¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Ilokseni pääsen ilmoittautumaan mukaan ketjuun.

Viime raskaudessa pari vuotta en sitä uskaltanut tehdä (kel onni on se onnen kätkeköön, tms), mutta se ei pelaa joka pelkää. Eli tässä mun tiedot:

Heinekeeni - 5.4. - TYKS -toinen

 
eli kyhäsin tuonne Yahoon puolelle sellaisen palstan tyngän, eli ketä kiinnostaa niin olisi kiva saada sinne huhtimameja mukaan =)

Tässä osoite http://groups.yahoo.com/group/huhtikuunvauvat2010

En ole mikään guru tässä tietotekniikassa joten katotaan kuinka ton palstan käy ;) Mutta tervetuloa!

Niin minä myös olen huhtikuun odottajia ja kolmas olisi meille tulossa, LA 1.4.2010.
 
Tervetuloa uudet! :flower: Täällä ollu ihanan aurinkoinen päivä,ulkoiltu ollaan tytön kans. Soitin neuvolaan ja eka aika on rv 9 -> joten varaan sen sitten lähempänä. Huomenna varaan ajan ultraan, otan sen rv 6-7.. Huomasin tympeän jutun,en pysty nukkuun enää mahallaan!Ja se on mun lempiasento. :) Ja tyttöä en pysty enää kantaan tuossa eessä,painaa mahaa. Lisäksi turvotus on valtaisaa,housut ei mee kiinni! Mut näinhän sitä edetään..
 
huomenet täältä!
työt aloitettu jälleen 6.15.
pientä ellotusta ollut tänä aamuna ilmassa, en tiedä johtuuko siitä että nykäisin heti herättyäni tyhjään mahaan ison kupin kahvia, vai mistä.. :D
mulla kans iltaisin tahtoo vähän turvotella, sohvalla löhöillessä yleensä avaankin farkkujen ylimmän napin että saa masu oikein pullottaa.. :LOL:
mulla on nla lääkäriaika jo ens viikolla, ihanaa! malttamattomana sitä odotan.. jospa saisin sieltä sitten ajan varhaisultraan ettei yksityiselle tarvis mennä..
 
No niin, valmistaudun ultraan lähtöön. Tulen vasta huomenna kertomaan kuulumiset, sillä lähden sieltä suoraan reissuun. Oli pakko tulla kirjoittamaan vielä tämä viesti, sillä jos tulee huonoja uutisia, en pääse merkkaamaan enää noita viikkoja. Mutta toivotaan parasta...

-MM&Jekku-"5+1"
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmastoive2010:
eli kyhäsin tuonne Yahoon puolelle sellaisen palstan tyngän, eli ketä kiinnostaa niin olisi kiva saada sinne huhtimameja mukaan =)

Tässä osoite http://groups.yahoo.com/group/huhtikuunvauvat2010

En ole mikään guru tässä tietotekniikassa joten katotaan kuinka ton palstan käy ;) Mutta tervetuloa!

Niin minä myös olen huhtikuun odottajia ja kolmas olisi meille tulossa, LA 1.4.2010.
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan ja ehdottomasti myös Yahoon puolelle. Tuttua puuhaa parin aikaisemman lapsen vastaavilta listoilta - ihana tapa jakaa näitä asioita hieman yksityisemmin ja omina itsenämme. Kuvien yms. galluppien muodossa myös. Tulkaahan muut myös mukaan!

LA varmaan vielä tarkentuu, ja kaikki muukin, jos tämä raskaus hyvin menee, mutta rohkeasti vain liityn nyt mukaan, kun mulla on ihan kauhea tuska saada jakaa tätä kaikkea nyt, vaikka niin alussa ollaankin...

Hannalii - 5.4. - LPKS - kolmas

Testin tein sunnuntaina ja mies totesi, että kyllä se kolmas meille mahtuu, vaikka ikäerot ovatkin lapsilla nyt sitten tosi pienet, jos kaikki menee hyvin.

- Hannalii
 
huomenta huomenta.. väyttää.. saako mennä takas nukkumaan.. :saint:
vähän ehkä on sellanen ällö olo.. kun eon ole syönyt kun omenan ja vettä..
menin sit tekemään raskaustestin ja ihan tumma viiva siihen tuli tummempi kun kontrolliviiva.. ehkä mä nyt kestän oottaa siihen ultraan saakka..

tiitu ja nasu rv6+4
 
Huomenta! Ei oo pahemmin oireita täällä... meinasin tänään kurvata puistoon apteekin kautta (oisin hakenu testin) mutta en sit mennytkään... Varhaisultraan varasin ajan, on tasan 7+0 silloin, mutta kyllä mä meinaan vielä tällä viikolla tehdä uuden testin ihan varmuuden vuoksi. Mutta eihän niitä oireita siis aina ole, ja vastahan mulla on huomenna se 5+0. että ennättäähän niitä oireita vielä tulla.
 
Heips :wave:

Tervetuloa uudet :flower:

Tää liittyy ryhmään oireettomat. Vähän pistää huolestuttamaan, kun ei edes tissit ole kipeet! Ei pahaaoloo, ei mitään. Paitsi lasketaanko ilmavaivat ja jatkuva kiukkusuus oireeks? :ashamed: Väkisin tulee mieleen, että joko taas on tuulimuna. Huomenna varmaa pitäs soittaa aikaa polille siihen varhaisultraan, toivottavasti sen sais mahdollisimman pian, ett tää epävarmuus poistus. Eilen tosiaan tein taas sen testin ja plussaa se näyttää, vaikka on epätietonen olo.

Itse aion tehdä neuvolan kans samalla tavalla kuin Sapfo. Varaan sinne ajan vasta varhaisultran jälkeen. Tuhaa sinne aikaa varailee jos kaikki ei olekaan ok :|

Siinäpä nämä kuulumiset

JääKyynel 4+6
 
Heips!
Minäkin ilmoittaudun mukaan vaikka vasta näin aikaisessa vaiheessa mennään.
Eli Bassets esikoinen poika syntynyt 04/09 LA alustavasti 7.4, mutta siirtynee pidemmälle (?). Sairaalana Satks.

Muokattu kuukausi oikeaksi eli huhtikuuksi :)
 
Helou!
Jälleen ilmoittautuu lähes oireeton! Mulla on tosin samanlaisia alavatsakipuja makuulla yskiessä kuin (oliskohan ollu) Jääkyyneleellä. Niitä oli kahdessa aikaisemmassakin raskaudessa.
Täällä on niin moni menossa varhaisultraan, että olen itsekin sitä alkanut harkitsemaan. Ikinä en ole ollut, mutta nyt olo on jotenkin erityisen malttamaton. Vaikka eipä se vielä takaa mitään jos sieltä pikkuinen löytyy, koska edellisessä (keskenmenoon päättyneessä) raskaudessa sikiö oli kuollut vasta viikolla 11+6. Mutta pitää vaan ajatella positiivisesti!!!!

Paljon on uusia ilmoittautunut mukaan, joten tervetuola kaikille :flower:

Eelis 5+1
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Täällä olossa ei ole kehumista. Pyörryttää ja etoo. Yökkimään asti en ole joutunut, mutta muuten on kyllä ihan tarpeeksi huono olo. Oikein mikään ruoka ei maistu, eikä tee mitään mielikään. Mansikoita, jäisiä sellaisia, oon saanut syötyä ja aamulla sain syötyä puuron.
Tässä just yritän miettiä että mikä ruokalaji ois sellainen mitä voisin kuvitella tänään syöväni.
Röyhäyttää ihan hulluna koko ajan ja väsyttää.

Loppuviikosta oltais lähössä anoppilaan vajaaksi viikoksi. Huh. Saa nähdä millainen reissu tulee, anopille joudutaan kyllä varmaan sitten jo sanomaan, kun muuten se ihmettelee kun makaan vaan enkä suostu syömään mitään. :D

Ensi viikolla ois se varhaisultra.

Hapsiainen ja herne 6+2
 
Minäkin olen tänään ollut lähes oireeton vaikka pari päivää sitten oli vielä kaikki ekan raskauden oireet: aamuripuli, väsymys, orastava huonovointisuus ja pari finniä tuli kasvoille.

Nyt tosiaan oireetonta oloa, vai onkohan flunssa raskausoire ;) tuskin.

Pari kysymystä erityisesti niille joilla on jo useampi lapsi: ovatko synnytykset olleet samanlaisia? Minulla ensimmäinen syntyi vesien mentyä käynnistyksellä viikolla 37+ ja oli todella rankka kokemus. Aika nopeasti ne kivut kyllä unohtaa, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä kokemuksista.

Ok, olen hiukan asioiden edellä.. Mietin jo rattaitakin :ashamed: Mutta vietin valtaosan ekasta raskaudesta huolehtimiseen, ja nyt psyyke näyttää kieltävän kaiken sellaiseen viittaavankin.

Hyviä vointeja kaikille ja uskoisin että me oireettomat muistellaan näitä aikoja kaiholla jossain vaiheessa.
 
Mulla on ollut ihan hirveä päivä; heti aamusta huono olo ja vatsa kuralla, tissit kipeät ja naama täynnä niin hiivatin kipeitä finnejä! Naamani näyttää pitsalta... :ashamed: Nyt ilta mennyt paljon paremmin, aattelin aamulla ettei tästä päivästä tuu mitään.
Soittelin päivällä sairaalaan, ja sain sieltä ajan huomiseksi. Kuulemma pitää alkaa siellä sitten ravaamaan parin viikon välein, toivottavasti en vielä sen lisäksi joudu käymään neuvolassa! :/
 
Täällä ei edelleenkään mitään kummempia oireita. Pari finniä ilmestynyt naamaan
Huomenna ois taas kaupunki reissu. Olis tarkoitus nyt ostaa miehelle ja minulle uusi sänky, kun viime kerralla ei keritty sitä ostamaan. Tympeintä kaupunkiin lähdössä on se, että täältä meiltä on sinne 100km. :|
Ja sitten vielä kun on kohtuu lämmin ilma ja autossa ei ole ilmastointia, niin tuppaa melkoisen kuuma olemaan.. Noh, mut jospa sen nyt sais ostettua, niin ei tarvis rampata siellä kokoajan..
 
Hei! Hyvin varovaisin mielin tänne jo kirjoittelen, kun raskaus vielä epäselvää...mutta toivo sitäkin suurempi, LA ois huhtikuun loppupuolella. Täällä tuntuu olevan paljon meitä keskenmenon hiljattainkin kokeneita ja kysysin nyt, kun luin juuri jonkun (anteeksi, en muista kuka) pohdintaa raskaus- ja ovulaatiotesteistä eli onko kokemusta/tietoa mielipidettä...voiko sekä raskaustesti ja ovulaatiotesti näyttää plussaa keskenmenon jälkeen? Tarkoittaako se, etä ovulaatio tapahtuu vaiko eikö? Mulla näytti raskaustesti viel heikkoa plussaa n. 6 viikkoa tyhjentymisen jäkeen. Oli kuiten sellanen olo, että ovulaatio ois tapahtumassa niin tein ovulaatiotestin ja se näytti ihan "täysiä". Nyt jo raskaustuntemuksia...en vain uskalla tehdä vielä testiä, kun se ei ihan vielä laskurien mukaan oo luotettava...koitan malttaa viikon verran. Yksiäkään menkkoja ei siis ole kerennyt tulla. Tiedän että oon kärsimätön...Kiitti :heart:
 
Huomenna tarvis mennä töihin!! 1,5 vuotta olen ollut kotona, eikä ajatus töihin menosta innosta yhtään |O Lohduttaudun kuitenkin ajatuksella, että ensi vuonna saisin jäädä äippälomalle. :D
Toivottavasti ehdin jatkossakin joskus vielä koneelle palstailemaan.

Vointeja kaikille!

Eelis
 
Hei! Vastaampa itse itselleni, että näköjään molemmat voi näyttää plussaa ja kyseessä ei ole uusi raskautumisen mahdollisuus vaan kohonneet hormonipitoisuudet johon molemmat testit reagoivat. No, tein just uuden r-testin ja napsahti tosi selvä +, paljon selvempi kuin keskenmenon jälkeen. Voikohan lääkäri todeta näin varhaisen raskauden (ilmeisesti 2+6) vai tarvisko mun nyt vaan odottaa ...? En vain tiedä miten kestän, jos saan reilu kaks kuukautta keskenmenon jälkeen kuulla, että kohtu ei olisikaan tyhjä vaan joutuisin vielä kaavintaan...olin ultrassa keskenemenon jälkeen ja kaiken todettiin olevan ok, mutta eiväthän hekään aina ehkä kaikkee näe. Uskallanko toivoa parasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Pari kysymystä erityisesti niille joilla on jo useampi lapsi: ovatko synnytykset olleet samanlaisia? Minulla ensimmäinen syntyi vesien mentyä käynnistyksellä viikolla 37+ ja oli todella rankka kokemus. Aika nopeasti ne kivut kyllä unohtaa, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä kokemuksista.
Meidän esikoinen syntyi käynnistettynä viikolla 37+, melko alussa meni myös vesi. Synnytys kesti jotain 14h? Olihan se tosi kiepä, mutta kun tästä kivusta saa niin hienon palkinnon, sitten se kyllä kannattaa, ja se on pienin ongelmia muiten tuhansien joukossa. Eli melko samanlainen synnytys kuin sinulla.

Toinen olikin sitten reilu kuukausi ennen laskettua aikaa, olisiko ollut 5 tuntia kestoa, tavallaan paljon helpompi, nopeampi ja ponnistusvaihe helpompaa. Siis totta kai kipeää tekee, sehän kuuluu asiaan, kait siellä hetkeksi tuntui , että järki lähtee. Mutta se on loppujen lopuksi vaan jokunen tunti vuosikymmenien mittaisest elämästä - eihän se ole mitään!

=)
Täällä edelleen etova olo, varsinkin aamuisin ja aamupäivällä. Päivällä töissä pakko syödä, normaalisti kestän tarvittaessa ihan hyvin työpäivän ilman ruokaa. Ei nälän takia, mutta pahoinvointi voimistuu, joten varulta olen mennyt syömään, ei uskalla kokeilla, miten huonoksi vointi yltyy.
Ehkä vähän väsymystä? Väsyttäähän sitä joskus muutenkin, vaikea sanoa. Viikonloppuna kun jonkun pidemmän yön nukuin joutuin myös kerran yössä vessassa käymään.
Ai niin, ja tänään tiuskin työkaverille! Hävettää ihan hirvesäti! Pitää huomenna anteeksi pyydä. Siis tavallaan aiheesta, mutta vika ei ollut suoranaisesti hänenkään - ja ennen kaikkea, semmoinen ei kuulu yleensä tapoihini. Se on kyllä selvä raskauden oire!

Mirabel 5+5
 
Huomenta! Uusia tullut - tervetuloa! Ja tarrasukkia matkaan! :)

Eeliksellä rankka kokemus takana..toivottavasti nyt kaikki menee hyvin! :hug:

Mollimelooni Toivottavasti tuot ultrasta hyviä kuulumisia. :heart:

Täällä ekat ällöolot bongattu, voi ei! Toisaalta hyvä merkki, mut toivottavasti ei kestä kovin kauaa eikä oo voimakasta. Kasvot myös kukkii ja maha on löysällä.. argh :)
Jospa kaikki ois nyt sitte hyvin.
Ainiin, mulle vois muuttaa la:n 6.4. Laskin väärin menkoista ton edellisen.

syysmama ja nyt siis vasta rv 5+1 :heart:

Ainiin, niinkuin Heinekeeniä, muakin kiinnostaa miten eritoten toinen synnytys on poikennut ensimmäisestä? Mulla esikoisen synnytys kesti 23h, väsynyt olin mutta muuten ihan hyvät muistot synnytyksestä.
 

Yhteistyössä