¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Meille kans Sapfon kanssa yhtä kivoja ultrakuulumisia! Tai ei, me halutaan nähdä sykkeetkin :whistle: .
Naulan kantaan! Kyllä se sykkeen näkemättä jääminen mun viikoilla olisi kyllä huono uutinen.

Huimauksesta - mulla on ollut ja olen ihan pyörtynyt kaikissa raskauksissa. Sellaista heikotusta yleisesti ja sitten ihan yhtäkkiä olen pyörtynyt, tullut puskan takaa. Ja siksi olenkin tsipannut kampaajalla, stokkan kassalla :whistle: Ei kiva.

Happihyppy palailehan kertomaan ja hirveästi onnea :whistle: matkaan!

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://lbdm.lilypie.com/FgvEp3.png[/img][/url]
 
Ultrakuulumisia täälläki odotellaan teiltä :saint:

Itellä jäi soitto polille huomiseks. Eihä sinne voi soittaa ku ma, ke ja pe ja minähä en millekkää sihteerille soita. Soitan suroaan sille sairaanhoitajalle mille viimeksiki. Toivottavasti nyt saan sieltä ajan ja mahdollisimman pian. Jos en nii sit käännyn yksityisen puoleen. Nyt haluan tietää heti alussa jos kaikki ei oo ok.

Mulla on iha normaali olo, ei mitään oireita. Paitis tää pieni kesälenssu :kieh: Ja yllättäen tänään oli taas r-testi kädessä, hiemanko oon neuroottinen :ashamed:

JääKyynel 5+1 (toivottavasti)
 
jossup80: Saako udellla, että missä neuvolassa käyt? Meillä kun ei noihin ultriin pääse kuin vaan ihan normi np- ja rakenneultrat. Satks mullakin sairaalana.

Varasin kanssa eilen ajan varhaisultraan. Halusin ottaa "varman päälle" ja varasin ajan vasta 24.8. Yksityiselle menen kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole.

Olen kanssa vähän huolestunut kun mulla ei juuri ole mitään oireita. Ekassa raskaudessa oli tässä vaiheessa jo kaikki mahdolliset oireet.
Jo ennen testiä oli rintojen arkuutta ja väsymystä, mutta nyt ei sitten enää mitään. Toivottavasti ei ole merkki mistään huonosta :(

Viime vuonna menin naimisiin kun olin neljännellä kuulla. Olo oli väsähtänyt ja pahoinvointia oli tosi paljon. Onneksi selvisin hääpäivästä oksentamatta ja useimpia ruokiakin pystyin syömään

Olisko viikot kuukautisista laskettuna nyt sitten rv 5+1 =)
 
Hei taas kaikille!
Milloins muut aikoo kertoa lähipiirille tulevasta vauvelista?
Meillä yksi kaveripariskunta tietää jo mutta omille lapsille ja muille tuttaville ja sukulaisille kerrotaan vasta np-ultran jälkeen.

Viimeksi esikoinen soitti isovanhemmille ja kertoi että meille tulee vauva, oli aika hellyttävää. Nyt oikeesti jännittää kertominen sen suhteen miten tähän suhtaudutaan kun kuitenkin ollaan sanottu melko selkeästi että 3 riittää meille kiitos.
Toisaalta, mitäs se muille kuuluu muuttuuko meidän mielipide asian suhteen vai ei.

Jännittää myös se miten pitkälle tällä kertaa edetään.. Esikoinen syntyi 39+1, kakkonen 41+3 ja kuopus 38+2.
Onneksi nuorimmainen syntyi noinkin "aikaisin" sillä viikolla 36 kokoarvio oli 3,5kg ja ajattelivat että jos menee täysiaikaiseksi on n.4kg.
Mulla olisi ollut kokokontrolli rv 39 ja todennäköisesti silloin olisi käynnistetty, niin ainakin antoivat ymmärtää tuolloin rv 36.
Olen melko lyhyt 158cm joten sekin saattaa vaikuttaa ettei vauvaa mielellään kovin suureksi päästetä.
Kaikki synnytykset on lähtenyt supistuksilla aamuyöstä /-päivästä ja menneet eteenpäin kuin juna tasaisesti puskuttaen.

Oireetonta elämää edelleen.. (mietinkin nyt kuten viimeksi missä vaiheessa viimeistään olisi tullut ajatelleeksi onkohan sitä raskaana, jos ei oteta huomioon että menkat on myöhässä.. vielä ei ainakaan olla siinä tilanteessa)
KiiajaVille 5+5
 
Ultrassa käyty ja yksi syke löytyi oikeasta paikasta B) Viikkoja olis kuukautisten mukaan 5+6, mutta lääkäri meinas, että on 6+ jotain. Sain uuden ajankin kahden viikon päähän sen tuhruttelun takia. Ällö olo sekun pahenee, mutta ehkä sen nyt kestää paremmin, kun tietää, että siellä on pikkuinen ja vieläpä oikeassa paikassakin. Kerroin jo lapsillekin pari päivää sitten, että meille voi olla tulossa vauva, melkein kaikki kaveritkin jo tietää ja mun äiti ja sisko.

Happis ja Kokkolan tuliainen 5+6 :heart:
 
Onnea happihyppy.

Minä poistun pinostanne. Sain verikokeen tulokset ja se oli jo alle 1. Hirmu nopeasti se on laskenut, kun vielä viikonloppuna tein plussatestin. Nyt odottelen lääkärin soittoa, että keskustellaan jatkosta. En tiedä mitä tässä nyt tehdään, käynnistetäänkö vuoto lääkkeillä vai annetaanko tuon muhia tuolla loputtomiin.

Hauskaa loppuodotusta kaikille.
 
Oireettomuus vain jatkuu.. Alkaa tuntumaan aika uskomattomalta koko raskaus.
Pitäneekö minunkin käydä ostamassa raskaustesti ja testata vielä :|

Äidilleni ja parhaalle kaverilleni olen kertonut raskaudesta, en vielä tiedä milloin sitten muille kerrotaan..
Äitini oli kyllä mennyt möläyttämään sisarelleenkin.. Tiedä sitten kuinka moni tietää :/
Aluksi ei aikonut kertoa äidillekkään koska arvasin, että innoissaan kuitenkin jollekin paljastaa, mutta on vain paljon helpompaa kun voi jollekin kertoa asiasta..

puhnalle 6+1
 
Hienoa happihyppy! Haluan samanlaisia uutisia viikon päästä. :)

MolliMeloonille iso iso :hug: Voimia ja jaksamista.

Me lähdetään tänään anoppilaan, saa nähdä mitä reissusta tulee, kun olo on aika ailahtelevainen. Hetken on hyvä olla, mutta sitten iskee heikotus. Mua pyörryttää välillä aika tavallakin. :( Aamulla kun käytiin kaupassa, niin piti tovi istuskella kaupassa kun tuntu että jalat lähtee alta.
Ja nää finnit, voi herranjestas. Kävin tänään apteekista kyselemässä jotain ainetta tähän. Ei ne oikein osannu muuta suositella kun noita Vichyn tuotteita. Testataanpa noita jos sais jotain apua edes.

Onko muuten porkkanat kuinka kiellettyjä raskausaikana? Mulla on älytön himo porkkanoihin, mutta olen jostain lukenut ettei niitä saisi kamalasti syödä. :eek: Eilen ja tänään olen syönyt niitä aika paljonkin. :eek:
 
Kuvottaa,oksettaa,väsyttää..olo on karsee :x :x Aamusta iltaan!!! :x

Mulla on oikeasti niin rajua tuo pahoinvointi että mukava yrittää tässä selviytyä monen pienen lapsen hoidosta+kotitöistä.Toivottavasti tää helpottais jossain vaiheessa.Mä en saa nimittäin mitään muuta tehtyä,just ja just pakolliset jutut jaksan/pystyn hoitaa.

Mutta jospa tää tästä.Parit potkarit oon jo huutiksesta huutanu :whistle: :D Minäkö hätänen? :D

Tohelin & Piiku 6+1
 
Mollimeloonille suuri halaus :hug: Joku voisi varmaan ottaa tuon pinon päivityksen itselleen Mollimeloonilta :attn: :attn:

Happihypyllä hienoja kuulumisia ja niin on minullakin. Eli onneksi yksi syke löytyi ja vastasi viikkoja 6+3 :heart: LA meni tässä vaiheessa maaliskuun puolelle 29.3.

Tohelin, mulla on kanssa ongelmia pahoinvoinnin kanssa. En oikein uskalla lähteä talosta edes kun pelkään yökkääväni.
 
Voisin vaikka muuten ottaa tuon pinon päivittämisen, mutta liekkö se järkevää koska olen todennäköisesti noin viikon heti alkuunsa nettipimennossa. Jos joku muu sen pystyisi/haluaisi ottaa niin mielummin niin. Mutta jos vapaaehtoisia ei löydy, niin voin ottaa. :)
(Tosin mua saa opastaa näissä hommissa, oon ihan käsi kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin
:D ).

Mutta nyt tavarat kasaan ja kohti etelä-Suomea. Toivottavasti ei tuu kamalan paha olo autossa. Tää päivä mennyt yllättävän hyvin, väsymystä ja pientä heikotusta ollut, mutta olen saanut pahemman olon pidettyä aisoissa kun olen pyrkinyt syömään tiheämmin kuin aiemmin.

Nyt tää poistuu nettipimentoon. Tosin kai mä anoppilastakin jossain vaiheessa pääsisin koneelle. Toivottavasti. :D
 
Voin päivitellä tämän kuukauden vaikka kun olen myös etusivulla.
Jos sen verran voisin Mollimeloonilta pyytää että poistaisi vaikka listan omasta viestistään niin ei tule etusivulle kahteen kertaan.

Mollimeloonille syvimmät osanottoni :hug:

ps. mielellään lisäykset/muokkaukset listaan yv:nä kiitos!
 
Mollimelooni, olen todella pahoillani puolestasi!

Mukavia ultrakuulumisia Sapfo ja Happihyppy, hienoa että kaikki on hyvin.

Mullakin alkaa oma usko hieman pikkuhiljaa nousta tätä omaa raskauttaa kohtaan, sillä nyt alkaa olla oireita sen verran että tähän on pakko usko.

Tissit on ihan tajuttoman kipeet koko ajan ja turvonneet ja nyt myöskin pahoinvointi on alkanut. Eilen yökkäilyä ja tänään aloitin aamuni oksulla =) Koko ajan ällö olo, mutta voi tätä onnea!
 
Mollimeloonille suuren suuri :hug:

Mutta oli onneksi myös hyviä ultrakuulumisia, joten heille :flower:

Olen kahden työpäivän jälkeen niin poikki, että taidan mennä heti nukkumaan. Huomenna saan herätä 5.30 :p Oireita ei vieläkään pahemmin ole, mutta kaippa ne sieltä tulee...

Eelis
 
MolliMelooni :'( syvimmät osanottoni!!!! Paljon jaksamista sinulle, en osaa muuta sanoa. Itselläni on takana yksi keskenmeno, ja tapahtuipa se missä vaiheessa raskautta tahansa niin yhtä rankkaa se silti on!!! Paljon voimia sinulle!!!!
 
onnittelut ihanista ultrauutisista sapfo ja happis! :heart:

ja mollimelooni: osanottoni! :(

mua on etonu tän päivän vähä aaltoillen, tosi laimeesti, mut etonu ja ällöttäny on kuitenki.. alamahatuntemuksiaki on päivittäin ainaki parin nipistyksen verran.. :) ens viikon torstaina ois lääkäriaika, malttamattomana sitä odotellen..

kellopeliappelsiini ja papu 5+2
 
MolliMelooni Osanottoni :hug: :hug:

happihyppy ja Sapfo Oon kyllä iloinen teidän positiivisista ultrakuulumisista :heart:

Tänne ei siis edelleenkää mitää. Huomenna soittelen sen ajan ultraan. Jos en ehdi soittoajalla polille soittaa, nii sit soitan suoraan ajan yksityiselle. Varmaanki koskiklinikalle mitä pari ainaki on suositellu. Mutt huomenna näkee miten käy, on kiirusta heti aamusta.
 
Mollimelooni, voimia sinulle. :hug:
Sapfo ja happis, onnittelut ihanista ultrakuulumisista.
Jospa sitä huomenna sais itsekin varattua ajan ultraan.
Täällä pahoinvointi lisääntyy, väsyttää,palelee,iho kukkii,mielialat heittelee.. Ehkä mä sit oon raskaana. :) Ootan jo synnytystä, se oli niin mahtava kokemus! Jos tässä nyt sinne asti päästään. Ihana ilma ollut ja aurinkoisia päiviä on vielä luvassa, pitää nyt nauttia kunnolla. Hyvää vointia kaikille. Niin ja taisi olla uusia huhtikuisia, tervetuloa ja onnea. :flower:
 

Yhteistyössä