KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

onnittelut nöttiäinen ! :flower:
Olen kade...
Tosin facebookin luotettavat testit väitti että mua kositaan
lähipäivinä ja häät on syksyl...oih, oispa noin.. :heart:
Mutta siinä kyllä sanottiin että olen yllättynyt...hmmm...
Jospa se ei ookkaan toi oma miäs kun kosii? :LOL:
 
Ensimmäiseksi Eelikselle :hug:

Pahoitteluni Silent whisperille :hug: kyllä se helpottaa ajan kanssa vaikka nyt ei siltä varmasti tunnukkaan. Itsellä pahin suru/tuska laantui reilun kuukauden päästä, mutta edelleen asiasta on vaikea puhua ja se käy päivittäin mielessä.

Onnittelut Nöttiäiselle :flower:

Nimbelle myös suuret onnittelut :flower:

Omaan mahaa kuuluu kaameaa turvotusta, sattuu ja näkyy. Aamulla testasin (en todellakaan malttanut odottaa loppuviikkoon) gravidan r-testillä todella hennon viivan. Ensin luulin viivanpaikaksi, mutta sitten siihen tuli myös väriä. Nyt sitten pelkään että se on vielä jäänteitä keskenmenosta, tai kemiallinen. En osaa olla vielä kovin luottavainen tuohon tulokseen. Päätin testata keskiviikko aamuna uudestaan, sittenhän sen olisi varmasti jo pitänyt vahvistua.

Tiitu87 on kyllä ihailtavan kärsivällinen, itse kun testaan heti kun vaan on mahdollisuus että jotain näkyisi.

Itsellä alkaa kesäloma juhannuksena ja jopa 4 viikkoa saan viettää palkallista lomaa (ekaa kertaa elämässäni, pätkätyöt ovat hanurista).

Me myös muutamme juhannuksen jälkeen uuteen asuntoon rivitaloon jossa 4h+k+s. Nykyinen pieni kolmio on jo pitkään tuntunut ahtaalta, saatika jos tässä joskus se kolmas saadaan maailmaan asti. Joten ohjelmaa piisaa, ehkäpä sitä hieman saa ajatuksia muualle kuin tähän kuumeiluun ja hermoiluun.
 
Silent whisper tervetuloa mukaan! Ja otan osaa :hug: Itse en haluaisi oottaa yhtään mutta ilmeisesti kierto menee nyt niin että menkat on tuloillaan ennen ovista. Näitä ohjeita riittää kyllä, ihme kyllä. Onhan se stressiä toppuutella kuumeilua. Mutta kysymykseesi: en aio käyttää suojaa yhdynnässä ekoja menkkoja ootellakseni.

Ja taas löydän itseni onnittelemasta, tällä kertaa pinpellaa :flower: Näitä mukavia viestejä lukee kyllä mielellään.
 
kyllä se helpottaa, uskomattoman pian, usko pois!
Mulle lääkäri sanoi, että saa yrittää saman tien, tosin mulla oli alkamassa vasta rv 6. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos se on hedelmöittyäkseen/ pysyäkseen matkassa, käy niin, odotti niitä yhtiä kuukautisia tai ei.

Jotenkin tämä palstailu täällä on helpottanut, mutta toisaalta se tuntuu vain lisäävän pelkotiloja, kirjoitetaanhan mä täällä koko ajan keskenmenoista. Pitäisi vain ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää.

Voimia kaikille, uskoa huomiseen,
mariahia ja millin kokoinen käärö

niin ja, olen aloittanut blogin kirjoittamisen: http://ihananpelottavaraskaus.blogit.fi/
Ajattelin, että pääkoppa pysyy paremmin kasassa, kun saa purkaa ajatuksiaan jonnekin oikein urakalla :) Käykää ihmeessä lukemassa, nyt ainakin tuntuu, että joka päivä on uusia kummallisia, pelottavia ja ihania tuntemuksia jaettavana.
 
nöttiäinen, onnea rouviintumisen johdosta :flower: :heart:

tiitu ja tupu, pidetään peukkuja että sitä ollaan pieniin päin d =)b

Silent Whisper osanottoni :hug: Sulla sikäli sama tilanne kun mulla huhtikuun alussa, että vauva tuli itsekseen pihalle, eli ei lääkkeellistä eikä kaavintaa. Mulla sillon ultra näytti kohdun tyhjäksi ja ultraaja sanoi että suositus olisi sen tulevan LA:n takia että odotellaan yhdet menkat, mutta sanoi myös että kun näin "hyvä" KM oli, niin ei välttämättä tarvitse, ja ettei keho raskaudukkaan ennenkun on valmis.
Mulla tuntuu EDELLEEN että tahdon mahdollisimman pian uudelleen raskaaksi, se on ainoa joka lopulta helpottaa. Suru on kyllä jo siirtynyt taustalle, mutta välillä itku tulee vieläkin ja ikävästi vihlaisee mieltä sillon tällön... :( Mulla vieläpä suunnilleen samalla viikolla KM kuin sulla.

Pinpella :) eihän sitä koskaan tiedä.. d =) b
 
Moikka taas pitkästä aikaa!!

Uusiakin tullut tänne! Tervetuloa, toivottavasti vierailunne jää lyhyeksi! :flower:

Plussanneille onnea tuhat kiloa!!!

On: Mä rupesin tänään itkemään ihan yhtäkkiä ja tosi rajusti... Mies ihmetteli vieressä, että herttinen sentään mikäs sille nyt tuli. Siis katsottiin vaan leffaa ja sit yhtäkkiä herkistyin ihan totaalisesti... Outoa. Väsynyt olen ollut kanssa koko viikonlopun, mut se saattaa johtua kyllä vaan valmistujaisjuhlista. :ashamed: :D Tädin pitäis sit ens viikonloppuna kyläillä, jos mennään normi kierron mukaan niin kp 28-31. Saas nähä, vois kyl täti jäädä tulematta. :D Kurkkukin on vähän käheenä ja dedä dukossa. Toivottavasti en ole kipeeksi tulossa. Hyvää alkavaa viikkoa ja voimia kuumeiluun!

:wave: Harakanhattu
 
eelis :hug:

nimbelle onnittelut plussasta! ihanaa! :heart:

tervetuloa silent whisper ja pahoitteluni! :hug: meille suositeltiin että odottaa ensimmäisen kuukautiset ennen kuin jatkaa yritystä ja niin tehtiin, eipä sitten kaduta tai mietitytä jälkeenpäin, jos vaikka raskaus olisikin lähtenyt heti alulle ja tullut jälleen kesken että oliko limakalvusto sittenkään valmis tai muuta vastaavaa.. :/

onnittelut nöttiäiselle rouviintumisesta! :flower: :heart:

ON: kp6 ja vuoto on käytännössä loppunu, pikku tuhrua vielä eilen tuli, mut peiton pöllyttelyt aloitettu harjoitusmielessä.. :LOL:

sain perjantaina verkkoapteekista tilaamani testit, mut olivatki väärän merkkisiä :headwall: lähetin eilen vihaista reklamaatiota ja tänään tulee uudet postissa, toivottavasti nyt oikean merkkiset.. ajattelin alkaa testaileen kp12, viimeks ovisplussa kp15 tai 16, tosin ei ohjeistuksen mukainen plussa, mut noina päivinä tärppäs.. :)
 
Onnea plussnneille :flower:
silent Whisper olen pahoillani :hug: Aika helpottaa,mutta tuskin ikinä unohtaa,,,
Itse henkilökohtaisesti en aijo käyttää ehkäisyä ekoja menkkoja ootellessa. Lääkäri sanoi että voi vuodon loputtua alkaa heti yrittämään jos haluaa,raskaus ei kuulemma ala jos keho ei ole siihen valmis.
On niin ihana kuulla näitä plussauutisia,meinaa itku tirahtaa aina =)
 
Onnea nöttiäiselle!
Ihanaa, lisää plussia! Onnittelu :hug:

silent Whisper, pahoitteluni ja voima :hug:

sitten ajattelin kysellä vähän galluppia taas :)
Eli onkos kellään kokemuksia kuukupista? Olen sitä pitkään miettinyt, mutta vielä en ole hommannut. Nyt näin tädin tulon kunniaksi taas tuli asia mieleeni, mutta kaipaisin vähän jotain kokemuksia siitä ja kommentteja. Pari ystävääni ovat kehuneet, merkkiä en vaan muista...pitäis varmaan taas jututtaa heitä asian tiimoilta...
 
kellppeliappelsiini, mullakin sattu verkkoapteekilla kämmi tässä joku aika sitten, tilasin punaisen purkin calsiaa ja tuli sininen, onneksi nopeasti tuli palautuskuori ja tilaamani tuote. Nopeaa se palvelu siellä kyllä on.

Elwi, ei ole kokemusta. En uskalla kun olen lukenut liikaa noita huonoja kokemuksia.

Hmm, eli kun kierto on 28-29 pv niin eikös päivä 10 ole taas hyvä päivä aloittaa ovistikuttelu? :whistle: Miten niiiiiin muka kärsimätön?? :kieh:
 
Paljon onnea rouva nöttiäinen :flower:

Ja paljon onnea plussanneille :flower:

sekä :hug: uusille.Tervetuloa.

Mulla meni mökkireissulla kaikki raskausfiilikset pois. Nyt olen miettiny jo millon ois seuraava kerta ku pitää harrastaa seksii ;) Luultavasti olen kerinny ipanoitten kans kotiin leiriltä sitä ennen :D

Mut toivotaan nyt kuitenki ettei täti löydä tänne...Mä olen jo ihan kyllästyny siihen kaveriin :ashamed:
 
TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 ............................KP 6/28-31
Miukkari...........................KM 02/09.............................KP 9/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09.................KP 10/33-41
mely.................................KM 12/08............................KP 14/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09.................KP 19/29-30
Empuuu...........................KM 09/08.............................KP 22/28-30
Tupu76............................KM 11/08, 04/09..................KP 24/29-30
Murmelin..........................KM 01/09.............................KP 24/28-38
MLL..................................KM 11/08.............................KP 25/27-32
Orion...............................KM 02/09..............................KP 25/50
harakanhattu..................KM 04/09..............................KP 27/28-31
nanakuu..........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia..........................KM 01/09
zamoon...........................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa.....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84............................TM 05/09
Tash................................KM 12/08, 05/09
mirzu...............................KM 04/09
JääKyynel........................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi...................................KM 11/08..............................KP 2/17-44
kellopeliappelsiini..............TM 04/08, KM 05/09.............KP 6/28
Annemaarit........................KM 08/08.............................KP 9/24-28
Zalmiakki...........................KM 03/09.............................KP 20/
Sinimarja...........................TM 02/09.............................KP 22/27-34
AnnaStiina82.....................KM 12/08.............................KP 25/30
tillukas...............................KM 05/09.............................KP 27/31-35
Nappula.............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
mama-L.............................KM 04/09
jasimi.................................KM 01/09, 05/09
nöttiäinen..........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09...............................KP 7/28-29
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 11/28-30
Sapfo.................................KM 05/09..............................KP 22/
pinpella.............................KM 04/09...............................KP 27/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78.........................KM 05/09
Adelade.............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09.............................KP 6/23-28
Sintsu78............................KM 01/09.............................KP 25/30-33



HAAVEISSA VIIDES



mother4......................TM 02, KM 06/08, 12/08..................KP 28/28






TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe



 
Toivottavasti ikävistä ikävin vieras pysyisi poissa teiltä Sintsu78 ja saisit sen mukavamman kaverin kyytiin.

Oma olo on tällä hetkellä kurja, olen jo luovuttanut plussan suhteen. Aamusta alkaen on vatsaa jomotellut menkkamaisesti, rintojen arkuus hävinnyt ja muutaman kerran vessan käynnin yhteydessä on valkkarin seassa ollut pieni veriviiru. Joten eiköhän menkat ala huomenna tai viimeistään torstaina, kai se pitäisi alkaa katse suunnata jo tuonne seuraavaan kiertoon.
 
nimbe Onnittelut! :flower: :hug: :heart: Ei kannata liian aikasin ultraan mennä, ehkä aikasintaan vkolla 8, niin ei tuu ainakaan epäselvyyksiä niinku mulle kävi..

Silent Whisper Pahoittelut tapahtuneesta! :hug: Täällä yritys aloitettu ihan luvan kanssa heti. Tuskin kuitenkaan tärppää, ku edelliseenkin raskauteen tarvittiin kahta eri hormoonia avuksi.

Elwi ei oo kokemusta, mutta pelkkää hyvää oon kuullu :)

Tiitu Nyt heti sen testin kimppuun :) ;) :whistle:
 
Kiitos kaikille, ihanaa porukkaa täällä :) Varmaan näin käy meilläkin, että jää ne yhdet menkat odottamatta. Jos tossa viikonloppuna uskaltais taas käydä itse asiaan, niin on saanut paikat kaksi viikkoa levätä. Toivottavasti tärppäisi uudelleen nopeasti. Toisaalta plussan jälkeen olisin varmaan vielä enemmän paniikissa ja pelkäisin että menee uudelleen kesken. Huh. Miten asia joka pitäisi olla mailman luonnollisin, voi olla näin pelottava ja stressaava?
 
Tulin taas vaklaamaan mitä tänne kuuluu ja olihan taas uusi plussa! Terkkuja tutuille :)

Nimbe onnea tuhannesti plussasta :flower: :heart:
Tuohon ultra-asiaan halusin sen verran kommentoida, että itse en enää suostuisi kovin aikaisin menemään. Kunta tarjosi mulle tässä raskaudessa varhaisultran aikaisempien keskenmenojen takia ja se oli jo viikolla 7. Ihmettelin tuota aikaista aikaa ja soittelinkin että ihanko totta jo noilla viikoilla voi käydä. Ultrattiin ja syke löytyi mutta aivan liian hidas, mikä kuulemma saattoi johtua joko keskenmenoon todennäköisesti johtavasta kromosomipoikkeavuudesta tai sitten huonosta näkyvyydestä joka johtuu aikaisista viikoista. Oli piinaavaa odottaa puolitoista viikkoa kontrolliultraa, jossa sitten viikolla 8+0 kaikki olikin hyvin ja syke reipas.
Ultraava kätilö sanoi että noilla aikaisilla viikoilla joutuu melkein aina kontrolliin.
Sanoisin siis että turhaa murhetta saa melko varmasti liian aikaisesta ultrasta, uusintaultran odottaminen oli aivan kamalaa aikaa ja olin ihan hermoheikko.

nöttiäinen onnea rouviintumisesta :flower:

Silent whisper pahoittelut keskenmenostasi :hug: Toivottavasti olet pian taas uudelleen raskaana ja visiittisi tähän pinoon jää lyhyeksi :)

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Meritähti :heart: Pömppis 14+0
 
Oliko sulla tiitu ihan normimenkat viimeksi? Katoin listasta, että sulla olis vasta kp 19...

).( Oottelen mammografiaan ja ultraan pääsyä. Aika on viikon päästä. Löysin viikko sitten rinnasta kyhmyn :eek: Odottavan aika on toooodella pitkä.

Nöttiäiselle onnittelut :flower: Nimbelle ja Meritähdelle isoja masuja ja onnea matkaan! :heart:
 
monella nettisivulla vaan on kirjoiteltu, että on ollut huomattavasti helpottavampaa, jos on käynyt varhaisultrassa. Moni on esim. kirjoittanut, että on ollut aivan kauheaa huomata joskus vkoilla 10-11 ettei siellä olekaan ollut ketään elossa. Saas nähdä mitä teen. Toisaalta, jos oireet vain pysyvät, voi olla,että pystyn odottamaan pidempäänkin :)
 
happihyppy no siis, oli ja ei ollu:D Kunnon vuotoa oli 2-3 päivää ja loputpäivät oli vaa tosi vähästä.. vuoto oli oudon limaista (anteeksi suorasanaisuus) ei oo ainakaan ennen ollu sellasta ku on ollu menkat.. tein testin kp 4 kun oksetti ja nega se oli.. ja aattelin et oon varmaa tulos kipeeks.. mutta enpä oo tullu ja on ollu pari kertaa niin että on pyörryttänyt nii paljon että oon ollullut että pyörryn , väsyttää ihan kauheesti sekä oksettaa.. mutta voi olla joku muukin kyseessä.. :) ihmetyttää vain..
 

Yhteistyössä