään oireita, mut eipä niitä kyl yleensä oo ollukaan, ku muutama tunti ennen menkkojen alkua. Ihanan pitkä loma sulla B) Kade oon kyllä, ku mulla ei oo lomaa ollenkaan.. Jaa, sulla kierto lähtikin käyntiin :) onnittelut siitä :flower: Nyt vain ovista odottelemaan :D

Sapfo :hug:

Tiitu oisko testi paikallaan? :D

Nöttiäinen Oikein suuret onnittelut rouviintumisesta! :heart: Onnittelut! :flower: Olikos teillä isot häät? tulikos ihania lahjoja? :D :whistle:
 
Nöttiäiselle onnittelut! :flower: =)

Kesälomista Mulla on viikko juhannuksen jälkeen, sitten peräti päivä töitä ja viikko vapaata. Heinä-elokuun vaihteessa on reilut pari viikkoa lomaa. Mulle kertyi lomapäiviä peräti 20, en ole aikaisemmin ikinä viettänyt palkallista lomaa kuin ihan muutamia päiviä. B)

Ja mä jatkan vaan vuotamista...
 
Nöttiäiselle onnittelut siviilisäädyn vaihtamisen johdosta! :flower: Pidittekö isotkin juhlat?
Me sillon aikoinaan (tänä vuonna vietetään 9. hääpäivää ) kun mentiin naimisiin, ei haluttu isoja häitä joten paikalla oli vaan miehen äiti (isä kuollut), omat vanhempani ja kolme nuorinta siskoani jotka asuivat sillon vielä kotona.

Tiitu87 sinuna lähtisin testin tekoon, ihan vaan kaiken varuilta. ;) Pidän peukkuja!

Tupu76 mulla on tissit olleet kipeinä vain alkuraskaudessa, joten peukkuja pidän sullekin. ;)

Mulla ei varsinaista kesälomaa ole, kht loppuu heinäkuun lopussa. Työpaikkaa ei ole odottamassa, täällä päin Suomea on varmaan puolet firmoista lomauttanu porukkaa joten työnhaku voi olla himppa vaikeetakin. :/
Toisaalta ei harmittais jos "joutuisin" tätä kotiäidin uraa jatkamaan, esikoinen aloittaa syksyllä ekaluokan, ja ois kiva olla kotona kun toinen tulee koulusta. :heart:
 
Testi tehty siis kp 28/29 Clearburella ja aikaiseksi haalea plussa, mutta kai se plussa on silti?
Olo: mahaa nippaillut koko päivän, jännän "jäykkä" ja turvonnut.Sama siis kuin viime raskaudessa... Pelottaa aika lailla, tai siis jotenkin sitä vaan koko ajan odottaa, että vuoto alkaa...

Mietin, että josko varaisin ajan yksityiselle gynelle, jos saisi ultrattua mampun että onko siellä kaikki ok? Tosin, en mä tiedä onko asialle silti mitään tehtävissä...

 
katotaa kauan jaksan oottaa että teen testin.. yritän oottaa ehkä siihen 19.päivää.. jos plussa niin sit ilmotan lääkärille että ultra ois paikallaan ku voi olla että olisin pidemmällä.. mutta jos nega niin oon sekasin:D
 
nimbe, onnittelut! :flower: :flower: :flower:

tiitulla on jännää, et kyl jaksa oottaa siihen 19. päivään, kaksi viikkoa! :eek: En ikinä pystyisi, joten onnea matkaan ja koita keksiä tekemistä! :D

nöttiäinen, onnittelut myös miulta, mimmoset oli? :flower:
 
Mahtuuko mukaan vielä yksi surullinen?

Sain keskenmenon viime lauantaina 30.5. Rv oli silloin 8+3 ja kyseessä olisi ollut esikoinen. Alkuraskauden ultrassa muutamaa päivää aikaisemmin näkyi syke ja kaiken piti olla hyvin. No eipä ollut. Km:n jälkeen vuoto kesti viikon verran. Sain vielä pari antibioottikuurikin kaiken "kivan" päälle, epäilivät että olisi ollut joku tulehdus vaikka eivät edes ottaneet tulehdusarvoja. Kaavintaa ei tarvinnut tehdä, vaan sikiö tuli itsestään ulos. Nyt olo alkaa olla fyysisesti normaali, henkisesti tietenkin surullinen ja pettynyt. Haluaisimme mieheni kanssa aloittaa uuden yrittämisen heti, odottamatta yksiäkään menkkoja. Lääkäri sanoi että ennen suosittelivat odottamaan yhdet kuukautiset, mutta nykyään kuulemma voi aloittaa uuden yrittämisen heti. Miten te muut olette tehneet? Oletteko aloittaneet heti, vai odottaneet kiltisti kuukauden? Elämä tuntuu tällä hetkellä tyhjältä ja haluaisin vain olla mahdollisimman pian uudestaan raskaana. Jaksamisia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä